Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A9] Panevėžys - Šiauliai

    Iš Radviliškio į Šiaulius drieksis autostrada

    2006 m. Birželio 9 d.
    Saulius JUŠKEVIČIUS


    Pagr. Krašto žinioms

    Šiemet bus pradėtos gerinti eismo sąlygos vairuotojams, Panevėžio-Šiaulių keliu važiuojantiems iš Radviliškio link Šiaulių. Radviliškio rajone bus rekonstruotas devynių kilometrų ilgio kelio ruožas. Kelias praplatės iki keturių eismo juostų, bus įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas

    Lietuvos automobilių kelių direkcija jau parengė magistralės Panevėžys-Šiauliai atkarpos tarp Radviliškio ir Šiaulių rekonstrukcijos projektą. Šiemet prasidės darbai 2,2 km ilgio atkarpoje Radviliškio mieste — nuo Vytauto ir A. Povyliaus gatvių sankryžos iki kelio į vandenvietę. Juos ketinama baigti iki kitų metų vidurio.

    Baigus rekonstrukciją miesto ribose esančioje magistralės dalyje, darbai vyks toliau Šiaulių link. Šalia keturių eismo juostų, atskirtų žaliąja juosta, magistralės, numatyta įrengti asfaltuotų jungiamųjų kelių. Jie eis iš abiejų magistralės pusių. Šie keliai skirti gyventojams privažiuoti prie žemės sklypų ar sodybų. Kai kuriose vietose jungiamasis kelias sutaps su pėsčiųjų ir dviračių taku.

    Ties planuojamu Radviliškio apvažiavimu ketinama įrengti dviejų lygių sankryžą. Panaši sankryža bus ir ties Šniūraičių gyvenviete. Magistraliniame kelyje (tarp geležinkelio viaduko ir Šniūraičių gyvenvietės) numatyta gyvulių pragina, kuri bus skirta ir toje vietoje gyvenančių varlių populiacijos migracijai.

    Radviliškio rajono savivaldybės Architektūros ir statybos skyriaus vedėjas Alfonsas Vilčinskas „Šiaulių kraštui“ sakė, kad rajono Tarybos sprendimu palei rekonstruojamą magistralinį kelią įrengti jungiamieji keliai bus perimti į Savivaldybės vietinės reikšmės kelių balansą. Savivaldybei teks prižiūrėti 11,5 km jungiamųjų kelių ir 2,13 km pėsčiųjų ir dviračių takų.

    Pradėtas ruošti magistralinio kelio Panevėžys-Šiauliai atkarpos Radviliškio miesto ribose apšvietimo projektas, kuris padės sumažinti eismo įvykių bei palengvins eismo sąlygas.

    Autoriaus nuotr.


    61-ajame kelio Panevėžys-Šiauliai kilometre (prieš geležinkelio viaduką) ketinama įrengti dviejų lygių sankryžą būsimam Radviliškio apvažiavimui.

    skrastas.lt
    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

    #2
    Neblogai, tik norėtųsi matyti ir planus greitkelį nutiesti iki pat Panevėžio
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Taip. Neblogai būtų automagistralė, jungianti Vilnių-Šiaulius (vėliau gal ir pajūrį )
      P.

      Comment


        #4
        Kelias nuo Panevėžio iki Šiaulių daro didžiausią lankstą pro Smilgius. Ar kas nors galvoją jį ištiesinti?

        Ta atkarpa nuo Šeduvos iki Šiaulių - ko gero, didžiausia Lietuvos kelininkų gėda. Nuo Radviliškio (6 ar 7 km važiuojant 50 km/h) iki Šiaulių eismas - kaip mieste. Čia tikrai reikalinga autostrada.

