Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

    Buvęs ilgametis Neringos meras, dabar Seimo narys Stasys Mikelis yra pasipiktinęs UNESCO ekspertų būkštavimais dėl neigiamo tilto per Kuršių marias poveikio. Seimo narys teigia, jog jeigu nebus tilto, tai atsiras tunelis. Klaipėdos savivaldybė tunelio statybai neprieštarautų, nes jis netrukdytų laivybai. Mikelis kreipėsi į kažkurį europarlamentarą pasidomėti tunelių statyba užsiimančiomis Vakarų Europos įmonėmis, nes Lietuvoje tai būtų visiška naujiena. Manoma kad tunelis kainuotų 5 kartus brangiau už tiltą
    Visas straipsnis yra šiandien L. Ryte

    Kiap žinote jau seniai tiltas būtų buwęs statomas jei vyriausybė būtų pritarusi, nes Neringos verslininkai buvo pasiruošę padengti visas (keliasdešimt milijonų) išlaidas
    Lietuva jau . Bet dar .

    #2
    [KLP] Pajūrio infrastruktūros projektai

    Vairuotojų įpročius pakeis naujos statybos

    http://www.ve.lt/?data=2005-06-07&ru...&id=1118070605

    Šiemet prasidėsiančios kelių didelių objektų statybos Klaipėdoje pakeis ne tik apleistus kvartalus. Visų trijų pagrindinių miesto magistralių - Taikos prospekto, Minijos gatvės ir Šilutės plento - taip pat laukia rekonstrukcija, po kurios mintinai gatves žinantys miestiečiai bus priversti pakeisti savo vairavimo įpročius.



    Pasikeitimai uostamiesčio gatvėse siejami su "Akropolio" Taikos prospekte, naujo prekybos, pramogų ir poilsio komplekso bei naujojo gyvenamojo kvartalo Dubysos gatvėje statybomis.

    Klaipėdiečiai vairuotojai, populiariausias miesto gatves galintys pravažiuoti vos ne užmerktomis akimis, bus priversti stebėti naujus ženklus, padėsiančius susiorientuoti rekonstruotose trasose.

    Bene didžiausi pasikeitimai laukia Taikos prospekto atkarpos nuo Baltijos prospekto iki Sausio 15-osios gatvės.

    Plotis - 10 eismo juostų

    Klaipėdos vyriausiojo policijos komisariato Eismo priežiūros skyriaus Administracinės veiklos poskyrio vyresniojo specialisto Gintaro Ramanausko teigimu, netolimoje ateityje Dubysos gatvei tapus keturių eismo juostų keliu, jos sankryžoje su Taikos prospektu bus įrengtas šviesoforas.

    Pasak G. Ramanausko, jis būtinas norint šioje sankryžoje, tapsiančioje viena didžiausių mieste, užtikrinti eismo saugumą.

    Žadama, jog jau šiais metais Taikos prospektas čia bus net 10 eismo juostų pločio - keturios eismo juostos bus važiuojant Kauno gatvės link, šešios - Baltijos prospekto link (2 - sukantiems kairėn, į Dubysos gatvę, trys - važiuojantiems tiesiai ir viena - sukantiems dešinėn, į tą pačią Dubysos gatvę).

    Keisis stovėjimo tvarka

    Šiemet turėtų būti rekonstruota ir dabartinė Taikos prospekto bei Kauno gatvės sankryža. Sukantiesiems iš pastarosios gatvės į kairę, į Taikos prospektą, vėl bus grąžintos dvi eismo juostos, dar dviejomis bus galima važiuoti tiesiai - į Agluonos gatvę.

    Pasak G. Ramanausko, pasikeitimai laukia ir pėsčiųjų - bus panaikintas šviesoforas bei pėsčiųjų perėja ties buvusia "Pavasario" parduotuve, tad norintieji šioje vietoje pereiti Taikos prospektą galės tai padaryti tik sankryžoje su Kauno gatve.

