Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune

    Manau visi sutiksite, kad Kaune yra daug ką tobulinti. Ši mintis gimė žaliųjų rodyklių temoje, bet manau ji verta atskiros temos. Visi važinėjantys Kaune geriausiai gali pasiūlyti patobulimus, o juos paskui beliks tik <copy/paste> ir <send>.

    Pradžioje siūlau keletą punktų diskusijos užvedimui:

    (1) Savanorių-Žemaičių sankryža. Sukant į kairę iš Žemaičių link Savanorių kalno, kelią pastoja pėsčiųjų vora. Perėjos ten seniai nebėra (matyt iš įpročio) jie ten kerėplina ir žiauriai trikdo eismą ir taip jau apkrautoje sankryžoje. Reikėtų atitvarų pėstiesiems ar dar ko nors.

    (2) Uždrausti stovėjimą Taikos pr. pirmoje juostoje tarp Savanorių ir Kovo -osios. Intensyvaus eismo gatvė ir stovinčios mašinos pastoviai trukdo. Ypač mane piktina atkarpa nuo Pašilės iki Kovo 11 žiedo, mašinų ten tikrai daug ir vietoje 3 juostų normalios gatvės tenka tilpti į 2.

    (3) Nauja sankryža prie naujos Maximos Petrašiūnuose. Nesusipratimas važiuojant nuo HE pusės. Visas srautas po išplatėjimo į dvi juostas ties troleibusų žiedu už 300 metrų turi susimažinti vėl į vieną juostą. Nes sukantiems į Maximą palikta visa juosta, o tokių ten 2 iš 50. Pradžioje fazės buvo nesureguliuotos, tai iš vis situacija buvo tragiška, poto pareguliavus jau pagerėjo, bet man vis tiek norisi abiejų juostų tiesiai.

    (4) Rekonstruoti Taikos-Baranausko sankryžą taip, kad būtų galima saugiai sukti į kairę į Baranausko gatvę. Tai labai sumažintų aplinkinėmis tam nepritaikytomis gatvelėmis sukamus kilometrus, kuriems reikia atsidurti ties Zoologijos sodu ar Viešąja Biblioteka.

    .... Sąrašą tęskime....
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    #2
    Tragiška situacija Kaune, Karaliaus Mindaugo pr. (KM) - Birštono g. sankryžoje. Piko metu lentelė su žalia rodykle iš KM sudaro tragiškus kamščius. Per raudoną į Birštono gatvę prisuka galybė automobilių. Užsidegus žaliam KM nuo Aleksoto tilto, vairuotojai nebeturi kur sukti į Birštono gatvę, nes ji užkimšta. Sukdami jie užkemša sankryžą, tai užsidegus žaliam signalui iš Birštono gatvės, tie išvis negali įvažiuoti į sankryžą. Total košmar. Naikinti lentelę.
    Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.12, 19:53.

    Comment


      #3
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Tragiška situacija Kaune, Karaliaus Mindaugo pr. (KM) - Birštono g. sankryžoje. Piko metu lentelė su žalia rodykle iš KM sudaro tragiškus kamščius. Per raudoną į Birštono gatvę prisuka galybė automobilių. Užsidegus žaliam KM nuo Aleksoto tilto, vairuotojai nebeturi kur sukti į Birštono gatvę, nes ji užkimšta. Sukdami jie užkemša sankryžą, tai užsidegus žaliam signalui iš Birštono gatvės, tie išvis negali įvažiuoti į sankryžą. Total košmar. Naikinti lentelę.
      Va čia tikrai tiesa. Dabar kiek pastebėjau pradėjo kažką tvarkyt su pačia gatve KM pr., jeigu neklystu, kažkur skaičiau, kad tvarkys taip kaip ir Jonavos gatvę. Tai gal ta pačia proga išspręs problemą su sankryža šia. Aišku abejotina

      Comment


        #4
        Parašė Auwris Rodyti pranešimą
        Va čia tikrai tiesa. Dabar kiek pastebėjau pradėjo kažką tvarkyt su pačia gatve KM pr., jeigu neklystu, kažkur skaičiau, kad tvarkys taip kaip ir Jonavos gatvę. Tai gal ta pačia proga išspręs problemą su sankryža šia. Aišku abejotina
        Šios sankryžos rekonstrukcija numatyta kartu su Savanorių pr. sankryžų rekonstrukcijomis.

