Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvorelės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Štai kaip turi būti organizuotas pėsčiųjų saugumas šaligatviuose ir perėjose:


    mantasm požiūris labai panašus į Čeliabinsko mero

    „Šaligatvio aptvėrimas - tai taip pat yra saugumas“, - taip pakomentavo urbanistų pasisakymus Jevgenijus Teftelevas. - Tvoros įrengiamos yra tam tikram tikslui. Mūsų pastatytos, atitinkant kelių eismo taisykles , saugumui. Galime kalbėti apie šių konstrukcijų stiprinimą, bet ne apie jų pašalinimą. Naujų tvorų įrengimas miesto centre, revoliucijos aikštėje pavyzdys parodė, kad su saugumu ir vaizdu ten viskas tapo daug geriau. “ http://fedpress.ru/news/74/society/1982926
    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

    Comment


      #22
      2 klausimai tvoreliofobams:

      1) ką daryti su piliečiais, kurie laksto bilekur per gatvę neatsižvelgdami į transportą ir rizikuodami tiek savo, tiek aplinkinių saugumu. Pageidautina sąlyginai pigiai ir be utopinių planų. A la padarom metro ir visą antžeminį transportą (pageidautina įskaitant dviračius) uždraudžiam.

      2) ką manot apie tvoreles prie VT stotelių konfliktiniuose taškuose su dvirtakiais?

      Comment


        #23
        Gerbiamasai, viskas išsprendžiama visč miestą apstatant tvorelėm. Absoliučiai visą ir turėsime lagerį.
        Ai, tiesą Geršmano ir Varlamovo neklausėt, kalbos nemokat, tai ką ten diskutuoti...

        Comment


          #24
          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          2 klausimai tvoreliofobams:

          1) ką daryti su piliečiais, kurie laksto bilekur per gatvę neatsižvelgdami į transportą ir rizikuodami tiek savo, tiek aplinkinių saugumu. Pageidautina sąlyginai pigiai ir be utopinių planų. A la padarom metro ir visą antžeminį transportą (pageidautina įskaitant dviračius) uždraudžiam.

          2) ką manot apie tvoreles prie VT stotelių konfliktiniuose taškuose su dvirtakiais?
          Gal pradžiai nereikia ieškoti naujų etikečių , nes kai kuriems galima sugalvoti ir kitų pavadinimų "tvoreliųfilai" , tvorelių talibanas ir pan.
          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

          Comment


            #25
            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Jei greitkelyje sumontuoja plonas tvoreles, o ne normalius atitvarus - ar tai tvorelių problema? Jei tvorelių konstrukcija debiliška (pvz virinimas vietoj išpjovimo) - ar tai tvorelių kaip eismo tvarkymo priemonės problema, ar tiesiog kreivom rankom pagaminta? Greitkelių atitvarus sugeba saugiau padaryti. Turint noro turbūt ir tvoreles galima suprojektuoti atitinkamai.

            Video be angliškų ar lietuviškų subtitrų negaliu vertinti
            Su lietuviškais subtitrais:
            https://www.youtube.com/watch?v=WSRSmWTLNAw
            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              #26
              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              2 klausimai tvoreliofobams:

              1) ką daryti su piliečiais, kurie laksto bilekur per gatvę neatsižvelgdami į transportą ir rizikuodami tiek savo, tiek aplinkinių saugumu. Pageidautina sąlyginai pigiai ir be utopinių planų. A la padarom metro ir visą antžeminį transportą (pageidautina įskaitant dviračius) uždraudžiam.

              2) ką manot apie tvoreles prie VT stotelių konfliktiniuose taškuose su dvirtakiais?
              Labai pavojinga dviratininkams.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                #27
                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                Su lietuviškais subtitrais:
                https://www.youtube.com/watch?v=WSRSmWTLNAw
                Ačiū! Pora pastebėjimų:

                - Dviratininkai važiuoja toliau nuo tvorelės. Ir tai yra labai gerai! Dviratininkai gatvėje ir turi imti pilną eismo juostą, o ne spaustis į tarpelį, ir laviruoti tarp mašinų ir borto. Be to, pavyzdys, kad tvorelės vizualiai siaurina gatves. Kad tai veikia ir auto - jau mano minėta foto iš Kauno kelio darbų kitoje temoje.