    Važiuojantiesiems pro "Pavasarį" Baltijos prospekto link bus skirtos net penkios eismo juostos. Dvi iš jų - sukantiems kairėn, į Kauno gatvę, trys - važiuojantiems tiesiai (viena jų - ir sukantiems dešinėn, į Agluonos gatvę).

    Keisis stovėjimo tvarka

    Numatyta, jog pasikeis ir stovėjimo dabartinėje "Hyper Maxima" aikštelėje tvarka bei judėjimo schema - eilėmis tarp stovėjimo vietų bus galima važiuoti tik viena kryptimi, o ir patys automobiliai bus statomi galu (arba priekiu) į Taikos prospektą, o ne į Kauno gatvę.

    Ateityje bus rekonstruota ir Taikos pr. bei Sausio 15-osios gatvės sankryža - tą padaryti bus būtina, nes patį prospektą nuo Kauno gatvės iki minėtos sankryžos ketinama platinti, pridedant dar po vieną eismo juostą abiejomis kryptimis.

    Tiesa, pastarojo darbo terminai dar nežinomi. Pasak Savivaldybės miesto planavimo departamento direktoriaus Kastyčio Macijausko, galimybės praplatinti Taikos prospektą yra, tačiau neaišku, kada bus atliktas techninis projektas.

    Žada "žalią bangą"

    Dubysos gatvės praplatinimas pakeis eismo judėjimo tvarką ir Minijos gatvėje - šių gatvių sankryža bus reguliuojama šviesoforu.

    G. Ramanauskas teigia, kad sukantieji iš Minijos gatvės į kairę - Dubysos gatvėn - netrukdys važiuojantiesiems tiesiai, nes pirmiesiems čia bus įrengta atskira lėtėjimo juosta.

    Žadama, kad dar vienas šviesoforas Minijos gatvėje, kadaise išpopuliarėjusioje tarp miestą išilgai kertančių vairuotojų dėl šviesoforais nestabdomo eismo, transporto srautams nekliudys.

    Pareigūnų teigimu, šis ir kiti neseniai pradėję veikti - Agluonos bei Birutės gatvių - šviesoforai bus suderinti vadinamosios žaliosios bangos principu. Todėl judantieji tiesiai Minijos gatve tam tikru greičiu minėtas sankryžas pravažiuos degant žaliam signalui.

    Beje, Minijos gatvės atkarpoje tarp Baltijos prospekto ir Dubysos gatvės atsiras dar viena sankryža. Jis bus skirta išvažiuojantiesiems į Minijos gatvę iš naujos dviejų eismo juostų gatvelės, kuri bus nutiesta pro "Baltparko" viešbutį ir naująjį, dar statomą, gyvenamųjų namų kvartalą.

    Šioje vietoje į Minijos gatvę bus galima pasukti tik dešinėn. Norintiesiems važiuoti į kairę, Baltijos prospekto link, bus įrengta atskira apsisukimo vieta - vietoje esančios dabar netoli "Neste" degalinės.

    Į Dubysos gatvę - viaduku

    Pastačius naują pramogų ir poilsio kompleksą šalia Šilutės plento ir Dubysos gatvės sankryžos, pasikeis ir važiavimo į pastarąją gatvę tvarka. Į ją nebus galima pasukti iš dabartinės lėtėjimo juostos ties AB "Klaipėdos pienas".

    Šilutės plente, tarp AB "Klaipėdos duona" ir AB "Klaipėdos energija", bus įrengta automobilių apsisukimo vieta - ja pasinaudojusiems vairuotojams teks grįžti atgal Šilutės plentu, ir tik tada jie galės sukti dešinėn, į Dubysos gatvę.

