Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pora foto tilto pylimas

    Comment


      Užuomina apie finansavimo šaltinio pakeitimą straipsnyje apie kitą kelią
      Pasak LAKD direktoriaus V.Andrejevo, maždaug 15 mln. eurų ES lėšų turėtų būti skirta ir ties Kaunu esančio Giraitės transporto mazgo, kur susikerta „Via Baltica“ greitkelis ir pagrindinė šalies magistralė Vilnius-Klaipėda, rekonstrukcijai. Čia atsilaisvinusios Kelių programos lėšos taip pat bus nukreiptos žvyrkeliams asfaltuoti.

      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

      Comment


        Parašė dinux Rodyti pranešimą
        Jau turbūt du mėnesiai kaip paleistas pilnai eismas nuo Klaipėdos pusės, bet ant kelio vis dar likęs geltonas žymėjimas prašantis visų rikiuotis į pirmą juostą. Ant šalia stovinčio ženklo vis dar užklijuotas žymėjimas, draudžiantis važiuoti antra juosta.
        Šiandiena geltonas linijas jau užpaišė.. užtruko lygiai pusmetį

        Klausimas, važiuojant nuo Vilniaus kažkiek už Megos viaduko (ties Rimi/Senuku ofisu), dešinėje pusėje palikta labai daug asfaltuoto ploto. Kam jo ten tiek ?
        Paskutinis taisė dinux; 2020.06.01, 20:09.

        Comment


          Parašė dinux Rodyti pranešimą

          Šiandiena geltonas linijas jau užpaišė.. užtruko lygiai pusmetį

          Klausimas, važiuojant nuo Vilniaus kažkiek už Megos viaduko (ties Rimi/Senuku ofisu), dešinėje pusėje palikta labai daug asfaltuoto ploto. Kam jo ten tiek ?
          Minimas išplatėjimas pasitarnaus kaip jungiamasis kelias link (222) Vandžiogalos. Pabaigus tvarkyti tiltą per Nerį, norint važiuoti į Vandžiogalą nuo Vilniaus pusės, reikės rikiuotis dar prieš tiltą, o pabaigus III etapą iki Biruliškių (A6 kelio sankryžos), gal net dar anksčiau. Tiesa, nėra aiškių, normaliai paviešintų brėžinių kaip atrodys atkarpa Eigulių seniūnijos teritorijoje, t.y. kelio išplanavimas, kaip ir Megos atveju, turėtų būti pasikeitęs, todėl seni paviešinti brėžiniai negalioja.

          Kiek teko matyti brėžinių, tvarkant IX forto sankryžą, ties Vandžiogalos pl. turėtų įrengti turbo žiedą, kur bus galima nuo Megos grįžti į autostradą. Taip pat pasiekti naują jugiamąjį kelią, kuris jungs atkarpą tarp IX forto ir naujai statomos Giraitės sankryžų.
          Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.01, 21:21.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Minimas išplatėjimas pasitarnaus kaip jungiamasis kelias link (222) Vandžiogalos. Pabaigus tvarkyti tiltą per Nerį, norint važiuoti į Vandžiogalą nuo Vilniaus pusės, reikės rikiuotis dar prieš tiltą...
            Jau dabar norint važiuoti į Vandžiogalą reikia persirikiuoti į šalutinį kelią iškart pravažiavus tiltą per Nerį prieš Megos viaduką, nes ties Senukų ofisais jau subraižytos ištisinės linijos. Vėliau taip reikės atvažiuojant nuo Vilniaus persirikiuoti dar anksčiau.

            Comment


              Truputi OT, bet aš nesuprantu, kam jie naudoja Vadžiogalos kaimo pavadinimą, kaip gerokai žinomesnis Domeikavos pavadinimas? Galvojau, po rekonstrukcijos dings šis nesusipratimas, bet žiūriu nauji ženklai vėl paženklinti Vandžiogala. Buvo kažada ir straipsnis tuo klausimu, anksčiau net Klaipėdos nebuvo paminėta, tik Vandžiogala

              Comment


                Parašė thomcius

                Jau dabar norint važiuoti į Vandžiogalą reikia persirikiuoti į šalutinį kelią iškart pravažiavus tiltą per Nerį prieš Megos viaduką, nes ties Senukų ofisais jau subraižytos ištisinės linijos. Vėliau taip reikės atvažiuojant nuo Vilniaus persirikiuoti dar anksčiau.
                Bet jei išvažiuojama nuo Megos, tai kelias į Klaipėdą jau dabar užtvertas ištisinių linijų?

                Comment


                  Matytuose brėžiniuose buvo numatytas uždarytas išvažiavimas nuo Megos link Klaipėdos. Maršrutas į Klaipėdą atrodytų taip, kol nėra įrengto turbo žiedo:
                  Click image for larger version

Name:	marsrutas123.jpg
Views:	979
Size:	145,5 kB
ID:	1805743

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Bet jei išvažiuojama nuo Megos, tai kelias į Klaipėdą jau dabar užtvertas ištisinių linijų?
                    berods taip, važiavau nuo tilto per Nerį tai atkreipiau dėmesį, kad negalima sukti į Vandžiogalą, tai iš Megos tikriausiai reikia padaryti apsisukimą po viadukais ir važiuoti per naują kilpą ties Eoltu.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      berods taip, važiavau nuo tilto per Nerį tai atkreipiau dėmesį, kad negalima sukti į Vandžiogalą, tai iš Megos tikriausiai reikia padaryti apsisukimą po viadukais ir važiuoti per naują kilpą ties Eoltu.
                      Galėtų tada ir kryptis atnaujinti, bet ši sritis gana apleista, lyginant su užsieniu... tai tikriausiai paliks kaip yra.

                      Comment


                        2020 06 13
                        Click image for larger version

Name:	IMG_1236.JPG
Views:	897
Size:	354,7 kB
ID:	1808787

                        Click image for larger version

Name:	IMG_1234.JPG
Views:	889
Size:	327,1 kB
ID:	1808788

                        Click image for larger version

Name:	IMG_1238.JPG
Views:	889
Size:	336,5 kB
ID:	1808789

                        Comment


                          Darbuojasi prie naujo tilto kaip reikiant. Šiandien važiavau pro šalį, tai padariau porą nuotraukų. Pirmoje tai matosi didžiausias gargaras iškilo būsimo tilto vietoje.

                          Click image for larger version

Name:	IMG_3616.JPG
Views:	523
Size:	289,3 kB
ID:	1809568

                          Gal kas numano kas yra daroma šioje vietoje? Aš taip suprantu, kad čia dar nukas šią vieta, sulygins su dabartiniu kelio aukščiu, tai čia stiprina šlaitą ar nusišneku?
                          Click image for larger version

Name:	IMG_3620.JPG
Views:	519
Size:	280,9 kB
ID:	1809569

                          Comment


                            Parašė drulia Rodyti pranešimą
                            Gal kas numano kas yra daroma šioje vietoje? Aš taip suprantu, kad čia dar nukas šią vieta, sulygins su dabartiniu kelio aukščiu, tai čia stiprina šlaitą ar nusišneku?
                            Click image for larger version

Name:	IMG_3620.JPG
Views:	519
Size:	280,9 kB
ID:	1809569
                            Čia stato atraminę sieną (angliškai contiguous/secant pile retaining wall) kuri laikys šlaitą kad nenuslinktų ant naujo kelio kai nukas. O aukščiau tai panašu kad stiprina viršutinį dirvožemio sluoksnį kad nenučiuožtų per lietų kaip Gedinimo kalnas

                            Comment

                            Working...
                            X