Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panevėžys ieško gatvių apšvietimo atnaujinimo partnerių

    Panevėžys ieško rangovų, atnaujinsiančių miesto gatvių apšvietimo sistemą. Projektą numatoma įgyvendinti viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu.

    Panevėžio savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna BNS teigė, kad verslo partnerį tikimasi išsirinkti šiemet, o atnaujinimo darbus pradėti kitų metų kovą. „Mūsų šviestuvai yra labai seni ir jau visas apšvietimo tinklas yra nusidėvėjęs, todėl nusprendėme keisti visą apšvietimo sistemą. Šiuo metu sistemos aptarnavimui ir remontui kasmet išleidžiame apie 600 tūkst. eurų“, – BNS sakė T. Jukna.

    Administracija centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbė sistemos modernizavimo konkursą. Pasiūlymų jam laukiama iki spalio 29 dienos. Sistemos įrengimas kainuos apie 4 mln. eurų, dar 7 mln. eurų gali atsieiti jos priežiūra 13 metų. Skelbime rašoma, kad miesto gatvių apšvietimas turi būti kokybiškas, todėl būtina atnaujinti nusidėvėjusius įrenginius, juos efektyviai ir lanksčiai valdyti. Konkurso laimėtojas savo lėšomis inventorizuos dabartinį miesto apšvietimą, jį modernizuos ir valdys.

    Modernizuojant miesto gatvių apšvietimą, ketinama pakeisti per 6,4 tūkst. šviestuvų su natrio lempomis, 500 atramų, apie 19 km elektros tinklų, 148 valdymo punktus. Darbus planuojama atlikti per dvejus metus, o bendra sutarties trukmė bus 15 metų. Šiuo metu gatvių apšvietimo sistemą už beveik 22 mln. eurų taip pat atnaujina Vilniaus miestas.

    Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...imo-partneriu/

    Comment


      Žymimos „Remix“ būdu sutvarkytos gatvės

      Įsibėgėja „Remix“ būdu atnaujintų gatvių ženklinimo darbai. Panevėžio miesto savivaldybė praneša, kad dėl atlikto horizontaliojo ženklinimo (pėsčiųjų perėjų, linijų ir kt.) saugesnės tapo Nemuno, Rožių, J. Tilvyčio, Pievų, Pušaloto, Stoties gatvės, Velžio kelias.

      Pasak Miesto infrastruktūros skyriaus vyr. specialistės Gintautės Atkočienės, netrukus darbai persikels į „remiksuotas“ Žvaigždžių, Kniaudiškių, Klaipėdos, Smėlynės, Staniūnų gatves. Su policija derinamas Vilniaus, Aukštaičių, J. Basanavičiaus g. atkarpų ženklinimas, bus rengiamos naujos Ramygalos, Molainių, Klaipėdos g., Liepų ir Taikos al. ženklinimo schemos.

      „Priklausomai nuo oro sąlygų, parengus ir suderinus schemas, darbus numatoma atlikti per 4–5 savaites. Pirmiausia ženklinamos gatvės, kur nebus papildomų eismo saugumo priemonių (salelių, greičio mažinimo kalnelių). Ten, kur bus, pirmiausia įrengiamos jos. Eismo saugumo priemonių įrengimu rūpinasi UAB „Eismo valdymo sistemos“ ir UAB „Panevėžio gatvės“. Šiemet mieste planuojama įrengti per 30 kalnelių“, - teigia G. Atkočienė.

      Gatves mieste žymi UAB „Maniga“. 1 metų trukmės (su galimybe pratęsti iki 3 metų) sutartį su bendrove Savivaldybė pasirašė rugpjūčio pabaigoje.

      http://panevezys.lt/lt/naujienos/zym....html#comments

      Comment


        Panevėžyje tiesiamas naujas pėsčiųjų ir dviračių takas



        Panevėžio miesto savivaldybė lengvina dviratininkų gyvenimą – tiesiamas 2,08 km pėsčiųjų ir dviračių takas palei Nemuno gatvę (nuo Klaipėdos iki Ramygalos g.). Šiuo metu trinkelėmis išklota apie 400 m pėsčiųjų trasos atkarpa.




