Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Ginėnų kvartalo siurprizai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Ginėnų kvartalo siurprizai

    Retkarčiais pravažiuoju pro Ginėnus. Sužavėjo. Idiliškoje vietelėje, ant Nėries kranto dygsta jau gal 10 namų. Puiki infrastruktūra, asfaltuoti keliai... Ir siurprizas naujakuriams - virš galvos, maždaug 300 m aukštyje praskrenda viskas, kas leidžiasi Karmėlavoje. Ryanairo 737-800 permažas nepasirodė. Taupydami, jei vėjas nestiprus, keleiviniai nedaro rato ir leidžiasi net pavėjui, tiesiai virš naujojo kvartalo. Tuo pačiu keliu ir kyla, tik su pilnais gazais. Kažin kaip tas gudrutis Giedrys sugebėjo nuo pirkėjų nuslėpti "smulkmeną" - kad kvartalas yra tiesiai Karmėlavos kilimo tūpimo tako ašyje, tik už 4 km nuo oro uosto tvoros? O gal visi ten statantys namus tiesiog pamišę dėl lėktuvų? Nebegali sulaukti, kol vėl stiklai pradės barškėti?

    #2
    Heh, vargšai naujakuriai, ypač tie kurie nežinojo ar nesusimąstė, kad visai netoli aerouostas ..

    Comment


      #3
      Hmmm, kurioj cia vietoj?

      Comment


        #4
        Geras biznio planas- teikti mokamas konsultacijas oro kelių klausimais
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          #5
          Pats netoli gyvenu, tai manau kad aero bando burbula pusti. Karta per diena praskrenda, o ir triuksmo nera milzinisko.
          Kaunas yra Kaunas

          Comment


            #6
            Parašė Vaidosius
            Karta per diena praskrenda, o ir triuksmo nera milzinisko.

            tikrai ne vienas per diena, vien ryanairas nuo pavasario kasdien po 3 reisus planuoja, plius wizzairas, plius krovininiai. siemet karmelava tikisi 300000 keleiviu. paskaiciuok - tai kokie 7-8 dideli keleiviniai kasdien. kazkur skaiciau, kad po 3 metu - padvigubes, vadinasi, skraidys dazniau, nei kas valanda.

            del triuksmo. jei kyla ne tiesiai virs galvos - tu ji girdesi tik tada, kai pats noresi. triuksmas labai susilpnejes jau uz puskilometrio i sona.

            Comment


              #7
              Nežinau, tėvai gyvena Išoruose, o tai irgi netoli oro uosto, ir pro ten kartais leidžiasi lėktuvai, ir tikrai kažkokio labai didelio garso nėra, manau prie geležinkelio bėgių gyvent prasčiau. Bet kai paklausinėju tų kas gyvena prie geležinkelio, sako kad romantika

              Comment


                #8
                manau, visi, kurie ten ruosiasi gyventi, tikrai nera tokie jau kvaili ir nesupranta, kur papuole. juk ne is nuotrauku namus perka. be to yra zmoniu kurie tame izvelgia privalumus...

                Comment


                  #9



                  [QUOTE=Dzipas]Nežinau, tėvai gyvena Išoruose, o tai irgi netoli oro uosto, ir pro ten kartais leidžiasi lėktuvai, ir tikrai kažkokio labai didelio garso nėra, [QUOTE]


                  išorai yra šone nuo tūpimo tako ašies. ten dideli lėktuvai virš galvos niekaip negali leistis, jie užeina gerokai iš anksto ir iki pat nusileidimo skrenda tiesiai. virš išorų gal tik koks "aviapaslaugos" L-410 kartais prabirbia. del aiskumo idejau zemelapi

                  niekur kitur neteko matyti prestizinio kvartalo tokioje vietoje. idomu butu suzinoti, ar pardavejas ispejo pirkejus apie tokia aplinkybe?

                  Comment


                    #10
                    Kiek matau Ginėnai tokiu pačiu kampu beveik nukrypę nuo tako kaip ir Išorai. Be to Ramučiai daug arčiau, ir jei važiuotum į Karmėlavą, po dešine pamatytum Kaip Ramučiuose nauji namai dygsta link oro uosto pusės, tiesiog manau, kad ten gyventi geriau nei Savanorių pr. ar kitoje judrioje gatvėje.

                    P.S. Jei gyventum Eiguliuose pro langą matytum kaip leidžiasi Rynnair'as, ir ne tolumoje, o visai arti.

                    Comment


                      #11
                      beje, kai buni Ramučiuose, namo viduje nesijaučia jokių skraidymų. tai pamatai ir pajunti tik išėjęs į lauką. be to su šiuolaikinėmis izoliacinėmis medžiagomis nemanau kad tai didelė problema. čia tau ne chruščiovkė drebanti nuo kiekvienos pravažiuojančios mašinos.