        Comment


          #5
          (3) Nauja sankryža prie naujos Maximos Petrašiūnuose. Nesusipratimas važiuojant nuo HE pusės. Visas srautas po išplatėjimo į dvi juostas ties troleibusų žiedu už 300 metrų turi susimažinti vėl į vieną juostą. Nes sukantiems į Maximą palikta visa juosta, o tokių ten 2 iš 50. Pradžioje fazės buvo nesureguliuotos, tai iš vis situacija buvo tragiška, poto pareguliavus jau pagerėjo, bet man vis tiek norisi abiejų juostų tiesiai.
          Jau teko ginčytis šita tema, tas išplatėjimas iki šviesoforo tikrai nesiekia 300metrų. Antras dalykas, nuo HE pusės ateina eismas tik 1 eismo juosta, toje atkarpoje ten yra tik troleibusų žiedas ir jokio papildomo eismo srauto neprisideda, tai aš vis nesuprantu, ka gelbėtų tas ruoželis maksimum 200 metrų iš esmės, jei būtų ten tos dvi juostos? Daugybę kilometrų atstumą vairuotojai įveikia su ta viena eismo juosta, ir mat prie maksimos ta kelių šimtų metrų atkarpa atrodo kažkoks mistinis išsigelbėjimas... Nuo to tų mašinų nei padaugės nei nepamažės

          Comment


            #6
            Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
            Jau teko ginčytis šita tema, tas išplatėjimas iki šviesoforo tikrai nesiekia 300metrų. Antras dalykas, nuo HE pusės ateina eismas tik 1 eismo juosta, toje atkarpoje ten yra tik troleibusų žiedas ir jokio papildomo eismo srauto neprisideda, tai aš vis nesuprantu, ka gelbėtų tas ruoželis maksimum 200 metrų iš esmės, jei būtų ten tos dvi juostos? Daugybę kilometrų atstumą vairuotojai įveikia su ta viena eismo juosta, ir mat prie maksimos ta kelių šimtų metrų atkarpa atrodo kažkoks mistinis išsigelbėjimas... Nuo to tų mašinų nei padaugės nei nepamažės
            Būtent, juk nuo HESo atvažiuojama viena eismo juosta. Ką padėtų tas išplatėjimas keliais šimtais metrų anksčiau?
            Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.12, 20:34.

            Comment


              #7
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Būtent, juk nuo HEso atvažiuojama viena eismo juosta. Ką padėtų tas išplatėjimas keliais šimtais metrų anksčiau?
              Esmė, kad 100 mašinų važiuoja tiesiai ir 3 suka, o ir tiems, ir tiem skirta po vieną juosą. Ir esmė, kad būtent dėl to tenka stovėti prie šviesoforo ne vieną signalą.
              Absurdiškas sprendimas, sunkiai paaiškinamas kitaip nei pataikavimas maximai, kurios pirkėjams sudaryta VIP'inė juosta sukti į kairę.

              Comment


                #8
                Kiek as atsimenu, kai buna kairys posukis i maxima nuo HE puses, tuo paciu metu dega ir zalias siganalas tiesiai. Tai kame problema tas posukis? Juk eismo tiesiai tai jis nestabdo
                https://www.youtube.com/watch?v=M6fRgvEJJBc#t=120
                va
                Paskutinis taisė bakenonas; 2014.10.12, 20:50.

                Comment


                  #9
                  Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                  Kiek as atsimenu, kai buna kairys posukis i maxima nuo HE puses, tuo paciu metu dega ir zalias siganalas tiesiai. Tai kame problema tas posukis? Juk eismo tiesiai tai jis nestabdo
                  https://www.youtube.com/watch?v=M6fRgvEJJBc#t=120
                  va
                  Temos autorius ir aš aiškiai įvardijom problemą:
                  iš antros juosos galima sukti tik į kairę, o iš pirmos tik tiesiai kai į kairę suka 4 mašinos, o tiesiai 100.
                  Viena (VIP) juosta skirta 4 mašinoms ir viena 100 mašinų. Dėl to susidaro eilės ir tenka laukti ne vieną šviesoforo fazę norint važiuoti tiesiai.