        Visame daugiau kaip 2 km ruože bus atskiros pėsčiųjų ir dviračių zonos: dviratininkai važiuos raudonu asfaltu, pėstieji vaikščios betoninių trinkelių danga. Takai bus įrėminti ir atskiriami betono borteliu.



        https://jp.lt/panevezyje-tiesiamas-n...viraciu-takas/

        Comment


          Panevėžys atsinaujina! ES lėšos – A. Jakšto gatvei



          Susisiekimo ministro įsakymu skirta daugiau kaip 1,34 mln. Eur Panevėžio miesto savivaldybės parengtam A. Jakšto gatvės rekonstrukcijos projektui. Finansavimo sutartį planuojama pasirašyti dar šiemet.



          „Miesto centrinėje dalyje esančios gatvės, kurioje įsikūrusios visų mūsų lankomos gydymo įstaigos, infrastruktūra privalo būti pritaikyta kiekvieno poreikiams. Čia turi būti saugu ir patogu panevėžiečiams atvykti pėsčiomis, dviračiu ar automobiliu, todėl bus įrengta pakankamai stovėjimo vietų, atlikta kitų darbų, kurie padės tai užtikrinti“, – sako administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.







          1,3 km A. Jakšto gatvė (nuo Stoties g. iki Smėlynės g.) bus tvarkoma kapitaliai: keičiami pagrindai, klojamas naujas asfaltas, atnaujinamas apšvietimas, pėsčiųjų ir dviračių takai, lietaus nuotekų tinklai, mažoji architektūra, įrengiamos eismo saugumo priemonės. Šalia gatvės numatyta įrengti apie 120 automobilių stovėjimo vietų.

          Darbai jau pradėti: uždarius gatvės dalį nuo Stoties g. iki Liepų al., čia išardyta asfalto danga, šaligatviai, pradėti kloti lietaus nuotekų tinklai. Darbus atlieka AB „Eurovia Lietuva“.

          Visa A. Jakšto gatvės rekonstrukcijos vertė – per 1,7 mln. Eur, tad apie 400 tūkst. Eur sudarys Savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšos.

          Darbus ketinama baigti iki 2019 m. rudens.

          http://panevezys.lt/lt/naujienos/es-lesos-a.-pvd1.html

          Comment


            Panevėžys atsinaujina! ES lėšomis tvarkysime A. Jakšto gatvę

            Panevėžio miesto savivaldybė pasirašė finansavimo sutartį, kuria daugiau kaip 1,34 mln. Eur ES lėšų skiriama A. Jakšto gatvės rekonstrukcijos projektui.



            „Miesto centro gatvės, kur įsikūrusios visų mūsų lankomos gydymo įstaigos, infrastruktūra privalo būti pritaikyta kiekvieno poreikiams. Čia turi būti saugu ir patogu panevėžiečiams atvykti pėsčiomis, dviračiu ar automobiliu, todėl bus įrengta pakankamai stovėjimo vietų, atlikta kitų darbų, kurie padės tai užtikrinti“, – sako administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

            1,3 km A. Jakšto gatvė (nuo Stoties g. iki Smėlynės g.) bus tvarkoma kapitaliai: keičiami gatvės pagrindai, klojamas naujas asfaltas, atnaujinamas apšvietimas, pėsčiųjų ir dviračių takai, lietaus nuotekų tinklai, mažoji architektūra, įrengiamos eismo saugumo priemonės. Numatyta įrengti 113 automobilių stovėjimo vietų.

            Darbai jau pradėti: uždarius gatvės dalį nuo Stoties g. iki Liepų al., išardyta asfalto danga, šaligatviai, pradėti kloti lietaus nuotekų tinklai. Rangovė – AB „Eurovia Lietuva“.

            Visa A. Jakšto gatvės rekonstrukcijos vertė – per 1,7 mln. Eur, tad apie 400 tūkst. Eur sudarys Savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšos.

            Darbus ketinama baigti 2019 m. rudenį.

            http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...JfKVw.facebook

            Comment


              Parašė Audrys Rodyti pranešimą
              Panevėžys atsinaujina! ES lėšos – A. Jakšto gatvei
              Eina sau, lups lauk bruką ir klos asfaltą? Gal bent parkinguose suklos tuos akmenis?
              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.28, 08:09.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Eina sau, lups lauk bruką ir klos asfaltą? Gal bent parkinguose suklos tuos akmenis?
                Manau kazkur tai panaudos, yra kalbu, kad klos ant siauru nedideliu gatveliu, galbut Birutes gatvele pabaigs arba salia kitu mazesniu gatveliu bus.....arba pas kazkoki tai pona kieme.....

                Comment


                  Gausime lėšų dviračių takui

                  Susisiekimo ministro įsakymu Panevėžio miesto savivaldybės parengtam Nemuno gatvės dviračių tako (nuo Klaipėdos g. iki Ramygalos g.) rekonstrukcijos ir plėtros projektui skirta daugiau kaip 275 tūkst. Eur ES lėšų. Finansavimo sutartį planuojama pasirašyti gruodžio mėnesį.



                  Pinigai bus naudojami 2,08 km dviračių takui atnaujinti. Rangos darbai jau vyksta – AB „Eurovia“ trinkelėmis baigia tiesti pėsčiųjų taką. Raudono asfaltbetonio dviratininkų ruožas bus klojamas atšilus orams iki daugiau kaip 10 laipsnių šilumos.

                  Visą pėsčiųjų ir dviračių taką planuojama įrengti pavasarį.

                  Comment


                    Nauji infrastruktūros projektai kurių statybos turbūt pajudės jau kitais metais.

                    1. Panevėžio miesto Klaipėdos g., Projektuotojų g., Dariaus ir Girėno g. sankryžos rekonstravimo į žiedinę sankryžą projektas.
                    http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_25023.html
                    2. Panevėžio miesto Janonio g. jungties su „Via Baltica“ aplinkkeliu statybos projektas.
                    http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_24956.html
                    3. „Susisiekimo komunikacijų Smėlynės gatvėje, Panevėžyje, tarp geležinkelio pervažų (šalia žemės sklypo adresu Smėlynės g. 112), rekonstravimo“ techninis projektas.
                    http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_24714.html
                    4. Panevėžio miesto Stoties g., Pušaloto g. ir Marijonų g. sankryžos rekonstravimo projektas.
                    http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_22832.html
                    5.
                    Panevėžio miesto gatvės (būsimos Šiaurinės) dalies (nuo Pramonės g. iki Smėlynės g.) statybos techniniam projektas.
                    *Projektas numatys gatvės įrengimą 3-imis etapais*
                    I etapas: Dviejų eismo juostų gatvės dalis nuo Pramonės g iki Amerikos g.;
                    II etapas: Dviejų eismo juostų gatvės dalis nuo Amerikos g iki Smėlynės g.;
                    III etapas: Likusių dviejų eismo juostų gatvės dalis nuo Pramonės g iki Smėlynės g;
                    http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-sritys/architekturos-ir-urbanistikos-skyrius/techniniu-projektu-rengimas/p30/informacinis-pranesimas_22870.html
                    Paskutinis taisė PNVŽ; 2018.12.03, 22:22.

                    Comment


                      Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                      Nauji infrastruktūros projektai kurių statybos turbūt pajudės jau kitais metais.

