Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Jungtinės Karalystės aktualijos (ex Brexit - Britanijos pasitraukimas iš ES)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Komentuoju tik iš giminių gyvenančių ten patirties. Tiesa sakant, jie tikėjosi panašaus kolapso anksčiau, neužilgo po Brexito 2020 m. sausio 31 d. Bet gal pandemija viską sustatė kitaip.
    Naišku, koks bus tolesnis JK kursas ateityje, tačiau toks Brexitas, kokį įsivaizdavo jo iniciatoriai, būtų trendas į ne į šlovingą, o tiesiog - į praeitį.
    Na yra ekonominė inercija, kolapsai neįvyksta tą pačią dieną kaip nutarimai. Po brexit atsirado problemos kurios kurį laiką buvo amortizuojamos, tam aišku padėjo ir pandemiją sulėtinusi ekonomikos gyvenimą, o dabar kai rezervai nebetraukia pradeda lysto problemos.

    Nei tada nei dabar nemanau kad bus kažkoks didelis kolapsasa UK, tiesiog jie gyvens prasčiau nei gyveno ES sąlygomis ir tiek. O vairuotojų problemos yra ir kitur, tik daug kur tai paslepiama visokiais fūrų vergais iš ukrainos, kurie dabar UK nebevažinėja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Žurnalistika dramatizuota, bet padėtis ten tikrai prastesnė nei įprastai ir tai atėjo tokiu metu kai šalis turėjo make it or break it po brexito. Bus daug nusivylusių. Manau tai sumažins šansa kitiems šalių -exit.
    Komentuoju tik iš giminių gyvenančių ten patirties. Tiesa sakant, jie tikėjosi panašaus kolapso anksčiau, neužilgo po Brexito 2020 m. sausio 31 d. Bet gal pandemija viską sustatė kitaip.
    Naišku, koks bus tolesnis JK kursas ateityje, tačiau toks Brexitas, kokį įsivaizdavo jo iniciatoriai, būtų trendas į ne į šlovingą, o tiesiog - į praeitį.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Žurnalistika dramatizuota, bet padėtis ten tikrai prastesnė nei įprastai ir tai atėjo tokiu metu kai šalis turėjo make it or break it po brexito. Bus daug nusivylusių. Manau tai sumažins šansa kitiems šalių -exit.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Per daug sutirštintos spalvos. Nėra ten tokia dramatiška, o tuo labiau tragiška, padėtis. Šen bei ten trūkumai jaučiasi, o kainos dabar pakilo daug kur ir žemyninėje Europoje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šildymo sąskaitos tubūtų šoktelėjusios vienaip ar kitaip...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Didžioji Britanija po „Brexit“: utopijos paveikslas sugriuvo

    ​​​​Joe Mayes, Lizzy Burden, Isis Almeida
    Bloomberg
    2021 m. spalio 7 d
    https://m.delfi.lt/verslas/bloomberg...hp?id=88359165

    Nuo degalinių nusidriekia automobilių eilės. Tarp vairuotojų, bandančių gauti degalų, įsiplieskia pykčiai. Parduotuvių lentynose trūksta pagrindinių maisto produktų. Viena labdaros organizacija perspėja, kad dvigubai šoktelėjus šildymo sąskaitoms, milijonas namų ūkių bus priversti veikiau pasikliauti papildomomis antklodėmis, kad nesušaltų.

    Tai turėjo būti metai, kai Jungtinė Karalystė išsilaisvino iš Europos Sąjungos ir išsiveržė į priekį kaip laisvoji prekybininkė avantiūristė, demonstruodama savo darbuotojams ir bendrovėms naujos, pasitikėjimu trykštančios „Pasaulinės Britanijos“ privalumus. Deja, „Brexit“ utopijos paveikslas labiau primena distopiją.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Spėju yra du būdai dėl ko išvažiuot:
    • Edukaciniais tikslais. Tiesiog bandai tapt vietiniu kiek tai yra įmanoma. Studijos, koks nors ne per juodžiausias darbas turbūt tam tinka. Galbūt neblogas katalizatorius nors truputį ateičiai desovietizuoti posovietinę erdvę
    • Pachalčik tikslais. Užsidirbt pinigūūūū! Kartais tinka bet kas, svarbu eina babkės.. Tiesa, suprantu, kad kai kuriems šaltyje, tamsoje, kartais prastoje socialinėje erdvėje be pinigų Lietuvoje būtų šakės tai varo į užsienius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.10.07, 10:31.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Opozo Rodyti pranešimą
    Mano tevas nulekia i anglus kartais padirbeti. Dabar net labai neblogos algos. Priklausomai nuo firmos kur dirbi 250 - 300 svarainiu i diena gali pasiimti. Pavertus i eurus dar geriau gaunasi. Jei nori maziau draskytis, tai 200 easy gali pasiimti. Neisivaizduoju kaip musu lietuvaiciai gali vergauti LT. Ant pragyvenimo kad butu 3 dienas padirbi, o visa kita taupymui gali deti.
    Ne visi nori emigruoti, palikti šeimą, draugus, namus ir pan. Juolab ir Lietuvoje jau geros sąlygos užsidirbti, kai kuriose srityse net daugiau nei UK. Išsikviesk kokį meistrą dienai ką nors padažyt ar prikalt, tuos pačius kelis šimtus eur paims.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.07, 13:50.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Opozo Rodyti pranešimą
    Mano tevas nulekia i anglus kartais padirbeti. Dabar net labai neblogos algos. Priklausomai nuo firmos kur dirbi 250 - 300 svarainiu i diena gali pasiimti. Pavertus i eurus dar geriau gaunasi. Jei nori maziau draskytis, tai 200 easy gali pasiimti. Neisivaizduoju kaip musu lietuvaiciai gali vergauti LT. Ant pragyvenimo kad butu 3 dienas padirbi, o visa kita taupymui gali deti.
    Seniuk jie avys,suprask ne visi gali prasisukt, audi kažkas gi irgi perka, o ir yra tų kas LT vergauja.

