Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Migracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Vairuotojas yra nekvalifikutoas darbas, paprastai atliekamas tokių kurie net mokyklos nebaigė.
    Valstybiniai administraciniai įsakymai (kurie net neabejoju, jog parengti pagal įstatymus) net ir lengvojo transporto vairuotoją priskiria prie kvalifikuotų darbuotojų.

    Bendrojo skyriaus vairuotojo pareigybės aprašymas
    https://birstonas.lt/bendrojo-skyria...bes-aprasymas/
    1. Bendrojo skyriaus vairuotojas yra kvalifikuotas darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
    2. Pareigybės lygis – C.
    <...>
    3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
    3.1. Turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, dabar yra vairuotojų trūkumas Europoje ir dėl to jų atlyginimai yra dideli. Prisimeni ką siūliau daryti traktoristo ieškančiam darbdaviui - kelti atlyginimą.

    Liaudis skundžiasi nes liaudis nori mažos kvalifikacijos darbo vietų su padoriu atlyginimu, o to negali būti kai yra didelė imigracija ir todėl darbuotojų pasiūla didesnė už paklausą.
    Vadinasi dėl fabrikų liaudis teisi? Nors, kiek žinau, normalesnėse gamyklose tragiškai trūksta darbuotojų. Jokios masinės imigracijos nėra, jeigu neskaityti Ukrainos pabėgėlių (bet ten daug moterų ir vaikų).
    Dėl darbdavių, tiksliau verslo, galima suprasti. Negali kelti atlyginimo tiesiog neperformatavus verslo. O tai padarius, jau galima konkuruoti atlyginimais ir su vokiečiais ar skandinavais. Ten ne šventieji puodus žiedžia. Bet reikia rimtų investicijų ne tik materialiųjų. Neo-bajorai verslininkai su nupirktais diplomais, ieškantys vergų neefektyviai veiklai, jau po truputį užleidžia pozicijas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na taip. Bet tuo tarpu dabartyje - paklausiausia profesija su daugiau nei 3000 vakansijų.



    Kodėl tuomet liaudis skundžiasi?
    Taip, dabar yra vairuotojų trūkumas Europoje ir dėl to jų atlyginimai yra dideli. Prisimeni ką siūliau daryti traktoristo ieškančiam darbdaviui - kelti atlyginimą.

    Liaudis skundžiasi nes liaudis nori mažos kvalifikacijos darbo vietų su padoriu atlyginimu, o to negali būti kai yra didelė imigracija ir todėl darbuotojų pasiūla didesnė už paklausą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Vairuotojas yra nekvalifikutoas darbas, paprastai atliekamas tokių kurie net mokyklos nebaigė. Todėl savaeigiai automobiliai taip smarkiai ir gąsdina darbo rinką, paleis milijonus nekvalifikuotos jėgos į rinką vakarų valstybėse.
    Na taip. Bet tuo tarpu dabartyje - paklausiausia profesija su daugiau nei 3000 vakansijų.

    Tai fabrikai, kombinatai yra ir statosi. Tik va kad jie yra modernūs, kur darbuotojų mažai o techninės įrangos daug.
    Kodėl tuomet liaudis skundžiasi?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip iliustraciją savo teiginiui siūlau peržvelgti darbo skelbimus, ypač užimtumo tarnybos. Bene topinė pagal paklausą/pasiūlą profesiją - vairuotojas. Iš dalies tai nėra nekvalifikuotas darbas, o šiaip ir apmokamas gan gerai iš analogiškų profesnių specialybių. Bet...
    O ir giluminė liaudis reikalauja kuo daugiau fabrikų, kombinatų, new-kolūkių, statybų ir pan.
    Vairuotojas yra nekvalifikutoas darbas, paprastai atliekamas tokių kurie net mokyklos nebaigė. Todėl savaeigiai automobiliai taip smarkiai ir gąsdina darbo rinką, paleis milijonus nekvalifikuotos jėgos į rinką vakarų valstybėse.