                      1. Panevėžio miesto Klaipėdos g., Projektuotojų g., Dariaus ir Girėno g. sankryžos rekonstravimo į žiedinę sankryžą projektas.
                      http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_25023.html
                      2. Panevėžio miesto Janonio g. jungties su „Via Baltica“ aplinkkeliu statybos projektas.
                      http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_24956.html
                      3. „Susisiekimo komunikacijų Smėlynės gatvėje, Panevėžyje, tarp geležinkelio pervažų (šalia žemės sklypo adresu Smėlynės g. 112), rekonstravimo“ techninis projektas.
                      http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_24714.html
                      4. Panevėžio miesto Stoties g., Pušaloto g. ir Marijonų g. sankryžos rekonstravimo projektas.
                      http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_22832.html
                      Pramonės g. jungties su Smėlynės g. jau atsisakyta?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Pramonės g. jungties su Smėlynės g. jau atsisakyta?
                        Nemanau, nes Smėlynės šiaurinę dalį kapitaliai tvarkys dar pirmiau vyks ir tinklų remontas taigi reikės arterijos, Minėjo, kad 2019 metais bent dalies statybos pajudės (šiais metais norėjo pirmą dalį nutiesti, BET buvo aptikti į raudonąją knygą įrašyto gyvūno pėdsakai, todėl darbai stojo). Kaip matom, situacija sudėtinga.
                        Paskutinis taisė PNVŽ; 2018.12.03, 22:30.

                        Comment


                          Šiuo metu atlykti darbai J.Janonio g.

                          Comment


                            Panevėžio savivaldybė sėkmingai investavo visas Kelių direkcijos skirtas lėšas

                            Panevėžio miesto savivaldybė sėkmingai baigė visus šiemet suplanuotus Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) finansuojamus gatvių tvarkymo ir infrastruktūros gerinimo darbus.



                            „Bendradarbiaujant su pagrindiniais rangovais – AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Žilinskis ir Ko“, UAB „Fegda“ ir kt. – atlikome daugiau darbų, nei planuota metų pradžioje. Pernai dėl rangovų kaltės nepavyko įgyvendinti numatytų darbų už 0,5 mln. Eur, todėl džiugu, kad praradimą šiemet pavyko kompensuoti su kaupu – bendradarbiaujant su LAKD lapkritį mūsų miestui buvo skirta ir sėkmingai panaudota papildomai 649 tūkst. Eur iš valstybės rezervo. Taigi šiemet investuotos visos LAKD skirtos lėšos – per 3,5 mln. Eur“, – sako Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

                            Didžioji dalis LAKD duotų pinigų panaudota Pušaloto, Statybininkų, Molainių, A. Jakšto gatvėms atnaujinti. Dar buvo baigiama remontuoti Stetiškių g., tvarkomas Nemuno g. (nuo Klaipėdos iki Ramygalos g.) dviračių takas, įrengtas šviesoforas Respublikos g. ir Taikos al. sankryžoje, frezuotu asfaltu klojamos T. Vidugirio, Berniūnų, Stiklių, Liekupio, Skynimų, Keramikų, Tūtiškių, Bobkalnio g., ženklinamos miesto gatvės, atliekami kelio ženklų, šviesoforų priežiūros, gatvių (J. Janonio g. jungties su „Via Baltica“ aplinkkeliu, Šiaurinės g. ) projektavimo ir kt. darbai.

                            Pasak T. Juknos, 2019 m. prioritetas turėtų būti užbaigti šiemet pradėtas rekonstruoti gatves ir orientuotis į miestui strategiškai svarbias – tokias kaip Šiaurinė g. ir Janonio g. jungtis su aplinkkeliu.

                            https://jp.lt/panevezio-savivaldybe-...skirtas-lesas/

                            Comment


                              Panevėžys atsinaujina! Naujas apšvietimas J. Janonio gatvės prieigose

                              Įsibėgėjo J. Janonio g. (nuo žiedo iki Vakarinės g.) prieigų sutvarkymo projekto rangos darbai.