    Komentuoti:


  • Opozo
    replied
    Mano tevas nulekia i anglus kartais padirbeti. Dabar net labai neblogos algos. Priklausomai nuo firmos kur dirbi 250 - 300 svarainiu i diena gali pasiimti. Pavertus i eurus dar geriau gaunasi. Jei nori maziau draskytis, tai 200 easy gali pasiimti. Neisivaizduoju kaip musu lietuvaiciai gali vergauti LT. Ant pragyvenimo kad butu 3 dienas padirbi, o visa kita taupymui gali deti.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    oj, tik nereikia. Kaip kad Lietuvoje moka grašius kriminaliteto atstovai, darbas sunkus, o kita dalis vokelyje (atsiprašau, dienpinigių forma), tai tegu ir ieško kvailių toliau.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Teigiamas gryžtamasis ryšys, automatizacija gresia, darbas be perspektyvų jauni nenori eiti ir ne prestižas ir sunkus darbas, žodžiu pagreitins vairuotojų robotų kūrimą, bet čia dar minimum 10 metų
    ​​​​​​

    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Ieškomu vairuotojų skaičius nuo pandemijos metu:
    Click image for larger version

Name:	S11003-22581225.png
Views:	226
Size:	70,8 kB
ID:	1916932

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kitą savaitę pradės jau kariuomenė važioti.
    Šiaip net keista, kaip šiais laikais gana normali šalis gali ant tiek neturėti proto ir taip sau prisišaudyti į kojas...
    Visi dideli politiniai ir socioekonominiai pertvarkymai sukelia tam tikrų, laikinų nepatogumų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „The Economist“ pabrėžia, kad situacija yra įtempta visame žemyne. Vokietijoje ieškomų vairuotojų skaičius pandemijos metu išaugo 67%, Ispanijoje – 95%, Italijoje – 105%. Kadangi visos Europos vairuotojai dabar turi ypatingai platų darbo pasiūlymų pasirinkimą visose šalyse, britų sprendimas su laikinosiomis vizomis vertinamas kaip abejotino patrauklumo.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...uju-darbuotoju

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Girteka Logistics“ vykdantysis direktorius: JK vizų planas krizės neišspręs https://www.15min.lt/verslas/naujien...es-663-1574854
    Asociacija „JK Logistika“ nuogąstauja, kad dėl trumpo vizų galiojimo Vyriausybės pristatytas planas yra „bejėgiškas.“ „Prašėme, kad būtų išduodamos šešių mėnesių vizos, jog Vairuotojų ir transporto priemonių agentūra galėtų apmokyti daugiau vairuotojų. Mažai tikėtina, kad dviejų mėnesių viza pritrauks ES vairuotojus“, – mano asociacijos politikos direktorė Elizabeth de Jong.
    p.s. vyriausybė tikrai beviltiška, jei tikisi, kad 2 mėnesių vizos išspręs problemas. Koks durnius mes savo darbą senoje vietoje dėl 2 mėnesių?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kitą savaitę pradės jau kariuomenė važioti.
    Šiaip net keista, kaip šiais laikais gana normali šalis gali ant tiek neturėti proto ir taip sau prisišaudyti į kojas...
    Ne šalis kalta, o žmonės kalti. Kalti dėl to, kad migraciją laiko normaliu dalyku. Kalti dėl to, kad išrenka tokius politikus, kurie pradėda nurodinėti įmonėms, kiek valandų vairuotojams galima vairuoti ir t.t.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Retkarčiais nebuvimas kokio vieno ar kito produkto parduotuvėje visai ne problema, jei be to negali išsiversti visada gali nueiti į kitą parduotuvę. Dar taip nebuvo kad kažko tektų kažkur ieškoti. Tačiau problema su kuro panic buying jau visiškai rimta, žmonės stovi po pora valandų eilėse, nemažai degalinių pastoviai uždarytos, gatvės sunkiai pravažiuojamos dėl eilių, kai kas negali laiku atvažiuoti į darbus.. Asmeniškai kol kas dar kuro neteko piltis nuo viso šito reikalo pradžios. Kai prireiks gal dar po kokios savaitės, tikiuosi jau bus daugmaž normalizavęsi.
    Kitą savaitę pradės jau kariuomenė važioti.
    Šiaip net keista, kaip šiais laikais gana normali šalis gali ant tiek neturėti proto ir taip sau prisišaudyti į kojas...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    With gas pumps still dry, Britain brings in the army
    https://www.reuters.com/world/uk/bri...ng-2021-10-01/

    Benzokolonkės sausos, nuo pirmadienio kuro pristatymui bus naudojama kariuomenė.


    Most of the UK has been marked as amber, meaning that stations are between 20% and 40%.
    https://news.sky.com/story/fuel-cris...ntrol-12422907

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Retkarčiais nebuvimas kokio vieno ar kito produkto parduotuvėje visai ne problema, jei be to negali išsiversti visada gali nueiti į kitą parduotuvę. Dar taip nebuvo kad kažko tektų kažkur ieškoti. Tačiau problema su kuro panic buying jau visiškai rimta, žmonės stovi po pora valandų eilėse, nemažai degalinių pastoviai uždarytos, gatvės sunkiai pravažiuojamos dėl eilių, kai kas negali laiku atvažiuoti į darbus.. Asmeniškai kol kas dar kuro neteko piltis nuo viso šito reikalo pradžios. Kai prireiks gal dar po kokios savaitės, tikiuosi jau bus daugmaž normalizavęsi.

    Komentuoti:

Working...
X