Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A21] Panemunės aplinkkelis ir tiltas per Nemuną

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Turite omenyje statant tilto atramas ? Vanduo tikrai nebuvo nukreiptas . Viskas atrodė taip:
    Vanduo neprasisunkia tokiu budu?Ar pastoviai pompuojamas yra?

    Comment


      #42
      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
      Vanduo neprasisunkia tokiu budu?Ar pastoviai pompuojamas yra?
      Čia jau reikėtų klausti nusimanančių šioje srityje, nenoriu spekuliuoti. Bet tik sukalus špuntą vandeniu atsikratyti, žinoma, būtina.

      Comment


        #43
        Mėnesio senumo naujiena.

        Kelių direkcija: Panemunės aplinkkelis eismui nebus atidarytas dar bent metus

        Lietuvos ir Karaliaučiaus srities susisiekimui svarbus Panemunės aplinkkelis su nauju tiltu per Nemuną eismui dar nebus atidarytas bent vienerius metus, nes Rusijos pusėje dar nėra baigti statybos darbai, teigia Automobilių kelių direkcijos atstovas.

        „Kaip ir priklauso pagal sutartį, birželio pabaigoje bus perdavimas eksploatacijai, o vėliau valstybinė komisija kažkur 20 dienų tikrins, tačiau eismui nebus atidarymo, nes savoje pusėje rusai nėra dar susitvarkę. Mes tik teoriškai viską atidarysime ir lauksime kol rusai susitvarkys. Iš principos dar gal metus nebus eismo čia (Panemunės aplinkkelyje - BNS)“, - BNS sakė Automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius.

        Anot jo, Rusijos pusėje dar nėra pradėta statyti muitinės ir pasienio posto infrastruktūra, o Lietuvos pusėje iš esmės liko tik sutvarkyti jau esantį pasienio punktą. Be to, Rusijos rangovai vangiai teikia informaciją, kas jų pusėje dar nėra baigta.

        2013-ųjų vasaros pabaigoje pradėta aplinkkelio statyba turėjo būti baigta pernai spalį, tačiau ji vėlavo Rusijos rangovams laiku nepabaigus tilto per Nemuną statybų.
        http://1psl.lt/ekonomika/2015/06/kel...dar-bent-metus

        Comment


          #44
          Panemunės aplinkkelis baigtas. Bet iki atidarymo dar teks palaukti dėl užsitęsusių darbų Rusijos pusėje. Liepos mėnesio nuotraukos iš Kelių direkcijos.

          Tiltas per Nemuną su estakadine dalimi



          Tiltas per Nemuno prataką žiūrint iš apačios



          Tiltas per Nemuno prataką



          Tilto per Nemuną estakadinė dalis



          Tilto per Nemuną estakadinė dalis žiūrint iš apačios



          Laikinas pasienio kontrolės punktas

          http://www.lakd.lt/lt.php/panemunes_...#content_14526
          Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.13, 21:57.

          Comment


            #45
            Specialistai įvertino: Panemunės aplinkkelis atitinka visus reikalavimus ir yra tinkamas naudoti

            Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos sudaryta Statybos užbaigimo komisija įvertino Panemunės miesto aplinkkelio, esančio pasienyje su Kaliningrado sritimi, statybos darbus Lietuvos pusėje ir, neradusi jokių pažeidimų ar nukrypimų nuo projekto, išdavė statybos užbaigimo aktą.
            http://www.statybunaujienos.lt/nauji...akausko_idejos

            Comment


              #46
              Kitoje pusėje vietoje kelio tik žvyro pylimas. Dabar RU krizė, matyti ne iki kelių statybų.

              RU


              LT
              Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2015.10.09, 19:00.
              Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
              www.airfoto.lt

              Comment


                #47
                2016 m. balandžio 22 d.