                  Keista, kad kažkas nesuvokia absurdiškumo lygio šioje situacijoje
                  Paskutinis taisė Gator; 2014.10.12, 20:56.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Temos autorius ir aš aiškiai įvardijom problemą:
                    iš antros juosos galima sukti tik į kairę, o iš pirmos tik tiesiai kai į kairę suka 4 mašinos, o tiesiai 100.
                    Viena (VIP) juosta skirta 4 mašinoms ir viena 100 mašinų. Dėl to susidaro eilės ir tenka laukti ne vieną šviesoforo fazę norint važiuoti tiesiai.

                    Turėtų būti - iš antros juostos taip pat leidžiama važiuoti tiesiai.
                    Nu tai tu man paaiskink ka tai pakeis? Kad ta atkarpa max 200 metru bus dvi juostos tiesiai, is kuriu viena tiesiai be kairio apsaugoto posukio? Ka tai isprendzia? Juk visi kaip minejau anksciau, atvaziuoja viena eismo juosta
                    Be to kai tie 4vnt nores pasukti i kaire ir tures gerokai palaukti progos, ka darys tie stovintys is galo? Pypys koliosis ar rikiuosis i pirma juosta?

                    Comment


                      #11
                      Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                      Nu tai tu man paaiskink ka tai pakeis? Kad ta atkarpa max 200 metru bus dvi juostos tiesiai, is kuriu viena tiesiai be kairio apsaugoto posukio? Ka tai isprendzia? Juk visi kaip minejau anksciau, atvaziuoja viena eismo juosta
                      Be to kai tie 4vnt nores pasukti i kaire ir tures gerokai palaukti progos, ka darys tie stovintys is galo? Pypys koliosis ar rikiuosis i pirma juosta?
                      Va būtent. Kai čia kai kurie siūlo padaryti antrą eismo juostą tiesiai ir į kairę, pažiūrėkit, kas darosi per chaosas Juozapavičiaus prospekte. Tiesiai antra juosta pasidaro neįimanoma važiuoti!

                      Comment


                        #12
                        Mano nuomone šiuo metu yra padaryta Ateities plente ties Apaščios gatve. Atvažiuojant nuo Ramučių pusės sukti į Apščios gatvę dabar palikta visa antra juosta. Tad ties ta vieta kur jau yra asfaltas normaliom dviem juostom norint važiuoti tiesiai tenka persirikiuoti į pirmą juostą ir vos tik pravažiavus sankryžą iškarto persirikiuoti į antrą juostą kad galėtum tiesiai važiuoti per šviesoforą. Esmė tame, kad net ne piko metu ten mašinos ne visada normaliai telpa tarp Apaščios gatvės sankryžos iki šviesoforo, o piko metu... Anksčiau buvo viskas labai paprasta, kam reik tiesiai važiuoja antra juosta, kas suka į Taikos pr. varo pirma ir fsio. Nu čia viena iš naujausių mano nuomones nesąmonių.

                        Comment


                          #13
                          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                          Nu tai tu man paaiskink ka tai pakeis? Kad ta atkarpa max 200 metru bus dvi juostos tiesiai, is kuriu viena tiesiai be kairio apsaugoto posukio? Ka tai isprendzia? Juk visi kaip minejau anksciau, atvaziuoja viena eismo juosta
                          Be to kai tie 4vnt nores pasukti i kaire ir tures gerokai palaukti progos, ka darys tie stovintys is galo? Pypys koliosis ar rikiuosis i pirma juosta?
                          Visiškai pritariu. Stengiuosi niekad nevažiuoti tokiose juostose kur leidžiama tiesiai ir į kairę neapsaugotas posūkis, jei prieš mane kas nors važiuoja, kadangi dauguma vairuotojų rodo posūkio signalą per vėlai, o dalis išvis nerodo iki kol neužsidega žalias signalas ir tada supranti, kad stovėsi ir lauksi kol tas sugebės pasukti (dažniausiai jau per raudoną).

                          Comment


                            #14
                            Parašė evil Rodyti pranešimą
                            Visiškai pritariu. Stengiuosi niekad nevažiuoti tokiose juostose kur leidžiama tiesiai ir į kairę neapsaugotas posūkis, jei prieš mane kas nors važiuoja, kadangi dauguma vairuotojų rodo posūkio signalą per vėlai, o dalis išvis nerodo iki kol neužsidega žalias signalas ir tada supranti, kad stovėsi ir lauksi kol tas sugebės pasukti (dažniausiai jau per raudoną).
                            Čia Lietuvos problema. Vakarų Europoje tokių nesąmonių nėra. Praktiškai visur yra kišenės posūkiui į kairę, kad nebūtų trukdoma važiuoti tiesiai.

