Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Paryziuje vandeniliniai autobusai vazineja nuo 2019m., siu metu liepa nusipirkti dar 47 autobusai. Taip, ten yra problemu, bet VT yra arti idealaus, yra tikrai ko pasimokyti, ten naudojamos visos transporto rusys ir naudojamos logiskai. Autobusai, siuo atveju naudojami iveikti maziems atstumams ir naktiniam VT, kada krenta paklausa. (Is Vilniaus pavyzdzio - pavaziuoti autobusu nuo Silo tilto iki Siaures miestelio logiska, bet nuo Santariskiu iki stoties pvz, visiskai nelogiska, tam jau nereikia begines transporto priemones)
Vandenilis yra netersios dujus, ant kuriu Europa "daug stato" kaip viena is pagrindiniu decarbonization technologiju, pagrindine del to, kad i jo infrastruktura reikia investuoti gana mazai, nes jis gali buti transportuojamas esama gamtiniu duju infrastruktura ir jis gali buti sekmingai naudojamas sunkiausiai elektrifikuojamuose sektoriuose (pvz. furos ar stambioji pramone). Tiesa, i pacia transporto priemoniu papildymo infrastruktura reikia investuoti, uztikrinant sauguma, cia aisku nesitikiu, nes nesugeba net elementaraus tuliko ir budeles sumustiniu suvalgyti pastatyti galinese stotelese vairuotojams. Beje, 2035m. EU automobiliai su vidaus degimo varikliais nebebus parduodami, kas yra realiai rytoj, tad ir miestai turi tam ruostis (aisku Vilniuje tas gal ir nera aktualu, kur 20 metu senumo transporto priemones atrodo kaip naujos).
Beje, dauguma Europos valstybiu jau yra parengusios vandenilio strategijas, Ursula per siu metu State of the Union kreipimasi pranese apie milziniskas investicijas i vandenilio banka. Lietuvoje, aisku, is vieno nekompetetingiausiu ministru per visa istorija nieko nesitikiu (reikia tiketis, kad pasikeis valdzia per ateinancius rinkimus) - vedamos savo ekstremaliai neoliberalios idealogijos jis nesugebejo elementariu dalyku padaryt - normaliai igyvendinti elektros rinkos liberalizijos ar "sugerti" energijos kainu kilimo, taip sukeliant didziausia infliacija EU.
Komentuoti: