Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grandiozinė magistralės A1 atkarpos ties Kaunu rekonstrukcija įsibėgėja. Netrukus vairuotojų vėl laukia eismo organizavimo pakeitimai.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81272387

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      198*, nes antras tiltas pastatytas 1981 m.
      Pirmas tiltas važiuojant link Klaipėdos pusės pastatytas 1964 metais, o antrasis link Vilniaus pusės pastatytas 1981 metais.

      Comment


        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
        Grandiozinė magistralės A1 atkarpos ties Kaunu rekonstrukcija įsibėgėja. Netrukus vairuotojų vėl laukia eismo organizavimo pakeitimai.

        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81272387
        LAKD apskritai adekvatus zmones dirba?

        „Atlikta polių įrengimo darbai atraminėms sienutėms „Megos“ viaduko kūgių rekonstravimo dalyje. Šiuo metu ruošiamasi pačios sienutės esančios dešinėje pusėje betonavimui. Platinama esamas A1 kelias, bei šalia jo esantis 3D jungiamasis kelias. Vykdoma 4K kelio išplatinimo darbai, bei rengiamas užvažiavimo į Šilainius kelias 2K. Objekte atlikta didžioji dalis šlaito esančio dešinėje pusėje prie Vytėnų žemės darbų“, - teigia LAKD.
        Idomu kaip atrodo kelio darbai in 4K kazkokiam 3D keliui su 2K ivaziavimu? Imanoma akmenukus is Vilniaus iziuret ar lauksim 8K?

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          LAKD apskritai adekvatus zmones dirba?



          Idomu kaip atrodo kelio darbai in 4K kazkokiam 3D keliui su 2K ivaziavimu? Imanoma akmenukus is Vilniaus iziuret ar lauksim 8K?
          Iš Andromedos galaktikos atsirado galimybės stebėt statybas.

          Comment


            Man įdomu, kaip bus su megos viaduku? Griaus tas kolonas, ar eismą leis "tarp jų"? Ir akivaizdu, kad po viaduko pačiais kraštais vyks eismas, bet ar ten furos tilps?

            Comment


              Parašė daktaras Rodyti pranešimą
              Man įdomu, kaip bus su megos viaduku? Griaus tas kolonas, ar eismą leis "tarp jų"? Ir akivaizdu, kad po viaduko pačiais kraštais vyks eismas, bet ar ten furos tilps?
              Na manau nekvailiai daro, kelią galima ir pagilinti jei trūksta aukščio, ir taip eis tarp tų kolonų, bei bus su lengvais posūkiais pravažiavimas po viaduku.

              Comment


                Lrytas.lt 2019.05.31
                Važiuojantiems į pajūrį – perspėjimas dėl nesibaigiančių spūsčių

                Balandžio mėnesį prasidėjus pagrindinės šalies magistralės A1 rekonstrukcijai prie Kauno vairuotojai ėmė nerimauti, kas čia vyks vasarą, kai didžiulis automobilių srautas pajudės link pajūrio.

                Net prieš remontą pagrindinė transporto jungtis prie išsiplėtusio prekybos centro buvo problematiška vieta, o dabar sumažėjus pralaidumui transporto srautas stovi visomis kryptimis. (...)

                Iki 2019 m. birželio 1 dienos eismas vyks tomis pačiomis magistralės pusėmis kaip ir dabar, ir bus palikta po 2 eismo juostas kiekviena važiavimo kryptimi.
                Nuo birželio mėn 1 d eismas per įrengtas pervažas bus nukreiptas kairiąja magistralės juosta po 2 eismo juostas kiekviena kryptimi. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą bus užtikrinti įvažiavimai į PC „Mega“ ir Šilainius. Prieš objektą iškart už Kleboniškio tilto eismo dalyvių patogumui numatoma atidaryti dešinėje pusėje esantį pasukimą į Lapes ir išvažiavimą iš Lapių Panerių gatve Vilniaus kryptimi. Važiuojant iš Klaipėdos į Vilnių bus uždarytas užvažiavimas į Šilainius, į kuriuos bus galima patekti važiuojant apylanka.

                Kelio kapitalinio remonto metu eismo organizavimas keisis ir nuolatos bus taikomi vienokie ar kitokie apribojimai, todėl LAKD prašo visų vairuotojų atidumo bei stebėti kelio ženklus.
                (...)