        Comment


          #5
          Reikalaujam autostrados iki panevežio
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            #6
            O ci aneblogos naujienos Nes dabar kartais nuo Radviliskio iki Siauliu tenka vilktis vos ne puse valandos Manau ,kad ateity praplatins ir atkarpa nuo Radviliskio iki Panevezio
            I don't drive fast,I just fly low

            Comment


              #7
              Parašė Romas
              Kelias nuo Panevėžio iki Šiaulių daro didžiausią lankstą pro Smilgius. Ar kas nors galvoją jį ištiesinti?

              Ta atkarpa nuo Šeduvos iki Šiaulių - ko gero, didžiausia Lietuvos kelininkų gėda. Nuo Radviliškio (6 ar 7 km važiuojant 50 km/h) iki Šiaulių eismas - kaip mieste. Čia tikrai reikalinga autostrada.
              Norintiems sutaupyti nervų važiuojant penktadienio vakarą nuo Panevėžio link Šiaulių, siūlau ties Smilgiais nusukti į Pakruojį o prieš jį nusukti į Šiaulius. Mašinų tame kelyje nedaug, paskutinį kartą policiją mačiau prieš 3 metus. Visame kelyje 1 gyvenvietė kur reikia greitį numesti iki 50 (Mediniškiai) ir kelių šimtų metrų atkarpa prie Rozalimo kur apribojimas 70. Važiuodami šiuo keliu išvengsite Karčemų, Radviliškio, Kairių ir t.t. Aš jau nekalbu apie tai kad trasą Panevežys-Šiauliai yra pamėgusios fūros kurias lenkti siaurame kelyje su intensyviu judėjimu yra išties menkas malonumas. Mano siūlomas kelias yra ~20 kilometrų ilgesnis, bet degalų sąnaudų atžvilgiu yra ekonomiškesnis, laiko sąnaudų atžvilgiu beveik nieko neprarasite. Atvažiavę į Šiaulius atsidursite Ginkūnuose, arba prieš pat miestą nusuksite kairėn ir įvažiuosite iš Aleksandrijos pusės
              Kaip po dykumą blaškiausi

              Comment


                #8
                Parašė rastaman Rodyti pranešimą
                Iš Radviliškio į Šiaulius drieksis autostrada
                Lietuvos automobilių kelių direkcija jau parengė magistralės Panevėžys-Šiauliai atkarpos tarp Radviliškio ir Šiaulių rekonstrukcijos projektą. Šiemet prasidės darbai 2,2 km ilgio atkarpoje Radviliškio mieste — nuo Vytauto ir A. Povyliaus gatvių sankryžos iki kelio į vandenvietę. Juos ketinama baigti iki kitų metų vidurio.
                Kelio A9 Panevėžys - Šiauliai ruožo 57,5 – 59,7 km rekonstrukcija. Informacija atrankai dėl poveikio aplinkai vertinimo
                © 2006 VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutas
                http://www.tkti.lt/index.php?id=531

                Radviliškyje ir po rekonstrukcijos numatoma palikti 50 km/h greitį

                Comment


                  #9
                  A9 Šiauliai - Radviliškis - (Panevėžys)

                  Keletas žemėlapių iš Transporto ir kelių instituto tinklapio http://www.tkti.lt/index.php?id=17
                  Apie būsimas trasas ir tiesiamų kelių charakteristikas pateikiama nemažai informacijos, kai daromas poveikio aplinkai vertinimas (PAV)


                  Kelio trasa nuo Šiaulių iki Radviliškio

                  Rekonstruojamo A9 Panevėžys – Šiauliai kelio 59,70-75,63 km ruožo poveikio aplinkai vertinimas
                  Daugiau: http://www.tkti.lt/index.php?id=172


                  Numatomas naujas kelias nuo Zoknių (Industrinio parko) iki Kairių (A-9 kelio)

                  Informacija atrankai dėl kelio nuo Industrinio parko teritorijos iki magistralės Panevėžys - Šiauliai (teritorija tarp Dubijos g. ir kelio E272 Vilnius - Panevėžys - Šiauliai - Palanga - Klaipėda) poveikio aplinkai privalomo vertinimo
                  Daugiau: http://www.tkti.lt/index.php?id=170

