Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijų ir naftos kainų kitimo įtaka Rusijos ir kt. šalių ekonomikai (iki 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai rezervai pasibaigs, ekonomika jau pradės augti ir tie rezervai vėl pradės augti.

    Comment


      Parašė Globalus Rodyti pranešimą
      Kai rezervai pasibaigs, ekonomika jau pradės augti ir tie rezervai vėl pradės augti.
      Kada tai įvyks?

      Comment


        Po 1-2 metų.

        Comment


          Kad pradėti kaupti rezervus, Rusijai reikia sureguliuoti biudžeto deficitą, vien BVP augimo neužteks, o šiuo metu nesurenkama berods 20-30% viso biudžeto ir tai finansuojama iš rezervų.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Labai galimas daiktas, kad išties Maskvoje rimta gatvių rekonstrukcija vyksta. Galbūt Kremliaus supratimu ekonomikai gelbėjimosi ratą reiktų mesti ne per atlyginimų, pensijų kėlimą, kurias reikėtų mokėt ir po metų. o per tokį vienkartinį pinigų išmetimą į rinką, į infrastruktūrą, darbo vietas, į įspūdžio žmonėms sudarymą, kad miestas klesti. Bėda ta, kad tai veikiausiai didesniais mastais vykdoma tik Maskvoje ir tik centre. Kitas klausimas kada rezervai užsibaigs ir ar tai geriausias būdas skatinti ekonomiką - koncentruotis į parodomąsias akcijas, nei kad pagalbą verslui.

            Šiaip tai, jei kam įdomu, tai SSC yra tema apie infrastruktūros projektus Maskvoje. Galbūt ten ne visus projektus parodo, bet bent jau dalį.

            Дорожное строительство
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Šiaip tai, jei kam įdomu, tai SSC yra tema apie infrastruktūros projektus Maskvoje. Galbūt ten ne visus projektus parodo, bet bent jau dalį.

              Дорожное строительство
              Net keista, tokie gigantiški šešiolikaaukščiai, o automobilių aikštelės beveik tuščios.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Net keista, tokie gigantiški šešiolikaaukščiai, o automobilių aikštelės beveik tuščios.
                Na šiaip Maskvoj automobilių skaičius, tenkantis, 1000 gyv, berods yra mažesnis nei Vilniuje, o ir žmonės ten naudojasi metro. O nuotraukos tai gali būt darytos darbo dienos viduryje ar savaitgalį, kai daugkas būna išvažiavę iš miesto.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Na šiaip Maskvoj automobilių skaičius, tenkantis, 1000 gyv, berods yra mažesnis nei Vilniuje,
                  По оценкам «Автостата» на начало 2014 года первое место занимал Приморский край с 572 автомобилями на 1000 человек, затем следуют также Камчатский край (458), Калужская (344), Московская (340), Калининградская (336), Псковская области (334), Карелия (329 авто/1000 чел.), Рязанская (312) и Тюменская области (312), а Москва опустилась на 10-е место (311).
                  ru.wikipedia.org

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                    Kažkoks briedas, o ne straipsnis. Šiuo metu yra statoma gal 5-10 metro stočių, o ne 70.
                    Vien šiemet planuojama atidaryti 11 metro stočių, o iš vis šiuo metu statomos 33 stotys (neskaitant rudenį atidaromo centrinio geležinkelio žiedo).

                    Comment


                      Na ok, prašoviau su tuo skaičiumi. Bet tai vistiek ne 70.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Šia savaitę naftos gręžinių skaičius JAV išaugo 10 vienetų, o nuo birželio pradžios gręžinių skaičius išaugo 25 vienetais, nors palyginus su praėjusiais metais gręžinių skaičius sumažėjęs net tūkstančiu.

                        http://www.rbc.ru/economics/09/07/20...79473569f4c205

                        Įdomu ar gręžinių skaičiaus augimas reiškia, kad skalūnininkai dar labiau pasistūmėjo technologijose ir 50 dolerių už barelį juos tenkina ir jie grįžta į biznį?

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Na ok, prašoviau su tuo skaičiumi. Bet tai vistiek ne 70.
                          Jeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.

                          Comment


                            Maskvoje kažkiek stočių stato, o štai Omske užkasa tai ką jau buvo pradėję statyti

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Jeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.
                              O jeigu atimti 6 monoreliso stotis kurį ruošiamasi uždaryti (irgi bendras bilietas)

                              Comment


                                tiksliai nepamenu lyg bloomberge mačiau grafiką, esmė tokia naujų gręžinių (well) su dideliu produktyvumą kiekis praktiškai visada išliko gan aukštas o pastaruoju metu prie piko grįžo, bet labai vidutiniškų su 2-3 kartus mažesniu pradiniu išgavimu smarkiai krito

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Jeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.
                                  Iš esmės tai taip, bet jei traukiniai ir dažnai važinės ir bus naudojamas bendras bilietas, vistiek miesto geležinkelis metro netaps
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Iš esmės tai taip, bet jei traukiniai ir dažnai važinės ir bus naudojamas bendras bilietas, vistiek miesto geležinkelis metro netaps
                                    Esmė ir yra svarbiausias dalykas. Berlyne ar Niujorke nemaža metro dalis taip pat yra antžeminė, o ne tuneliuose.
                                    Bet apie techninius transporto aspektus geriau duskutuoti atitinkamoje temoje.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Jeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.
                                      https://navalny.com/p/4967/ turbūt apie tą žiedą rašo (МКЖД - кольцевая железная дорога)? Rašo, kad kaina 236 mlrd rublių, otkatų turbūt apie 80 mlrd, o testuojant traukinys netilpo į platformą

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        https://navalny.com/p/4967/ turbūt apie tą žiedą rašo (МКЖД - кольцевая железная дорога)? Rašo, kad kaina 236 mlrd rublių, otkatų turbūt apie 80 mlrd, o testuojant traukinys netilpo į platformą
                                        Apie šitą, bet jau viską toje vietoje sutvarkė.

                                        Comment


                                          Buvo toks laikotarpis kai kelis mėnesius nedirbau ir nebuvau prisiregistravęs darbo biržoje, tai darant metinę pajamų deklaraciją teko susimokėt už PSD.
                                          No one really knows
                                          Which way the wind blows

                                          Comment

                                          Working...
                                          X