Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Šiauriau Kauno su Vilnium galėtų išvis neinvestuoti pinigų į kelius. Jeigu latviam kada nors prisireiks magistralės į Europą, galės už ją ir sumokėti
    Teisingai. O mes apmokėkim kelių tiesimą Lenkijoje šiauriau Baltstogės, jei norim į Europą papulti!

    Comment


      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
      Šiauriau Kauno su Vilnium galėtų išvis neinvestuoti pinigų į kelius. Jeigu latviam kada nors prisireiks magistralės į Europą, galės už ją ir sumokėti
      Teisingai! O mes apmokėkim kelių tiesimą Lenkijoje šiauriau Baltstogės, jei norim į Europą papulti!

      Comment


        Parašė Gator
        Tai būtent tą tau ir sako Jemelia apie repliką "virš Kauno tegul Latviai tiesia". Lenkai irgi galėtų sakyt, kad virš Balstogės Lietuviai tegul tiesia. Bet nesako. Tai kodėl mes turėtumėm taip sakyti?
        Manau, kad Jemelia tiesiog pratęsė mano ironišką mintį ką manau iš tiesų parašiau pirmoje sakinio dalyje "Nu jo, bent Panevežio aplinkkelyje galėjo padaryti 2x2,"

        Dabar jau tikrai offtopic gavosi

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Pompastiškas PiaRinis pavadinimas, bandantis iškišti tokio intensyvumo kelyje 2+1 sprendimą kaip kažką tooookio ir pridengti perspektyvos nenumatymą, skurdą bei įstatymų neįgalumą perimant žemes 2x2 keliui tiesti.
          Tarp A8 ir A9 yra būtinas 2x2 kelias. Tačiau nesigirdi apie pradėtas planavimo ar žemių paėmimo procedūras.
          Koks šio kelio intensyvumas ir koks yra "slenkstis" tarp 2+1 ir 2+2 kelio rekomenduojamo intensyvumo?
          Labai subjektyviai - kiek esu važiavęs šiuo aplinkkeliu, niekuomet nebuvo didelio intensyvumo, tad norėtųsi išvysti skaičius, jei tik tokie yra.

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
            Koks šio kelio intensyvumas ir koks yra "slenkstis" tarp 2+1 ir 2+2 kelio rekomenduojamo intensyvumo?
            Labai subjektyviai - kiek esu važiavęs šiuo aplinkkeliu, niekuomet nebuvo didelio intensyvumo, tad norėtųsi išvysti skaičius, jei tik tokie yra.
            Intensyvumas nemažas, ypač fūrų:

            http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...15_bendras.jpg
            http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...krovininis.jpg
            Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.16, 19:58.
            Flickr

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą
              Koks šio kelio intensyvumas ir koks yra "slenkstis" tarp 2+1 ir 2+2 kelio rekomenduojamo intensyvumo?
              Reikėtų lyginti faktinius vidutinius paros eismo intensyvumus (VMPEI) 2015 metais.
              Normatyvus gal pakomentuos kelininkai - 2x2 kelias turbūt prasideda nuo 8.000-15.000 automobilių per parą.

              Panevėžio aplinkkellio A17 lengvojo ir sunkiojo transporto vidutinis paros intensyvumas (VMPEI)
              ...

              Aplinkkelio A17 pietrytinėje dalyje (tarp A2/A8 ir A9) VPMEI yra 11.259: 8501 lengvųjų automobilių ir 2758 sunkiojo transporto.

              Realiai Panevėžio aplinkkelio A17 dalyje iki A9 Šiaulių plento eismo intensyvumas gerokai didesnis nei autostradoje A2 į Vilnių ir net autostradoje A1 Žemaitijos viduryje, nes čia yra daugiau sunkiojo transporto. Turėtų būti kažkokie koeficientai sąlyginiam automobiliui perskaičiuoti. 1000 lengvųjų automobilių ir 1000 sunkiasvorių mašinų ne tas pats.

