Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Deja, bet tai jau realybė. Tvoros jau dygsta ne tik apie namus bet ir kvartalus. Sekantis etapas - aptverti ištisi rajonai. Ir tai ne nuo automobilių (kaip vaizduoja "darniukai"), o nuo žmonių.
    Oligopolinis kapital-liberalizmas šalyje, ko norėt.
    Aptverti rajonai egzistuoja jau nuo Laurų ir Bendorėlių laikų Aišku Laurai ne visai aptverti. Prieš gerus 10 metų iš upės/miško pusės nebuvo nei tvoros, nei dar kažko Kur įlindau supratau tik išeidamas pro apsauginius...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Deja, bet tai jau realybė. Tvoros jau dygsta ne tik apie namus bet ir kvartalus. Sekantis etapas - aptverti ištisi rajonai. Ir tai ne nuo automobilių (kaip vaizduoja "darniukai"), o nuo žmonių.
    Oligopolinis kapital-liberalizmas šalyje, ko norėt.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Didesnių kliedesių apie vos ne draudimą miesto pakraščių gyventojams naudotis centro insfrastuktūra, neskaičiau jau senai. Iš serijos "ko čia vedžioji šunį ne savo kieme".

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O vat ir ne, tarša atsiranda ne iš kuro, o iš degimo proceso ir tas 4l neefektyvus džipo variklis išmes daugiau taršos nei 1,2l toyotos variklos. Bet reikšminga dalis taršos yra padangų dėvėjimasis kuris tiesiogiai korealiuoja su automobilio svoriu bet nėra niekaip apmokestintas. Taip pat džipas kelia didenė triukšmo taršą. Apie tai kad džipe esančios blogai sureguliuotos lenpos spigina visiems normalių automobilių vairuotojams į akis irgi reikėtu pagalvoti.
    Turbūt idealiu atveju automobilio mokestis turėtų priklausyti nuo automobilio gabaritų, svorio ir keliamo triukšmo.
    Gimnazistai, važinėjantys tais nedideliais ir negarsiais mašiniukais, mokėtų mažai, o kriokančių džipų savininkai susimokėtų daugiau už kelių nudėvėjimą, triukšmą ir didesnę užimamą vietą kamščiuose.
    Paskutinis taisė taccido; 2022.11.09, 23:56.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O vat ir ne, tarša atsiranda ne iš kuro, o iš degimo proceso ir tas 4l neefektyvus džipo variklis išmes daugiau taršos nei 1,2l toyotos variklos. Bet reikšminga dalis taršos yra padangų dėvėjimasis kuris tiesiogiai korealiuoja su automobilio svoriu bet nėra niekaip apmokestintas. Taip pat džipas kelia didenė triukšmo taršą. Apie tai kad džipe esančios blogai sureguliuotos lenpos spigina visiems normalių automobilių vairuotojams į akis irgi reikėtu pagalvoti.
    Čia nebent lygins kokią Nivą su modernia Tojota. Jei imsi tų pačių metų - Yaris ir Rav4 varikliai išmes panašią taršą iš litro kuro. Jei lygint su didesne mašina, tikėtina, kad variklis bus išvis identiškas.

    Dėl padangų taršos turbūt reiktų labiausiai bausti elektromobilistus su savo baterijom

    Mažų mašinų vairuotojai lygiai taip pat moka nusireguliuoti lempas į padebesius. Arba prisikraut chlamo į bagažinę. Bet normalios mašinos turi xenonus arba ledus, kurie automatiškai susireguliuoja aukštį.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Naudojasi važiuodami į sodybas ir pas babas. Kai važiuoja į pestivalius ar degustuot provincijos kabakus galim sakyti, kad tada jau vietinio verslo kuris pritraukia srautus kaltė. Nors tada ir Vilniuje prie poliklinikų nudrožta infrastruktūra yra verslo kaltė. Juk ir valstybinei sveikatos apsaugai galioja laisva rinka ir gali rinktis kurią nori polikliniką, nors ir kitam Lietuvos gale
    Aha, ir tas kartą į metus važiavimas pas babą yra tiek pat drožiama infrastruktūrą kaip ir kasdien vežiojmas į darželius ir darbą?


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    10 k. daugiau neišmestų. Bet tarša atsiranda iš kuro, o kuras apmokestintas akcizu. Taip kad apmokestinta. Nebent jis kolūkietis ir važinėjasi žaliu dyzeliu.
    O vat ir ne, tarša atsiranda ne iš kuro, o iš degimo proceso ir tas 4l neefektyvus džipo variklis išmes daugiau taršos nei 1,2l toyotos variklos. Bet reikšminga dalis taršos yra padangų dėvėjimasis kuris tiesiogiai korealiuoja su automobilio svoriu bet nėra niekaip apmokestintas. Taip pat džipas kelia didenė triukšmo taršą. Apie tai kad džipe esančios blogai sureguliuotos lenpos spigina visiems normalių automobilių vairuotojams į akis irgi reikėtu pagalvoti.
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Tik car-brained šoferis gali numest argumentą, kad moka 50€ per mėn. kuro akcizo padarydamas žalos už šimtus eurų ir dar skųstis
    Šimtus. O šventas naivume.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dėl to reikia pirkti audelą suklijuotą iš dviejų lavonų. Didesnė dalis kainos lieka LT garažiukuose.

