Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Saulkrasti-Rīga
    Foto 2018.09

    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Saulkrastų gatvė, ankstesnė kelio Talinas-Ryga trasa.
    Latvijos miestuose dabar pastebimai daugiau gėlių nei Lietuvoje.


    Latvijoje, kaip ir Lietuvoje, beveik nerašomi vietinių kelių numeriai.
    Senojo Talinas-Ryga kelio trasa Saulkrastuose turi V101 numerį.
    Tiltas po Rygos-Skultės geležinkeliu


    Įvažiavimas į trasą. Gerai kad apšviesta


    Via Baltica A1 / E67
    Čia tas ruožas, kur savaitgaliais 1+1 juostų kelias tampa 2+1 ar net 3+1 juostų


    Posūkis link Carnikavos pajūrio kelio

    Comment


      Saulkrasti-Rīga

      Kelias V45. Kampo nukirtimas link Carnikavos


      Kelio V45 ir P1 kryžkelė


      Carnikava


      Ir čia gėlės


      Kelias P1 Carnikava-Rīga kažkuo primena mūsų Palangos-Šventosios kelią
      Kur kas malonesnis važiavimas nei pagrindiniu keliu A1, kur yra daug fūrų




      Gārciems.
      Sako, čia yra gražus pliažas. Kažkaip vis nepavyksta ten nuvažiuoti




      Ķīšezers. Rygos miesto riba


      Kelias Rygos miesto ribose buvo labai nekoks iki urbanizuotots teritorijos


      Kažkur uosto rajone


      Vantų tiltas (Vanšu tilts)
      Rygos tiltai pasipuošę Latvijos vėliavomis nepriklausomybės 100-mečio proga

      Comment


        Įvažiavimas į Jūrmalą.

        Kaina vienai dienai (iki kalendorinės paros pabaigos) 2,00 EUR.




        Žvilgsnis atgal link Rygos


        Patogumas tas, kad parkavimas Jūrmaloje yra nemokamas.

        Comment


          Latvijos miestų gatvėse, ypač Jūrmaloje, yra pastebimai daugiau gėlių nei Lietuvoje
          Foto 2018.09

          Pagrindinė Jūrmalos gatvė keičia pavadinimus kas keli kvartalai.
          Meža prospekts (Miško prospektas), už geležinkelio - Rīgas iela (Rygos gatvė)




          Viadukas per Rygos-Tukumo geležinkelį


          Gėles reikia laistyti, ypač šią ilgą ir kaitrią vasarą. Rugsėjo antroje pusėje ten buvo +28°C


          Tiltas per Lielupę


          Mokamos zonos pabaiga.
          Gėlėmis kelias apsodintas dar kelis šimtus metrų - iki administracinės Jūrmalos miesto ribos ties mazgu su keliu A10/E22 į Ventspilį

          Comment


            Rygos apylinkių žemėlapis

            Žemėlapis iš www.balticmaps.eu

            Kelionė iš pajūrio į Lietuvą maršrutu Jūrmala - A10 - A5 - A8 Jelgava A8 - LV/LT - A12 - Šiauliai
            Foto 2018.09

            Kelias Jūrmala-Ryga.
            Už tilto per Lielupę kelias įgyja numerį A10 / E22. Čia yra mazgas su keliu iš Ventspilio


            Kairėje matosi įvažiavimo į Jūrmalą mokėjimo punktas


            Kelias Jūrmala-Ryga yra trijų juostų ir apšviestas. Atstumas tik apie 20 km


            Artėja Babytės mazgas (Babītes mezgls), kur prasideda Rygos aplinkkelis A5


            Sukame į A5

            Comment


              Rygos aplinkkelis (Rīgas apvedceļš) buvo pastatytas 1964-1980 metais. Jo trasa eina apie 20-30 km atstumu nuo Rygos miesto.
              - Tarp kelių A10 Ryga-Ventspilis ir A6 Ryga-Daugpilis šis aplinkkelis turi numerį A5 (ilgis 40 km) su tiltu per Dauguvos užtvanką;
              - Aplinkelis Salaspilyje sutampa su keliu A6 Ryga-Daugpilis;
              - Tarp kelių A6 ir A1 į Ryga-Talinas aplinkelis turi numerį A4 (ilgis apie 20 km).