              VMPEI 2015 m. kai kuriose autostradų ir kituose 2x2 ruožuose
              A1 Kryžkalnis- Klaipėda (tarp Laukuvos ir Rietavo kryžkelių): 11.226: 9458 lengvieji + 1768 sunkieji
              A1 Kryžkalnis- Klaipėda (tarp Rietavo ir Endriejavo kryžkelių): 11.362 9651 lengvasis + 1711 sunkiųjų
              A2 Ukmergė - Panevėžys: 8496 7325 lengvieji +1171 sunkusis
              A11 Šiauliai - Kuršėnai: 8782: 7912 lengvųjų + 870 sunkiųjų
              A13 Klapėda - Palanga (ties Kretingos r. riba): 9109: 8557 lengvieji + 552 sunkieji
              A16 Vilnius - Trakai (numatoma 2*2): 13.079: 12269+ 810 sunkiųjų
              102 Vilnius - Nemenčinė: 10.425: 9711 lengvieji + 714 sunkiųjų

              Vidutinio metinio paros intensyvumo žemėlapiai
              http://lakd.lrv.lt/lt/veiklos-sritys...syvumas-2015-m

              Dar galima paieškoti 2006 metų intensyvumo žemėlapių - matysis fūrų eismo augimas Via Balticoje.

              Parašė vėkas Rodyti pranešimą
              Labai subjektyviai - kiek esu važiavęs šiuo aplinkkeliu, niekuomet nebuvo didelio intensyvumo, tad norėtųsi išvysti skaičius, jei tik tokie yra.
              Viskas priklauso nuo to, kada tenka važinėti Panevėžio aplinkkeliu.
              Fūrų eismas yra daugmaž tolygus, o lengvųjų - intesyvesnis vasarą, savaitgaliais ir ryte-vakare. Fūroms nėra sezoniškumo metų eigoje. Be to savaitgaliais "fūrų" eismas ribojamas.
              Paskutinis taisė Romas; 2017.04.16, 20:29.

              Comment


                „Via Baltica“ trasoje pradedami Panevėžio miesto aplinkkelio rekonstrukcijos darbai
                PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
                2017.05.30





                Šią savaitę AB „Panevėžio keliai“ pradeda valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio, sutampančio su magistralės „Via Baltica“ trasa, I etapo, apimančio aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, rekonstrukciją. Darbus 10,53 kilometro ilgio ruože numatoma atlikti nenutraukiant eismo, tik jį apribojant.

                Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

                „Šiuo metu rengiama statybvietė, pradedami vykdyti parengiamieji darbai. Važiuojamosios dalies šie darbai kol kas nepalies, taigi ir reikšmingų eismo ribojimų artimiausias savaites nebus“, – informavo AB „Panevėžio keliai“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.

                Nuo Šilagalio sankryžos Šiaulių link kelias bus keturių eismo juostų su skiriamąja juosta. 2-jame Panevėžio aplinkkelio kilometre, ties posūkiu į „Devold“ gamybos kompleksą, bus įrengta turbo žiedinė sankryžą. Eismo juostų pasikeitimo vieta, kai keturių eismo juostų kelias susilies į tris eismo juostas (2+1 eismo organizavimo schema), numatyta jau įveikus turbo žiedinę sankryžą. Eismui Šiaulių kryptimi numatyta viena eismo juosta, Vilniaus ir Kauno kryptimi – dvi.
                Toliau rekonstruojamą aplinkkelio ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą, ši sankryža bus rekonstruota į žiedinę. Nuo šios sankryžos eismas pasikeis, Šiaulių kryptimi judančiam transportui bus skirtos dvi eismo juostos, Vilniaus ir Kauno kryptimi – viena.
                Dar kartą eismo juostų išsidėstymas keisis aplinkkelio sankirtoje su Panevėžio miesto K. Naruševičiaus gatve. Šiaulių link judėsime viena juosta, Vilniaus ir Kauno kryptimis – dviem eismo juostomis. Aplinkkelio sankirtoje su K. Naruševičiaus gatve bus palikti tik dešinieji posūkiai, o sankryža su Pamolainių gatve bus uždaryta. Planuojama 4 esamas nuovažas rekonstruoti, o 9 nuovažas panaikinti, siekiant užkirsti kelią ypatingai lėto ūkinio transporto išvažiavimui tiesiogiai į aplinkkelį. Nuovažos bus apjungtos privažiavimo keliu ir nukreiptos į artimiausias sankryžas. Suplanuoto statyti jungiamojo kelio ilgis – 783 metrai.
                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos I etape AB „Panevėžio keliai“ įsipareigojo suprojektuoti ir pastatyti tunelinį pravažiavimą aplinkkelio 9,05 kilometre, sutvarkyti 4,5 kilometre esančią sunkiojo transporto svėrimo aikštelę.

