Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sankcijų ir naftos kainų kitimo įtaka Rusijos ir kt. šalių ekonomikai (iki 2022.02)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ o ką už tai mainais Iranui - branduolinę bombą, ginklus? Rusija neturėdama galimybės didinti gavybos išsisuka iš kampo ir net išeina visai gerai uždirbti kurį laiką.
    Paskutinis taisė andyour; 2016.12.01, 21:23.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      /\ o ką už tai mainais Iranui - branduolinę bombą, ginklus?
      Greičiausiai. O gal net ir nereikėjo ką labai žadėti: Iranas jau senai įklimpęs ir Sirijoje, ir Irake ir be Rusijos pagalbos nepajėgtų labai ką nuveikti. O tą pagalbą galima ir apriboti ar bent pagasdinti, kad apribosi ...

      Comment


        /\ Kaip suprantu, Rusija nepriklauso OPEC, tai jie gavybos nemažins, bet ir nedidins, nes negali gauti įrangos naftos gavybai.
        Paskutinis taisė andyour; 2016.12.01, 21:34.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          /\ Rusija nepriklauso OPEC, tai jie gavybos nemažins?
          Nepriklauso, bet lygtai pažadėjo, kad irgi mažins. Nors akivaizdu, kad laimės: OPEC mažina gamyba apie 4 proc., Ruisja aplamai tik 1,5 proc., o kainos padidėjimą gauna gerokai didesnį. Kol neįsijungs kokie skalūnai ar nauji telkiniai.

          Comment


            Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
            Reuters rašo, kad Putinas buvo pagrindinis žaidėjas privertęs OPEC pirmą kartą per aštuomis metus sumažinti naftos gavybą. Tiksliau - įkalbėjo Iraną prisijungti prie gavybos mažinimo (šis ilgai spardėsi). Tuomet reikalai pajudėjo. Kaip ne kaip - bet Brent jau virš 53 USD ir nuolat auga.
            Man nesuprantama, kaip WTO leidžia savo narėms daryti tokius kartelinius susitarimus dėl naftos gavybos, betkokiame kitame sektoriuje tokie susitarimai baigtųsi didžiuliais skandalais ir baudomis. Pvz. prieš kelis metus olandai, korėjiečiai ir japonai gavo 1,5 mlrd. Eur baudą už susitarimą riboti monitorių gamybą.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Man nesuprantama, kaip WTO leidžia savo narėms daryti tokius kartelinius susitarimus dėl naftos gavybos, betkokiame kitame sektoriuje tokie susitarimai baigtųsi didžiuliais skandalais ir baudomis. Pvz. prieš kelis metus olandai, korėjiečiai ir japonai gavo 1,5 mlrd. Eur baudą už susitarimą riboti monitorių gamybą.
              kai elektromobilizmas pasieks bent keliasdešimt % rinkos tada gal ir baudos atsiras...
              putinui pastaruoju metu krenta geros kortos, nėra ką daugiau ir pridurti.

              Comment


                Parašė Galis Rodyti pranešimą
                kai elektromobilizmas pasieks bent keliasdešimt % rinkos tada gal ir baudos atsiras...
                putinui pastaruoju metu krenta geros kortos, nėra ką daugiau ir pridurti.
                Dėl tų kortų tai nėra taip jau netikėta: kai gali drąsiai vykdyti savo pasirinktą liniją neitin besirūpindamas jos kaina ir kai gali nebijoti, kad po dviejų metų dėl to pralaimėsi rinkimus, tai gal ir gana dėsningas rezultatas