                      Comment


                        #12



                        Parašė Dzipas
                        Kiek matau Ginėnai tokiu pačiu kampu beveik nukrypę nuo tako kaip ir Išorai.
                        dzipai,
                        1. lektuvai normaliai kyla ir leidziasi pries veja. taciau, jei vejas silpnas, keleiviniai nedaro rato ir varo pavejui.
                        2. visi keleiviniai atskrenda is vakaru, taigi, is ginenu puses.
                        3. didziuju lektuvu leidimosi trajektorija nevejuota diena nupaisiau melynai zemelapyje. kilimo-tupimo takas - raudonas. isorai tikrai lieka sone. del tos pacios priezasties triuksma mazai girdi karmelava ir ramuciai. bet lektuvai skrenda tiesiai virs ginenu ir apie tai kalba. paziurek i tvarkarasti www.kaunasair.lt ir nuvaziuok laisvalaikiu. paziurek ir kilima, ir nusileidima. man ypac patiko nusileidimas - 300 m aukstyje skrendancio boeingo 737-800 papilve atrodo ispudingai

                        Comment


                          #13
                          aero kilo nesusipratimas. Matai Ginėnų kvartalas pasirodo gerokai atitolęs nu pačių Ginėnų, reikėjo iš pat pradžių parodyti tikrąją Ginėnų kvartalo vietą Dabar suprantu apie ką kalbi, bet manau patys pirkėjai galėjo pažiųrėti į žemėlapį prieš pirkdami.

                          Comment


                            #14
                            tai ir yra sioje istorijoje idomiausia. ar pirkejai kreipia demesi i tokius dalykus, jei apziurint sklypa kepures nenupute lektuvas? ar pardavejas turetu ispeti pirkeja apie tokias aplinkybes (netikiu, kad nezinojo)? ir is viso - pirkeja reiketu laikyti apgautu ar apsigavusiu? sklypu kainos cia juk sesiazenkles ir ne su vienetu priekyje...

                            Comment


                              #15
                              Prieš kurį laiką žiūrinėdamas info apie Ginėnus irgi buvau atkreipęs dėmesį į šią problemą, bet kaip aviacijos diletantas tik mintyse pasvarsčiau
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #16
                                Jūsų žiniai, lėktuvai prieš nusileisdami į oro uostą turi atsikratyti turimo per dideliuo rezervinio kuro. Todėl jie tai dažnai daro tiesiog virš nusileidimo trajektorijų arba suka ratus virš oro uosto ir pila kurą. Vienas pažįstamas gyvena netoli Vilniaus oro uosto, tai pasakojo, kad kai nupjauna veją tai žolė tiesiog benzinu smirda....
                                Parašas :)

                                Comment


                                  #17
                                  Gal benzinine žoliapjove pjauna?
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    #18
                                    Teko gyventi Maskvos priemiestyje, kur kiekviena diena leisdavosi virs galvos apie 20-30 lektuvu ir tikrai nebuvo didelo triuksmo ar zoles benzinu smirdancios...

                                    Comment


                                      #19
                                      Na zmones investuojantys i nekilnojama turta tikrai turetu pasidometi esama miesto infrastruktura ir jos pletros planais bent 10 metu i prieki (kurie daugmaz realus, tik kad paprastai veluoja kokiais 5 metais). Kaunas.lt tikrai yra daug grafines informacijos apie tai - suzymetos visus aukstos itampos linijos, gelezinkeliai, net cheminio pavojaus saltiniai. Prikabinu sumazinta zemelapi, ten laiptais suzymetos oro uosto triuksmo zonos. Kaip matom jos tikrai nei isoru nei Karmelavos nei Ramuciu nekabina, tuo tarpu ant Ginenu kvartalo sioks toks triuksmas jauciasi. Tiesa, mao sesuo gyvena dar 1 km toliau tuo paciu pakilimo taku, tai sake kad lektuvus kasdien mato, bet triuksmo jau nesigirdi, tai gal ir Ginenuose ne viskas taip jau blogai.

                                      Comment


                                        #20
                                        Ziuriu, kad pakilimo/nusileidimo koridorius eina ir per Vytenus, o sis rajonas vis tiek islieka vienu brangiausiu ir prestiziskiausiu..
                                        Manau, kad del to 'koridoriaus' daromas didelis burbulas..
                                        Tuo labiau, kad (kaip as supratau) kvartalas bus slenyje (ar ant kalno?)

                                        Comment

                                        Working...
                                        X