Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
O jeigu reikia persėsti? Prabango?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO jei nereikia persėsti? Atpigo?
Gana ištraukinėti kažkokias konkrečias situacijas ir aiškinti. Jeigu kalbame bendru aspektu, tai ir kalbėkime. O tai prasidės šaudymas - atsišaudymas traukiant pačias rečiausias gyvenimo situacijas ir iš jų darant išvadas.
Comment
-
Ir taip be galo diskutuosite?
Esmė tame, kad vieniems kelionė pabrango, kitiems - atpigo. Pabrango nežymiai, užtat keliaujantiems su persėdimu atpigo net labai. Ir tai yra labai svarbu, nes po viešojo transporto pertvarkos labai stipriai padidės keleivių, kuriems teks persėsti, skaičius. Žinoma, nėra gerai, kad kai kuriems keleiviams kelionė brangs, bet, deja, visiems tinkančios kainodaros nesukursi.
Kas dėl miesto svečių ir tų, kurie labai retai naudojasi viešuoju transportu- galėtų tiesiog nebranginti bilietų pas vairuotojus ir problemos nebūtų.
Comment
-
Tuomet kiltų kita problema - transporto vėlavimai dėl masinių bilieto pirkimų pas vairuotojus. Juk kokiu nors 18 autobusu bus pigiau pirkti pas vairuotoją bilietą už 2,50, nei pakloti 3,20 už valandinį bilietą. Bet čia tik teoriškai - praktikoje ir kur kas trumpesnėms kelionėms žmonės renkasi bilietus pas vairuotoją vietoje pusvalandinių.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKas dėl miesto svečių ir tų, kurie labai retai naudojasi viešuoju transportu- galėtų tiesiog nebranginti bilietų pas vairuotojus ir problemos nebūtų.
Comment
-
Važiuoti be persėdimo vienu maršrutu nėra reta situacija.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO jeigu reikia persėsti? Prabango?
Gana ištraukinėti kažkokias konkrečias situacijas ir aiškinti. Jeigu kalbame bendru aspektu, tai ir kalbėkime. O tai prasidės šaudymas - atsišaudymas traukiant pačias rečiausias gyvenimo situacijas ir iš jų darant išvadas.
Comment
-
Dabar ne, nes žmonėms taip yra pigiau važiuoti ratais kvadratais, bet mokėti 2 Lt, negu važiuoti tiesiai ir mokėti 4 Lt. Todėl dabar galbūt ta pati kelionė ir pabrango 1,5 Lt, tačiau pasirinkus trumpesnę galima sutaupyti laiko išleidžiant vos 20 ct daugiau. Paprasčiausia logika. Kai žmonės tą įsisavins, tai taps labai įprastu dalyku ir tiesioginiai ilgi maršrutai taps retai naudojami. Žinoma, tam reikia puikiai sustyguotos sistemos laiko atžvilgiu. Ar taip bus - pažiūrėsim.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažiuoti be persėdimo vienu maršrutu nėra reta situacija.
Comment
-
Pirmosiomis dienomis, manau, tikrai ne. Praeis menuo kol zmones mazdaug pripras prie visko. Toliau verta pamineti, jog pvz Svitrigailoj, niekas nestoves 1 uostoi, masinos vaziuos per 2 juostas, o G stoves kartu su jais. Bet cia jau Policijos reikalas juos baust.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar ne, nes žmonėms taip yra pigiau važiuoti ratais kvadratais, bet mokėti 2 Lt, negu važiuoti tiesiai ir mokėti 4 Lt. Todėl dabar galbūt ta pati kelionė ir pabrango 1,5 Lt, tačiau pasirinkus trumpesnę galima sutaupyti laiko išleidžiant vos 20 ct daugiau. Paprasčiausia logika. Kai žmonės tą įsisavins, tai taps labai įprastu dalyku ir tiesioginiai ilgi maršrutai taps retai naudojami. Žinoma, tam reikia puikiai sustyguotos sistemos laiko atžvilgiu. Ar taip bus - pažiūrėsim.
Comment
-
Važiuos per juostas - gaus baudas. Bus Policijai proga užsidirbt.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąPirmosiomis dienomis, manau, tikrai ne. Praeis menuo kol zmones mazdaug pripras prie visko. Toliau verta pamineti, jog pvz Svitrigailoj, niekas nestoves 1 uostoi, masinos vaziuos per 2 juostas, o G stoves kartu su jais. Bet cia jau Policijos reikalas juos baust.
Dėl pakeitimų, tai taip.. praeis laiko kol žmonės pripras. Tačiau tam tikrus privalumus dalis žmonių pamatys jau pirmosiomis dienomis.
Comment
-
Prie ko čia važiavimas per aplink? Štai tau daugybė pavyzdžių: Antakalnis - centras, Antakalnis - stotis, Antakalnis - Naujamiestis, Antakalnis - Savanorių pr. Stotis - Pašilaičiai, Stotis - Lazdynai, Stotis - Santariškės ir t.t., ir pan.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar ne, nes žmonėms taip yra pigiau važiuoti ratais kvadratais, bet mokėti 2 Lt, negu važiuoti tiesiai ir mokėti 4 Lt. Todėl dabar galbūt ta pati kelionė ir pabrango 1,5 Lt, tačiau pasirinkus trumpesnę galima sutaupyti laiko išleidžiant vos 20 ct daugiau. Paprasčiausia logika. Kai žmonės tą įsisavins, tai taps labai įprastu dalyku ir tiesioginiai ilgi maršrutai taps retai naudojami. Žinoma, tam reikia puikiai sustyguotos sistemos laiko atžvilgiu. Ar taip bus - pažiūrėsim.
