Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[119] Molėtai - Anykščiai ("Biržinka")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Foto 2013.09. Visur fotografuota teleobjektyvu
    Antra dalis. Alanta - Molėtai

    Bobutės kalnelis - ketvirtas skaičiuojant nuo čia


    Įspėjimas apie "Bobutės kalnelį"


    Liko viena "banga" iki to kalnelio


    Bobutės kalnas ir žinant kelią pasirodo gana staigiai


    Skraidymo žymės


    Comment


      #42
      Alanta - Molėtai

      Vingiai tarp dviejų kalnuotų ruožų


      Tijūniškio kryžkelė


      Vingiuotas ruožas prieš Avilčius




      Avilčiai




      Matomumo pavyzdys






      Ties kryžkele su Balninkų keliu yra pora duobėtų ruožų, kur išties verta sulėtinti ties "70" ženklu


      Paskutinis posūkis prieš Molėtus ties Sodėnais

      Comment


        #43
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Paskutinis posūkis prieš Molėtus ties Sodėnais
        Atvaizdas
        Kad čia ne Sodėnai, Sodėnai yra visai kitoje vietoje ir keliai ten neasfaltuoti. Čia yra Bajorų vaizdas nuo Miškiškių II.

        Comment


          #44
          /\ Ačiū už patikslinimą.
          Bet kokiu atveju čia yra Molėtų prieigos.

          Comment


            #45
            Ties bobutės kalneliu visada stengiuosi truputį spustelt ir pajusti nesvarumo būseną
            Labai smagi vieta.

            Comment


              #46
              pamenu, kai 1 valandą nakties, per rūką važiavau šiuo keliuku įspūdžiai neišdildomi
              Neišmeskite spalvų

              Comment


                #47
                Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                Ties bobutės kalneliu visada stengiuosi truputį spustelt ir pajusti nesvarumo būseną
                Labai smagi vieta.
                Teko paskraidyt ant to kalnelio, tiesiogine šio žodžio prasme. Įspūdžiai tikrai neišdildomi Šiaip smagus keliukas - ir ta siaura vingiuota dalis smagi, ir kalvota.

                Comment


                  #48
                  Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)

                  Iš ciklo "Kelio vingai (1967)

                  Fotografuota Anykščių–Skiemonių kelyje ties Liudiškių kaimu.
                  Keliu Anykščių link nuo kalvų leidžiasi automobiliai, pirmas važiuoja sunkvežimis GAZ-51.


                  Fotografuota Anykščių–Skiemonių kelyje ties Liudiškių kaimu.
                  Keliu nuo Anykščių kyla autobusas PAZ-652, tolumoje slėnyje matyti Anykščių miesto pietrytinis pakraštys.


                  Fotografuota Anykščių–Skiemonių kelyje ties Vaitutiškių kaimu, nuo pakelės kalvos, kurios papėdėje augo Vaitutiškių ąžuolas stipruolis. Keliu nuo Anykščių važiuoja sunkvežimis GAZ-52.


                  Fotografuota Anykščių–Skiemonių kelyje ties Vaitutiškių kaimu, pakilus iš Anykščių miesto slėnio. Keliu Anykščių link važiuoja autobusas LAZ-695, paskui jį – lengvasis automobilis GAZ-20 „Pobeda


                  1968 m.
                  Anykščių miesto pietrytinis pakraštys, į miestą nuo Molėtų ir Skiemonių vedančio kelio dešinysis kelkraštis su sveikinimu atvykstantiems. Šalikelėje – priemiestinių autobusų stotelė (ženklas geltoname fone), tolumoje – miesto slėnis su kyšančiais Šv. Mato bažnyčios bokštais.

                  http://www.anykstenai.lt/foto/?tag=S...ti#prettyPhoto
                  Dabartinė "Biržinkos" kelio (KK119) būklė tarp Anykščių ir plento A6 (Biržinės sankryžos) turbūt blogesnė nei tų nuotraukų darymo metu prieš 48 metus.

                  Comment


                    #49
                    Dar vienas nedidelis žingsnis link kelio nuo Anykščių pusės rekonstrukcijos pradžios. Prasidėjo dar vienas konkursas. Dokumentų pateikimo terminas atidėtas iki rugsėjo 27 d.

                    Pirkimas Nr. 178087 . Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 119 Molėtai–Anykščiai ruožo nuo 35,90 iki 41,30 km rekonstravimas
                    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=301324

                    Comment


                      #50
                      O liks viražai, posūkių kampai, kalniukai?

                      Comment


                        #51
                        /\ Šios temos 17-19 pranešimuose įdėjau 28,12-36,10 km specialiojo plano brėžinius.
                        Ten trasa kiek patiesinama, kampai nukertami, profilaivimas irgi turbūt bus pataisytas, kad atitiktų numatytą kelio kategoriją.
                        Dabar pradedamo rekonstruoti ruožo (35,90 iki 41,30 km) pirkimai buvo paskelbti pernai vasarą. Gal ten buvo įdėti brėžiniai. O gal specialiojo plano ir nebuvo, jei nereikėjo išpirkinėti sklypų ar dėl kitokio teisinio reguliavimo ankstesnias metais

                        Prieš rekonstruojant kelią buvo atlikti archeologiniai tyrimai:
                        Eglė Zimaitytė. "Kelio Nr. 119 Molėtai - Anykščiai 28,12-41,3 km (Anykščių r.) Žvalgomųjų archeologinių tyrimų 2009 m. ataskaita".
                        Priedų sąraše rašoma:
                        1. Kelio Nr. 119 Molėtai - Anykščiai 28,12-36,10 km ruožo specialusis planas
                        1. Kelio Nr. 119 Molėtai - Anykščiai 36,95-41,30 km ruožo trasa
                        http://lad.lt/data/com_ladreports/5434/1-26.pdf

                        Comment


                          #52
                          Unikaliausias kelias Lietuvoj Iš vienos pusės, kažkokio remonto tikrai reikia. Bent jau praplatint atkarpą tarp Anykščių ir Skiemonių. Iš kitos pusės, būtų gaila netekt tų vingių, tramplinų, nes kelias tiesiog praras dalį savo žavesio, išskirtinumo. Blogiausiu atveju, tegul palieka bent Bobutės kalnelį
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            #53
                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Unikaliausias kelias Lietuvoj Iš vienos pusės, kažkokio remonto tikrai reikia. Bent jau praplatint atkarpą tarp Anykščių ir Skiemonių. Iš kitos pusės, būtų gaila netekt tų vingių, tramplinų, nes kelias tiesiog praras dalį savo žavesio, išskirtinumo. Blogiausiu atveju, tegul palieka bent Bobutės kalnelį
                            Bobutės kalnelis yra Molėtų rajone nuo Alantos į Molėtų pusę, tad jo nerekonstruos

                            Comment


                              #54
                              Kelio Molėtai–Anykščiai ruožą rekonstruos iki rugsėjo
                              Pradedamoje rekonstruoti atkarpoje suskaičiuoti 47 posūkiai. Esamos asfalto dangos plotis iki rekonstrukcijos svyravo nuo 3,30 iki 3,50 metro, kelkraščių plotis – nuo 2,5 iki 3 metrų. Asfalto dangos storis siekė nuo 6 iki 21 centimetro. Eismą dar labiau apsunkino suirusi dangos apatinė dalis, nutrupėję kraštai. Tokiu keliu pavojinga važiuoti ir nevykstant kelio darbams.