                Rugpjūčio viduryje numatomas dar vienas eismo pokytis: eismą planuojama nukreipti per jau įrengtas naujas dangas į dešinę pusę. Čia taip pat eismas vyks po 2 eismo juostas abejomis kryptimis. Pagrindiniai kelio dangų konstrukcijos bei atraminių sienų ir triukšmo užtvaros darbai numatomi birželio-spalio mėnesiais. Po jų numatoma, jog transportas, važiuojantis Vilnius – Klaipėda kryptimi, turės 3 judėjimo juostas.
                Nusukimui iš pagrindinio kelio į Vytėnų gyvenvietę ir į PC „Mega“ bus įrengtos papildomai dvi judėjimo juostos. Išvažiavimui iš šios sankryžos į pagrindinį kelią taip pat bus įrengtos papildomai dvi naujos judėjimo juostos ir palikta galimybė tolimesniam transporto judėjimui tiek Klaipėdos (A1 kelias), tiek Marijampolės (A5 kelias), tiek Domeikavos gyvenvietės kryptimis.
                Analogiškai transportui, judančiam tiek iš A1 kelio, tiek iš A5 kelio, tiek iš Šilainių mikrorajono Vilniaus kryptimi, numatomos įrengti 3 judėjimo juostos pagrindiniame kelyje ir 2 patekimui į Vytėnų gyvenvietę ir į PC „Mega“. Išvažiavimui iš sankryžos Vilniaus kryptimi taip pat bus įrengiamos papildomos 2 judėjimo juostos, atskirtos saugumo salelėmis.

                https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...eitis-10546099

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Lrytas.lt 2019.05.31
                  Važiuojantiems į pajūrį – perspėjimas dėl nesibaigiančių spūsčių

                  Prieš objektą iškart už Kleboniškio tilto eismo dalyvių patogumui numatoma atidaryti dešinėje pusėje esantį pasukimą į Lapes ir išvažiavimą iš Lapių Panerių gatve Vilniaus kryptimi. Važiuojant iš Klaipėdos į Vilnių bus uždarytas užvažiavimas į Šilainius, į kuriuos bus galima patekti važiuojant apylanka.
                  Šiaip nuvažiavimas į Lapes jau seniai atidarytas, tik pradėjus darbus ir užvažiavimo panaikintos ryte ribojančios valandos.
                  Taip pat užvažiavimas į Šilainius ir jau kuris laikas uždarytas.

                  Comment


                    /\ Lietuvos ryto gegužės 31 d.straipsnyje aprašomi eismo ypatumai iki birželio 1 dienos.
                    Turbūt buvo paimtas kažkoks senas LAKD PiaRinis pranešimas ir pridėta pora paveiksliukų iš GoogleMaps.
                    Taip ir rašomi straipsniai neišeinant iš savo kabineto. Bet apie žiniasklaidą yra atskira tema.

                    Comment


                      Pakeista važiavimo tvarka remontuojamam ruože. Dabar tiek srautas Vilnius-Klaipėda tiek Klaipėda -Vilnius perkelti i Klaipėda-Vilnius pusę. Palikta po dvi juostas abiem kryptim. Vaziuojant Vilnius Klaipėda ir baigiant pravažiuoti remontuojamą ruožą pirma juosta suka į Marijampolę o antra i Klaipėdą

                      Comment


                        Kelyje prie Kauno – svarbūs pokyčiai: didžiausias išbandymas laukia penktadienį
                        Kapitaliniai remontuojamoje kelio A1 atkarpoje ties Kaunu – reikšmingi eismo pakeitimai. Viena kelio pusė Klaipėdos kryptimi visiškai uždaryta, o automobiliai per skiriamąją juostą nukreipiami judėti kita magistralės dalimi...

                        ...Esama automobilių judėjimo tvarka veiks tris mėnesius, vėliau bus rekonstruojama antrojo, link Vilniaus besidriekiančio kelio atkarpa, o automobiliai judės atnaujintu keliu...
                        Yra nuotraukų
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Va čia tai tempai!

                          Comment


                            Labai gera iliustracija, kaip vairuotojų yra naudojama antra juosta, kai kairėje automobilio pusėje yra pusmetrio aukščio bordiūrai. Ir dar gan keista, kad antra juostakelininkų palikta (bent jau vizualiai atrodo) platesnė negu pirma, kuri dedikuota sunkiąjam transportui dažniausiai.

                            Click image for larger version

Name:	image_87764.png
Views:	1
Size:	223,5 kB
ID:	1728043
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              KasvykstaKaune.lt 2019.06.13
                              Ties Kaunu visą vasarą teks važiuoti viena magistralės puse
                              Kapitalinei Kauno Islandijos plento rekonstrukcijai smarkiai pažengus, įvesti reikšmingi eismo pakeitimai. Viena pusė kelio uždaryta, o automobiliai per skiriamąją juostą nukreipiami judėti kita magistralės dalimi. Šitaip transporto srautai bus organizuojami visą vasarą.

                              https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ties-kaunu-eismo-situacija-keiciasi-visa-vasara-teks-vaziuoti-viena-magistrales-puse.d?id=81415131

                              Comment

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X