                  Comment


                    #10
                    Tai, kad kelias alenks Kairius yra labai gerai, bet tai tik pusė darbo- aš manau, kad reikalinga normali magistralė, kuri aplenktų "Ilgiausią Lietuvos kaimą"- Radviliškį ir įsilietų į dabartinį kelią jau už Karčemų.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      #11
                      Jau rašiau (šios temos 9-as pranešimas), kad numatomas tik kelio praplatinimas Radviliškio ribose; projektuojamas greitis - tie patys 50 km /h.
                      Jei neklystu, per tą miestą reikia vilktis net 7 kilometrus
                      Paskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 20:25. Priežastis: Pasikeitė nuorodų numeracija

                      Comment


                        #12
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Jau rašiau (šios temo 80-as pranešimas), kad numatomas tik kelio praplatinimas Radviliškio ribose; projektuojamas greitis - tie patys 50 km /h.
                        Jei neklystu, per tą miestą reikia vilktis net 7 kilometrus

                        Mūsiškiam biurokratam išmokti atitverti kelius iš sonų, matyt dar 15 metų prireiks.

                        Tą buvo galima seniai padaryt tokiuose miesteliuose kaip Vievis, Elektrėnai arba ties Kleboniškiu ir palikti normalų greitį. Tvorą galima ir numatyt Radviliškyje įrengiant pėsčiųjų viadukus ir reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tada greitis būtų ne 50km/h, o bent 80km/h Kaip pvz. Kaune Jonavos g.
                        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2006.11.21, 09:35.

                        Comment


                          #13
                          Pavojingiausiais kelias savo eilės palauks

                          2006 m. Gruodžio 2 d.
                          Edita KARKLELIENĖ


                          Kelias, kuriame kasmet žūva žmonės ir po kelias dešimtis suluošinama, o 36 kilometrų atkarpoje nuo Šiaulių iki Šeduvos žinomos septynios „juodosios dėmės“, dar nebus tvarkomas. Vis žadamos kelio Šiauliai–Panevėžys rekonstrukcijos teks laukti mažų mažiausiai iki 2008 metų. Tokį sprendimą jau priėmė Lietuvos automobilių kelių direkcija, o jos vadovai vairuotojams siūlo iki rekonstrukcijos važiuoti vorele–kai nebebus vietos lenkti, niekas daugiau nebelenks, ir visiems esą bus saugu.

                          Citata: „...jei nebus tarpelių, kur aplenkti, niekas ir nelenks. Visi važiuos vorele ir bus saugu. Štai taip“,–Algimantas Janušauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos generalinio direktoriaus pavaduotojas.

                          Kelias nusėtas „juodosiomis dėmėmis“

                          Dažniausia avarijų tarp Šiaulių ir Šeduvos priežastis — susidūrimas kaktomuša. Beveik visada jos baigiasi skaudžiai — žūva arba sužalojami žmonės.

                          Kodėl įvyksta susidūrimai kaktomuša? Specialistų teigimu, kelias, kuriuo per parą važiuoja vidutiniškai vienuolika tūkstančių automobilių, yra per siauras ir neatitinka Europos Sąjungos standartų. Lenkdami ištisas kolonas, kai kurie vairuotojai, anot pareigūnų, neretai neapskaičiuoja atstumų ir rėžiasi į priešpriešine eismo juosta judančius automobilius.

                          „Pagrindinės gausių avarijų priežastys perša išvadą: dėl kelio Šiauliai-Panevėžys perkrovimo bei dieną ir naktį nesibaigiančių automobilių kolonų, kurių tiesiog neįmanoma aplenkti, emocingesni vairuotojai rizikuoja, bet vis dėlto lenkia, — įsitikinęs Piotras Bakanovas, valstybės įmonės “Šiaulių regiono keliai“ direktorius. — Deja, aplenkti neretai nespėja“.