    Žadama, kad Šilutės plentu važiuojančio transporto srautai dėl to nebus stabdomi, nes minėtoje apsisukimo vietoje ketinama įrengti viaduką

    BUS IDOMU PAMATYTI KAIP TOS 10 JUOSTŲ ATROSYS CENTRE.. LAUKIU NESULAUKIU STATYBŲ EIDOS
    Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

    Comment


      #3
      taip ir neradau normalaus paaiskinimo, delko reikia net 10 eismo juostu


      Prie ruso man buvo geriau

      Comment


        #4
        Rašo kad

        Pasikeitimai uostamiesčio gatvėse siejami su "Akropolio" Taikos prospekte, naujo prekybos, pramogų ir poilsio komplekso bei naujojo gyvenamojo kvartalo Dubysos gatvėje statybomis.
        Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

        Comment


          #5
          ir kokio ilgio bus ta 10 juostu gatve?


          Prie ruso man buvo geriau

          Comment


            #6
            @alonso
            Vienoj pusej tos gatves bus statomas Akropolis, kitoj - Gandraliskes, Elektromarkt, Sporto arena, taip kad pas mus is anksto galvojama
            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

            Comment


              #7
              Tik as vieno nesuprantu. Kodel parasyta,kad gyvenamasis kvartalas Dubysos gatveje,juk Gandraliskes Minijos ir Agluonos gatvese.

              Comment


                #8
                Smagu, kad ir Klaipėdoj kažkas keičiasi
                Gal galima įmesti porą nuotraukų, kaip ta Taikos g. atkarpa atrodo dabar.

                Comment


                  #9
                  Pacio taikos pr. nuotrauku neturiu, bet galiu pasakyti kad jis yra tikrai puikios bukles, po 3 juostas kiekvienoj pusej. Kiek kitaip su dubysos g., ten paprastas keliukas, nors tesiasi nuo silutes pl. iki minijos g.
                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                  Comment


                    #10
                    Pramoniniame parke bus gatvės ir kvartalai
                    Livija Grajauskienė

                    Vakar teritorijų planavimo komiteto nariai pritarė pramoninio parko tarp Vilniaus plento, kelio Palanga - Šilutė, Lypkių ir geležinkelio detaliojo plano raidai.

                    Architektė M. Ramanuskienė sakė, jog visą LEZ teritoriją, kur kuriasi pramoninis parkas, planuojama skirstyti į tris didžiulius kvartalus. Arčiausiai Jakų žiedinės sankryžos esančiame plote bus leista statyti mažos taršos pramonės objektus, kurių sanitarinės apsaugos zonos - iki 50 metrų. Pasiūlymas grindžiamas tuo, kad kitoje kelio į Šilutę pusėje Klaipėdos rajonui priklausančioje teritorijoje numatyta gyvenamoji statyba.

                    Arčiau geležinkelio esančioje teritorijoje bus galima statyti vidutinės, o piečiausioje pramoninio parko dalyje - didžiausios taršos objektus, kurių sanitarinės apsaugos zona siekia nuo 300 iki 500 metrų. Kokių pramonės šakų objektai kur turėtų iškilti nenurodoma, nes jų statyba priklausys nuo to, kada „ateis“ investicijos.

                    Pramoninio parko teritorijoje planuojamas pagrindinės Pramonės gatvės tęsinys bei dar dvi didelės - Metalo ir Verslo - gatvės. Šiems darbams bei infrastruktūros sutvarkymui jau gauta beveik 11 milijonų litų. Suplanuotas ir mažesnių vidaus gatvių tinklas.

                    Į detalųjį planą numatyta įtraukti sprendinį Lypkių ir Švepelių gyvenviečių žemes perimti visuomenės poreikiams, tačiau kada tai bus įmanoma įgyvendinti - nežinia.

                    Į raidos programą įtrauktas Statybininkų prospekto tęsinys, kuris baigtųsi dviejų lygių sankryža su krašto keliu Šilutė - Palanga. Pastarąjį objektą dar reikia suderinti su Klaipėdos rajono savivaldybe.

