Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje

    Nežinau, ar čia ta tema, bet gal galima čia dėti ir nuotraukas iš traukinių vidaus. Keleiviai juk irgi ne paskutinėje vietoje.
    Traukinys Šveicarijoje. Važiavau iš Ženevos į Ciurichą. Berne prilipo pilnas vagonas kareivių. Ginkluotų, be abejo:




    #2
    Nežinotum, kad Šveicarija - manytum Čečėnija kokia.
    ______________
    The Division Bell

    Comment


      #3
      [CH] Geležinkeliai Šveicarijoje

      Šveicarijos traukinių turbūt labai pristatinėti nereikia. Šioje šalyje jie vieni labiausiai išvystytų pasaulyje.
      Čia aprašysiu keletą matytų traukinių, kai teko jais truputį pavažinėti pietinėje Šveicarijos dalyje - Ticino kantone. Tikiuosi bus kam šitą temą papildyti kitais šveicariškais traukiniais.

      Vienas iš vaizdingesnių Šveicarijos geležinkelių - Centovalli linijos siaurukas tarp Locarno ir Domodossolos. Iš tikrųjų dalis jo eina per Italiją, bet jis visas yra integruotas į Šveicarijos geležinkelių tinklą, galioja visi šveicariški bilietai ir nuolaidos. Geležinkelis eina per daugybę vaizdingų slėnių tarp ne ypač aukštų alpių kalnų (1,5-2km).

      Naujesni šio maršruto traukiniai kažkiek primena tramvajus:




      Seno modelio traukinys:


      Panoraminis traukinys, už važiavimą kuriuo reikia simboliškai primokėti. Man kaip tik atrodo nepraktiškai - jame nėra galimybės pro langą iškišt galvą ar fotoaparatą


      Maršrute daugybė tiltų




      Pervažos kultūringiems vairuotojams


      Šiaip vaizdai pro langą




























      kaip?

      Comment


        #4
        Nauji priemestiniai traukiniai Lugano regione:




        kaip?

        Comment


          #5
          Šitas traukinys pasirodo yra garsusis Rytų ekspresas, tas pats kur aprašytas viename iš Agatos Kristi detektyvų. Jis pilnai restauruotas, juo siūlomos ypatingai prabangios turistinės kelionės įvairiais maršrutais visoje Europoje. Bilietai važiuoti juo kainuoja tūkstančius eurų.
          Gaila, kad supratau kas čia per traukinys tik gryžęs, tai nuotraukų nedaug, ir tos pačios nelabai kokios.





          kaip?

          Comment


            #6
            Ženevos stotyje kažkaip nieko daug normaliai nufotografuoti nepavyko, bus tik pora kadrų.

            Ne kurie traukiniai pasirodo ten turi vardus, šitas turėtų būti prie geresnių, kad jau net Einšteinu pavadino


            O čia labai praktiškos spalvų schemos vagonai. Tikrai per dažnai plauti nereikia


            kaip?

            Comment


              #7
              /\ Tai va, net ir Sveicarijoje dar yra mediniu pabegiu...
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                Labai įdomus Šveicarijos traukinių simuliatorius žemėlapyje:
                www.swisstrains.ch

                Pasirinkus, kad žemėlapis judėtų kartu su išsirinktu traukiniu ir persijungus palydovinį vaizdą (mygtukas Follow pasirinkus traukinį) vos ne virtualiai važiuoji
                Paskutinis taisė alm; 2009.11.11, 18:22.
                kaip?

                Comment


                  #9
                  tulikai

                  as buvau labai nustebintas, kai keliauvau EC traukiniu Zurich-Wien (kuris vaziuoja per alpes, iskaitant Insbruka). Tualetai buvo skyles tipo, apie jokius vakuuminius netgi nebuvo kalbos. Kaip suprasti ar jie taip netausoja savo Alpiu gamtos ?

                  Comment


                    #10
                    isvados? tualetais mes aplenkem EUROPA
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #11
                      Skylių pakankamai pas mus.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Šitas traukinys pasirodo yra garsusis Rytų ekspresas, tas pats kur aprašytas viename iš Agatos Kristi detektyvų. Jis pilnai restauruotas, juo siūlomos ypatingai prabangios turistinės kelionės įvairiais maršrutais visoje Europoje. Bilietai važiuoti juo kainuoja tūkstančius eurų.
                        Gaila, kad supratau kas čia per traukinys tik gryžęs, tai nuotraukų nedaug, ir tos pačios nelabai kokios.

                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        O čia tie patys vagonai palyginimui 1930-1940 m. kursavusio traukinio "Nord Express" Ryga-Kaunas-Virbalis-Karaliaučius-Berlynas-Paryžius
                        Traukinys Rygoje


                        Traukinys sutojęs Joniškio stotyje

                        Comment


                          #13
                          Siaurukas į Schynige Platte

                          Turistinis siaurasis dantytasis geležinkelis į kalną nuotiestas 1893 m., elektrifikuotas 1914 m., 7.26 km ilgio maršrutas pakyla iš 584 m į 1987 m aukštį. Kelionė trunka apie 50 min. Riedmenys laaabai seni

                          Traukinukai ant kalno




                          Naujesnio vagono vidus


                          Senesnis vagonas


                          Kylant į kalną. Antras traukinukas važiuoja gan toli atsilikęs


                          Sniego valytuvas
                          Paskutinis taisė alm; 2010.08.18, 22:11.
                          kaip?

                          Comment


                            #14
                            Jungfraubahn

                            Jungfraubahn - aukščiausiai einantis geležinkelis Europoje -viršutinė Jungfraujoch stotis yra 3454 m aukštyje. Tai taip pat dantytasis siaurukas. Pabaigtas tiesti 1912 m.





                            Apatinėje Kleine Scheidegg stotyje ganosi ožiai


                            Eigergletscher stotis 2320 m aukštyje. Toliau geležinkelis eina tuneliu kalno viduje


                            3,5 km aukštyje pilna sniego, stotis įrengta praktiškai kalno viduje
                            kaip?

                            Comment


                              #15
                              Ar ter iš tiesų daug jaunų frau?

                              Comment


                                #16
                                Grütschalp - Mürren

                                Kalnų geležinkelis Grütschalp - Mürren įdomus tuo, jog visas eina aukštai kalno šlaitu, net apatinė stotis lengvai pasiekiama tik lyniniu keltuvu (ankščiau buvo funikulierius, kuriuo ir buvo užvežtos juo važinėjančios automotrisės).





                                Automotrisė


                                Automotrisės vidus


                                Važinėja su priekaba kroviniams vežti
                                kaip?

                                Comment


                                  #17
                                  Interlaken



                                  Comment


                                    #18
                                    Luzern







                                    Comment


                                      #19
                                      Netoli Wil miesto, palei greitkelį A1 (E60)



                                      Paskutinis taisė HSV; 2011.07.29, 23:44.

                                      Comment


                                        #20
                                        Meiringen







                                        Comment

                                        Working...
                                        X