                              „Statybininkai dirbo nuo rugsėjo iki tol, kol leido oro sąlygos. Demontuota kairės pusės šaligatvių ir aikštelių senoji danga, įrengti pagrindai, pradėti tiesti nauji šaligatviai. Tam, kad tamsiuoju sezonu būtų saugiau ir šviesiau, toje pačioje kairėje pusėje suskubta įrengti naują apšvietimą. Likę darbai bus tęsiami pavasarį – maždaug nuo kovo mėnesio“, - sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

                              J. Janonio g. prieigoms tvarkyti Panevėžio miesto savivaldybė gavo per 1,85 mln. Eur ES ir valstybės biudžeto lėšų. Pati pridės daugiau kaip 150 tūkst. Eur. Rangos darbus atlieka AB „Eurovia Lietuva“.

                              Įgyvendinus projektą atsiras daugiau automobilių stovėjimo vietų, bus įrengti ir atnaujinti pėsčiųjų, dviračių takai. Gražės autobusų stotelės, bus įrengtos eismo saugumo priemonės – kelio bortai, atitvarai, skiriamosios juostos ir kt., modernizuojamas apšvietimas.

                              Pramoninė zona taps patrauklesnė – planuojama atnaujinti želdynus, pastatyti mažosios architektūros elementų ir pan.

                              Darbus ketinama baigti iki 2019 m. spalio.

                              http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...ujas-ck9s.html

                              Comment


                                Panevėžyje bus asfaltuojamos Bruknynės ir Liublino gatvės

                                Šiandien Panevėžio miesto savivaldybės taryba pritarė, kad 2019 m. būtų asfaltuojamos žvyruotos Bruknynės ir Liublino gatvės.

                                „Šie darbai būtini, rengiantis kapitaliai remontuoti Smėlynės gatvę (nuo pervažos iki miesto ribos). Remontuodami turėsime nukreipti eismą ir nurodyti apylankas. Tam ir pasirinktos Bruknynės, Liublinio gatvės“, sako Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas.

                                Abi gatvės (daugiau kaip 1 km) bus asfaltuojamos perpus Kelių priežiūros ir plėtros programos bei miesto biudžeto lėšomis. Preliminariais duomenimis, darbai kainuos 350-360 tūkst. Eur.
                                Šią savaitę bus teikiama paraiška Lietuvos automobilių kelių direkcijai. Pastaroji sprendimą dėl finansavimo turėtų priimti iki gegužės.

                                Savivaldybės planai – Smėlynės gatvės (nuo pervažos iki miesto ribos) rekontrukciją pradėti 2020 metais.

                                https://jp.lt/panevezyje-bus-asfaltu...ublino-gatves/

                                Comment


                                  Gatvių lopymas sukėlė nuostabą

                                  Neatnaujintose Panevėžio gatvėse po žiemos vėl atsivėrė krateriai.


                                  Lopyti duobių atsiųstų kelininkų darbas pro šalį važiuojantiems vairuotojams labiau panašus į anekdotą. Panevėžiečiai kraipo galvas matydami, kaip į gatvėse telkšančias balas pilamas ir trombuojamas šaltas asfaltas. „Tradicinis panevėžietiškas būdas užlopyti duobes – į balą supilti asfaltą. Po tokio remonto toje pačioje vietoje duobė vėl atsiveria po savaitės, o pinigai už tokį darbą iš mūsų visų kišenių sumokami.

                                  Gatvė po tokio remonto atrodo, švelniai tariant, keistokai“, – piktinosi taip remontuojamą Respublikos gatvę matydamas panevėžietis Jonas. Praėjusiais metais po to, kai Savivaldybės įmonės „Panevėžio gatvės“ darbininkai buvo nufilmuoti duobę, užpiltą asfaltu, lyginantys užtrepsėdami kojomis, iš posto lėkė direktorius Gintaras Petrauskas. „O šaltą asfaltą pilti į balas yra normalu?“ – tos pačios įmonės darbo kokybe stebėjosi Jonas.