              Latvijos keliai anksčiau (ir tebėra) buvo gana prastos būklės.
              Pokyčių iliustracijai - viena 10 metų senumo Rygos aplinkeklio A5 nuotrauka tarp kelių A7 Ryga-Panevėžys ir A10 Ryga- Ventspilis
              Foto 2008.08

              Comment


                A5 Rygos aplinkkelis (Rīgas apvedceļš)
                Foto 2018.09

                Atkarpoje nuo kelio A10 iki kelio A9 Ryga-Liepoja aplinkelis yra 2+2 juostų


                Už kelio A9 aplinkelis A5 susiaurėja iki 1+1 juostų




                Ir Latvijoje yra lakstančių per ištisines juostas


                Per 10 metų Latvijos kelininkai susitvarkė bent pagrindinių kelių dangas


                Jaunmarupės mazgas (Jaumārupes mezgls).
                Ši vieta turėtų būti gerai pažįstama nuolatiniams "airBaltic" keleiviams. Šioje vietoje yra nusileidimo į Rygos oro uostą trasa

                Latvijos (kaip ir Estijos) dviejų lygių sankryžų konfigūracijos ženklinimas yra aiškesnis nei Lietuvos kelininkų žymėjimai .
                Kaimynai žymi realią konfigūraciją, o pas mus dažniausia rodomi tik dešinieji posūkiai






                Viadukas per Rygos - Šiaulių geležinkelį


                Posūkis į A8 / E77 link Jelgavos -Šiaulių

                Comment


                  Paskutinė dviejų dienų pasivažinėjimo Latvijoje dalis

                  A8 / E77 Rīga - Jelgava - Eleja - LV/LT - Šiauliai


                  Žemėlapis iš www balticmaps.eu

                  Atkarpa nuo Rygos aplinkelio A5 iki Jelgavos
                  Kelias nuo Rygos iki Jelgavos prieigų yra 2*2 juostų.
                  Kažkaip neįprasta, kad kelio danga viskai nebloga




                  Jelgavos aplinkkelis
                  Už Uozuolniekų (Ozolnieki) sankryžos su senuoju keliu P-100 į Jelgavą kelias pasidaro 2*1 juostų.




                  Latviai kur kas racionalesni už lietuvius; nors išvažiavus toliau iš Rygos pradeda jaustis, kad tai kiek skurdesnė šalis nei Lietuva.
                  Ten, kur yra geros eismo sąlygos, leidžiamas 100 km/val greitis net paprastame kelyje (kaip Vokietijoje ar Estijoje)
                  Lietuvos saugaus eismo talibanai čia pastatytų tris saleles, penkis bičių kalnelius ir sektorinių greičio matuoklių porą


                  Latvijoje, kaip ir Estijoje, krypčių nuorodos žymį realią kelių konfigūraciją




                  Žiedinė sankryža su keliu P-94 į Stalgenę (ir jei nebijote latviškų žvyrkelių - į Bauskę)


                  Jelgavos kamputis su kažkaip neįspūdingai paženklinta sankryža


                  Comment


                    Ehm, šiaip tiesa. Lietuvos paprastuose užmiesčio keliuose, bent jau su geresne mašina, nesijauti nejaukiai važiuodamas 100-110 km/h, o 90 km/h jau gali atrodyti neracionaliai per lėtai. Šie ribojimai Latvijoje ir Estijoje jau yra seniai, matyt taip pat politiškai įvertinti, mes turim savo autostradas su 130 km/h, o jie max 110 km/h gali sau leisti, o 2+2 kelių turi mažai, šiek tiek daugiau yra estai pasistatę. Pagalvojau, kad ir lietuviai galėtų artimesnėje ateityje paekspermentuoti, kai nueis šaršalas dėl avaringumo statistikos ir nebebus politinio poreikio investuoti į saugumą, o labiau investuoti į bendrus racionalius sprendinius. Šiandien kaip tik greičio padidinimas būtų suvokiamas kaip neracionalus elgesys, nors praktikoje būtų racionalus Manau, 100 km/h būtų per akis iš šiandienos perspektyvos, nes yra 10 km/h tolerancija.

                    Kokioje Lenkijoje 90 km/h užmiesčio keliuose atrodo logiškesnis, nes didesnis gyventojų tankumas ir siauresni tokio tipo keliai.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.22, 21:30.

                    Comment


                      A8 / E77 "Via Hanseatica"
                      Foto 2018.09

                      Atkarpa nuo Jelgavos iki Latvijos sienos.

