Šiandien buvau prie jo, abu vagoneliai stovi per viduri, bet begiai blizga. Atrodo jis veikiantis, bet tik ne sekmadieniais. Gal kas nors žino jo bukle?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Aleksoto funikulierius
Collapse
X
-
Aha, veikia
Per vidurį "poilsiui" juos palieka.
Info.:
http://www.autrolis.lt/service.php?a...1f5004cb&lg=lt
-
Sveiki,
Šiandien, šviečiant šiltai pavasario saulutei, aplankiau Aleksoto funikulierių. Jūsų dėmesiui -fotoreportažas.
Informacijos šaltinis: www.autrolis.ltIstorija. Aleksoto funikulierius pradėjo veikti 1935 m. gruodžio 6 d. Kai tarpukariu Linksmadvario gyvenvietėje įsikūrė VDU fizikos-chemijos fakultetas, J.Damijonaičio pradinė mokykla, Lituanistikos institutas, oro uostas, pridygo daugybė privačių namų, susirūpinta gyventojų, tarnautojų, studentų susisiekimu su miestu. Prezidento A.Smetonos iniciatyva, pradėtas statyti Aleksoto funikulierius, pagal šveicarų firmos projektą bei naudojant šveicarų įrengimus. Šis funikulierius dabar yra vienintelis tokio modelio ne tik Baltijos šalyse, bet ir Europoje. Per vieną dieną funikulierius atlikdavo 226 reisų. Viena kelionė, kaip ir dabar, trukdavo ilgiau nei 1 minutę. Funikulieriaus kelias liko nepakitęs iki šių dienų - vienbėgis su išsišakojimu trasos viduryje vagonams prasilenkti. Vagonuose įtaisyti specialūs automatiniai stabdžiai, kurie, lynams trūkus, neleistų vagonams riedėti žemyn. Funikulieriaus bėgių ilgis - 142 m., nuolydis 29,5 laipsnių. Išsaugota pirmykštė funikulieriaus išvaizda ir įranga, kuri nepriekaištingai veikia iki šiol.
Dabartis. Šiandien funikulierius toliau atlieka visuomeninio transporto funkcijas - veža keleivius kildamas ir leisdamasis Aleksoto kalnu.
Funikulieriaus keliamoji galia 2000 kg., vidutiniškai vagone telpa 25 žmonės. Per dieną funikulieriumi pasinaudoja apie 300 žmonių.
1.Valdymo ir kėlimo mechanizmo pastatas Aleksoto kalno viršuje.

2.Pastato fragmentas.

3. Darbo laikas (savaitgaliais nedirbame).

4.Link funikulieriaus...

5.Iš vagonėlių pusės. Vidurinis langas - funikulieriaus operatoriaus.

6.Saugos mechanizmas - išjungėjas.

7.Čia viršutinė stotis ir baigiasi.

8.Vagonėliai kelio viduryje.

9.Vagonėlio fragmentas - autentiškos medinės durys.

10.Elektros tiekimas į vagonėlius

11.Žemutinė stotis.

12.Žavi smetoniška architektūra.

13.Palipkime iki vagonėlių...

14.Išlikusios emaliuotos užrašų lentelės. Tik gaila, kad jas kažkas apipaišė.

15.Kelias baigiasi

16.Perspėjamieji užrašai...

17.Perspėjamieji užrašai...

18.Gero poilsio... Pirmadienį lauksime jūsų bedirbančių...
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Kiek peržiūrėjau šios temos nuotraukas, tai visose Aleksoto funikulierius užfiksuotas tik neveikiantis
Deja, ir manosiose taip pat
O gaila, kad Kauno savivaldybė (ar jos įmonė Autrolis) neišnaudoja puikių turizmo galimybių — šalia Senamiestis, Vytauto bažnyčia, prieplauka, D ir G aerodromas, nuo viršaus šaltuoju metų laiku matosi Nemuno ir Neries santaka (vasarą užstoja medžių lapai). Viršuje yra aikštelė, kurioje turėtų būti gera vieta kavinei ar picerijai, kuri veiktų simbiozėje su funikulieriumi. Ką gi, yra kaip yra, bet iš tokio 'tuščio buvimo' naudos niekam nėra 
Aleksoto funikulieriaus vaizdas iš apačios
vaizdas iš viršaus (aišku, jeigu jis veiktų, tokių nuotraukų negalėčiau padaryti
)
Adresas viršuje: Amerikos lietuvių g. 6
Vaizdas iš viršaus į kauno Senamiestį. Nuotraukos centre — Kauno Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų (Vytauto Didžiojo) bažnyčia, vienintelė Lietuvoje gotikos stiliaus bažnyčia, turinti kryžiaus pavidalo planą.
Vaizdas iš viršaus į prieplauką. Matote du laivus — „Aitra“, plaukianti iki Raudondvario, ir „Tolstojus“, plaukiantis per Zapyškį iki Kulautuvos.
Funikulieriaus viršuje skultūra. Vietiniai sako, kad čia vaizduojamas Perkūnas.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
- 1 patinka
Comment
-
Šis funikulierius yra rakštis, nes labai nuostolingas. Vasarą, deja, keleivių būdavo dar mažiau. Kita vertus, atsigaunant turizmui Kaune, gal ir verta pasvarstyti, gal funikulieriaus darbą vasaros antroje pusėje atnaujinti. Tai būtų tik nuo kitų metų. O dėl kavinių - jei neįsikūrė, vadinasi, niekas nepareiškė noro. Kažkada ten buvo kebabų vagonėlisParašė Wycka Rodyti pranešimąKiek peržiūrėjau šios temos nuotraukas, tai visose Aleksoto funikulierius užfiksuotas tik neveikiantis
Deja, ir manosiose taip pat
O gaila, kad Kauno savivaldybė (ar jos įmonė Autrolis) neišnaudoja puikių turizmo galimybių — šalia Senamiestis, Vytauto bažnyčia, prieplauka, D ir G aerodromas, nuo viršaus šaltuoju metų laiku matosi Nemuno ir Neries santaka (vasarą užstoja medžių lapai). Viršuje yra aikštelė, kurioje turėtų būti gera vieta kavinei ar picerijai, kuri veiktų simbiozėje su funikulieriumi. Ką gi, yra kaip yra, bet iš tokio 'tuščio buvimo' naudos niekam nėra 