                                  Pernai lapkritį „Panevėžio gatvių“ direktore paskirta Viktorija Juodikienė sutinka, kad žmonės neklysta – duobių tvarkymo efektas jas užpilant šaltu asfaltu iš tiesų trumpalaikis. „Tai yra tik gelbėjimasis iš padėties, laikinas sprendimas. Tikrai nėra duobės užtaisymas“, – aiškina naujoji vadovė. Anot jos, toks metodas naudojamas laikinai užlyginant dideles, gilias duobes, kad čia važiuojanti technika išvengtų nuostolių. Pasak direktorės, taip gatvės taisomos esant nepalankioms oro sąlygoms: įšalui, drėgmei.

                                  Tikrasis remontas, kai duobės užliejamos karštu asfaltu, vyksta šiltuoju metų sezonu. V. Juodikienė pripažįsta, kad kai kurias duobes tenka taisyti ne vieną kartą, kai pravažiavus sunkesniam transportu jos padidėja arba šalia atsiveria dar viena. Nors tai kainuoja, tačiau šiuo metu, pasak direktorės, lopymas šaltu asfaltu yra vienas greičiausių ir pigiausių problemos sprendimų. Pasak V. Juodikienės, duobės gatvėse atsiveria ištisą žiemą. Tik dabar, mažėjant baloms, tokios kliūtys gatvėse tampa labiau matomos.

                                  Visgi direktorė tikina, kad šįmet Panevėžio gatvės mažiau duobėtos, nei būdavo anksčiau. „Daug gatvių jau sutvarkytos, iš naujo asfaltuotos. Problemos mažesnės ir tai tikrai jaučiama“, – sako V. Juodikienė. Panevėžio savivaldybė šiais metais miesto gatvėms tvarkyti jau yra numačiusi daugiau nei 4 mln. Eur biudžeto ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos skirtų lėšų.

                                  Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...elia-nuostaba/

                                  Comment


                                    Atnaujintos gatvės autobusams neišvažiuojamos

                                    Duobėtų gatvių, kuriose tektų manevruoti siekiant nepamesti automobilio ratų, mieste gerokai sumažėjo, tačiau net ir rekonstruotose vairuotojams tenka pasitelkti meistriškumo įgūdžius.



                                    Atnaujintoje Kniaudiškių gatvėje įrengtos saugumo salelės jau pareikalavo pirmųjų išbandymų – per trumpą laiką čia įvyko net kelios techninės avarijos, o piko metu nusidriekia šioje vietoje nematytos spūstys. Tarp naujųjų salelių ir kelkraštyje išrikiuotų automobilių nepajėgiančių prasisprausti maršrutinių autobusų vairuotojams į pagalbą tenka kviestis net policijos pareigūnus, kad šie padėtų atlaisvinti kelią. Tokių kuriozinių situacijų, kai dėl atsiradusių saugumo salelių kyla bėdų saugiai įveikti važiuojamąją kelio dalį, yra ir kitose miesto vietose. Kilus ažiotažui, Savivaldybė ėmėsi ieškoti išeities. Valdininkai aiškina jau numatę sunkiai išvažiuojamų gatvių kelkraštčiuose uždrausti statyti automobilius.

                                    Ką reiškia autobusui pakliūti į savotiškus spąstus gatvėje, patyrė panevėžietė Rasa, trečiadienio vakarą, po darbo, Žvaigždžių gatvėje įsėdusi į 14-ojo maršruto autobusą. Planavusios nukakti iki Savitiškio gatvės galo Rasos kelionė baigėsi pavažiavus tik vieną stotelę – Kniaudiškių gatvėje. Čia tarp saugumo salelės ir kelkraštyje išrikiuotų automobilių įstrigusio autobuso vairuotojas atsiprašęs išlaipino keleivius

                                    „Nusipirkau autobuso bilietą, bet galutinio kelionės tikslo taip ir nepasiekiau. Visus keleivius tiesiog išlaipino lietuje – ką nori, tą ir daryk. Iš paskos važiavusio trečiojo autobuso vairuotojas padarė lygiai tą patį“, – pasakojo Rasa.

