Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

    Čia toks pakankamal rimtas projektas kaip sutvarkyti užkimštą kelią per HE:
    www.delfi.lt

    Daina Skominienė, Kauno radijo ir televizijos žinių tarnyba
    2004 kovo mėn. 10 d. 06:01
    Siauras kelias prie Kauno hidroelektrinės gali virsti dviejų aukštų estakada

    Kauno architektai siūlo kaip galima išspręsti transporto srautų problemą prie kauno hidroelektrinės - specialistai nepataria statyti naujų objektų prie esamos sankasos, platinti kelio - todėl siūloma virš jau esančio kelio statyti estakadą.

    Savivaldybės įmonės "Kauno planas" architektai siūlo palikti dabar pro hidrolektrinę vedantį kelią - juo eismas būtų nukreiptas viena kryptimi nuo Petrašiūnų link Panemunės. Virš kelio būtų sumontuota taip vainama dėžė arba kolektorius - juo automobiliai važiuotų kita kryptimi - nuo Panemunės Petrašiūnų link, ties Palemono gatve įsilietų į Ateities plentą Kauno - Vilniaus magistralėje.

    Kiek tai padidintų automobilių srauto pralaidumą, tikslių skaičiavimų nėra. Žinoma tiek, kad šiuo metu kelias labai apkrautas. Savivaldybės įmonės "Kauno planas" architekto Gedimino Šinkūno teigimu, kelias neatitinka greičio, saugumo reikalavimų, be to, vis didėjant krovininio transporto srautui, gatvė ilgainiui taps nuolatinių kamščių vieta.

    Pagal kitą pasiūlymą Kauną su pietrytine magistrale jungtų tiltas - tačiau jį ne tik būtų sudėtinga pastatyti dėl greta esančių transformatorinių, bet apvažiavimas pažeistų ir netoliese esantį draustinį.

    Pastatyti dviejų aukštų trasą kainuotų apie 50 mln. Litų. Tai, pasak specialistų, pigiausias ir lengviausiai įgyvendinamas projektas, išsprendžiantis daug metų egzistuojančią siauro kelio, vedančio pro hidroleketrinę problemą. Trasos ilgis būtų apie pusė kilometro. Tačiau, pasak specialistų, reikėtų atlikti išsamesnę analizę, kokį svorį sankasa išlaikytų - nežinia, ar dviejų aukštų gatvė nepažeistų sankasos struktūros.

    Ateityje magistralė Kaunas - Vilnius bus tęsiama, ji išsišakos į magistralę Kaunas - Daugpilis.

    Čia pat, lygiagrečiai esančiam geležinkeliui driektųsi ir europinė geležinkelio vėžė, kertantį keturias valstybes - Lenkiją, Lietuvą, Latviją ir Estiją. Vienoje sankasos pusėje dar ją statant specialiai tam paliktos betoninės atramos. Čia nuvingiuosianti geležinkelio vėžė toliau drieksis lygiagrečiai su pietrytiniu aplinkeliu. Tačiau dar neaišku, kada estakada bus pradėta statyti.

    Kol kas ji įrašyta į Kauno bendrąjį planą kaip prioritetinis projektas. Idėja tai pat figūruoja kaip intermodalinio terminalo programos dalis. Kada naujoji trasa įgaus realų pavidalą, priklausys nuo miesto valdžios planų. Finansavimas tai pat - jo greičiausiai bus ieškoma ir biudžete, ir Europos Sąjungos fonduose.

    Manoma, jog pradėjus realizuoti intermodalinio terminalo idėjas, šis projektas turėtų būti įgyvendinamas pirmiausia.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.14, 21:48. Priežastis: Tarpai tarp pastraipų

    #2
    Hm, niekada nevažiavau tuo keliu, bet regis projektas neblogas
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Skamba neblogai. Manau tokie ir pan. igyvendinti projektai labai pagerina miestu urbanistini ivaizdi.