                          Atkarpoje Šiauliai-Šeduva kelerius paskutiniuosius metus užfiksuojama daugiausiai avarijų visoje apskrityje, dėl to šis kelias garsėja „juodosiomis dėmėmis“. Vien nuo Šiaulių iki Radviliškio yra šešios tokios avarijų gausa pasižyminčios vietos. Per dvejus metus čia užregistuoti 262 eismo įvykiai, kuriuose nukentėjo — žuvo dešimt, sužaloti 62 — žmonės. Šiais metais avarijos jau spėjo pasiglemžti trijų žmonių gyvybes, 23 buvo sužaloti.

                          Vienintelė išeitis–rekonstrukcija

                          Kelininkai įsitikinę, kad situacijos magistralinio kelio atkarpoje tarp Šiaulių ir Šeduvos (Radviliškio rajonas) nepakeis nei policijos dedamos baudos vairuotojams, nei pakelėse statomi įspėjamieji ar draudžiamieji ženklai. Išeitis būtų tik rekonstrukcija.

                          Kelininkų įsitikinimu, praplatinus magistralinį kelią į Panevėžį pagal Europos Sąjungos standartus, sumažėtų ne šiaip sumažėtų eismo įvykių su skaudžiomis pasekmėmis, bet visai neliktų „juodųjų dėmių“. Taip esą buvę ir kelio Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas atkarpoje tarp Šiaulių irBubių. Po rekonstrukcijos avarijų čia sumažėjo daugiau nei 80 procentų.

                          „Mūsų specialistai ne sykį kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją ir prašė nebeatidėlioti avarijomis garsėjančio kelio kapitalinio remonto,–sakė “Šiaulių kraštui“ įmonės “Šiaulių regiono keliai“ kelių ir tiltų tarnybos viršininbko pavaduotojas eismo saugumui Antanas Vaidonavičius.–Kitos išeities nėra–tik kapitalinis remontas“.

                          Į kelininkų prašymus Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovybė nors ir nenumojusi ranka, tačiau paskubinti darbų neskuba. Esą pasiruošimo rūpesčiai bei pinigai, reikalingi rekonstruoti moraliai pasenusį kelią, milžiniški. Be to, lėšos — ne mažiau reikalingos kitiems svarbiems šalies keliams, tokiems kaip aplink Vilnių, remontuoti.

                          Iki rekonstrukcijos–vorele

                          Tai kodėl toks pavojingas kelias netaisomas, o seniai pažadėtoji rekonstrukcija vis nukeliama ir nukeliama? Į šį klausimą paprašė atsakyti „Šiaulių kraštas“ Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos generalinio direktoriaus pavaduotoją Algimantą Janušauską.

                          — Rekonstrukcija atidėliojama ne specialiai. Reikalai susiję su specialiuoju projektu, kitais formalumais. Šio kelio projektas yra labai sudėtingas, o šiandieniniai mūsų projektuotojai pakankamai silpni. Yra kaip yra: visi stipriausi specialistai išrūko „į verslus“, liko tik arba pernelyg nepatyrę, arba pernelyg nusenę.

                          Sakau tiesiai, darbai bus pradėti tuojau pat, kai bus užbaigti paruošiamieji kelio rekonstrukcijos darbai. Bent aš manau, kad pradėsime nedelsdami.

                          — Taigi laukiama, kol bus parengti projektai? O gal tai lėšų problema?

                          — Lėšų atsiras. Projektas irgi jau yra. Reikia jį tik patvirtinti, suderinti... O tam reikia laiko.

                          — Tačiau vairuotojams reikia važiuoti dabar, o ne po trejų ar penkerių metų, kai „juodosiosmis dėmėmis“ nusėtas kelias pagaliau bus praplatintas. Ar tragedijos nėra pakankama priežastis kelio rekonstrukciją pradėti kuo skubiau?