    Tai fabrikai, kombinatai yra ir statosi. Tik va kad jie yra modernūs, kur darbuotojų mažai o techninės įrangos daug.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kad ne, aš kaip tik sakau, kad nereikia vežti vergų ir vietoj to efektyvinti darbą kad galėtum samdyti brangius darbuotojus. Naudojant tą patį pvz vietoj kasant kastuvais naudoti traktorių.
    Kaip iliustraciją savo teiginiui siūlau peržvelgti darbo skelbimus, ypač užimtumo tarnybos. Bene topinė pagal paklausą/pasiūlą profesiją - vairuotojas. Iš dalies tai nėra nekvalifikuotas darbas, o šiaip ir apmokamas gan gerai iš analogiškų profesnių specialybių. Bet...
    O ir giluminė liaudis reikalauja kuo daugiau fabrikų, kombinatų, new-kolūkių, statybų ir pan.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.08.16, 12:31.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai mes lygtais to ir siekiame?
    Diskusija tik tiek, ar vergai turi būti vietiniai, ar atvežtiniai.
    Tai kad ne, aš kaip tik sakau, kad nereikia vežti vergų ir vietoj to efektyvinti darbą kad galėtum samdyti brangius darbuotojus. Naudojant tą patį pvz vietoj kasant kastuvais naudoti traktorių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    20 somaliečių vergų nėra pigiai kai įvertini ne tik tavo kaštus bet ir viską kitką ką jų atsivežimas atneša. Galim kaip pavyzdį imti JAV vergovę, tos vlastijos kurios laikėsi vergovės paprastai buvo finansiškai prasčiau išsivysčiusios ir mažiau turtingos.
    Tai mes lygtais to ir siekiame?
    Diskusija tik tiek, ar vergai turi būti vietiniai, ar atvežtiniai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai žinoma, bet su tuo irgi yra problemų. Niekas į tą Lietuvą ypatingai nesiveržia.
    Netgi baltarusiai. Kam čia kankintis, jeigu yra Vokietija su dvigubai palankesnėmis sąlygomis?
    Tai didini algą kol atvažiuos traktoristas. Na dar gali kitaip skatinti (pvz nemokami kursai vairuoti traktorių)
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Traktorius kainuoja šiais laikais nepigiai. 20 somaliečių vergų kainuoja pigiai. Bėda tame, kad jų nėra.

    Vietinis geriau stos į aukštąją (ar ne 80% abiturientų stoja), traktoristas - ne lygis.
    20 somaliečių vergų nėra pigiai kai įvertini ne tik tavo kaštus bet ir viską kitką ką jų atsivežimas atneša. Galim kaip pavyzdį imti JAV vergovę, tos vlastijos kurios laikėsi vergovės paprastai buvo finansiškai prasčiau išsivysčiusios ir mažiau turtingos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Traktorius kainuoja šiais laikais nepigiai. 20 somaliečių vergų kainuoja pigiai. Bėda tame, kad jų nėra.

    Vietinis geriau stos į aukštąją (ar ne 80% abiturientų stoja), traktoristas - ne lygis.
    Kai pamato statybininkus su apynaujais X5, bobučių pasakos apie „švarų darbą prie stalo“ nebeveikia. Matau nemažai pavyzdžių šita linkme. Tiesa, kol kas neretai prireikia pereit per aukštosios sistemą, pamaitinti profesūros ponzi schemą mūsų visų pinigais ir po to eit į profkę. Bet su laiku manau ir tėvai nustos spaust stot į KTI.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Įdomus egzempliorius šalia Quadrum verslo centro:

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Traktoriaus niekas neklausia kur jį ištremia. O traktoristui galima pasiūlyt atitinkamą algą ir vietinis profkėj bus motyvuotas apsišviesti.
    Traktorius kainuoja šiais laikais nepigiai. 20 somaliečių vergų kainuoja pigiai. Bėda tame, kad jų nėra.

    Vietinis geriau stos į aukštąją (ar ne 80% abiturientų stoja), traktoristas - ne lygis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai žinoma, bet su tuo irgi yra problemų. Niekas į tą Lietuvą ypatingai nesiveržia.
    Netgi baltarusiai. Kam čia kankintis, jeigu yra Vokietija su dvigubai palankesnėmis sąlygomis?
    Traktoriaus niekas neklausia kur jį ištremia. O traktoristui galima pasiūlyt atitinkamą algą ir vietinis profkėj bus motyvuotas apsišviesti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Arba vietoj 20 lopetų galima vieną ekskavatorių nupirkti su importuotu traktoristu.
    Tai žinoma, bet su tuo irgi yra problemų. Niekas į tą Lietuvą ypatingai nesiveržia.
    Netgi baltarusiai. Kam čia kankintis, jeigu yra Vokietija su dvigubai palankesnėmis sąlygomis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Nepakėlė. Tiesiog panaikino etatą. Per daug sofistikuota "kupi-pradaj" verslui.
    Problema, kad sutinkančio su atlygiu somaliečio nėra arba jis nemoka rašyti.
    Atlyginimai lietuviams nebūtinai turi mažėti. Pvz. aš nuomoju ekskavatorių už 1000 EUR/diena, norėčiau pasisamdyti 20 afrikiečių su lopetomis tam pačiam darbui pigiau atlikti. Jie tik minimaliai turėtų įtakos ekskavatorininko atlyginimui, nes tas nespėja su krūva užsakymų.
    Arba vietoj 20 lopetų galima vieną ekskavatorių nupirkti su importuotu traktoristu.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pirkt antrą traktorių ir apmokyt antrą traktoristą? Kvalifikuota darbo vieta, gera alga, augantis produktyvumas ir t.t.