                Video: Panemunės aplinkkelis: statybos užliejamose Nemuno pievose

                Panemunės aplinkkelis, estakada ir tiltas per Nemuno senvagę suprojektuoti ir pastatyti plyname lauke, kur iki šiol driekėsi užliejamos Nemuno deltos slėnio pievos. Projektas unikalus tuo, kad jis statytas nuo nulio užliejamose Nemuno pievose. Kaip patys statybininkai sako – tokių statybų Lietuvoje jau būna labai retai. Daugiausia – tik esamų kelių, tiltų remontai ir perdarymai.
                Panemunės aplinkkelis, estakada ir tiltas per Nemuno senvagę suprojektuoti ir pastatyti plyname lauke, kur iki šiol driekėsi užliejamos Nemuno deltos slėnio pievos.
                Kai Rusija pabaigs statybas savo teritorijoje, nutiestas Panemunės aplinkkelis bus svarbi kelio A12 (E77) Ryga - Šiauliai - Tauragė - Kaliningradas ir transeuropinio transporto koridoriaus „Via Hanseatica“ dalis. Šiuo metu aplinkkeliu naudojasi pasienio tarnybos, o eismas pajudės tik Rusijai pabaigus tiltą ir abiejų kaimyninių šalių pasienio pusėse įrengus pasienio kontrolės postus.

                http://www.delfi.lt/video/verslas/pa....d?id=71069002

                Comment


                  #48
                  A21 Panemunės aplinkkelis
                  Į Panemunės aplinkkelį galima parekti tik praėjus muitinės zoną.
                  Tiiltą per nemuną statė rusai, o lietuviai nutiesė apie 4 km jungiamojo kelio su tiltais per apsemiamą teritoriją

                  Žemėlapis ir nuotrauka iš oro orientacijai.
                  Abiejuose pažymėta fotografavimo vieta

                  Žemėlapis iš www.mapy.cz


                  Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo 2010 metų potvynio nuotrauka iš oro

                  https://www.15min.lt/galerija/Potvyn...ja/9541/162117

                  Panemunės muitinė nuo kelio 4229 Bitėnai - Panemunė


                  Vaizdas į pirmąjį nuo muitinės kelio A21 tiltą Lietuvos teritorijoje.
                  Tolumoje - Tilžės (Sovietsko) pastatų siluetai


                  Sprendžiant iš tilto konfigūracijos, tolumoje - kelio A21 tiltas per Nemuną


                  A12 Panemunė - Mikytai

                  Tiltas per Užlenkio ežerą
                  Dešinėje matosi vienas iš kelio A21 tiltų per užliejamus plotus Lietuvos pusėje

                  Paskutinis taisė Romas; 2018.03.29, 16:33. Priežastis: Kopija iš temos "A12/E77"

                  Comment


                    #49
                    CVPP skelbimas
                    Valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A21 esančio tilto per Nemuno prataką ir jo prieigų statinio ekspertizės paslaugos
                    Sutarties sudarymo data: 2018-03-07
                    Rangovas: UAB „Statybos projektų ekspertizės centras"

                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-399203

                    Comment


                      #50
                      BNS 2018.09.05
                      Naujas Panemunės aplinkkelis – nekokybiškas
                      26,25 mln. eurų kainavęs prieš trejus metus nutiestas ir iki šiol nenaudojamas Panemunės aplinkkelis pasienyje su Karaliaučiaus sritimi yra nekokybiškas, pareiškė Susisiekimo ministerija. Ministerija pranešė ketinanti kreiptis į kelio statytojus dėl akivaizdaus broko. Anot jos, prieš trejus metus nutiestas kelias vietomis įdubęs apie 1 metrą. Kelių direkcijos vadovas sako, kad po keliu yra 5 metrų durpių sluoksnis.
                      „Buvo ignoruota aplinkybė, kad yra silpnas gruntas, buvo nuspręsta leisti statybas ir dabar turime tokias pasekmes. Projektuotoja bendrovė „Kelprojektas“ geologinius tyrinėjimus atliko dar 2002 metais, bet jie buvo žvalgomieji, neišsamūs, (...) pirminė jų ataskaita parodė, kad toje vietoje durpių yra apie 1,5 metro, bet dabar nustatėme, kad durpių gylis yra 5 ar net daugiau metrų“, – BNS pasakojo laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

                      https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...s-nekokybiskas

                      Comment


                        #51
                        ELTA / 15min.lt 2018.09.18
                        Byra Panemunės aplinkkelis – LAKD skyrė 2 savaites brokui ištaisyti
                        Panemunės aplinkkelį projektavo bendrovė „Kelprojektas“, statė Latvijos ir Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovės „Latvijas tilti“ bei „Kauno keliai“, o techninę priežiūrą atliko bendrovės „Kelvista“, „Taem“ ir Tiltų ekspertų centras. Anot E.Skrodenio, rangovai ėmėsi veiksmų stabilizuoti kelio dangą – išliejo papildomą asfalto sluoksnį, diegė kitas priemones.