                          — Kol kelias bus rekonstruotas, praeis kokie penkeri metai. Iki tol situacija avaringiausioje kelio atkarpoje tik sunkės. Tačiau gyventojams teks iškęsti.

                          Pasakysiu štai ką: eismo intensyvumas šiame kelio ruože nėra jau toks didelis, kaip daugeliui atrodo. Ir jei jis būtų dvigubai didesnis, skaudžių avarijų tikrai nebūtų tiek, kiek jų yra dabar. Visiems aišku, kad jei nebus tarpelių, kur aplenkti, niekas ir nelenks. Visi važiuos vorele ir bus saugu. Štai taip.

                          „Šiaulių krašto“ šaltiniai tvirtina, kad vorele per “juodąsias dėmes“ mūsų vairuotojams teks važiuoti tol, kol atliks biudžeto pinigų nuo Vilniaus aplinkelio statybos.

                          Avariojos, į kurias patenka po keletą automobilių, kelyje tarp Šiaulių ir Šeduvos–įprasta kasdienybė.
                          straipsnis iš www.skrastas.lt
                          W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                          Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                          Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                          Comment


                            #14
                            Visi važiuos vorele? Labai linksma važiuoti "vorelėje", kai priekį traktoriukas 30km/h juda Va tada ir susidaro vorelės.

                            Jei jau nerekonstruoja, tai tegu neleidžia žemės ūkio technikai važiuoti tuo keliu ir tikiu, kad avarijų, kaip ir kolonų žymiai sumažės.
                            P.

                            Comment


                              #15
                              A-9 Panevėžys - Šiauliai. Rekonstrukcija tarp Šeduvos ir Radviliškio

                              Pagaliau pradėjo judėti A-9 atkarpos tarp Šeduvos ir Radviliškio projektavimas.
                              Numatyta rekonstrukcija iki 4 juostų. Labai malonu, kad tolimesnėje ateityje numatytas ir Radviliškio apvažiavimas

                              Šaltinis: TKTI. Rekonstruojamo A9 Panevėžys – Šiauliai kelio 42,17-55,22 km ruožo poveikio aplinkai vertinimo programa. http://www.tkti.lt/index.php?id=588

                              Comment


                                #16
                                Brėžiniuose ryškėja magistralės Šeduva— Šiauliai kontūrai

                                Šiaulių apskrities viršininko administracijoje pristatytas magistralės Šeduva — Šiauliai rekonstrukcijos specialusis planas. Optimistiniais skaičiavimais, pirmasis ruožas — nuo Radviliškio iki rajono ribos Šiaulių link — gali būti pradėtas rekonstruoti kitais metais ir baigtas 2010 metais. Kitų ruožų rekonstrukcijos teks palaukti.

                                „Juodųjų dėmių“ rekordininkas

                                Projektuotojų klausėsi Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius ir specialistų būrys.

                                Apie šio plento rekonstrukciją kalbama seniai, nes čia ypač gausu „juodųjų dėmių“, kurios skaičiuojamos po mirtinų nelaimių keliuose. Dabar regione yra 29 tokios dėmės. Beveik pusė iš jų — trylika — tenka 42 kilometrų keliui Šeduva — Šiauliai.

                                Projektą rengia „Kelprojekto“ Šiaulių ir Panevėžio skyrių specialistai. Plentas Šeduva — Šiauliai turėtų tapti pirmosios kategorijos magistrale su keturiomis eismo juostomis, kurias skirtų žalioji veja.

                                Magistralė būtų panaši į Šiaulių — Bubių, tik šiek tiek siauresnė, nes pakeisti projektavimo normatyvai. Projektuojami keli požeminiai ir antžeminiai viadukai, požeminės perėjos, žiedinės ir kitokios sankryžos, apjungiamieji keliai, dviračių ir pėsčiųjų takai, aplinkkeliai.