                    Dviejų lygių sankryža turėtų būti ir prie dabartinio centrinio įvažiavimo į LEZ. Tačiau šis objektas iš dalies „susišaukia“ su numatoma Jakų žiedo rekonstrukcija. Dėl šios rekonstrukcijos Klaipėdos savivaldybė ilgiau nei metus negali suderinti pozicijų su Kelių direkcija bei Susisiekimo ministerija. Sostinėje esančios ir darbus finansuosiančios institucijos mano, jog pagrindinė transporto srautų kryptis čia į Palangos pusę, o savivaldybė, remdamasi ES standartais, teigia, jog pagrindinė kryptis - uostas. Tad dėl objektų, kirsiančių Vilniaus plentą, nutarta arba važiuoti į suineresuotas institucijas sostinėje, arba kviestis į Klaipėdą jų atstovus ir aiškintis pirmenybę.

                    www.klaipeda.daily.lt
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Eismas

                      Papildomos eismo juostos - saugumui gerinti


                      Baltijos prospekte įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas nebūtų sudėtinga. Skiriamoji juosta yra plati ir vietos besisukantiems tikrai užtektų. Taip būtų būtų pagerintas ir eismo saugumas, sutaupyta vairuotojų laiko bei nervų
                      Eismo saugumas turėtų būti vienas pagrindinių kriterijų tiesiant gatves, tačiau tarybiniais laikais projektuotojai net įsivaizduoti negalėjo nei būsimo automobilių skaičiaus, nei jų važiavimo tempų. Ištaisyti jų klaidas nėra sunku, tačiau kol kas miesto valdžia tą daro ne itin entuziastingai.

                      Ir policija, ir saugaus eismo ekspertai sutinka, kad nemažai avarijų būtų išvengta, jei svarbiausiose miesto gatvėse sukantiesiems į šalutines gatveles arba išvažiuojantiems iš jų būtų padarytos papildomos eismo juostos.

                      Geriausias nesaugios gatvės pavyzdys - Baltijos prospektas. Čia trimis eilėmis į vieną pusę važiuoja daug automobilių, be to, leistinas greitis šiame prospekte - 80 kilometrų per valandą.

                      Taip važiuojančių mašinų vairuotojai priversti sulėtinti greitį, kad neatsitrenktų į automobilius, sustojusius trečiojoje eismo juostoje ir laukiančius galimybės pasukti į kairę arba lėtai sukančius į dešinę iš pirmosios juostos.

                      Šią problemą išspręsti galima lengvai - tereikia įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas išvažiuojantiems arba įvažiuojantiems į pagrindinę gatvę. Tada dideliu greičiu tiesiai judantiems automobiliams nebus jokių netikėtų kliūčių ir pavyks išvengti avarinių situacijų.

                      Deja, kol kas miesto biudžete panašiems darbams pinigų nėra numatyta. Maža to - apie tai Saugaus eismo komisijoje net nebuvo diskusijų.

                      Šiai komisijai priklausantis Klaipėdos vyriausiojo policijos komisariato Eismo priežiūros skyriaus Administracinės veiklos poskyrio vyresnysis specialistas Gintaras Ramanauskas sako, kad dar anksčiau miesto valdžiai buvo pateiktas pasiūlymas dėl eismo saugumo gerinimo priemonių taikymo - tarp jų užsiminta ir apie lėtėjimo bei greitėjimo juostų įrengimą.

                      Deja, pasak G. Ramanausko, į tokį pasiūlymą rekonstruoti kai kurias gatves nesureaguota. Pareigūnas tvirtina, kad minėtų juostų įrengimas būtų naudingas eismo saugumui.

                      Ir ne tik Baltijos prospekte - tokių juostų nėra ir pagrindinėje miesto magistralėje, Taikos prospekte, itin intensyviu eismu pasižyminčioje atkarpoje nuo Baltijos iki Statybininkų prospektų.

                      Čia esančiose dviejose apsisukimo vietose (ties Debreceno bei Naujakiemio gatvėmis) įrengtose lėtėjimo juostose automobiliai galėtų laukti posūkio netrukdydami važiuojantiems tiesiai. Tačiau apie tai vykdant Taikos prospekto rekonstrukciją prieš porą metų kažkodėl nepagalvota.