                - Vizualinė tarša. Nuo pat pradžių sakiau, kad pritariu šitam punktui.

                - Video su rikošetu. Jei nebūtų tvorelės - panašu, kad auto vistiek būtų nuskynus tuos pėsčiuosius.

                - Taip ir neišgirdau argumentų kaip tvarkytis su bilekur vaikštančiais pėsčiaisiais. Apart "nu gi jie ne avinai". Nežinau kaip plačiojoje tėvynėje, bet Vilniuje pilna konkrečių avinų. Kurie vaikšto bilekur ir kuriems px atvažiuojantis srautas. Ypač su dviračiu daug tokių atsižiūriu. Auto dar kažkiek labiau gerbia. Ir tai toli gražu nėra atvejai kai iki artimiausios perėjos 500m. 20m, 50m.. Arba tiesiog įstrižai perėjos kryptimi. Ką daryti? Visame mieste padaryti gyvenamąją zoną su 20km/h?

                Comment


                  #28
                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Labai pavojinga dviratininkams.
                  Taip, pėstieji tykantys už stotelės tikrai pavojingi dviratininkams

                  Comment


                    #29
                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                    Su lietuviškais subtitrais:
                    https://www.youtube.com/watch?v=WSRSmWTLNAw
                    O, visgi patvirtino mano subtitrus. Sorry, matau kai kur gramatiniu klaidu, bet geriau nei nieko.

                    mantasm kaip tvoreliofobas atsakau:
                    Su pilieciais nieko nereikia daryti. Reikia daryti kelius, kuriu plotis butu ne 5 metru vienos juostos, o atitiktu STR. Tai jau savaime mazins greiti. Plius papildomai pagaliau pradeti chekint greicio virsijimus mieste. Nes dabar pas mus galioja ta pati taisykle kaip ir Rusijoje - gali vaziuoti realiai iki +20. Kur galima 50 vaziuojam 70 ir cia kaip ir OK. Tai vat kai bus nebe-ok, tuomet ir neskins pilieciu isbegusiu i gatve. Taip pat siaurint gatves ir daug kur daryti viena juosta vietoj dvieju, kad butu maziau lenkimu.

                    Pavaiksciuok per street view po Olandija. Ten NĖRA perėju apskritai apart sankryzu. Gali eiti kelias ir 2-3 kilometrus ir netureti visai pazymetu pereju kol neprivaziuosi keliu sankirtos. Bet ir ten gali nebut.
                    https://www.google.com/maps/@52.4925...6!9m2!1b1!2i28
                    https://www.google.com/maps/@52.3917...2!9m2!1b1!2i28
                    nes ten zmogus pagal nutylejima nelaikomas debilu. Visiems aisku kad jei reikia pereit gatve tai paims ir pereis. Kazkaip niekas zmoniu nenukreipia tvorelemis kaip galvijus i skerdykla. Kaip jie nezusta ten visi?

                    Nera pereju. Nu nera. Ka daryt? Lietuviu vodyteli ir pesciaji istikru erroras. Arba visam gyvenimui taip ir liktu vienoj gatves pusej arba mirtu po ratais. Bet olandui nera problemos paimt ir BET KUR pereiti. Tiesiog matai, kad nera perejos, reiskia ne tavo pirmenybe - viskas. Pereja tik nurodo pirmenybe. Ten kur ji yra - pesciojo, kur nera - automobilio ir ziurek save pats.

                    Kas butu Rusijoje? Butu kilometrine tvora ir pazymeta pereja kaz kur uz 300 metru. O jei lendi per tvora, tai tave vienareiksmiskai numus, nes esi padugne ir nusikaltelis. Pats kelias aisku butu tiesus kaip styga ir masinos vaziuotu kaip minimum 80-90. Nes gi joms reikia greitai vaziuot, kitaip nespes ir ekonomika sugrius.

                    Stai tame yra vienas is daugelio skirtumu keliu planavime. Tvora tik sako vairuotojui - cia pesciuju negali but, vaziuok greitai ir niekur i sonus neziurek. O jie durniai bac ir perlipa per ta tvora ir aisku dar ir aklai bega kad greiciau pereit, nes jau yra vaziuojamojoje dalyje ir nera kur trauktis.

