Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

    Teko važiuoti (teisingiau, linksmintis) siauruke, važiuojančiame iš Anykščių į Rubikius
    Anykščių geležinkel(iuk)o stotis






    Mašinistas jau susiruošė ir tuoj ragins visus lipti į vagonus


    Pajudam...


    Tiltas per Šventąją


    Pervaža


    Skiriasi nuo įprastos, kad atitvertas ne kelias, o geležinkelis


    Iš pradžių traukinukas sunkiai kopia į kalną
    Pakeliui užpuola T.Blindausko gauja


    Išsiveda visus keleivius


    Linksmybių kaltininkui suruošiama egzekucija


    Po to buvęs išlaisvinimas, vaišės ir šaudymo iš "ragatkių" varžybos praleistos...

    Mašinisto kabina.
    Ratus suka elektros varikliai.
    Greitis ar į kalną, ar nuo jo - 15 km/val.


    Kol pirmame vagone vyksta linksmybės, vaikų vagone pavydėtina ramybė


    Rubikiuose valandos stopas - maudynės ežere
    Rubikių geležinkelio stotis


    Vėl atgal
    Šalia - Anykščių - Rubikių plentas


    Grįžus - fotografija atminčiai

    Kažko vaizdas buvo apsiblausęs...

    #2
    Mintis atgaivinti šią susisiekimo priemonę pramogai buvo tikrai puiki

    Beje, kokie įkainiai?
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Kažką LR šią savaitę rašė apie įkainių kėlimą.
      Dabar užsisakyti traukinį Nuo Anykščių iki Panevėžio kainuos apie 400 Lt (iki Rubikių pigiau).

      Gaila, kad nėra reguliaraus susisiekimo

      Comment


        #4
        "Siauruko" tarp Panevėžio ir Anykščių rekonstrukcija kainuos apie 45 mln. litų
        | 2005 09 08 13:24:02 |
        http://www.omni.lt/?i$9359_160766$z_304090
        Siaurojo geležinkelio Panevėžys-Rubikiai rekonstrukcija, siekiant jį pritaikyti turizmo poreikiams, kainuos apie 45 mln. litų.

        "Siauruko" projektą numatoma įgyvendinti dviem etapais, jo rekonstrukcijai 2006-2008 metais iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų pritraukiant iki 16 mln. litų, o iki 2013 metų - dar 29 mln. litų.

        Panevėžio miesto savivaldybė pranešė, jog šiuo metu baigiama rengti "Siauruko" projekto galimybių studija, kuri bus pristatyta rugsėjo pabaigoje. Projekto galimybių studiją numatoma baigti rengti spalį.

        "Siauruko" projekte siūloma ne tik rekonstruoti kelio ruožą, restauruoti priklausančius statinius (stotis, stoteles, vandens bokštus), bet ir įrengti peronus neįgaliesiems, restauruoti Panevėžio bei Anykščių garvežius, radiofikuoti vagonus bei pritaikyti Panevėžio geležinkelio stotį kelionėms "siauruku".

        Anot savivaldybės, naujų turizmo objektų įkūrimas šalia siaurojo geležinkelio pareikalaus ir privačių lėšų, neatmetant ir užsienio investuotojų dėmesio.

        Siaurojo geležinkelio ruožas numatomas plėtoti dviejose atkarpose: Panevėžys-Raguvėlė (24 kilometrai ilgio) ir Anykščiai-Rubikiai (12 kilometrų).

        ELTA

        Comment


          #5
          Bandom paskaičiuoti tokios investicijos atsipirkimą

          Tarkim, traukinuke telpa 50 žmonių kompanija, mokanti pvz., po 20 Lt. Surenkama 1000 Lt. per reisą
          Tarkim, per dieną važiuoja 4 reisai (po 2 iš PAN ir ANY).
          Tarkim, pusę pajamų suvalgo eksploatacijos išlaidos (labai optimistinė prielaida). Per dieną lieka 2000 Lt
          Per metus - 50 savaičių, važinėjama tik savaitgaliais.
          Atliekama 400 reisų, pervežama 20 t. žmonių, uždirbama pajamų 400 t., lieka bendro pelno 200 t.Lt

          Ta investicija atsipirks per 225 metus (45.000.000 / 200.000)

          Jei norim, kad ta investicija atsipirktų per 15 metų,
          bilietų kaina turi būti: 300 Lt (45.000.000 / 15 m. / 400 reisų / 50žm. /50% )

          Jei norim, kad investicija atsipirktų per 15 metų prie esamų kainų:
          per metus turi važinėti ne 20, o 300 t. žmonių, (per savaitgalį kasdien turi važinėti ne 200, o 3000 žmonių).
          Beje, Anykščių rajone gyvena ~ 38.000 gyventojų.

          Tie 45 mln. projektai (beveik kaip "Zymens" arena) - iš Vasiukų kaimo anekdotų lobyno.