                Comment


                  Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                  Dėl tų kortų tai nėra taip jau netikėta: kai gali drąsiai vykdyti savo pasirinktą liniją neitin besirūpindamas jos kaina ir kai gali nebijoti, kad po dviejų metų dėl to pralaimėsi rinkimus, tai gal ir gana dėsningas rezultatas
                  Visi politikai visose šalyse neturi bijoti neperrinkimo - jiems šalies interesai (t.y. nepopuliarūs bet šaliai naudingi sprendimai) turi būti aukščiau nei galimybė išsilaikyti poste.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Man nesuprantama, kaip WTO leidžia savo narėms daryti tokius kartelinius susitarimus dėl naftos gavybos, betkokiame kitame sektoriuje tokie susitarimai baigtųsi didžiuliais skandalais ir baudomis. Pvz. prieš kelis metus olandai, korėjiečiai ir japonai gavo 1,5 mlrd. Eur baudą už susitarimą riboti monitorių gamybą.
                    Jei neklystu, tai ES uždėjo tas baudas. O formaliai manyčiau naftos prekyba vyksta ne ES teisinėje erdvėje, plius jie nesitaria dėl kainos, tik dėl gavybos apimčių.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Jei neklystu, tai ES uždėjo tas baudas. O formaliai manyčiau naftos prekyba vyksta ne ES teisinėje erdvėje, plius jie nesitaria dėl kainos, tik dėl gavybos apimčių.
                      Taip, EK. Jeigu prekiauja nafta ES šalyse, kaip ir su monitoriais, tai negali ne ES teisinėje erdvėje vykti. Monitorių gamybos apimtis irgi susitarę buvo riboti, siekiant palaikyti kainų lygį, analogiška situacija su nafta. Žodžiu čia labiau politinės valios dalykas nubausti, nes akivaizdu, kad vyksta karteliniai susitarimai, jie net patys to neslepia.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Galis Rodyti pranešimą
                        kai elektromobilizmas pasieks bent keliasdešimt % rinkos tada gal ir baudos atsiras...
                        putinui pastaruoju metu krenta geros kortos, nėra ką daugiau ir pridurti.
                        Ilgai teks laukti. Paprasčiau būtų dabar investuoti į VT ir mažinti miestuose automobilių skaičių. Mažės paklausa naftai - mažės naftos kainos. Sutaupyti pinigai nuo brangių automobilių keliaus į vartojimą ir augins ekonomiką. Iš kur gauti pinigų? ECB neseniai trilijonais pasišvaistė, tai iš ten. Tuo tarpu JAV planuoja naftotiekį iš Aliaskos ir visiškai atsisakyti naftos importo.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Ilgai teks laukti. Paprasčiau būtų dabar investuoti į VT ir mažinti miestuose automobilių skaičių. Mažės paklausa naftai - mažės naftos kainos. Sutaupyti pinigai nuo brangių automobilių keliaus į vartojimą ir augins ekonomiką. Iš kur gauti pinigų? ECB neseniai trilijonais pasišvaistė, tai iš ten. Tuo tarpu JAV planuoja naftotiekį iš Aliaskos ir visiškai atsisakyti naftos importo.
                          Nemanykit, kad Lietuva pasaulio bamba.
                          Automobilių sparčiai daugėja pradedant Kinija, baigiant trečiojo pasaulio šalimis.
                          Amerika irgi nesimato, kad eitų privačių auto mažinimo keliu.
                          Su malonumu važinėčiau į darbą kokiu nors mikroelektromobiliu. Visokios Teslos, mano galva, iškrypimas į kitą pusę