Šiaip būtų galima parašyt merui, gal ką nors ir sugalvos kitiems metams. Gerą idėją pakišai
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kauno Aleksoto funikulierius nesaugus bernardinai.lt
"Autrolis" numarins Aleksoto funikulierių? kauno.diena.lt
Comment
-
Nereikia daryt iš musės dramblio. Akivaizdu, kad jei funikulierius būtų nesaugus, jis būtų uždarytas. O "Autrolis" tokiais pareiškimais tik bando spustelėti savivaldybę skirti daugiau pinigų, kas ir turėtų būti. Funikulierius yra labai nuostolingas.Parašė Civis Rodyti pranešimąKauno Aleksoto funikulierius nesaugus bernardinai.lt
"Autrolis" numarins Aleksoto funikulierių? kauno.diena.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Todėl kad iki šiol praktiškai nieko nebuvo daroma tiems nuostoliams sumažinti. Prie Vytauto bažnyčios net nėra informacinės lentos ar kitokio ženklo, rodančio, kad už Aleksoto tilto yra funikulierius.Parašė amiko Rodyti pranešimąFunikulierius yra labai nuostolingas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąKauno Aleksoto funikulierius po planuojamo remonto turėtų pradėti veikti pavasarį
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...avasari-304067Gaila kad neparašė, kiek ilgai ta „profilaktika“ trunka. Manyčiau, turėtų trukti iki savaitės, bet realiai dėl visuomenei nežinomų priežasčių užsitęsia gerokai ilgiau.Pasak P.Kero, paprastai funikulierius veikia visus metus, išskyrus vasarą, kai jis "stabdomas profilaktikai".
Be to, jeigu funkulierius veiks lygiai taip pat, kaip veikė iki šiol, jo nuostolingumas garantuotas. Labai keista, kad jis neveikdavo savaitgaliais, o ir vasarą baigdavo darbą jau 19h, kada turistai po dienos karščių tik išeina į miesto gatves. Reikia ir nuorodų netoli Vytauto bažnyčios, žyminčių kaip nueiti iki Aleksoto funikulieriaus. Beje, reklamos tikslais siūlyčiau VT stotelę „Mindaugo pr.“ pervadinti į „Vytauto Didžiojo tiltas“, o dabartinę „VD tiltas“ pervadinti į „Žaliakalnio funikulierius“. Gal čia ir ne savivaldybės funkcija, bet šalia funikulieriaus viršuje esanti aikštelė puikiai tiktų lauko kavinei — už Nemuno senamiestis, šalia funikulierius, o nuo viršaus atsiveria nuostabus vaizdas į Kauno Senamiestį (matosi Vytauto ir Prisikėlimo bažnyčios, VU KHF, Aleksoto tiltas) ir upių uostą.Paskutinis taisė Wycka; 2010.10.10, 18:06.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nemanau, kad tūlas kaunietis veržtųsi būtent į tą kavinę, kai šalia yra Akropolis, kur visa yra per akis vietos palikti tačkę. Kavinė būtų orientuota į jaučiančius nostalgiją Kaunui ir turistus (kurių pastaruoju metu dėl Ryanair skrydžių plėtros vis daugėja).Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr į tą kavinę tūlas kaunietis atvažiuotų su tačke, kuriai palikti vakare vietos pakankami būtų Amerikos lietuvių g. prie LMTA Kauno fakulteto.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kurioje vietoje painioju?Parašė Tomas Rodyti pranešimąWycka, jūs jau painiojate Aleksoto ir Žaliakalnio funikulierius
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiandien Kauno dienoje yra straipsnis apie funikulieriaus remonto reikalingumą, tačiau kažkodėl to straipsnio internete nėra... Radau tik senesnį straipsnį:
"Autrolis" numarins Aleksoto funikulierių?
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...ulieriu-296314
Comment
-


Comment