Comment
-
Ir įdomu kiek yra žmonių, važiuojančių per visą maršrutą? Tiesiog elementarus dalykas, kaip kad 11 Tr. Galima važiuoti ratais iki Kalvarijų turgaus už 2 Lt arba galima su persėdimu. Ir vėl gi, žinoma, klausimas kas juo važiuodavo nuo galo iki galo. Bet akivaizdu, kad tokių būdavo, jeigu jau toks nepasitenkinimas kyla.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia važiavimas per aplink? Štai tau daugybė pavyzdžių: Antakalnis - centras, Antakalnis - stotis, Antakalnis - Naujamiestis, Antakalnis - Savanorių pr. Stotis - Pašilaičiai, Stotis - Lazdynai, Stotis - Santariškės ir t.t., ir pan.
Bet kuriuo minimu atveju tikrai galima atrasti kažkokių nišinių atvejų. Bet ar jie atspindės pilną bendrą situaciją? Ne. Ir čia atkreipkime dėmesį, kad didžiulis nepasitenkinimas kyla ne dėl bilietų kainų. Jas jau visi daug maž pamiršo (o gal čia dėl pratęstų vienkartinių?). Didžiulis nepasitenkinimas kyla dėl keičiamų trasų. O tai reiškia, kad žmonės ne pinigus skaičiuoja (kiek jiems kainuos), o tiesiog bijo pokyčių. Aš irgi jų turbūt bijočiau, jeigu 20 metų būčiau važinėjęs vienu autobusu (arba dar geriau - mikriuku).
Comment
-
Zmonems tiesiog reiks pakeisti marsruta po kiemus iki stoteliu. As pvz turiu 3 pasirinkimus, per 2 is ju pasieksiu greituosius.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVažiuos per juostas - gaus baudas. Bus Policijai proga užsidirbt.
Dėl pakeitimų, tai taip.. praeis laiko kol žmonės pripras. Tačiau tam tikrus privalumus dalis žmonių pamatys jau pirmosiomis dienomis.
Comment
-
Bus daug pazeidinetoju. Galima budeti su fotoaparatais ir siust PolicijonParašė Al1 Rodyti pranešimąKalvarijų gatvėje nuo sankryžos su Apkasų gatve link Žalgirio g. ištisinė A juosta. Galbūt ir nuo pat Ozo g. Galbūt rytoj ištisinė A juosta atsiras Kalvarijų g. nuo sankryžos su Apkasų g. iki pat sankryžos su Ozo g. Cha, cha. Automobilistams bus chana.
Comment
-
Pakolkas tos "A" juostos - visai ne "A" juostos. Taip, tai atskirtos juostos, bet nepazymetos AParašė Al1 Rodyti pranešimąKalvarijų gatvėje nuo sankryžos su Apkasų gatve link Žalgirio g. ištisinė A juosta. Galbūt ir nuo pat Ozo g. Galbūt rytoj ištisinė A juosta atsiras Kalvarijų g. nuo sankryžos su Apkasų g. iki pat sankryžos su Ozo g. Cha, cha. Automobilistams bus chana.
O kai pazymes, tai bus tikrai shakes
Comment
-
Žmonės tiesiog žino, koks nemalonus dalykas yra persėdimas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai reiškia, kad žmonės ne pinigus skaičiuoja (kiek jiems kainuos), o tiesiog bijo pokyčių. Aš irgi jų turbūt bijočiau, jeigu 20 metų būčiau važinėjęs vienu autobusu (arba dar geriau - mikriuku).
Jis gali būti normalus dalykas tik tada kai ir vieno maršruto (kuriuo atvažiuoji) ir kito (į kurį turi persėsti) autobusai ir troleibusai važiuoja bent jau kas 5 min. Bet juk tai būtų visiškai ne pagal reformos (maršrutų mažinimo, trumpinimo ir t.t.) dvasią. 
Bent jau dabar dažnai norint persėsti tenka stotelėje prakūkuoti bent 10-15 minučių, jei ne daugiau. Kažin ar tas pasikeis. Greičiau dar bus, kad teks nuo greitojo autobuso stotelės pasivaikščioti kokius 200 m. iki kitos stotelės persėsti..
Jei normaliai būtų sureguliuoti maršrutai persėdimai kur hub'uose (kaip pavyzdžiui dabar stotyje) važiuojant kai kuriais maršrutais būtų normalu, bet specialiai juos taip projektuoti tai skamba kaip eilinis taupymas keleivių patogumo, o ne VT sąnaudų mažinimo sąskaita.Paskutinis taisė index; 2013.06.28, 07:33.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Aš nežinau ar tai buvo aptarta ( lyg ir nepamenu matęs). yra toks dalykas kad korelėje vienu metu gali būti tik vienos rūšies vienkartiniai bilietai ( ty, arba tik 30min arba tik 60min bilietai). aš kaip praktiškai nesinaudojantis VT nelabai galiu komentuot, bet ar tai neverčia dažnai permokėt už važiavima?
Comment
-
Čia tik pildant internetu šitaip, matyt galvota jog žmonėms taip bus lengviau suprasti. Net ir papildant 30 min galima pasižymėti 60 min bilietą. Su vienkartiniais bilietais viskas paprasta - pasipildai pinigais kaip Ežį, Ekstrą ar Pildyk. Ir po to naudoji.
Pavyzdžiui aš kadangi VT naudojuosi retokai, karts nuo karto pasipildau 20-30 Lt.Dear Sir,
Comment
Comment