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Ilgai teks laukti. Paprasčiau būtų dabar investuoti į VT ir mažinti miestuose automobilių skaičių. Mažės paklausa naftai - mažės naftos kainos. Sutaupyti pinigai nuo brangių automobilių keliaus į vartojimą ir augins ekonomiką. Iš kur gauti pinigų? ECB neseniai trilijonais pasišvaistė, tai iš ten. Tuo tarpu JAV planuoja naftotiekį iš Aliaskos ir visiškai atsisakyti naftos importo.
                            Vilnius dabar planuoja pirkti dyzelinius autobusus vietoje elektrinių ar bent hibridinių dujinių arba benzininių.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Visi politikai visose šalyse neturi bijoti neperrinkimo - jiems šalies interesai (t.y. nepopuliarūs bet šaliai naudingi sprendimai) turi būti aukščiau nei galimybė išsilaikyti poste.
                              Taip turėtų. Ir neretai daro. Tačiau čia labiau turėjau kitką galvoje: putinas priimdamas kokį strateginį sprendimą 2014 metais gali visai pagristai tikėtis, kad jo sprendimas bent iki kokių 2024 metų (o gal ir ilgiau) šalies viduje nebus kvestionuojamas (žinoma tikėtis, nes garantijos niekas duoti negali). O tuomet ir bendra situacija jau bus pasikeitusi. Tuo tarpu Obama kokiais 2012 metais pasirašydamas "Tax-credit act for renewable resources" negali tikėtis, kad 2016 metais neateis Trumpas ir nepasakys "čia Obamos nesąmonė, atšaukiam". Ir abu bus įsitikinę, kad būtent jie geriausiai atspindi šalies nacionalinius interesus.
                              putinas gali pagrįstai tikėtis prastumti savo "preemniką", kuris testų panašią politiką, bet nei Obama, nei Merkel negali tikėtis, kad jiems pasiseks prastumti savo "preemnikus". putinas gali tikėtis , kad pvz. Prancūzijos prezidento rinkimuose išlįs koks favoritas kaip Francoise Fillon ir pasakys, kad Hollande'o politika Rusijos atžvilgiu buvo katastrofa ir ją reikia radikaliai keisti (tuo tarpu nieko nepasakant kaip keisti ir kaip reikėjo Hollande'ui elgtis: tyliai žiūrėti kaip putinas kramto Ukrainą ir jam dar paploti ?) O kadangi Hollande'as nevykdė jokios atskiros politikos, o bendrą su Merkel, Cameronu ir kitais, tai reiškia, kad visa ir jų politika buvo katastrofa. Tuo tarpu Vakarų politikams tikėtis, kad 2018 metų Rusijos prezidento rinimuose atsiras favoritas, kuris pasakys , kad putino politika Europos ir Vakarų atžvilgiu buvo katastrofa ir ją reikia keisti yra elementariai naivu.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Nemanykit, kad Lietuva pasaulio bamba.
                                Automobilių sparčiai daugėja pradedant Kinija, baigiant trečiojo pasaulio šalimis.
                                Amerika irgi nesimato, kad eitų privačių auto mažinimo keliu.
                                Jeigu JAV naftą nustos importuoti, o ES ženkliai sumažintų importą, tai patikėk, poveikis bus.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Jeigu JAV naftą nustos importuoti, o ES ženkliai sumažintų importą, tai patikėk, poveikis bus.
                                  JAV naftos vartojimas pastovus jau keli dešimtmečiai, o ES apskritai po truputį mažėja, bet esmė ta, kad bendrai visame pasaulyje vartojimas stabiliai auga.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Taip, EK. Jeigu prekiauja nafta ES šalyse, kaip ir su monitoriais, tai negali ne ES teisinėje erdvėje vykti. Monitorių gamybos apimtis irgi susitarę buvo riboti, siekiant palaikyti kainų lygį, analogiška situacija su nafta. Žodžiu čia labiau politinės valios dalykas nubausti, nes akivaizdu, kad vyksta karteliniai susitarimai, jie net patys to neslepia.
                                    Neįveda baudų dėl iš dalies tų pačių priežaščių apie kurias rašiau poste aukščiau: OPEC gali greičiau ir lengviau sukelti sumaištį rinkose (kas atsitiktų su naftos kainomis jei OPEC paskelbtų mažinanti gavybos apimtis 20 proc.. o ne 4 proc. ?). Atsakomasis poveikis Saudams ar Iranui pasireikštų per gerokai ilgesnį laikotarpį, o čia žiūrėk jau ir politikai bus pasikeitę Europoje ir išvadinę savo pirmtakus idiotais, nemokėjusiais susitarti gražiuoju su OPEC. EK tampėsi, tampėsi, bet taip ir neįvedė jokių baudų Gazprom.
                                    Vakarų visuomenės daug mažiau tolerantiškos skausmui nei arabų, rusų ar kokių persų visuomenės. Vakarų visuomenėse prieš kiekvienus rinkimus (iki pastarųjų ir Lietuvoje) nuolat opozicijos švaistosi visokias šūkiais, pvz. " mes pagerinsim santykius su Rusija", tuo tarpu Rusijoje (bent jau valdant putinui) nėra jokių šūkių pvz. "mes pagerinsim santykius su Europa", o bendras naratyvas yra "mes ginsime mūsų nacionalinius interesus, jeigu reikia ir kietai".

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      JAV naftos vartojimas pastovus jau keli dešimtmečiai, o ES apskritai po truputį mažėja, bet esmė ta, kad bendrai visame pasaulyje vartojimas stabiliai auga.

                                      Atvaizdas
                                      JAV pati išgauna naftą ir nepriklauso OPEC. Būtent skalūnų nafta ir numušė kainas.

                                      Comment


                                        Gal į temą?
                                        "Paris, Madrid, Athens, and Mexico City will ban diesel vehicles by 2025"
                                        You have to feel for the Europeans out there who own small diesel-engined cars. For years, car companies and governments have extolled the breed, discounting the fuel and promoting it as the way to achieve economical vehicles with acceptable carbon emissions. Then it turns out that diesel emissions—which include a lot more than just CO2—are actually really bad for us. Plus, cheating appeared to be rampant within the industry.

                                        After pushing diesel cars for so long, a volte-face is now underway, including measures to ban diesel engines from Paris, Athens, and Madrid (as well as Mexico City, which we do realize is not in Europe).

                                        The plan, announced in Mexico City during the C40 Mayors Summit which took place this week, follows restrictions recently enacted by the Parisian mayor to clean up that city's air quality. Over in Japan, Tokyo actually banned diesel engines at the turn of the century, although advances in engine technology and emissions controls have seen that relaxed in recent years.

                                        "Our ambition is clear and we have started to roll it out: we want to ban diesel from our city, following the model of Tokyo, which has already done the same," said Anne Hidalgo, Paris' mayor. The plan is to eliminate use of the fuel—and the mess it makes—by 2025.

                                        Here in the US, that's the date by which automakers have to get their fleet averages up to 54.5mpg; a target that diesel is unlikely to help them meet given the terrible publicity that's followed the ongoing scandal of Volkswagen Group's emissions shenanigans.

                                        Comment


                                          Kremlius dirbtinai bankrotina savo kompaniją,Kad apeinant sankcijas galėtų galėtų į Krymą nuvežti vokiškas turbinas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X