                      Kelias tiesus kaip styga, kaip ir Lietuvoje nuo Joniškio iki Šiaulių


                      Jelgavos miesto ir Jelgavos nuovado (buv. rajono) riba


                      Eleja




                      Nuo čia iki sienos 3-4 km


                      Visa kelio A8 / E77 danga nuo Rygos aplinkkelio iki Lietuvos sienos buvo lygi, o fūrų eismas gana normalus - nesulyginamas su "Via Baltika".


                      Buvusi muitinė Meitene-Kalviai
                      Žvilgsnis atgal į Latviją


                      Priešakarinis Latvijos - Lietuvos pasienio ženklas


                      Tolesnė kelionė - lietuviškoje temoje [A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"

                      Ta proga pakartosiu kelio E77 būklės Latvijoje ir Lietuvoje palyginimą
                      Po ilgos pertraukos teko važiuoti keliu E77 iš Rygos į Šiaulius.
                      2005 metais Latvijos pusėje buvo prasti keliai. Mini gazą, mašina barška, o spidometras terodo 80 km/ val.
                      Pervažiavus Lietuvos sieną kelias lygus, atrodo, mašina stovi vietoje, o greitis, pasirodo jau viršija 100 km / val.

                      Šiemet situacija yra priešinga.
                      Latviai savo kelius pagal galimybes pasitvarkė, bent susitvarkė kelio dangas.

                      Teoriškai kelias nuo kokio Kauno iki Rygos būtų net malonesnis, saugesnis ir nedaug ilgesnis per Šiaulius, nei grūstis ta pilna fūrų kolonų "Via Baltica" A8 nuo Sitkūnų iki Panevėžio ir A10 / latviška A7 nuo Panevėžio iki Rygos.

                      A12 Lietuvos pusėje nuo Latvijos sienos iki Šiaulių ir toliau iki Kelmės yra sudrožtas beveik visose atkarpose.
                      Deja, pasirodo, Lietuvos pusėje kelias E77 dabar kur kas prastenis nei Latvijoje

                      https://www.miestai.net/forumas/foru...nseatica/page7
                      Latvijoje bent pagrindiniais keliais yra saugu ir gera vairuoti - kartais net geriau nei Lietuvoje (prieš 5-10 metų tokio palyginimo net nebūtų galima įsivaizduoti).
                      Ačiū už dėmesį.

                      Comment


                        Latvijos kelininkai planuoja nutiesti ir rekonstruoti kelis svarbius kelius Rygos apylinkėse.
                        Jei taip bus ir toliau, po 10-15 metų mes turbūt pradėsime pavydėti kelių net latviams.

                        Žemėlapis iš www.balticmaps.eu


                        Latvijas Valsts ceļi 2018.01.15
                        TOP plāni jaunajiem autoceļiem
                        Naujų autokelių TOP planai


                        Baltezera apvedceļš / Baltežerio aplinkelis ir kelio A1 / E67 reokonstrukcija



                        Rīgas apvedceļa (Baltezers – Saulkalne) (A4) pārbūve / Rytinio Rygos aplinkkelio A4 / E67 rekonstrukcija



                        Autoceļa Tīnūži – Koknese (P80) pagarinājums, jeb E22 Austrumu ievads Rīgā / Rygos rytinis išvažiavimas, kelio E22/ P80 Tynužai-Kuoknesė pratęsimas
                        Naujai nutiesto kelio P80 / E22 atkarpa dabar prasideda nuo aplinkkelio A4. Iš Rygos E22 trasa eina palei Dauguvą keliu A6
                        Bus nutiestos tiesioginės E80 jungtys su Rygos gatvių tinklu


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kitais metais prasidės Kekavos aplinkkelio statybos.
                        Atvaizdas
                        Ķekavas apvedceļš / Kekavos aplinkelis
                        Kekavos aplinkkelis iki A5 Rygos aplinkelio (8,9 km) numatomas 2*2 juostų, o tolesnė 5,5 km atkarpa - 2*1 juostų
                        Tolimoje perspektyvoje numatytas tilto per Dauguvos upę statyba sujungiant A5 ir A4 aplenkiant Salaspilį


                        https://lvceli.lv/uncategorized/top-...em-autoceliem/

                        Comment


                          Be Kekavos aplinkelio, Lietuvos susisiekimą su Ryga pagerins dar vienas projektas

