Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Grandiozinių rekonstrukcijų artimiausiu metu nesišviečia, nes pernai ruožas nuo Kalotės iki Nemirsetos buvo naujai išasfaltuotas. Ir eismo intensyvumas, tiesa, nedidelis.
    Karklės mazge reikalinga lėtėjimo juosta sukantiems kairėn/apsisukantiems.


    Jungiamieji keliai vargu bau ar padėtų, ten visa problema yra dobilo sankryžoje. Variantas - dvi žiedinės sankryžos abiejose viaduko pusėse. Dviračių ir pėsčiųjų takas būtų pilnai apsaugotas, neliktų nei vieno kirtimosi su keliu.
    Problema, kad ten apačioje yra butelio kakelis visiems važiuojantiems iš priemesčių į Klaipėdos centrą (ar kad ir į tą patį A13). Dėl to ten jau dabar labai kamščiuojasi. Bijau, kad įrengus ten žiedus situacija bus dar blogesnė.

    Likusiame ruože reiktų panaikinti dalį apsisukimų, pavyzdžiui ties Normantais. Kituose apsisukimuose labai reikia lėtėjimo juostų.
    Paskutinis taisė acetonas; 2021.11.19, 11:01.

    Comment


      Šiaip LAKD vietoj kai kurių grandiozinių projektų galėtų visai neblogai pagerinti situaciją pasikrapščiusi keliose probleminėse vietose

      Comment


        VZ.lt 2024.10.03
        Palangos aplinkkelio PPP – naujo savininko rankose
        Vienas pirmųjų Lietuvoje įgyvendintų viešosios ir privačios partnerystės (angl. „public private partership“, PPP) projektų Palangos aplinkkelis perleistas naujam savininkui.
        Registrų centro duomenimis, rugsėjo 19 d. projektui skirtos UAB „Palangos aplinkkelis“ savininkės įmonės „Plėtros investicijos“ akcininke tapo „Iluminus capital“, perėmusi 100% akcijų iš bendrovės „SPV-39“.

        Pardavėja priklauso investicijų valdymo bendrovės „Nter Asset Management“ (buv. „Orion Asset Management“) fondui „Nter Infrastructure Fund“, o pirkėja – lygiomis dalimis investicinei bendrovei „Magnus Investments“ ir Kęstučiui Pusčiui.
        Kęstutis Juonys, naujasis „Plėtros investicijų“ vadovas, VŽ nurodė, jog sandorio nekomentuos, nes jis esąs privatus.
        Benas Poderis, „Nter Asset Management“, partneris, VŽ sakė kol kas plačiau sandorio komentuoti negalintis.

        Viešojo sektoriaus partneris šiame projekte yra valstybės valdoma „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija). Ji nurodė, kad apie pasikeitimus buvo informuota, tačiau jų priežasčių privatus partneris aiškinti neprivalo.
        „Nuolatinę kelio priežiūros kontrolę vykdo paskirtas techninis prižiūrėtojas. Priežiūros darbai yra vykdomi tinkamai, netinkamos priežiūros atvejai iki šiol fiksuoti nebuvo“, – į klausimą, kaip sekasi įgyvendinti projektą, atsakė „Via Lietuva“.

        Aplinkkelio, kuris yra kelio Klaipėda–Liepoja dalis, statybai ir valdymui konkursą laimėjusios kelių infrastruktūros bendrovės „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių keliai“ tuomet bendrai įkūrė projektinę įmonę „Palangos aplinkkelis“. Jos atliko objekto rangos darbus. Projektas, kurio įgyvendinime buvo likęs aplinkkelio priežiūros paslaugų etapas, ilgainiui parduotas naujam savininkui fondui.
        Sutartis su privataus sektoriaus partneriu galioja iki 2038 m. balandžio 30 d. Per 23 metus, kai atliekama kelio eksploatacinė priežiūra, du kartus turi būti atlikti kelio remonto darbai.
        Anot „Via Lietuvos“, iki šiol kelyje paprastojo remonto darbai atliekami nebuvo, nes remiantis atliekamais kokybės tyrimais, jis atitinka nustatytus reikalavimus. (...)

        https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...ininko-rankose
        Straipsnis apie ankstesnius PPP projekto savininkų pasiketimus.

        VZ.lt 2019.12.15
        „Orion“ fondo įmonė įsigijo Palangos aplinkkelio projektą
        Investicijų valdymo bendrovės „Orion Asset Management“ fondo bendrovė įsigijo įmonę, kuri viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės principu valdo Palangos aplinkkelį.

        Uždarojo tipo informuotiesiems investuotojams skirto investicinio fondo „Orion Infrastructure Fund“ valdoma UAB „SPV-39“ iš kelių tiesimo AB „Kauno tiltai“ įsigijo UAB „Plėtros investicijos“. Su pastarąja ir yra sudaryta sutartis dėl aplinkkelio valdymo.
        Sandoris užbaigtas šių (2019) metų spalio 16 d., rodo Registrų centro duomenys. Jo vertė neatskleidžiama.

        https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...kelio-projekta
        VZ.lt 2019.12.15
        Atidarytas 35,8 mln. Eur kainavęs Palangos aplinkkelis
        Pirmadienį oficialiai atidarytas 35,8 mln. Eur vertės Palangos aplinkkelis – pirmasis kelių infrastruktūros projektas, įgyvendintas viešosios ir privačios partnerystės būdu.
        AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Šiaulių kelių“ bendrai įkurtos įmonės „Palangos aplinkkelis“ įgyvendintas projektas yra kelio Klaipėda-Liepoja dalis. Projektas dar 23 m. bus prižiūrimas rangovų lėšomis. Per tą laiką valstybė išmokės atlygį už atliktus darbus ir paslaugas. Po to aplinkkelis taps valstybės nuosavybe.

        https://www.vz.lt/archive/article/20...os-aplinkkelis

        Comment


          Iš pradžių pagalvojau, kad pagaliau bus petvarkoma į žiedinę sankryža ties Žibininkų HBH su keliu 2309 Palanga - Lazdininkai - Darbėnai, tačiau numatoma rekonstruoti kitą sankryžą

          Informacija apie visuomenei svarbaus statinio "Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A13 Klaipėda-Liepoja sankryžos, esančios 36,36 km (su rajoniniu keliu Nr. 2304 Darbėnai-Šventoji) rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra" rengimą bei parengtą statinio projektinių pasiūlymų svarstymą su visuomene
          Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas: (viešas susirinkimas nuotoliniu būdu nevyks): Palanga, Vytauto g. 112, Architektūros ir teritorijų planavimo skyriuje 2024.12.16 15:00
          Taip pat nuotoliniu būdu: prisijungimo nuoroda
          Projektiniai pasiūlymai
          Brėžinys
          Projekto vieta


          Žiedinės sankryžos projektas


          Išdidintas vaizdas

          https://www.palanga.lt/data/public/u...-versija-2.pdf
          Paskutinis taisė digital; 2024.11.29, 19:51. Priežastis: [/quote]

          Comment


            Visą laiką stebėjausi, kad anksčiau nebuvo rekonstruota nei viena sankryža ties Šventąja, žinant kad suvažiuoja visa Lietuva.

            A13-Palangos-Darbėnų kelio sankryža eis kitu prioritetu vien dėl to, kad tai santykinai nauja infrastruktūra. Spėju įkalt šviesoforus būtų pigiau (tik nepopuliaru).

            Comment

            Working...
            X