          Dabar siaurukas pukši tik todėl, kad niekas neskaičiuoja nusidėvėjimo (riedmenys ir infrastruktūra buhalteriškai nudevėti) ir vos padengiamos (geriausiu atveju) eksploatacijos išlaidos

          Comment


            #6
            pirma reikia iskaiciuoti disconta
            tada finansine ir ekonomine nauda
            nauda ne tik is bilietu o ir darbo vietu sumokamu mokesciu, turistu paliekamu pinigu ir tt
            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


            - George W. Bush President of the USA

            Comment


              #7
              Parašė DeSadas
              pirma reikia iskaiciuoti disconta
              Atsipirks dar vėliau.

              Saugokim ką turim. Investuokim pagal išgales.

              Comment


                #8
                as kaip finansininkas-mokslininkas linkes investuoti valstybes o tuo labiau privacius pinigus tik i atsiperkancius projektus
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  #9
                  bet pas mus ne kaip vakaru valstybese pas mus dar amb kaip pasako taip ir buna
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    #10
                    Ukio ministerija turi neduot pinigu tokiai nesamonei.
                    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                    Comment


                      #11
                      desadai, mazuma nusisneki.
                      1. Tai kulturos -technikos vertybe (isleistu pinigu kiekis neribojamas)
                      2. Jei ji save issilaikys bus jau labai didelis ir svarbus pasiekimas, nieko daugiau ir nereikia.
                      פוניקולאַר

                      Comment


                        #12
                        Parašė DeSadas
                        as kaip finansininkas-mokslininkas linkes investuoti valstybes o tuo labiau privacius pinigus tik i atsiperkancius projektus
                        Pvz. Valdovų rūmus
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #13
                          Parašė fui
                          desadai, mazuma nusisneki.
                          1. Tai kulturos -technikos vertybe (isleistu pinigu kiekis neribojamas)
                          2. Jei ji save issilaikys bus jau labai didelis ir svarbus pasiekimas, nieko daugiau ir nereikia.
                          saves tas dalykas niekad neisilaikys o tuos pinigus DABAR galima surasti 100 kart naudingiau investuot, paveldas grazu bet is to nepavalgysi, kiek jau surijo pinigu tas siaurukas?
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            #14
                            Siaurasis geležinkelis gali atgimti (2005-10-03)
                            http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...35&NewsID=2547

                            Panevėžio geležinkelio stoties salėje penktadienį vyko konferencija „Siauruko galimybės. Ar jomis pasinaudosime?“, kurioje buvo pristatyti ir aptarti galimybių studijos „Siaurojo geležinkelio pritaikymo turizmui galimybių identifikavimas” rezultatai. Galimybių studijos rengimą inicijavo Panevėžio miesto savivaldybės administracija kartu su partneriais - Panevėžio ir Utenos apskričių viršininkų bei Panevėžio ir Anykščių rajonų savivaldybių administracijomis.

                            2004 m. balandį dėl šios studijos parengimo finansavimo buvo pateikta paraiška PHARE. Paraiška buvo įvertinta teigiamai, skirtos lėšos jai rengti. Studijos rengėjais pasirinkta VšĮ Ekonominių tyrimų centras ir VšĮ Socialinės ir ekonominės plėtros centras. Studija pradėta rengti 2005 m. gegužės mėnesį, baigta rugsėjo viduryje.

                            Tyrimai patvirtino, jog virš „siauruko“ pakibo hamletiškas klausimas „būti ar nebūti“, nes jo kelio būklė yra bloga arba labai bloga (ypač atkarpoje Anykščiai-Rubikiai), pastatų ir statinių - daugiausia bloga ir tik riedmenų parko - patenkinama.

                            Nors keleivių ir ypač turistų 2002-2004 m. padaugėjo dvigubai (nuo 7,6 tūkst. iki 15,5 tūkst.), siaurojo geležinkelio veikla išlieka nuostolinga, subsidijų gauti sunku.

                            Galimybių studijoje analizuojamos trys pagrindinės „siauruko“ plėtros alternatyvos:
                            1. Viso siaurojo geležinkelio ruožo ir aplinkinės teritorijos vystymas;
                            2. Viso siaurojo geležinkelio be aplinkinės teritorijos vystymas;
                            3. Siaurojo geležinkelio ruožo atskirų atkarpų vystymas.

                            Priimtiniausia plėtros alternatyva – viso geležinkelio ruožo vystymas, teikiant prioritetą Panevėžio-Raguvėlės ir Anykščių–Rubikių atkarpoms ir jų galutinėms stotims. Panevėžio mieste, išsiskiriančiame industrinio paveldo sankaupa, kaip turizmo traukos centras galėtų būti siaurojo geležinkelio technikos istorijos ir pramogų parkas, veikiantis Vaivaduose.

                            Galimybių studijoje nustatyta, kad investicijos į „siauruką” 2006-2010 m. turėtų siekti 44,8 mln. litų. Siūloma jas realizuoti dviem etapais – 2006-2008 m. (18,2 mln. Lt) ir 2008-2010 m. (26,6 mln. Lt) - pirmiausia atsižvelgiant į tikimybę gauti ES struktūrinių fondų paramą.