      Comment


        #4
        Hmm, tiem kas nevaziavo situo keliu galiu patvirtinti kad ten ne kas ;] labai siauras kelias per HE, per kuri ypac nesmagu vaziuoti kai palyta ar pan. o jai dar su sunkvezimiu reik prasilenkti, tikrai ne pats maloniausias dalykas

        Comment


          #5
          Parašė Dzipas
          Hmm, tiem kas nevaziavo situo keliu galiu patvirtinti kad ten ne kas ;] labai siauras kelias per HE, per kuri ypac nesmagu vaziuoti kai palyta ar pan. o jai dar su sunkvezimiu reik prasilenkti, tikrai ne pats maloniausias dalykas


          Pritariu. Labai gerai, kad pro ten eis Via baltica, taip sakant, tranzitas. Pagaliau ji rekonstruos ir atnaujins...Ten jau seniai viskas moraliskai pasene ir neatlaiko automobiliu srauto D

          Comment


            #6
            Parašė Lilina
            Pritariu. Labai gerai, kad pro ten eis Via baltica, taip sakant, tranzitas. Pagaliau ji rekonstruos ir atnaujins...Ten jau seniai viskas moraliskai pasene ir neatlaiko automobiliu srauto D


            Argi Via Baltica eis per HE? Kiek as suprantu, tai per kita - vakarine Kauno puse apvaziavimu Garliava - IX fortas. O per HE bus tranzitinis kelias is Vilnius - Kaunas i Via Baltica...

            Comment


              #7
              Argi Via Baltica eis per HE? Kiek as suprantu, tai per kita - vakarine Kauno puse apvaziavimu Garliava - IX fortas. O per HE bus tranzitinis kelias is Vilnius - Kaunas i Via Baltica...[/quote]



              Atsiprasau - supainiojau

              Comment


                #8
                Radau siek tiek Kauno HE nuotraukų:





                Paskutinis taisė Romas; 2014.02.23, 19:42. Priežastis: Kopija iš temos "Kauno HE"

                Comment


                  #9
                  Senoka tema, bet pagaliau ledai pajudėjo, tik neaišku kiek ten sutvarkys, HEsas jau uždarytas, bijau kad tik dangą susidėvėjusią pakeis ir kardinalių permainų nebus, kaip kažkur matytam rendery, kad 2 aukštais žadėjo daryt...
                  WWW.FOTOR.LT

                  Comment


                    #10
                    Man tai idomu kur tie du aukstai tilps. Ypac uzvaziavimas - nuvaziavimas i antra auksta. O ir ta Palemono gatve tolokai nuo HES'o. Butu gerai pamatyti koki paveiksliuka, nes pagal straipsni nelabai isivaizduoju kaip tai atrodys...
                    Te visad šviečia saulė...

                    Comment


                      #11
                      Šitam etape tikrai niekas II aukšto nedarys. Dabar pats HE"sas tvarkosi savo įrangą, todėl ir uždarytas kelias. Visa kita rekonstrukcija susijusi su Rail Baltica projektu. Tada ir geležinkelio vėžė turės eiti europinio standarto.

                      Comment


                        #12
                        Gal perkelkit į infrastruktūrą šitą temą? Na platint kelią ten nėra kur, nebent dėt naują dangą ir išasfaltuoti kelkraščius...
                        WWW.FOTOR.LT

                        Comment


                          #13
                          Parašė Hunte-r
                          Gal perkelkit į infrastruktūrą šitą temą?
                          Perkėliau.
                          Prie to pačio, ką rašo šiandien "Kauno diena":
                          Gauta lėšų hidroelektrinės tiltui

                          Neseniai Susisiekimo ministerija skyrė beveik 2 mln. litų tilto virš Kauno hidroelektrinės kelio dangai. „Už šias lėšas paklosime asfaltą visame kelyje ant elektrinės pylimo iki sankirtos su Raudonojo Kryžiaus gatve“, - teigė Z.Girčys. Taip pat bus pastatyta apsauginė atraminė tvorelė. Šiuo metu ten eismas uždarytas dėl elektrinės mašinų salės renovacijos – keičiami įrengimai, atnaujinama hidroizoliacinė danga. Mašinų salės ir kelio remonto darbus tikimasi baigti iki lapkričio mėnesio.