                      Panašių lėtėjimo bei greitėjimo juostų reikėtų ir Minijos gatvės atkarpoje tarp Baltijos prospekto bei Dubysos gatvės, ir Liepojos gatvėje - ties Dragūnų batalionu bei Klaipėdos ligonine, kur leistinas greitis taip pat yra 80 km/h.

                      Vieninteliame Šilutės plente tarybiniai projektuotojai sugebėjo padaryti šias lėtėjimo juostas - jos įrengtos ir šviesoforais reguliuojamose, ir nereguliuojamose sankryžose.

                      Tiesa, dabar statant naujus objektus ir rekonstruojant šalia jų esančias senas gatves, jau atsižvelgiama į eismo saugumą bei vairuotojų patogumą - štai Baltijos prospekte, ties netrukus iškilsiančia nauja sporto arena, numatyta apsisukimo vieta bus su lėtėjimo juosta - kad sukančiųjų kairėn automobiliai nestabdytų važiuojančiųjų tiesiai.

                      Tomas GUKAUSKAS
                      www.ve.lt
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Kelininkai savo pažado neištesėjo



                        Žiniasklaidos pranešimais patikėjusiems ir jau pirmadienį šviežiai išasfaltuota Herkaus Manto riedėti nusiteikusiems klaipėdiečiams teko skaudžiai nusivilti.

                        Išaušus naujos savaitės rytui centrinės miesto magistralės atkarpoje nuo Liepų iki S. Daukanto g. tebešeimininkavo kelininkai.

                        Pasak Savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjos Violetos Staskonienės, AB "Klaipėdos keliai" žmonėms iki žadėtojo termino užbaigti darbus sutrukdė "nepalankios oro sąlygos". Esą dėl šeštadienio naktį prapliupusio lietaus gatvės asfaltavimo darbus tekę atidėti.

                        Anot V. Staskonienės, "Klaipėdos kelių" vadovai ją patikino visus darbus užbaigsią iki pirmadienio vakaro, tad jau antradienio rytą, t. y. šiandien, transporto eismas centrine Klaipėdos gatve vėl būsiąs atnaujintas.

                        Šios Herkaus Manto g. atkarpos atnaujinimo darbai miestui kainuos per 1,2 mln. litų.

                        Juos užbaigusi, AB "Klaipėdos keliai" imsis rekonstruoti Herkaus Manto gatvės atkarpą nuo universiteto miestelio iki P. Lideikio g. Čia ištisinę asfaltbetonio dangą planuojama kloti rugpjūčio pabaigoje. Šių darbų vertė - 645 tūkst. litų.
                        %)

                        Comment


                          #13
                          Koks skirtumas ta viena diena? Suma kelia cia del nieko...
                          Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                          Comment


                            #14
                            Prie pasu stalo vyksta intesnsyvus zemes ruosimo darbai, bet as netikiu kad ten platins kelia, juk pasu stalas tai trukdys?Gal kas galit paaiskint?
                            "Klaipėda - Laisvu stiliumi"

                            Comment


                              #15
                              Parašė Montezauras_klp
                              Prie pasu stalo vyksta intesnsyvus zemes ruosimo darbai, bet as netikiu kad ten platins kelia, juk pasu stalas tai trukdys?Gal kas galit paaiskint?
                              Jokių kliūčių toje vietoje platinti prospektą nematau, nes tas pastatas nemažu atstumu nuo jo. Tik vat gaila, kad liepas pjauna malkoms, o ne persodina. Gal sergančios jos ...
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Geru naujienu ir nuotrauku Super
                                %)

                                Comment


                                  #17
                                  O kur KLP gatviu nuotraukos?
                                  Kaunas yra Kaunas

                                  Comment


                                    #18
                                    Asfaltuojama Taikos-Dubysos sankryža

                                    Comment


                                      #19
                                      Idomu kaip bus su ziedu ir dubysos g. Kiek zinau dubysos g. turetu but 4 juostu, bet ar dabar daro ar dar reikes palaukt?
                                      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                      Comment


                                        #20
                                        Grazu...
                                        %)

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X