                            Studijoje atlikta finansinė ekonominė analizė rodo, kad nors investicijos į „siauruką” artimiausiu metu finansiškai neatsipirktų, tačiau socialinė ekonominė investicijų nauda yra tikrai ženkli. Todėl šias investicijas apimantis projektas vertinamas kaip gyvybingas ir naudingas tiek Panevėžio ir Utenos regionui, tiek visai Lietuvai.

                            Kartu konstatuota, kad projektas gali būti įgyvendintas tik tuomet, jei bus visų lygių - šalies ir regiono - valdžios institucijų pajėgų santalka, vieninga nuostata ir nuosekli veikla.


                            Rita Mikailienė
                            UAB "Komunikaciniai projektai" projektų direktorė

                            Asta Sarapienė
                            Panevėžio miesto savivaldybės administracijos
                            Vyr. ryšių su visuomene specialistė

                            Comment


                              #15
                              Siaurukui trūksta 7 mln. litų
                              http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=37247
                              [2006-11-24]
                              Į Aukštaitijos siaurojo geležinkelio infrastruktūrą reikia papildomai investuoti 7 mln. litų.

                              Tuo įsitikinusi jį administruojanti viešoji įstaiga „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“, pranešė Panevėžio apskrities viršininko administracija. „Sparčiai populiarėjant siaurojo geležinkelio rengiamoms kelionėms, per metus keleivių skaičius išaugo du kartus, tačiau jo plėtrai dar papildomai būtini 7 mln. litų“, – sakė „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius Gintaras Kerbedis. Pernai atliktoje galimybių studijoje numatyta, kad siaurojo geležinkelio Panevėžys-Rubikiai pritaikymas turizmui kainuos apie 45 mln. litų, o didžiąją šių lėšų dalį ketinama pritraukti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Visą projektą numatoma įgyvendinti dviem etapais: 2006-2008 metais projekto įgyvendinimui numatyta pritraukti iki 16 mln., o 2008-2013 metais – apie 29 mln. litų. Aukštaitijoje nuo 1899-ųjų veikianti siaurojo geležinkelio atkarpa iki jos pritaikymo turizmo reikmėms daugiausiai naudota kroviniams gabenti.

                              „Sekundės“ inf.
                              Paskutinis taisė Vidma; 2006.11.25, 23:50.

                              Comment


                                #16
                                Lietuvos siaurukų fotogalerija

                                http://narrow.parovoz.com/newgallery...&MONTH=&CATEG=

                                Žinant mūsų metalistų aktyvumą ir įžūlumą net keista matyti tuos lokomotyvus stovint kažkur tarp žolių ir krūmų.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #17
                                  Senasis garinis garvežys Panevėžyje gali atgyti

                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13597420
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    /\

                                    Būtų įdomi atrakcija.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Reikia versti L Geležinkelių biurokratus. Matyt dar nuo sovietmečio tie valdininkėliai įsivaizduoja esą vos ne slaptas uždaras objektas... Gal pas juos saugumiečiai iš "pašto dėžučių" perėjo dirbti?
                                      drįstu pastebėti, kad siaurasis geležinkelis priklauso UAB "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" arba panašus pavadinimas. be to siauruoju geležinkeliu vyksta reguliarus (kiek žinau kiekvieną savaitgalį berods 11 val išvyksta traukinys iš Anykščių) turistinis eismas. todėl prieš piktinantis visgi reiktų šiektiek suabejoti laikraščio išsireiškimo korektiškumu.

                                      aišku siauruosius geležinkelius dar turi (o gal turėjo) ir keletą durpynų, bet tai vėlgi nėra susiję su geležinkelių biurokratais.
                                      juolab, jei užmetus akį į litrail.lt skelbiamus oficialius skaičius, tai nuo 2001 m. siaurojo geležinkelio LG nebėra.

                                      nu bet kaltas vistiek kažkas turi būti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                        drįstu pastebėti, kad siaurasis geležinkelis priklauso UAB "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" arba panašus pavadinimas. be to siauruoju geležinkeliu vyksta reguliarus (kiek žinau kiekvieną savaitgalį berods 11 val išvyksta traukinys iš Anykščių) turistinis eismas. todėl prieš piktinantis visgi reiktų šiektiek suabejoti laikraščio išsireiškimo korektiškumu.

                                        aišku siauruosius geležinkelius dar turi (o gal turėjo) ir keletą durpynų, bet tai vėlgi nėra susiję su geležinkelių biurokratais.
                                        juolab, jei užmetus akį į litrail.lt skelbiamus oficialius skaičius, tai nuo 2001 m. siaurojo geležinkelio LG nebėra.

                                        nu bet kaltas vistiek kažkas turi būti.

                                        Tai kad ten žurnalistai šiek tiek sumaišė - sneka buvo apie keliones plačiaisiais geležinkeliais - jų derinimas trunka apie pusę metų. Dėl siaurųjų geležinkelių - Lietuvoje yra apie 15 durpynų, kurie turi nuosavus siauruosius geležinkelius. Šie geležinkeliai yra privatūs, žmonės jais nevažinėja.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X