                                Magistralei priklausytų ir Radviliškio aplinkkelis, kuris suprojektuotas dar 1992 metais, bet jam tiesti nėra pinigų. Ir teigta, jog greitai neatsiras. O Kairių aplinkkelio projektas rengiamas kartu su ruožo Šiauliai — Radviliškis projektu.

                                P. Tekorius nenorėjo klausytis argumentų, kodėl būtina kuo skubiau rekonstruoti šį kelią, tik pažymėjo: „Atmintinai iki skausmo viską žinau“.

                                Pirmieji etapai — Radviliškis — Šiauliai

                                Plento rekonstrukcija prasidės nuo Radviliškio, techninis projektas jau rengiamas. 22 kilometrų plento Radviliškis — Šiauliai atkarpa laikoma sudėtingiausia, joje bus įrengta dobilo formos žiedinė sankryža ties Bertužiais. Iš jos bus galima nuvažiuoti į Industrinį parką, į Kairius, į Šiaulių aplinkkelį.

                                Šniūraičiuose po plentu numatyta statyti viaduką, pro Gudelių ežerą nutiesti Kairių gyvenvietės aplinkkelį, kuris bus gana vingiuotas, nes yra ir daugiau aplenktinų objektų, pavyzdžiui, karinė bazė.

                                Keliose vietose numatoma pastatyti triukšmo slopinimo sienutes, pirmiausia — per Aleksandrijos gyvenvietę. Kairėje pusėje eis dviračių ir pėsčiųjų takas iki Radviliškio. Bus nemažai apjungiamųjų kelių nepatogiems posūkiams išvengti.

                                Šiame ruože yra komplikuotų vietų: kelias į Ginkūnus, į sąvartyną, Aleksandrijos gyvenvietė ir jos prieigos. Šioje vietoje numatoma tiesti miesto tipo kelią, nes platinti jo nėra kur: vienoje pusėje — saugoma dvarvietės teritorija, kitoje — miškininko P. Matulaičio kapas ir memorialas. Ties Ginkūnų keliu planuojama įrengti šviesaforą, o į sąvartyną iš miesto bus galima patekti apjungiamuoju keliu.

                                Stringa žemės reikalai

                                „Kelprojekto“ Šiaulių skyriaus viršininkas Algimantas Jakučionis teigė, sunkiai sprendžiamas žemės iš savininkų paėmimas. Keliui praplatinti reikia 100 hektarų papildomos žemės, kurios tik nedidelė dalis yra valstybinė. Tiesiant visą kelią Šeduva — Šiauliai, reikės nugriauti kelias sodybas.

                                Pasak A. Jakučionio, ne visi savininkai yra geranoriški. Vieni meluoja savo adresus ir telefono numerius, ar kaip kitaip vengia susitikti su projektuotojais. „O mes ne policininkai ir ne prokurorai, per prievartą brautis negalime“.

                                Startas — nuo Radviliškio

                                Kelio Šiauliai — Radviliškis rekonstrukcija vyks dviem etapais: pirmasis — nuo Radviliškio iki šio rajono ribos, antrasis — nuo Kruojos ir Kairių aplinkkelio iki Šiaulių miesto ribos. Išsprendus su savininkais žemės reikalus, darbai gali prasidėti 2008 metais ir truktų pusantrų— dvejus metus. Antrasis etapas planuojamas tik apie 2011 metus.

                                Klausiamas, ar projektui yra pinigų, P. Tekorius sakė, kad paraiška Briuseliui atiduota, tikimybė gauti lėšų reali.

                                Taip ilgai žmonės negyvena

                                Nuo Šeduvos iki Radviliškio kelią rekonstruoti lėšų kol kas nenumatyta. 2010 metais planuojama tik parengti šio ruožo techninį projektą. Dar liūdnesnė Radviliškio aplinkkelio perspektyva. 2007— 2013 metų finansavimo periode lėšų visai nenumatoma. Teks laukti kito. Išgirdęs apie tai, Vytautas Simelis, Šiaulių apskrities viršininko administracijos sekretorius, atsiduso: „Taip ilgai žmonės negyvena“.