                          Comment


                            #14
                            Perskaites straipsni, pagalvojau, kad idomi veze cia laukia. Petrasiunai ir dabar yra vienas labiausiai uzterstu kauno rajonu. tai jei organizatoriai planuoja, kad per petrasiunus vaziuos dar daugiau transporto, ar bus ten leidziama gyventi? ir tuo atveju, ar gyventojai neprades prisiteisineti ten visokiu kompensaciju uz tarsa ar kazka. Gal tarp jusu yra kazka zinanciu, tai mane tas klausimas domina

                            Comment


                              #15
                              Sunkvežimių eismą per HE planuojama apriboti, taip kad Petrašiūnuose sunkiasvorių eismas turėtų mažet.

                              Comment


                                #16
                                Jau praėjo dveji su puse metai nuo dviaukščio kelio idėjos, tačiau kaži ar ta linkme reikalai nors kiek pajudėjo?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Jau praėjo dveji su puse metai nuo dviaukščio kelio idėjos, tačiau kaži ar ta linkme reikalai nors kiek pajudėjo?
                                  Nepajudėjo.

                                  Comment


                                    #18
                                    Fotografijos iš 1982 m. išleistos knygos "Naujoji Lietuvos architektūra"

                                    HES'as
                                    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.18, 21:31. Priežastis: Kopija iš temos "Kaunas sovietmečiu"
                                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                    Comment


                                      #19
                                      [139] Kauno pietrytinis aplinkelis

                                      Kauno m. savivaldybė 2013-10-01
                                      Pietrytinis aplinkkelis – svarbus ne tik Kaunui, bet ir visai Lietuvai
                                      Bendrajame miesto plane numatyto pietrytinio aplinkkelio su tiltu per Kauno hidroelektrinę įgyvendinimo darbai įsibėgėja. Šiuo metu bendrovė „Infraplanas" baigia ruošti poveikio aplinkai vertinimą, o lapkričio mėnesį planuojama surengti viešą detaliojo aplinkkelio plano svarstymą.

                                      „Po Panemunės tilto statybos tai bus kitas svarbus žingsnis Kauno miesto plėtrai. Manome, jog 2014-2020 metų finansinėje perspektyvoje įmanoma pastatyti aplinkelį, kuris padėtų sutaupyti laiko ir pinigų, be to, pritrauktų papildomų investicijų. Šis projektas ypatingai reikšmingas ir dėl 2015 metais į Kauną ateinančios „Rail Baltica" vėžės, būsimo Viešojo logistikos centro. Dar viena svari priežastis - Petrašiūnuose ties Amalių pervaža nuolatos besiformuojančios automobilių spūstys, kurių padėtų išvengti naujasis aplinkkelis. Buvo svarstoma požeminio tunelio įrengimo galimybė, tačiau jis neduotų realios naudos, kamščiai vis tiek neišvengiamai formuotųsi", - pabrėžė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
                                      http://www.kaunas.lt/index.php?520654891


                                      "Kauno diena" 2014-01-10
                                      Kiek namų bus nugriauta dėl Kauno aplinkkelio?
                                      Sovietmečiu numatytas pietrytinis Kauno aplinkkelis turėtų driektis ne tik jau suprojektuotomis ir naudojamomis gatvėmis bei keliais. Gruodį visuomenei atskleistame projekte numatyta maždaug trijų kilometrų naujo kelio atkarpa, kuri leistų vairuotojams aplenkti dėl spūsčių prakeiktą Amalių geležinkelio pervažą ir didžiąją dalį T.Masiulio g.

                                      Specialistai neabejoja, kad projekto įgyvendinimas nuo spūsčių ir didelių transporto srautų keliamų nepatogumų išvaduotų ne tik Petrašiūnų gyventojus. Naujo aplinkkelio atsiradimą iškart pajustų priešingoje miesto pusėje esančiais aplinkkeliais riedantys vairuotojai.

                                      Savivaldybės atstovai tvirtina, kad kol kas projektas plėtojamas sklandžiai ir didelio pasipriešinimo nesulaukia, tačiau dar teks susidurti su dešimtimis nepatenkintų Petrašiūnų gyventojų. Skaičiuojama, kad naujas kelias gali paliesti 37 sklypus, 17 namų reikėtų nugriauti.
                                      http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...3#.UwiubB1pQQw
                                      Paskutinis taisė Romas; 2014.02.22, 18:43. Priežastis: Temos pradžiai reikia bent nedidelių citatų

                                      Comment


                                        #20
                                        Ir SSC apie jį šneka.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X