                        Pasak Latvijos kapitalo bendrovės „Latvijas tilti“ Vilniaus filialo vadovės, įmonė buvo pagrindinė projekto rangovė, tačiau kelių netiesė – buvo atsakinga už tilto ir estakados statybas. „Problemas mes matome ir kiekviena šalis turi atsakyti už tai, už ką ji yra atsakinga. Pagrindinis partneris buvo „Latvijas tilti“, buvome pasidalinę: mūsų darbai buvo tilto per Nemuną statyba ir estakadinės dalies statyba. Tiesiog kiekviena įmonė darė tai, ką moka geriausiai. „Latvijas tilti“ kelių nestato. Su tiltais ten tokios problemos, kaip parašyta ekspertizėje, kad jos lengvai pataisomos ir tilto techninė būklė yra gera“, – BNS teigė R.Barkauskienė. Pasak jos, Kelių direkcija apie situaciją aplinkkelyje žinojo, priimdama baigtą statyti objektą.

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ti-221-1031518

                        Panemunės aplinkkelio tiltų statybos nuotraukos iš "Latvijas tilti" AS archyvo

                        Comment


                          #52
                          Rambyno pasienio punkto atidarymas – tik kitąmet
                          Rusija Kaliningrado srities pakraštyje, prie Lietuvos valstybės sienos, esančio Dubkų-Rambyno pasienio punkto, statybos ir įrengimo darbų pabaigą kelia į ateinančius metus, nors juos baigti buvo numatyta iki šių metų vidurio...

                          ...Iš pradžių planuota, jog naujasis pasienio punktas pradės veikti 2017 metų birželį, tačiau Rusijoje užtrukus darbams jo įkurtuvės atidėtos iki praėjusių metų vasaros, o vėliau įvardyti šių metų pirmasis ar antrasis ketvirtis. Rusijai teko keisti dar 2006 metais patvirtintą Dubkų pasienio punkto projektą, nes paaiškėjo, kad statiniams ir įrenginiams buvo parinktos tokios medžiagos, kurių praėjus beveik dešimtmečiui jau niekas nebegamino. Todėl prireikė laiko projektui pakoreguoti. Tai padarius nuo 2017 metų statybos darbai buvo atnaujinti.

                          Lietuvoje 4 kilometrų ilgio Panemunės aplinkkelis nutiestas prieš ketverius metus. Bet daugiau kaip 26 mln. eurų kainavusio kelio ruože prie tilto per Nemuną jau pastebimas ryškus kelio sankasos brokas – ji sėda, atsirado dangos geometrinių pakitimų. Deformuoti kelio išilginis ir skersinis profiliai, akivaizdžiai matyti kitų elementų, apsauginių atitvarų, tvoros, apšvietimo tinklo defektų. Vietomis kelias įdubęs apie metrą, ir pagrindinė to priežastis – po juo esantis 5 metrų durpių sluoksnis. Į tai nei projektuojant aplinkkelį, nei jį tiesiant deramai neatsižvelgta.

                          Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas „Lietuvos žinioms“ yra teigęs, jog šiuo metu kelio sankasos stabilumui grėsmės nekyla, tačiau tolesnės ilgalaikės dangos deformacijos – neišvengiamos. Jos dar labiau padidės pradėjus eksploatuoti kelią. Tiek projektuotojai, tiek statybininkai brokui taisyti turi laiko iki rugpjūčio.
                          Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Gimtasis-kras...kitamet/287815
                          © Lietuvos žinios
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment

                          Unconfigured Ad Widget

                          Collapse
                          Working...
                          X