                    Du ziedai: Olandiskas (2010 m)
                    Click image for larger version

Name:	40 Rijksstraatweg   Google Maps.png
Views:	32
Size:	271,6 kB
ID:	1729469
                    https://www.google.com/maps/@52.5050...6!9m2!1b1!2i28
                    Cia ir VT stotele su dvirtakiu. Nu iseis kazkas i ta dviracio taka, tai ka, reikia kaip bydlui minti ji numusant? Siaip sau turbut ir nestoves ant jo, nes takas nuzemintas, matosi jo kitas profilis, pasamoningai pesciajam nesaugi teritorija su asfalto danga.

                    Leituviskas (2018 m)
                    Click image for larger version

Name:	kairenu-gatve-vilniuje-5bd1aa4a14b22.jpg
Views:	30
Size:	489,2 kB
ID:	1729470
                    Su pusantro karto platesne eismo juosta ir tvorelemis.

                    O cia ka nuo ko saugo?
                    Click image for larger version

Name:	kairenu-gatve-vilniuje-5bd1aa45aba0a.jpg
Views:	31
Size:	490,4 kB
ID:	1729471
                    Dar galime atkreipti demesi i perejos zenklu kieki. Olandams uzteko vieno mazo zenklo, Lietuvos akliesiems is keikvienos puses po keturis. Kodel? Nes vairuotojus pas mus reikia kuo stipriau perspeti, kad i ju nuosava nelieciama teritorija cia gali kazkas svetimas ieiti. Olandijoje vairuotojai ir pestieji yra draugai ir keliu dalinasi.

                    Comment


                      #30
                      Toks jausmas, kad tamstos nuomone pėstieji pradeda lakstyti bilekur tik po to kai pastato tvoreles. Nebūtų tvorelių - žmonės nelakstytų per gatvę nesaugiose vietose. Nebent esant dideliam reikalui saugiai ir įvertinę aplinkybes pereitų per gatvę ne per perėją.

                      O gal visgi skirtumai truputi giliau? Pvz kiek pas mus yra pėsčiųjų einančių per raudoną ir kiek Vokietijoje? Bendrai koks visuomenės požiūris į optimizavimą, kombinavimą ir t.t.

                      P.S. Aš labiau linkęs naudoti "kaip Honkonge". Tokijus irgi tas pats.

                      Click image for larger version

Name:	tumblr_opwhwbvMRN1vw7ucoo1_1280.jpg
Views:	32
Size:	331,9 kB
ID:	1729495

                      Comment


                        #31
                        Na, pėsčiųjų, einančių per raudoną, bent jau UK, Airijoj, Paryžiuj, Stokholme žymiai daugiau negu pas mus.

                        Comment


                          #32
                          Ėjimas per raudoną, kai nėra automobilių, yra sveiko proto požymis.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #33
                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Na, pėsčiųjų, einančių per raudoną, bent jau UK, Airijoj, Paryžiuj, Stokholme žymiai daugiau negu pas mus.
                            Jau nekalbant apie JAV, kur jie net turi tam specialų terminą - jaywalking.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              #34
                              Tai kad UK gali eiti per kelią, kai net intensyvus eismas ir žmonės sustoja, skirtingai negu pas mus, kur vairuotojas kelyje yra absoliučiai nebaudaudžiamas dievaitis. Dar daugiau, pas mus vodyteliai dar turi prioritetą statyti mašiną ant pėsčiojo zonos - šaligatvio ir tai laikoma norma, o štai pėsčiojo bandmas perbėgti kelią net nelabai intensyviam kelyje nelaikoma norma.
                              Beje, dėl Tokijaus irgi melas. Pilna Varlamovo video (ypač paskutinis), kur rodoma, kad Japonijoje tradiciškai gyvenamuose kvartalose iš vis nėra šaligatvių ir vyksta "shared space". Tvoreles jie stato prie intensyvių kelių. Ir šiaip, mums iki Japonijos infrastruktūros ir pagarbos pėsčiajam, dviratininkui ir šiaip vienas kitam kaip iki Mėnulio, tad lygintis nėra ko.