                                Seimas keliams tiesti gerokai apkarpė ES skiriamas lėšas. Jos sumažintos nuo 33 iki 22 procentų. Vien šiemet šalies kelininkai negaus 28 milijonų litų, o įskaičiuojant darbų ir medžiagų brangimą, teigiama, jog finansavimas mažėja net 200 milijonų litų.
                                www.skrastas.lt
                                http://www.siauliai.gov.lt/ava/conte...lt&categoryId=
                                Paskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 20:23. Priežastis: Pridėta nuoroda
                                W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                Comment


                                  #17
                                  Kelionė iš Radviliškio į Šeduvą bus saugesnė ir greitesnė

                                  2007 m. Kovo 21 d.
                                  Laima AGANAUSKIENĖ


                                  Po kelerių metų, rekonstravus magistralinio kelio Šiauliai-Panevėžys atkarpą nuo Radviliškio link Šeduvos, kelionė šia plento atkarpa taps saugesnė, patogesnė bei greitesnė. Tą radviliškiečiams žadėjo su jais susitikę projektuotojai.

                                  Rekonstrukcija būtina dėl saugesnio eismo

                                  Bendrovės „Kelprojektas“ Šiaulių skyriaus viršininkas A. Jakučionis bei kiti su kelio rekonstrukcijos rengimo dokumentais susiję specialistai rajono visuomenei Šeduvoje bei Radviliškyje pristatė kelio Panevėžys-Šiauliai dalies (nuo Radviliškio link Šeduvos) rekonstrukcijos specialųjį planą. Gyventojų prašyta išsakyti savo pastabas, pageidavimus dėl būsimosios rekonstrukcijos.

                                  „Kelprojekto“ Šiaulių skyriaus vadovas A. Jakučionis patikino, jog magistralinio kelio atkarpos nuo Radviliškio iki Šeduvos rekonstrukcija yra būtina pirmiausia dėl saugesnio eismo, kadangi šis plento ruožas išsiskiria avaringumu: per 8 metus čia užregistruotos 88 įskaitinės avarijos, kurių metu žuvo 22 žmonės.

                                  „Ši kelio atkarpa nepatogi eismui, kadangi ja eina ilgas ruožas, kur automobiliams draudžiama lenkti. Kelias driekiasi šalia Karčemų, Linkaičių gyvenviečių, automobilių srautas yra pakankamai didelis — apie 9 tūkstančius automobilių per parą. Pertvarkos šiame kelio ruože būtinos, juo labiau, kad mūsų norus palaiko Europos Sąjunga, rekonstrukcijai skirdama lėšų. Galbūt šios priemonės padės Lietuvai išbristi iš paskutinės vietos Europos Sajungoje pagal eismo saugumo rezultatus“,–gyventojams sakė A. Jakučionis.

                                  Planuojama projekto kaina yra 60 milijonų litų, 85 procentus šios sumos turėtų skirti Europos Sanglaudos fondas.

                                  Atsiras naujų sankryžų, modernių perėjų

                                  Po planuojamų pertvarkų šiuo metu antrajai kategorijai priklausantis magistralinis kelias taps pirmosios kategorijos bešlaičiu keliu su keturiomis eismo juostomis ir per vidurį einančia skiriamąja juosta. Ties juo iš abiejų pusių bus įrengti apjungiamieji keliai, skirti ūkininkams pasiekti savo žemes bei esamiems keliukams sujungti su pagrindiniu keliu. Tolyn (link Šeduvos, o vėliau ir link Pakalniškių) bus pratęstas dviračių takas.