                              Kelio sankasa po rekonstrukcijos sieks 9 metrus, o apsauginių atitvarų ir viražų vietose bus maksimaliai išplatinta iki 9,80 metro. Naujos kelio dangos plotis sieks 7 metrus, iš kurių 6 metrus sudarys važiuojamoji dalis. Iš abiejų kelio pusių numatyti 0,5 metro pločio kelkraščiai. Naujos dangos konstrukcija suprojektuota įrengiant 36 cm storio šalčiui atsparų (smėlio) sluoksnį, 25 cm skaldos ir trupinto asfalto sluoksnį, 4 ir 8 cm apatinį ir viršutinį asfalto sluoksnius. Taupant natūraliai neatsinaujinančius gamtos resursus, 20 procentų skaldos mišinio sudarys pakartotinai panaudotos medžiagos.
                              http://vz.lt/transportas-logistika/2...os-iki-rugsejo

                              p.s. sugadins tokį unikalų kelią

                              Comment


                                #55
                                /\ Bus rekonstrujamas 5,4 km ruožas nuo Anykščių pusės
                                Rekonstruoti numatyta kelio ruožą nuo 35,9 km iki 41,3 km.
                                http://vz.lt/transportas-logistika/2...#ixzz4cp7D16eT

                                Comment


                                  #56
                                  Uždaroma dalis kelio Molėtai–Anykščiai

                                  Tiesa pasakius, tai turbūt vienintelis kelias Lietuvoje, kurio rekonstrukcijos visai nelaukiu. Praplatint, aišku, gerai, bet patiesinus jo posūkius dings dalis jo unikalumo
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Uždaroma dalis kelio Molėtai–Anykščiai

                                    Tiesa pasakius, tai turbūt vienintelis kelias Lietuvoje, kurio rekonstrukcijos visai nelaukiu. Praplatint, aišku, gerai, bet patiesinus jo posūkius dings dalis jo unikalumo
                                    Palaikau.

                                    p.s.
                                    Ką valdžiažmogiai daro? Turbūt kažkam iš LAKD tai naudinga, kad "įsisavinti" pinigus?
                                    Manau reikia pagal Lietuvos kinoteatro ir Žalgirio stadiono analogiją kreiptis į prokuratūrą dėl viešo intereso pažeidimo.
                                    Juk čia tas pats kas siauruką į Baltijos jūrą nuskandinti, kad stintos turėtų kur pasislėpti nuo žvejų.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                      Uždaroma dalis kelio Molėtai–Anykščiai

                                      Tiesa pasakius, tai turbūt vienintelis kelias Lietuvoje, kurio rekonstrukcijos visai nelaukiu. Praplatint, aišku, gerai, bet patiesinus jo posūkius dings dalis jo unikalumo
                                      Tai kaip suprantu iš straipsnio, tiesinimo nebus

                                      Atnaujinama kelio Nr. 119 atkarpa driekiasi Anykščių regioninio parko teritorija, todėl kelias rekonstruojamas kuo mažiau keičiant kraštovaizdį, kiek įmanoma mažiau kenkiant aplinkai. Kelio sankasa po rekonstrukcijos sieks 9 metrus, o apsauginių atitvarų ir viražų vietose bus maksimaliai išplatinta iki 9,80 metro. Naujos kelio dangos plotis sieks 7 metrus, iš kurių 6 metrus sudarys važiuojamoji dalis.
                                      O kelią tikrai būtina praplatinti! 6 metrų važiuojamoji dalis (dabar spėju kokie 4?) - užtikrins didesnį saugumą, o palikus vingius ir kalnelius - išliks ir vaizdingumas/ unikalumas.

                                      Comment


                                        #59
                                        Jei viskas bus vykdoma pagal kažkada čia dėtus brėžinius, tai kažkiek patiesinta turėtų būti.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Ką valdžiažmogiai daro? Turbūt kažkam iš LAKD tai naudinga, kad "įsisavinti" pinigus?
                                          Manau reikia pagal Lietuvos kinoteatro ir Žalgirio stadiono analogiją kreiptis į prokuratūrą dėl viešo intereso pažeidimo.
                                          Tokiais raginimais galima bet ką sužlugdyti.
                                          Ne taip svarbu, ar teko važiiuoti tuo ruožu rizikuojant gauti akmenuką iš po priešais važiuojančios mašinos ratų ar rizikuojant susidurti kai kyla dulkių kamuoliai, nes mašinos vienu ratu važiuoja žvyrkeliu.
                                          Apsimeskime, kad šio pranešimo nebuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X