                          Latvijas Valsts ceļi 2018.01.15
                          Bauskas un Iecavas apvedceļi / Bauskės ir Iecavos aplinkkeliai
                          Šiuo metu "Via Baltica" trasa daro kampą per Bauskę. Pačioje Bauskėje yra keli šviesoforai su sekcijomis, kur eismas yra sustabdomas
                          I etapas - Bauskės aplinkelis su tiltu per Nemunėlio (Memelės) upę (16,1 km)


                          https://lvceli.lv/uncategorized/top-...em-autoceliem/

                          Comment


                            Latvijas valsts ceļi. 2018.10
                            Latvijos kelių būklė 2018 m.
                            Žalia - gera ir patenkinama, Mėlyna - patenkinama, Raudona - bloga ir labai bloga. Jei nepažymėta, P-kelias yra žvyrkelis

                            https://lvceli.lv/wp-content/uploads...2018_final.pdf

                            Comment


                              Kelias P-73 yra alternatyvus kelias iš Rygos į Daugpilį per Vecumniekus, Neretą, Aknystę, Subatę.
                              Kol jis buvo tik žvyrkelis, šis Lietuvos pasieniu einantuis kelias gražiai atrodė tik žemėlapyje. Prieš keletą metų visas kelias išasafaltuotas.
                              Naujosios atkarpos yra puikios kokybės, o seniau asfaltuotos - jau gerokai pavargusios.


                              Žemėlapis iš www.balticmaps.eu

                              Atkarpa Aknīste-Nereta ties Cīruļi (Druvas)
                              Foto 2019.06
                              Vaizdas į Aknystės pusę


                              Vaizdas į Neretos pusę

                              Comment


                                2018 metais išasfaltuotas kelias P-75 Nereta- Lietuvos siena (Suvainiškis)


                                Foto 2019.06
                                Neretoje prie kiekvienos sankryžos užrašai "Lietuvas robeža" (Lietuvos siena)




                                Šis 4 km ruožas iki sienos anksčiau buvo žvyrkeklis
                                Foto 2010.05


                                Foto 2019.06








                                Suvainiškis




                                Pagal tą pačią "Interreg" programą ir Lietuvoje išasfaltuota paskutinė kelio RK 3647 Pandėlys-Panemunis-Suvainiškis žvyrkelio atkarpa, buvusi tarp Taručių ir Vilkolių. Iš Rokiškio ir kitų Šiaurės Lietuvos rajonų atsiranda alternatyvūs maršrutai į Rygą ir kitus Latvijos miestus.

                                Comment


                                  Suvainiškis (LT) arba Pandėlys (LT) būtų informatyviau.

                                  Juodupėje yra Aknystė (tik reiktų dar LV ženklo ir galbūt latviško pavadnimo) ir atrodo šiek tiek labiau integruotai tarp sienų.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Suvainiškis (LT) arba Pandėlys (LT) būtų informatyviau.
                                    Juodupėje yra Aknystė (tik reiktų dar LV ženklo ir galbūt latviško pavadnimo) ir atrodo šiek tiek labiau integruotai tarp sienų.
                                    Ačiū, kad ženklai nukreipia Lietuvos link.
                                    Panašių ženklų į Latviją nenurodant gyvenvietės buvo (gal ir yra) ir Lietuvoje, pvz. prie Laižuvos ar prie Tilžės

                                    Latvijoje krypčių nuorodos turi savo specifiką.
                                    Anksčiau krypčių nuorodose vietoje A-1 Tallina A-2 Pleskava ar A-13 Utena buvo rašomi tik pasienio gyvenviečių pavadinimai: A-1 Ainaži, A-2 Veclaicene ar A-13 Medumi. Dabar jie pasitaisė ir užrašo panašiai kaip lietuviai, pvz., A-7 Kauņa (ne tik Bauska).

                                    Comment


                                      Latvijos kelias P89 tarp Vecumniekų ir Barbelės žemėlapy parodytas raudonai, bet iš tiesų jo būklė nėra tragiška ir visai tinkamas važiavimui. Tuo labiau, kad automobilių srautas ten turbūt 1/1000 to, kuris važiuoja ViaBaltica per Bauskę.
                                      Tragiška buvo atkarpa Barbelė-Skaistkalnė iki remonto. Prieš dešimtmetį netyčia ten pakliuvęs maniau, kad pražūsiu, kada nors ras tik surūdijusią mašiną su griaučiais už vairo.
                                      Paskutinis taisė Tomas; 2019.07.01, 07:35.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment

                                      Unconfigured Ad Widget

                                      Collapse
                                      Working...
                                      X