Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O tai ne OLLEX aptarnaus Flixbus?

    Comment


      O iš kur tokia informacija. Visų pirma, tai , kaip minėjau, Eurolines dabar jau Flixbus ir neišnaudoti turimų maršrutų būtų kvaila. Kitas dalykas, kad TOKS ir "Kautra" gali nesutikti, bet bent jau Talino - Varšuvos ruože kažin ar jiems tai į naudą. Va kokių nors reisų į Kijevą, Lvovą, Minską neverta atiduoti Flixbus, verta pasilikti sau, nes nafig tas Flixbusas kaip tarpininkas reikalingas, kai ir taip keleivių pakanka. O Talinas - Ryga - Varšuva po Eurolines vėliava ne kaip gyvuoja, LuxExpress ir Ecolines apdeda kaip reikiant.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Visų pirma neaišku, kaip jie žada dirbti ir koks bus konkretus maršrutas. Galbūt paims kaip partnerį kokį nors vietinį vežėją ar lenkų Flixbusą ir pratęs iki Talino esamą maršrutą... Potencialas yra tik maršrutui Talinas - Ryga - Šiauliai - Kaunas - Suvalkai - Varšuva. Vilnius - nafig nereikalingas, nes dabar važiuojantys iš Talino ar Rygos veltui praranda apie 2 valandas Lietuvoje, kol važiuojama per Vilnių.
        Kitas variantas: kadangi Flixbus nupirko Eurolines, tai jau dabar egzistuojantis Eurolines maršrutai pakeis pavadinimą į Flixbus... Vadinasi, TOKS ir "Kautrą" užlaužė...
        O tai mūsų Eurolines/Ecolines/Lus Express nepamatė potencialo, o Flixbus pamatys?

        Flixbus nupirko dalį Eurolines iš Transdev. Eurolines Lithuania nepriklausė Transdev.

        Comment


          Eurolines tai prekinis ženklas ir franšizė. Nupirko juos. Kitas dalykas, kad vežėjai, dirbę po Eurolines stogu, neprivalo pereiti po Flixbus stogu. Bet kokiu atveju, Eurolines prekinis ženklas yra dabar Flixbus nuosavybė ir palaipsniui likviduojamas.

          Comment


            Pirmi reisai aiškūs: This week, the Ministry of Economy approved FlixBus Polska's request to open bus routes on Berlin-Tallinn, Warsaw-Tallinn and Prague-Tallinn. Man įdomiau ir tuo pačiu neaiškiau, kad prašymus reisams pateikė FlixBus Polska, o ne naujai įkurta Flixbus Estonia. Ar Flixbus Estonia įkurta tik domestic operacijoms?

            Comment


              Na ir dar galimos Flixbus kryptys be Berlyno, Varšuvos ir Prahos - Ukraina:
              German FlixBus To Launch Flights From Ukraine To Baltic Countries In 2020
              https://ukranews.com/en/news/673486-...ntries-in-2020

              Comment


                Įkurta tikriausiai kaip keleivių aptarnavimo kontora... Šiaip tai jei tai būtų vienas maršrutas, tai Talinas - Berlynas ar netgi ta pati Praha būtų tikriausiai ilgiausias Flixbus maršrutas. Nes kol kas bene ilgiausias ES viduje maršrutas Ecolines Talinas - Paryžius ar tai į Šveicariją... Jei dar nepanaikintas.

                O su Ukrainoje Flixbus jau dirba, bet per partnerius. Tai ir į Pabaltijį tikriausiai važiuotų Flixbuso partneriai iš Ukrainos.
                Paskutinis taisė Al1; 2020.02.13, 22:17.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  O tai ne OLLEX aptarnaus Flixbus?
                  O tos jau kelintą kartą girdimos kalbos, kad Ollex dirbs su Flixbus turi kokį nors pagrindą? Ar čia tik toks teorinis išskaičiavimas, kas galėtų bendradarbiauti su Flixbus?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Įkurta tikriausiai kaip keleivių aptarnavimo kontora... Šiaip tai jei tai būtų vienas maršrutas, tai Talinas - Berlynas ar netgi ta pati Praha būtų tikriausiai ilgiausias Flixbus maršrutas. Nes kol kas bene ilgiausias ES viduje maršrutas Ecolines Talinas - Paryžius ar tai į Šveicariją... Jei dar nepanaikintas.

                    O su Ukrainoje Flixbus jau dirba, bet per partnerius. Tai ir į Pabaltijį tikriausiai važiuotų Flixbuso partneriai iš Ukrainos.
                    Maniau kad tai Transinestos Riga - Sofia. Apie Talinas - Paryžius nebuvau dar girdėjęs.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Eurolines tai prekinis ženklas ir franšizė. Nupirko juos. Kitas dalykas, kad vežėjai, dirbę po Eurolines stogu, neprivalo pereiti po Flixbus stogu. Bet kokiu atveju, Eurolines prekinis ženklas yra dabar Flixbus nuosavybė ir palaipsniui likviduojamas.
                      https://de.wikipedia.org/wiki/Eurolines

                      Wikipedia nors nėra pirminis šaltinis, bet čia gana aiškiai parašyta.