                                    Įstrigus autobusams, automobilių spūstys nusidriekė kelis kilometrus, kol atvykę policijos pareigūnai atlaisvino kelią. Kniaudiškių gatvės gyventojai baiminasi, kad tuoj jų gatvę aplenks ne tik viešasis transportas, bet ir šiukšliavežiai – įrengus saugumo salelę, privažiuoti prie atliekų konteinerių didžiulėms mašinoms tapo beveik neįmanoma.

                                    Trūksta vairavimo kultūros

                                    Panevėžio autobusų parko laikinojo direktoriaus Arnoldo Gražio teigimu, autobusų vairuotojai susiduria su nemenkomis kliūtimis daugelyje miesto vietų, tačiau Kniaudiškių gatvė, čia sustačius saugos saleles, tapo itin problemine. Gyvenamųjų namų kiemuose trūkstant stovėjimo vietų, dažnas vairuotojas automobilį palieka gatvės kelkraštyje. Nors pagal Kelių eismo taisykles automobilius galima statyti ne arčiau kaip penki metrai prieš pėsčiųjų perėją ir už jos, ne visi šių taisyklių paiso.

                                    „Vairuotojams vis dar trūksta vairavimo kultūros. Reikia suprasti, kad savo automobilį pastačius prie saugumo salelės, kitiems eismo dalyviams sunku pravažiuoti, o ypač autobusams. Lengvieji automobiliai pravažiuoja nesunkiai, o autobusų vairuotojams jau kyla keblumų, sudaromos avarinės situacijos“, – kalbėjo A. Gražys.

                                    Jo teigimu, kai tik buvo įrengtos saugumo salelės ir autobusų vairuotojams kilo bėdų saugiai pravažiuoti šią vietą, kreiptasi į Savivaldybės Eismo saugumo komisiją.
                                    „Per vieną dieną problemos nebus išspręstos. Kol atsiras specialios linijos, draudžiančios statyti automobilius, teks pakentėti, bet reikėtų daugiau ir pačių vairuotojų supratingumo. Pastebime, kad kai tik mieste atsiranda kokia naujovė keliuose, kyla bėdų“, – atkreipė dėmesį A. Gražys.

                                    Imsis teptukų

                                    Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Dalius Vadluga pripažino, kad ir Savivaldybę jau pasiekė skundai dėl sunkiai išvažiuojamų kai kurių gatvių atkarpų. Incidentų kilo ne tik autobusų vairuotojams.

                                    „Jau šį klausimą nagrinėjome Eismo saugumo grupėje. Šiuo atveju racionaliausias sprendimas bus ant asfalto nupiešti geltonas linijas, draudžiančias stovėti. Manome, kad tai turėtų padėti“, – sakė D. Vadluga.

                                    Dar prieš kelias savaites opi problema iškilo ir Dariaus ir Girėno gatvėje, kur įrengta laikina autobusų stotelė. Nors šią vietą žymėjo aiškiai matomas kelių eismo ženklas, vairuotojai ir toliau automobilius palikdavo autobusų sustojimo vietoje. Ir tik ant asfalto nubraižius geltonas juostas ir perspėjus dėl gresiančių baudų, į laikinąją autobusų stotelę kiti vairuotojai nustojo kėsintis.

                                    Pasak D. Vadlugos, problemų vairuotojams kyla ir Ramygalos bei kitose intensyvaus judėjimo gatvėse.
                                    „Teoriškai negalima statyti automobilių penki metrai už perėjos ir prieš ją, bet vairuotojai ne visuomet paiso Kelių eismo taisyklių. Kol nebaigtas gatvių žymėjimas, labai daug vairuotojų nesiorientuoja, kas galima, o kas ne. Problemų kyla ne tik Kniaudiškių ar Ramygalos gatvėse, tad nusprendėme geltonas linijas brėžti visur, kur įrengtos tokios saugumo salelės“, – tvirtino D. Vadluga.

