Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai metas ekonomiką suskaidyti. Reikia sankcionuoti ne tik pačią rusiją, bet ir šalis kurios su ja prekiauja.


    Dabartinės sankcijos tikrai yra neefektyvios ir labai smarkiai permažos.


    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.
    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.

    Anyway, apecifiškai dėl luxury mašinų ir kitų luxury blizgučių, tai yra puikus būdas nusiurbinėti valiutą iš Rusijos ir to nedaryti būtų gana kvaila. Mes aišku tų dalykų nei gaminame, nei parduodame, bet pasiimti komisinį mokestį už jų gabenimą tikrai galime, ir jo atsisakyti yra prastas pasirinkimas. Šiaip jau galėtume, pavyzdžiui, dalį ar net visą pelną už tokių dalykų transportavimą skirti fondui, skirtam ginkluotės pirkimui Ukrainai. Arba Lietuvos kariuomenei, dėl kurios finansavimo, panašu, bus laužomos ietys.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.08, 11:58.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.

      Anyway, apecifiškai dėl luxury mašinų ir kitų luxury blizgučių, tai yra puikus būdas nusiurbinėti valiutą iš Rusijos ir to nedaryti būtų gana kvaila. Mes aišku tų dalykų nei gaminame, nei parduodame, bet pasiimti komisinį mokestį už jų gabenimą tikrai galime, ir jo atsisakyti yra prastas pasirinkimas. Šiaip jau galėtume, pavyzdžiui, dalį ar net visą pelną už tokių dalykų transportavimą skirti fondui, skirtam ginkluotės pirkimui Ukrainai. Arba Lietuvos kariuomenei, dėl kurios finansavimo, panašu, bus laužomos ietys.
      reiketu tokius dalykus stipriai apmokestint, ir tegu veza, negi gaila mokescius surinkus ukrainai perduot.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.
        Turim galimybių uždaryti srautus per Kazachstaną ar Kiniją?
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.
          Šiuo atveju tai nelabai kas ir stengiasi kažką daryti. Kai pelno marža iškeliama aukščiau moralės ar ilgalaikės naudos šaliai tokį rezultatą ir turime.
          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

          Turim galimybių uždaryti srautus per Kazachstaną ar Kiniją?
          Turim.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai nėra teisinių reglamentų, trukdančių išardyti kad ir oro uostus arba gatves. Tiesiog žmogus, kuris nėra retarduotas, tokių dalykų nesiūlo ir tokių "pasakymų" nedaro. Žalimas yra arba protiškai neįgalus arba piktybiškas kenkėjas.
            Piktybiškas kenkėjas yra tas, kuris nusprendė pasilikti prie rusiškos vežės 1991 o ne pereiti prie europinės kaip Lenkija bei dauguma kitų rytų europos šalių.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Piktybiškas kenkėjas yra tas, kuris nusprendė pasilikti prie rusiškos vežės 1991 o ne pereiti prie europinės kaip Lenkija bei dauguma kitų rytų europos šalių.
              Lenkija turėjo rusišką vėžę iki 1990? Ir už kokius pinigus tas perėjimas turėjo būti padarytas?
              Kitas dalykas, kad rusiškos vėžės keitimas (t.y. panaikinimas) neštų milžinišką žalą Lietuvos ekonomikai. Politiniai paaštrėjimai santykiuose su Rusija/Baltarusija ateina ir praeina, o prekės visvien turės kažkur judėti ir kažkas už tai gaus komisinius. Geriau, kad tai būtų Lietuva, nei neLietuva.
              Paskutinis taisė John; 2023.11.15, 14:35.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                A, tai Lietuvos valstybės egzistencinė grėsmė būti sunaikintai yra viso labo "politiniai paaštrėjimai" ? Jūs su tokia savo retorika labai tiktumėt Viktorui Orbanui į patarėjus.

                Geriau turėt žmogų, nesigaudantį geležinkeliuose, bet puikiai suvokiantį valstybės grėsmes, negu atvirkščiai. Prezidentūroje šiaip jau labiau reikalingas Konstitucijos ekspertas, o ne geležinkelių ekspertas
                Rusiškos vėžės geležinkeliai nekelia Lietuvai jokios egzistencinės grėsmės. Jeigu tau kažkas aiškino kitaip, tai tiesiog tave apgavo.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Lenkija turėjo rusišką vėžę iki 1990? Ir už kokius pinigus tas perėjimas turėjo būti padarytas?
                  Kitas dalykas, kad rusiškos vėžės keitimas (t.y. panaikinimas) neštų milžinišką žalą Lietuvos ekonomikai. Politiniai paaštrėjimai santykiuose su Rusija/Baltarusija ateina ir praeina, o prekės visvien turės kažkur judėti ir kažkas už tai gaus komisinius. Geriau, kad tai būtų Lietuva, nei neLietuva.
                  Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.

                  Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.

                    Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.
                    Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.
                      Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.
                        "Turi"=aš norėčiau. Šiaip aš irgi norėčiau, kad taip būtų, bet žinau, kad taip nebus. Kaip nebus ir daug kitų dalykų, kurių aš norėčiau, pradedant Irano subombardavimu ir nušlavimu nuo žemės paviršiaus, baigiant 350km/h Rail Baltica iki Viduržemio Jūros ir Londono. Daug kas taip "turi" būti, bet nebus, ir nelabai verta švaistyti laiką rašinėjant savo svajones, kurios niekada neišsipildys.

                        Comment


                          ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.

                            Comment


                              Dvi moskvičkos laikina viena kitos postus?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Dvi moskvičkos laikina viena kitos postus?
                                Net ne dvi, o bent jau trys, mano skaičiavimais.

                                Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?
                                  Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.
                                    Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine. Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine.
                                      Nu įdomiai, aš (ir manau dauguma) "vėmimu" kitką vadinu.
                                      Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.
                                      Na paskutinis tavo kaltinimas buvo čia - https://www.miestai.net/forumas/foru...14#post2088214
                                      Nematau čia jokio tuščiažodžiavimo be argumentavimo.
                                      Paskutinis taisė digital; 2023.11.16, 18:16.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
                                        Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.

                                        Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.

                                          Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.
                                          Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X