                              Comment


                                #35
                                SoulMulticast Lietuvoje valstybe / savivaldybes megsta apsimesti kad jie bando pagerinti zmoniu sauguma keliuose. Degradams kurie uzsiema infrastrukturos projektais yra lengviau viska aptverti tvorelemis, prikalti geltonu skydu prie pereju, kisti pesciuosius po zeme kur tik gali, negu pritaikyti normalius sprendimus kurie veikia Skandinavijoj ar Nyderlanduose. Tokie sudai yra daromi cia nes keisti zmoniu iprociu niekas nenori, ir tai uztrunka laiko ir tuo labiau kad tai apsunkins musu brangiu automobilistu gyvenimus. Daug tiketis is zmoniu kur iki siol dar mano kad platinti gatves yra normalus sprendimas sumazinti kamscius...ir netgi kaip gatve praplatina nesugeba drenazo patraukti iki naujo gatves krasto...Autistai cia dirba ir tiek.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Beje, dėl Tokijaus irgi melas. Pilna Varlamovo video (ypač paskutinis), kur rodoma, kad Japonijoje tradiciškai gyvenamuose kvartalose iš vis nėra šaligatvių ir vyksta "shared space". Tvoreles jie stato prie intensyvių kelių. Ir šiaip, mums iki Japonijos infrastruktūros ir pagarbos pėsčiajam, dviratininkui ir šiaip vienas kitam kaip iki Mėnulio, tad lygintis nėra ko.
                                  Čia geras pavyzdys kaip Varlamovas nesigilina į situaciją ir varo ką jo burbulas nori girdėti. Tokijuje gyvenau kurį laiką ir šiaip kartais aplankau savaitei kitai. Tos gatvelės be šaligatvių iš principo atitinka mūsų daugiabučių kvartalų kiemus ir pravažiavimus tarp jų. O "rimtesnės" užtvorelintos gatvės yra kaip pas mus eilinės B/C ar kokios ten kategorijos gatvės. Pvz Kalvarijų ar Pylimo gatvė Tokijuje būtų užtvorelinta pilnu tempu. Tik su tarpais ties stotelėmis. O iš tiesų intensyvios gatvės yra greitkeliai ant estakadų. Kur, aišku, pėsčiųjų nėra.

                                  O pagarba yra tarp visų transporto rūšių lygiai. Pėstieji lygiai taip pat gerbia dviratininkus ir vairuotojus. Praktiškai nėra gatvių kirtimo bilekur. Nelabai patogu lipti per tvoreles kurios neretai dar ir apsodintos krūmais

                                  Tiesa, mažiausiai gerbiami dviratininkai. Dvirtakiai praktiškai tik papaišyti ant asfalto. Net neapvesti aplink VT stoteles - stovi už autobuso arba aplenkinėji per antrą juostą Tokie dvirtakiai kaip dabar tiesiami pas mus ten būtų visiškas kosmosas. Net pagrindiniai rekreaciniai dvirtakiai palei upes nėra sutvarkyti ištisai. Palopo po gabaliuką, o kur per daug vargo - palieka gabalą be dvirtakio Pagal padoraus dvirtakio kilometrą/gyventojui skirtumas tarp Vilniaus ir Tokijo turbūt kokie 100x. Bet visi gražiai sugyvena, nesipyksta, mina gatvėmis tarp tvorelių ir ramu.
                                  Paskutinis taisė mantasm; 2019.06.18, 11:04.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Čia geras pavyzdys kaip Varlamovas nesigilina į situaciją ir varo ką jo burbulas nori girdėti.
                                    Ok, jums geriau žinoti, kaip net kalbos nemokat
                                    Su jumis ginčytis beprasmiška. Argumentai mėtomi į kairę ir dešinę, o jūs kaip googlius turi savo iliuzinę tiesą ir taškas. Jokios tvoros nuo debiliškos infrastruktūros nepadės. Lygiai taip pat perteklinis ženklų kiekis indikuoja, kad yra kažkokios problemos su galvomis, ypač tie geltoni skydai. Dar pasakysite, kad su jais viskas gerai, tai tuomet nebežinau ką ir besakyti.
                                    SoulMulticast, manau, kad čia atvejis, kai žmogus diskutuoja tik tam, kad diskutuotų.
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2019.06.18, 11:12.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      P.S. Aš labiau linkęs naudoti "kaip Honkonge". Tokijus irgi tas pats.