                Rekonstruojamame ruože bus atnaujintos dvi gelžbetoninės daudos ir 13 gelžbetoninių vandens pralaidų. Sankryžoms apšviesti bus paklota 4,258 km elektros tinklų, pokonstrukcinio kelio drenažo įrengimui prireiks net 24,865 km vamzdžių. Paviršinių (lietaus) nuotekų sistemos ilgis sieks 1,4 kilometro.
                AB „Panevėžio keliai“ įsipareigojo darbus atlikti iki 2018 m. liepos 4 dienos. Sutarties kaina su PVM – 14,2 mln. eurų.
                Paskutinis taisė Romas; 2017.06.02, 07:56. Priežastis: Brėžinio dydis. Palikta nuoroda į originalų dydį

                Comment


                  Tik ką grįžau iš šio maršruto. Kažkaip keistai atrodo tie žiedai tranzitiniame kelyje. Nejaugi taip ir pritrūkom garo padaryti viadukus ties Aplinkkeliu ir Pasvaliu, kad reikia stabdyti tranzitą ties tais žiedais? Suprantu, kad žiedai normalu vietiniame miestelių susisiekime, bet ne tokiuose keliuose. Sovietai sugebėjo ir Utenos kelyje viadukų pastatyt, o dabar mes ten irgi žiedus statom.

                  Comment


                    Aha, man irgi keistas tas netoliaregiškas žiūrėjimas. Panevėžio aplinkkelyje susikerta A2 su Via Baltica, kažkada ten vis tiek reikės daryti 2X2. Įdomu, ar tas variantas buvo svarstytas ir kokios priežastys nusvėrė tada nusvėrė link argumento "prieš"?

                    Comment


                      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                      Aha, man irgi keistas tas netoliaregiškas žiūrėjimas. Panevėžio aplinkkelyje susikerta A2 su Via Baltica, kažkada ten vis tiek reikės daryti 2X2. Įdomu, ar tas variantas buvo svarstytas ir kokios priežastys nusvėrė tada nusvėrė link argumento "prieš"?
                      Kaip visada - nusvėrė finansai. Ir, berods, visą Via Baltica trasą iki Panevėžio planuoja paversti 2+1.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Kaip visada - nusvėrė finansai. Ir, berods, visą Via Baltica trasą iki Panevėžio planuoja paversti 2+1.
                        Gaila ir keista. Net viadukai ties Kėdainiais kadaise pastatyti taip, kad ten tilptų 2X2.

                        Comment


                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                          Įdomu, ar tas variantas buvo svarstytas ir kokios priežastys nusvėrė tada nusvėrė link argumento "prieš"?
                          Teko skaityti kelininkų komentarą, kad vienas iš argumentų buvo žemės paėmimo problemos. 2+1 be viadukų telpa į dabartinę kelio juostą. Buvo galima arba daryti 2+1 su žiedais, arba n metų stumdyti popierius tiek dėl žemės paėmimo, tiek dėl finansavimo...