                                    https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...isvaziuojamos/

                                    Comment


                                      Nuo šiol Panevėžio gatvės bus švaresnės. Žinoma keletas tokiu automobiliuku viso miesto iškarto neapšluos ir nenuplaus, reiktu bent minimum 10 tokiu ir kitokiu automobiliuku, netgi ir didesniu, kad vasara ir gatves plautu nuo karščio...

                                      Panevėžio gatves prižiūrės šiuolaikiškos šlavimo mašinos


                                      Bendrovė „Panevėžio specialusis autotransportas“ šiltuoju metu laiku miesto gatves šluos šiuolaikiškai – įmonę pasiekė šlavimo mašina „Cleango 500“.

                                      Gatvių priežiūros ir valymo įrenginys pagamintas 2019 metais, o jo kaina – 144 595 eurų. Kovo pabaigoje arba balandžio pradžioje įmonę pasieks antras gatvių šlavimo automobilis. Transporto priemonės kaina – 184 525 eurų.



                                      Turtas įsigytas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto. Automobiliai pirkti pagal viešojo pirkimo-pardavimo sutartį su bendrovė „Komuva“.

                                      Panevėžio miesto savivaldybės Investicijų projektų poskyrio vyriausioji investicijų projekto specialistė Jolanta Rimdžiūtė naujienų portalui JP patvirtino, kad nupirktos dvi gatvių šlavimo mašinos.

                                      „Viena jau pasiekė įmonę „Panevėžio specialusis autotransportas“, o kita pasieks arba šio mėnesio pabaigoje, arba balandžio pradžioje. Šiuo metu vyksta mokymai – šlavimo mašina nauja ir reikia apmokyti vairuotojus, kad galėtų su technika dirbti“, – pasakojo J. Rimdžiūtė ir paaiškino, kad šlavimo mašinos pirktos pagal vykdomą projektą „Oro kokybės valdymo plano parengimas ir taršos mažinimo priemonių įgyvendinimas“.
                                      Bendrovės „Panevėžio specialusis autotransportas“ Miesto tvarkymo skyriaus viršininkas Algis Čeponis sakė, kad šlavimo mašinos turės užtikrinti švarą Panevėžio miesto gatvėse.



                                      „Jau vienas automobilis stovi bendrovės teritorijoje. Savivaldybės sudaryta komisija priėmė gatvių priežiūros ir valymo įrenginį. Jis bus naudojamas atšilus orams. Tai oro neteršiantis įrenginys – šluojant gatves purškiamas vanduo. Todėl neturėtų kilti dulkių. Vieno įrenginio sąšlavų bunkerio talpa ne mažesnė nei 4 m³, o antrojo automobilio, kuris pasieks mus vėliau, talpa didesnė iki 6 m³“, – aiškino A. Čeponis ir teigė, kad Panevėžio gatvės bus šluojamos neteršiant oro.

                                      https://jp.lt/panevezio-gatves-prizi...avimo-masinos/

                                      Comment


                                        Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                        Atnaujintos gatvės autobusams neišvažiuojamos

                                        Duobėtų gatvių, kuriose tektų manevruoti siekiant nepamesti automobilio ratų, mieste gerokai sumažėjo, tačiau net ir rekonstruotose vairuotojams tenka pasitelkti meistriškumo įgūdžius.

                                        https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...isvaziuojamos/
                                        Ne salelę reikėjo statyti, o susiaurinti gatvę perėjos vietoje. Taip ir pėstysis nebus pasislėpęs už priparkuotų automobilių ir niekam manevruoti nereiks ir prisiparkuoti per arti perėjos fizižkai nebus įmanoma. Europoje tai jau yra standartas visose gatvėse, kur galimas parkavimas. Linijas jie kažkokias paišys, Čeliabinskas kažkoks.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.20, 16:55.

                                        Comment


                                          Toks:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X