                            Comment


                              #15
                              As per Juozapaviciaus pr. vazineju kasdiena, tai galiu atvirai pasakyti, kad ties sankryzomis tos dvi juostos tiesiai yra tik popieriuje nebent, visi jau seniai prasiaukleja vaziuoja, ir gerokai pries sankryza susirykiuoja i pirma juosta, nes nors vienas dar koks antroje juostoje lopelis, butinai ijungia kairi posuki tik jau uzsidegus zaliam signalui
                              Cia pavadinciau "tipo dvi juostos tiesiai" nors realiai ja tiesiai gali pralekt nebent nakti kai visi miega

                              Comment


                                #16
                                Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                As per Juozapaviciaus pr. vazineju kasdiena, tai galiu atvirai pasakyti, kad ties sankryzomis tos dvi juostos tiesiai yra tik popieriuje nebent, visi jau seniai prasiaukleja vaziuoja, ir gerokai pries sankryza susirykiuoja i pirma juosta, nes nors vienas dar koks antroje juostoje lopelis, butinai ijungia kairi posuki tik jau uzsidegus zaliam signalui
                                Cia pavadinciau "tipo dvi juostos tiesiai" nors realiai ja tiesiai gali pralekt nebent nakti kai visi miega
                                Juozapavičiaus idiotiškas projektas. Gatvę perdarė, o negalėjo padaryti kišenių į kairę. Šviesoforų programuotojai siūlė tada jau daryti apsaugotus kairiuosius posūkius antrose eismo juostose, nes tiesiai niekas iš esmės jomis nevažinės. Saivaldybė pasakė: NE.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                  Kiek as atsimenu, kai buna kairys posukis i maxima nuo HE puses, tuo paciu metu dega ir zalias siganalas tiesiai. Tai kame problema tas posukis? Juk eismo tiesiai tai jis nestabdo
                                  https://www.youtube.com/watch?v=M6fRgvEJJBc#t=120
                                  va
                                  3 min video aš suskaičiavau bent 4 eismo taisyklių pažeidimus
                                  Teoriškai viskas atrodo puiku, visi atvažiuoja viena ir toliau dar galėtų viena juosta pavažiuoti. Bet praktiškai viskas išeina kitaip: reikia aplenkt kokį sunkųvežimą ar nosį iškiša troleibusas iš žiedo, visi mina į antrą juostą, tada būtinai bent vienas per vėlai pamatys, kad antra juosta tik posūkiui į kairę, tada metasi į dešinę, vien avarinės situacijos....
                                  Idealiausiai ten padaryt kišenę, bet kai nepadarė iš pat pradžių, dabar nebent sužaist su šviesoforu gal galima būtų. Suprantu senas sankryžas, bet kai daro naujai ir tokios nesąmonės išeina, tai jau pikta. Aišku, kad viskas iš taupumo maximos, kuri tą šviesoforą ir finansavo.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Tragiška situacija Kaune, Karaliaus Mindaugo pr. (KM) - Birštono g. sankryžoje. Piko metu lentelė su žalia rodykle iš KM sudaro tragiškus kamščius. Per raudoną į Birštono gatvę prisuka galybė automobilių. Užsidegus žaliam KM nuo Aleksoto tilto, vairuotojai nebeturi kur sukti į Birštono gatvę, nes ji užkimšta. Sukdami jie užkemša sankryžą, tai užsidegus žaliam signalui iš Birštono gatvės, tie išvis negali įvažiuoti į sankryžą. Total košmar. Naikinti lentelę.
                                    Esu linkęs suabejoti ar problema ten tikrai vien šviesofore...

                                    Comment


                                      #19
                                      Apsidžiaugčiau jeigu kas nors sugalvotų taip padaryt:

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
                                        Esu linkęs suabejoti ar problema ten tikrai vien šviesofore...
                                        Ne šviesofore, o lentelėje. Buvo net atliktas sankryžos tyrimas. Bet savivaldybė nieko nekeičia.

                                        O jei abejojate, vadinasi, turite savo argumentus ir versijas?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X