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Teko skaityti kelininkų komentarą, kad vienas iš argumentų buvo žemės paėmimo problemos. 2+1 be viadukų telpa į dabartinę kelio juostą. Buvo galima arba daryti 2+1 su žiedais, arba n metų stumdyti popierius tiek dėl žemės paėmimo, tiek dėl finansavimo...
                            Galbūt. Bet tarkim Sitkūnai - Kėdainiai galima būtų iškart daryti 2x2: srautai dideli, jau du viadukai paruošti, plika akim žiūrint beveik nėra gyvenamųjų namų ir daug valstybinio (?) miško trasoje.

                            Comment


                              2+1 nereiškia, kad nebus 2+2 atkarpų. Tiesiog, kad nebus 2+2 visu ilgiu. Pvz Suomijoje 2+1 atkarpos nuolat kaitaliojasi. Gabalas 2+2, biški 2+1, kur nėra vietos išvis 1+1 su betoniniu barjeru per vidurį, o po to vėl praplatėja. Aišku klausimas ką mūsiškiai sugalvos...

                              Comment


                                Šiandienos vaizdai iš rekonstruojamo ruožo. Kryptis - Ryga.

                                Paklotas naujas asfaltas dabartiniame 2x2 ruože nuo A2/A8 sankirtos viaduko


                                Link pirmojo turbo žiedo. Ši atkarpa turėtų būti 2x2


                                Būsimasis pirmasis turbo žiedas


                                Toliau atkarpoje padaryta mažiau darbų - formuojama kelio sankasa




                                Už sankryžos su 195 keliu nemaža atkarpa, kur kelio plotis jau paruoštas 2+1 konfigūracijai

                                Comment


                                  Geros zinios is lakd.lrv.lt svetaines, susijusios su Panevezio aplinkelio rekonstrukcija.

                                  Kelyje VIA BALTICA (Panevezio aplinkelio ruoze nuo 10,53 iki 22,06 km) toliau bus vykdomi rekonstravimo darbai.

                                  "2017 m. lapkričio 20 d. tarp Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ buvo pasirašyta pirkimo sutartis „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2“ darbams atlikti. Pagal šią sutartį per 9 mėn. nuo jos įsigaliojimo datos (į šį laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.) numatyta atlikti šiuos darbus:

                                  1. Rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1)*..."

                                  daugiau info galite rasti: http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/kely...travimo-darbai

                                  Panasu, kad kitu metu pabaigoje turetume tureti pilnai rekonstruota (2+1) Panevezio aplinkeli, viso apie 22km

                                  Comment


                                    Ačiū LAKD nors už tiek, nors manau ir manysiu, kad nusikalstama yra tą kelią iškart nedaryt 2+2.
                                    O štai kita įdomybė: LAKD websaite (vėl?) pradėjo skelbti darbotvarkes puslapio apačioje. Ir pirmadienį užfiksavau, kad buvo vadovo ir pavaduotojo susitikimas su "Panevėžio keliais", o štai ketvirtadienį ir pranešta, kad sutartis pasirašyta Lauksim daugiau susitikimų

                                    Comment


                                      Jo, 2+2 Panevėžio aplinkelyje tikrai būtų reikalinga. Bet manau, kaip ir minėjo kolega ankstesnėje žinutėje, tai greičiausiai daroma todėl kad neužsitęstų žemės paėmimo procedūros... Trumpinant laiką daroma (2+1).

                                      Comment


                                        /\ Jau buvo šioje temoje diskutuota, kad po kelerių metų vis tiek reikės rekonstruoti šį kelią bent tarp kelių A2 ir A9 (tarp Vilniaus ir Šiaulių krypčių) į normalų kelią 2+2.

                                        Comment



                                          „Panevėžio keliai“ už 30 mln. eurų rekonstruos Panevėžio aplinkkelio ruožą
                                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

                                          Nedidelis pabrangimas:
                                          jau rekonstruojami 10,53 km nuo A2 iki A9 (0-10,53 km) kainuoja apie 14 mln. EUR
                                          kitas etapas 11,53 km nuo A9 iki A10 (10,53 iki 22,06 km) kainuos 30,4 mln. EUR.




                                          Comment

                                          Working...
                                          X