    Na taip, sparčiai ritamės į neokolonializmą ir išmetam rinkos ekonomiką per langą. Paklausa/pasiūla ir pagal tai skaičiuojama kaina? Nesąmonė! Produktyvumo kėlimas irgi tik prietarai. Visuomenės lavinimas ir visuotinis švietimas (traktoristo teisės irgi švietimas)? Geriau nereikia, po to liaudis dar pradės klausimus kelt ir sutartis su elektros perpardavėju skaityti.
    Prie ruso buvo geriau - ne tik kad nebuvo visokių negrų, bet visi turėjo darbus, o buržujai kapitalistai žinojo savo vietą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai jau turim traktoristą! Nenorim jo, reikia efektyvinti, taupyti.
    Ką daryti, jei yra siaubinga paklausa, poreikis? Daug gi kas nori, kad negriukas pristatytų maistą beveik nemokamai, taksi vežiotų pusvelčiui ir t.t. ir pan. Bei lygiagrečiai krautų kažkokiam "startapui" "ožiaragiui" gerą pelną. Tai kur surasti vergų, kurie už dyką efektyviai padus laižytų su universitetiniu? Lietuvių sunkų rasti, nors dar yra paskutinių syvų. 50+ gi irgi nesiūlykit, reikia šviežios mėsytės. Norėjo Bangladešo siuvėjų atsivežti, paskaičiavo, nereikia - per brangu.
    Pirkt antrą traktorių ir apmokyt antrą traktoristą? Kvalifikuota darbo vieta, gera alga, augantis produktyvumas ir t.t.

    Na taip, sparčiai ritamės į neokolonializmą ir išmetam rinkos ekonomiką per langą. Paklausa/pasiūla ir pagal tai skaičiuojama kaina? Nesąmonė! Produktyvumo kėlimas irgi tik prietarai. Visuomenės lavinimas ir visuotinis švietimas (traktoristo teisės irgi švietimas)? Geriau nereikia, po to liaudis dar pradės klausimus kelt ir sutartis su elektros perpardavėju skaityti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vietoj 20 juodadarbių galėtų būti kvalifikuotas traktoristas. Šūddarbių kūrimą dar galima pateisinti kai reikia vietiniams kreivarankiams kažkokį darbą sukurt iš oro. Bet kurt šūddarbius tam, kad stabdyti produktyvumo didinimą užsivežant juodadarbių, kurie socialinei sistemai dar ir bus į minusą... Nėra ekonominės logikos.
    Tai jau turim traktoristą! Nenorim jo, reikia efektyvinti, taupyti.
    Ką daryti, jei yra siaubinga paklausa, poreikis? Daug gi kas nori, kad negriukas pristatytų maistą beveik nemokamai, taksi vežiotų pusvelčiui ir t.t. ir pan. Bei lygiagrečiai krautų kažkokiam "startapui" "ožiaragiui" gerą pelną. Tai kur surasti vergų, kurie už dyką efektyviai padus laižytų su universitetiniu? Lietuvių sunkų rasti, nors dar yra paskutinių syvų. 50+ gi irgi nesiūlykit, reikia šviežios mėsytės. Norėjo Bangladešo siuvėjų atsivežti, paskaičiavo, nereikia - per brangu.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.08.11, 11:10.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Nepakėlė. Tiesiog panaikino etatą. Per daug sofistikuota "kupi-pradaj" verslui.
    Problema, kad sutinkančio su atlygiu somaliečio nėra arba jis nemoka rašyti.
    Atlyginimai lietuviams nebūtinai turi mažėti. Pvz. aš nuomoju ekskavatorių už 1000 EUR/diena, norėčiau pasisamdyti 20 afrikiečių su lopetomis tam pačiam darbui pigiau atlikti. Jie tik minimaliai turėtų įtakos ekskavatorininko atlyginimui, nes tas nespėja su krūva užsakymų.
    Vietoj 20 juodadarbių galėtų būti kvalifikuotas traktoristas. Šūddarbių kūrimą dar galima pateisinti kai reikia vietiniams kreivarankiams kažkokį darbą sukurt iš oro. Bet kurt šūddarbius tam, kad stabdyti produktyvumo didinimą užsivežant juodadarbių, kurie socialinei sistemai dar ir bus į minusą... Nėra ekonominės logikos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai jeigu neranda specialisto teks kelti atlyginimą. Prisivežus somaliečių atlyginimai tik mažės ir šalis skurdės.
    Nepakėlė. Tiesiog panaikino etatą. Per daug sofistikuota "kupi-pradaj" verslui.
    Problema, kad sutinkančio su atlygiu somaliečio nėra arba jis nemoka rašyti.
    Atlyginimai lietuviams nebūtinai turi mažėti. Pvz. aš nuomoju ekskavatorių už 1000 EUR/diena, norėčiau pasisamdyti 20 afrikiečių su lopetomis tam pačiam darbui pigiau atlikti. Jie tik minimaliai turėtų įtakos ekskavatorininko atlyginimui, nes tas nespėja su krūva užsakymų.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.08.11, 10:20.

    Komentuoti:

Working...
X