                      "Anfang März 2019 begann die Transdev Group Verhandlungen mit der deutschen Flixmobility GmbH über den Verkauf von Transdev Eurolines S.A., der Marke Isilines der drittgrößte Betreiber von Fernbusaktivitäten in Frankreich.[10] Anfang Mai 2019 einigte sich die Transdev Group mit der Flixmobility GmbH auf die Übernahme der Transdev Eurolines S.A. und deren Tochtergesellschaften."

                      Flixbus nupirko Transdev Eurolines S.A.. o ne patį Eurolines ženklą. Eurolines Lithuania neturi nieko bendro nei su Transdev Eurolines S.A. nei su Flixbusu.

                      Comment


                        Dabar jau Eurolines by Flixbus. O jų žemėlapyje ir Lietuva - https://www.eurolines.eu/
                        Taip kad nenustebčiau, jei Eurolines Lithuania (Kautra) aptarnaus Flixbus.

                        Comment


                          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                          Dabar jau Eurolines by Flixbus. O jų žemėlapyje ir Lietuva - https://www.eurolines.eu/
                          Taip kad nenustebčiau, jei Eurolines Lithuania (Kautra) aptarnaus Flixbus.
                          Tai jūs ką tik patvirtinote mano informaciją. Puslapio apačioje parašyta Eurolines S.A. Nusipirkti iš šio puslapio bilietų TOKS/Kautra tarptautiniams maršrutams neįmanoma.

                          Eurolines S.A. nėra tas pats kaip Eurolines Lithuania.

                          Comment


                            Labai abejoju, ar šiuos naujus Flixbus maršrutus aptarnaus TOKS, Kautra ar koks kitas Lietuvos vežėjas. Lietuvoje net nėra Flixbus filialo ir kol kas nėra planų jo steigti. Visais reikalais dėl naujų maršrutų paleidimo rūpinasi Flixbus Polska, taip pat buvo rašoma, jog juos aptarnaus lenkų vežėjai.

                            Tad bent jau kol kas apie Lietuvos Eurolines tarptautinių maršrutų perėmimą kalbos nėra. Kaip jau minėta, Flixbus tikrai neperpirko visos Eurolines kompanijos, o tik jų dukterinę įmonę Prancūzijoje.

                            Beje, tą pačią dieną, kai paskelbtą apie plėtrą į Baltijos šalis, Flixbus paskelbė ir apie išsiplėtimą į dar vieną šalį ir jau už Europos ribų - Maroką. Ir tai ne vietiniai maršrutai šioje šiaurės Afrikos valstybėje, o tarptautiniai maršrutai, jungiantys Maroko ir Prancūzijos miestus. Abejotina nauda tokių maršrutų, ypač turint omeny, kad beveik į kiekvieną Maroko miestą skraido Ryanair.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Tai jūs ką tik patvirtinote mano informaciją. Puslapio apačioje parašyta Eurolines S.A. Nusipirkti iš šio puslapio bilietų TOKS/Kautra tarptautiniams maršrutams neįmanoma.

                              Eurolines S.A. nėra tas pats kaip Eurolines Lithuania.
                              Niekada ir nebuvo galima. Kiekvienoje šalyje ar regione Eurolines visada veikė atskirai.
                              Lietuvos vežėjai nieko neaptarnaus. Kol kas maršrutus į Taliną aptarnaus lenkai. Kokį potencialą Flixbus mato, neaišku. Aš jo nematau, nebent agresyvia politika Flixbus užvers vieną iš trijų: Ecolines, LuxExpress ir Eurolines. Didesnė tikimybė kristi Eurolines su 2 maršrutais Talinas - Varšuva. Iš kitos pusės iš tų 3 paskelbtų maršrutų tikriausiai bus tik pora kasdieninių Talinas - Varšuva, iš kurių atskiromis savaitės dienomis autobusai važiuos iki Berlyno ir Prahos.
                              Paskutinis taisė Al1; 2020.02.14, 08:17.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Niekada ir nebuvo galima. Kiekvienoje šalyje ar regione Eurolines visada veikė atskirai.
                                Lietuvos vežėjai nieko neaptarnaus. Kol kas maršrutus į Taliną aptarnaus lenkai. Kokį potencialą Flixbus mato, neaišku. Aš jo nematau, nebent agresyvia politika Flixbus užvers vieną iš trijų: Ecolines, LuxExpress ir Eurolines. Didesnė tikimybė kristi Eurolines su 2 maršrutais Talinas - Varšuva. Iš kitos pusės iš tų 3 paskelbtų maršrutų tikriausiai bus tik pora kasdieninių Talinas - Varšuva, iš kurių atskiromis savaitės dienomis autobusai važiuos iki Berlyno ir Prahos.
                                Sutinku. Jau ir taip Lux Express, Toks/Kautra ir Ecolines labai konkuruoja dėl keleivių. Jau ant tiek kainos yra mažos, kad jau atrodo mažiau nebegali būti. Aišku už Flixbuso stovi didelis kapitalas. Bet Baltijos šalyse jiems tieks labai daug pinigų išmesti įsitvirtinimui.

                                Šiaip Vokietijoje dar žiauriau. Keleiviams tai į naudą, bet atrodo vežėjai dabar centus iš savo veiklos uždirba. Sunku jiems dirbti tokioje konkurencijoje.

                                Dar įdomu štai kas. Gal kas nors važinėja kartais Ecolines autobusais į Vakarus toliau už Varšuvos? Ir žino keleivių srautą? Nes į Vakarus Ecolines bilietų kainos yra mano manymu per didelės. Ir kursavimo dažnis menkas. Ar nevažinėja jie ten tušti...

                                Comment


                                  Su Ecolines teko važiuoti į/iš Prahos čia dažniausiai autobusų užpildymas apie 50-70% , nemaža dalis važiuodavo iki Varšuvos , Varšuvoje įlipdavo kita keleivių dalis važiuojančių į Kauną . Vilnių Rygą. Tas kad bent 3 Ecolines autobusai susitikę Varšuvoje ar Berlyne važiuodavo tuo pat laiku kaip kolona iš skirtingų krypčių . Taip pat teko važiuoti autobuso iš Miuncheno čia keleiviu srautas iki Berlyno buvo gan menkas apie 15 keleivių .

                                  Comment


                                    Gera žinia keliautojams – susisiekimo autobusais milžinė „FlixBus“ žengia į Baltijos rinką
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...baltijos-rinka

                                    „Flixbus“ vykdomasis direktorius Lenkijoje, Ukrainoje ir Baltijos šalyse M. Lemanas LRT.lt teigė, kad šiuo metu planuojama į „Flixbus“ maršrutus įtraukti ir Vilnių.
                                    „Šiuo metu ruošiamės pradėti vykdyti keliones Baltijos šalyse. Galiu patvirtinti, kad planuojame sujungti visų trijų Baltijos šalių sostines su kitais Europos miestais. Tai yra mūsų prioritetas. Keliones planuojame pradėti vykdyti 2020 metų pirmąjį ketvirtį“, – LRT.lt teigė „Flixbus“ atstovas M. Lemanas.

                                    Comment


                                      Labai tikėtina, jog pradžioje duos ganėtinai pigius bilietus, kad keleiviai išbandytų Flixbus'o paslaugas.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Paslaugos tokios, kad jokių paslaugų nėra. Lyginant su Ecolines ar LuxExpress.

                                        Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                        Su Ecolines teko važiuoti į/iš Prahos čia dažniausiai autobusų užpildymas apie 50-70% , nemaža dalis važiuodavo iki Varšuvos , Varšuvoje įlipdavo kita keleivių dalis važiuojančių į Kauną . Vilnių Rygą. Tas kad bent 3 Ecolines autobusai susitikę Varšuvoje ar Berlyne važiuodavo tuo pat laiku kaip kolona iš skirtingų krypčių . Taip pat teko važiuoti autobuso iš Miuncheno čia keleiviu srautas iki Berlyno buvo gan menkas apie 15 keleivių .
                                        Tai Ecolines ir nesiekia vežti keleivių Vakarų Europoje. Vienas reisas, kam jis iš Vokietijos keleivių rūpi, jei yra Flixbus ar kiti autobusai...

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                          Sutinku. Jau ir taip Lux Express, Toks/Kautra ir Ecolines labai konkuruoja dėl keleivių. Jau ant tiek kainos yra mažos, kad jau atrodo mažiau nebegali būti. Aišku už Flixbuso stovi didelis kapitalas. Bet Baltijos šalyse jiems tieks labai daug pinigų išmesti įsitvirtinimui.

                                          Šiaip Vokietijoje dar žiauriau. Keleiviams tai į naudą, bet atrodo vežėjai dabar centus iš savo veiklos uždirba. Sunku jiems dirbti tokioje konkurencijoje.

                                          Dar įdomu štai kas. Gal kas nors važinėja kartais Ecolines autobusais į Vakarus toliau už Varšuvos? Ir žino keleivių srautą? Nes į Vakarus Ecolines bilietų kainos yra mano manymu per didelės. Ir kursavimo dažnis menkas. Ar nevažinėja jie ten tušti...
                                          Tenka kartais važiuoti Ecolines Riga - VILNIUS - BERLIN, tai būna užpildymas iki Warszawos tikrai ne mažiau 75%, nuo ten apie pusė autobuso

                                          Comment

                                          Working...
                                          X