                                  Ties Linkaičių gyvenviete pėsčiųjų saugumui ir patogumui užtikrinti virš kelio iškils pėsčiųjų perėja, į kurią pakilti bei ja nusileisti galės ir neįgalieji. Projektuotojų teigimu, neįgaliesiems su vežimėliais nebus sudėtinga pasikelti, kadangi bus įrengta nuolaidi plokštuma. Viaduko statyba kainuos apie 3 milijonus litų.

                                  Ties Karčemų kaimu, kurį plentas kirs, pėstiesiems planuojama įrengti požeminę perėją. Požeminė perėja bus įrengta ir ties Arimaičiais. Po rekonstrukcijos atsiras ir dvi naujos žiedinės sankryžos. Viena — ties dabartine sankryža į Šiaulėnus, antroji — už Karčemų. Ties „Antaniškių“ bendrove bus įrengta šviesoforo reguliuojama sankryža.

                                  Specialistų paskaičiavimais, plento rekonstrukcijos darbams atlikti prireiks apie 400 tūkstančių kubinių metrų grunto, todėl yra rengiamas detalusis planas naujam karjerui įrengti. Jis turėtų atsirasti Velžių kaimo ūkininko F. Šlėvės žemės sklypo valdose.

                                  Žadėjo nenuskriausti gyventojų

                                  Kelio rekonstrukcijos dokumentų rengėjai gyventojus supažindino ir su įvairių tyrimų rezultatais. Tyrimų duomenimis, po rekonstrukcijos laukiamas teigiamas ilgalaikis poveikis: sumažės avaringumas, pagerės susisiekimas, sutrumpės kelionių trukmė.

                                  Kita vertus, kai kur padaugės triukšmo, ne vienam rajono gyventojui teks valstybės reikmėms parduoti savo sklypų dalį, numatyta nugriauti vieną sodybą. Pasak projekto rengėjų, iš viso numatoma išpirkti 49 hektarus žemės, iš jų 4 hektarus miško. Žemės bus išpirkta iš 151 privataus sklypo. Į susitikimą susirinkusiems sklypų savininkams pažadėta, jog jie neturėtų būti nuskriausti, kadangi žemė bus išperkama rinkos kainomis abipusiu susitarimu.

                                  Kad sumažėtų automobilių srauto keliamas triukšmas, žadėta pakeisti langus 12-oje pavienių sodybų ir keliuose daugiabučiuose namuose. Ties Karčemų kaimu turėtų iškilti moderni akustinė sienelė, kurios ilgis bus apie 550 metrų, aukštis — apie 4 metrus. Akustinė sienutė turėtų atsirasti ir ties Verdulių kaimu. Svečiai radviliškiečius patikino, jog akustinė situacija bus nuolat stebima ir po rekonstrukcijos, ir jei ji suprastės, bus siūlomos papildomos apsaugos priemonės.

                                  Gyventojai specialiojo plano rengėjų klausė apie galimas sklypų supirkimo kainas, teiravosi, ar nebus galima žemės gauti kitoje vietoje, kai kurie baiminosi, ar dėl rekonstrukcijos nenukentės jų interesai.
                                  skrastas.lt
                                  W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                  Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                  Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                  Comment


                                    #18
                                    Čia šiaip dėl įdomumo
                                    2007.05.08

                                    DELFI konferencijoje Panevėžio meras V.Matuzas
                                    medutis: 11:15
                                    Gal galite ką nors pasakyti apie kelio Šiauliai-Panevėžys projektą, girdėjau kad jis bus platinamas iki autostrados.

                                    V. Matuzas: 11:18
                                    Planuojama sujungti Panevėžį su Šiauliais nauja modernia autostrada, pirmieji kelio darbai jau pradėti. Džiaugiuosi, kad nuo dviračių tako.

                                    Comment


                                      #19
                                      Kuom dviračių takas susijęs su autostrada?
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        #20
                                        Gal tuo, kad dviračiams draudžiama važiuoti per autostradą

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X