                                      Click image for larger version  Name:	tumblr_opwhwbvMRN1vw7ucoo1_1280.jpg Views:	1 Size:	331,9 kB ID:	1729495
                                      tai ka cia rodai yra ne tvoreles. Ta metaline juosta yra atmusejas, jis skirtas sustabdyti automobili, kad jis nenuvaziuotu nuo kelio. Tai yra apsaugos priemone. Jie buna skirtingu tipu ir kategoriju, priklausomai nuo kelio ir juo vaziuojancio transporto. Taip, tokie atmusejai dedami del saugumo ir is tikruju apsaugo nuo transporto priemones islekimo uz kelio ribu.
                                      Betoniniai atmusejai irgi apsaugo, bet kiek zostkiau. Nes metaliniai yra "minksti" ir amortizuoja smugi, o betoniniai smugio nesilpnina, kas yra kiek blogiau vairuotojui, bet anyway tai irgi yra apsaugos priemone. Nuotraukoje matosi staigus nuolydis, tad ir sudeti atmusejai, uztikrinantys realia apsauga.

                                      O siaip nuo kada Tokijus ir apskritai kokia nors Azijos salis skaitosi pesciuju infrastrukturos geru pavyzdziu?

                                      Tuo tarpu tos dekoratyvines tvoreles, apie kurias mes kalbame nuo nieko neapsaugo, jos neatlieka jokios funkcijos apart vizualines tarsos ir pesciuju nukreipimo. Nesiginciju, kad yra sankryzu, kur juos reiketu nukreipti tvorelemis, bet tikrai ne mano pavaizduotu atveju su ziedine sankryza.
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.18, 11:16.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                        Ok, jums geriau žinoti, kaip net kalbos nemokat
                                        Su jumis ginčytis beprasmiška. Argumentai mėtomi į kairę ir dešinę, o jūs kaip googlius turi savo iliuzinę tiesą ir taškas. Jokios tvoros nuo debiliškos infrastruktūros nepadės. Lygiai taip pat perteklinis ženklų kiekis indikuoja, kad yra kažkokios problemos su galvomis, ypač tie geltoni skydai. Dar pasakysite, kad su jais viskas gerai, tai tuomet nebežinau ką ir besakyti.
                                        SoulMulticast, manau, kad čia atvejis, kai žmogus diskutuoja tik tam, kad diskutuotų.
                                        Tai jau išvertė Apie Tokijų nežinau ar jūs neteisingai supratot Varlamovą, ar Varlamovas nusišnekėjo.

                                        Ženklai su skydais yra atskira diskusija ir esu vienareikšmiškai prieš.

                                        Dėl manęs asmeniškai - tvorelių gali nebūti. Tik padarom, kad jei numuši žmogų ne ant perėjos ir ne kieme - kaltas pėstysis, kuris ėjo ne vietoj. Vairuotojai bei dviratininkai neturėtų bijoti, kad kokia stirna su maximos maišais išbėgs ant kelio.

                                        Aš esu už tai, kad kiekvienas turi žiūrėti savęs ir galvoti savo galva. Ir nereikia daryti išskirtinių luomų. Nei vairuotojas, nei pėstysis, nei dviratininkas nėra ponas. Man asmeniškai tas noras vaikščiot bilekur yra iš tos pačios serijos kaip noras parkuotis kuo arčiau laiptinės durų. Tik dabar istoriškai aukštesnis luomas pralaimi ir kitas luomas bando išsikovoti privilegijas sau Labiau patinka japoniškas požiūris - nueit iki perėjos ir palaukt prie šviesoforo negėda, parkavimas dažnu atveju irgi toli. Metro labirintai išvis atskira tema. Svarbiausia yra darniai funkcionuojantis miesto organizmas, o ne vieno ar kito būvio iškėlimas virš kitų.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          O, visgi patvirtino mano subtitrus. Sorry, matau kai kur gramatiniu klaidu, bet geriau nei nieko.
                                          Pagarba. Manau, ten yra daug video vertų subtitrų. Beje , kai kurie turi ir lenkiškų subtitrų.
                                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X