    Autobusų ar elektrinių praspirdukų irgi negaminam. Su batais taip pat problematiška. Norint palikti pinigus vietinėj ekonomikoj reikia gamintis vyžas ir investuoti į kaimo triobą gaminamą iš vietinių medžiagų Ir nesirinkti importinio laminato.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Tik car-brained šoferis gali numest argumentą, kad moka 50€ per mėn. kuro akcizo padarydamas žalos už šimtus eurų ir dar skųstis, kad jo daugiau nesubsidijuoja, nes jis toks "žiauriai naudingas" ekonomikai. Vien automobilio įsigijimas Lietuvoje padaro daugiau minuso vietos ekonomikai nei tas average šoferis sukurs vertės per metus. Lietuva kaip žinia automobilių negamina ir visi pinigai iškeliauja už šalies ribų. Ką jau kalbėt apie bezdėjima miesto gatvėse.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tas džipo vairuotojas beje išmestu kokį 10 kartų daugiau taršos, beti pas mus neapmokestinama.

    10 k. daugiau neišmestų. Bet tarša atsiranda iš kuro, o kuras apmokestintas akcizu. Taip kad apmokestinta. Nebent jis kolūkietis ir važinėjasi žaliu dyzeliu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ne, planktonas paprastai miestiškesnį požiūrį turi nei tie kurie kotedžus statosi.
    Nepastebėjau koreliacijos.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kažką maišai, aš verkiau kad vilnieičiai susimoka už provincijoje nudrožiamą infrastruktūrą kuria patys net nesunaudoja.
    Naudojasi važiuodami į sodybas ir pas babas. Kai važiuoja į pestivalius ar degustuot provincijos kabakus galim sakyti, kad tada jau vietinio verslo kuris pritraukia srautus kaltė. Nors tada ir Vilniuje prie poliklinikų nudrožta infrastruktūra yra verslo kaltė. Juk ir valstybinei sveikatos apsaugai galioja laisva rinka ir gali rinktis kurią nori polikliniką, nors ir kitam Lietuvos gale

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai manau akd čia riekėtu lyginti vienodus vairavimo stilius o ne skritingus ekstremumus.
    Tame ir bėda, kad lyginami priešingi ekstremumai ir tada bandoma pastatyti šiaudinį dangoraižistą. O skirtumas tarp vidurkio ir medianos yra daug daug mažesnis.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    Čia gera idėja daug smulkesniu savivaldybių, kai koks Stokholmas, bet tada reikėtų ir cenrtinės gatves išlaikyti, sveikatos įstaigas (jei ne Salininkų poliklinika naudojiesi - susimokėk), švietimo įstaigas, kelius
    ty Įvažiuoji į Vilnių iš Salininkų savivaldybės ir sukasi jau skaitiklis, nori praisieiti senamiečiu, valanda - euras.
    Kam tas skaitiklis už vaikščiojimą?
    jūsų keistas noras šokti prie naudojimo mokesčių kol dar nėra sutvarkytas biudžetinių mokesčių paskirstymas.
    Miesto gatves išlaikyti pakaks miestiečių gpm, tegu naudojasi šaligatviais salininkietis, negaila, prasilenkti nesudėtinga.
    su gatvėm kitas reikalas, ten visi vieni kitus gaišina jei daug eismo.
    tikrai kažkada reikės kai kur įvažiavimą apmokestinti kaip Stokholme, bet visi turės mokėti, ir miestiečiai, negalima diskriminuoti kaimiečių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtent plantkonas laukuose ir statosi. Rimti banginiai įperka Žvėrynus ir Antakalnius.



    Ar ne tu verkei, kad vilniečiai susimoka už provincijoje nudrožiamą infrastruktūrą kai važiuoja į vasarnamius ir pas bobutes?



    Rav4 kuro sąnaudos litru didesnės nei Golfo. Padangų ir stabdžių dalelių dėl didesnės masės irgi šiek tiek daugiau. Bet jei su maža mašinyte drąskysies, lengvai permuši parketniko taršą.

    Tas pats ir su priemiesčio/miesto rida. Gyvendamas priemiestyje sugebu prisukti mažiau kilometrų mieste už pažįstamus kurie mieste gyvena. Daugiau priklauso nuo konkretaus žmogaus gyvenimo būdo.
    Ne, planktonas paprastai miestiškesnį požiūrį turi nei tie kurie kotedžus statosi.

    Kažką maišai, aš verkiau kad vilnieičiai susimoka už provincijoje nudrožiamą infrastruktūrą kuria patys net nesunaudoja.

    Tai manau akd čia riekėtu lyginti vienodus vairavimo stilius o ne skritingus ekstremumus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Planktonas gyvena daugiabučiuose šiaip.
    Būtent plantkonas laukuose ir statosi. Rimti banginiai įperka Žvėrynus ir Antakalnius.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai metas susimokėti ir už tai.
    Ar ne tu verkei, kad vilniečiai susimoka už provincijoje nudrožiamą infrastruktūrą kai važiuoja į vasarnamius ir pas bobutes?

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tas džipo vairuotojas beje išmestu kokį 10 kartų daugiau taršos, beti pas mus neapmokestinama.
    Rav4 kuro sąnaudos litru didesnės nei Golfo. Padangų ir stabdžių dalelių dėl didesnės masės irgi šiek tiek daugiau. Bet jei su maža mašinyte drąskysies, lengvai permuši parketniko taršą.

    Tas pats ir su priemiesčio/miesto rida. Gyvendamas priemiestyje sugebu prisukti mažiau kilometrų mieste už pažįstamus kurie mieste gyvena. Daugiau priklauso nuo konkretaus žmogaus gyvenimo būdo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

    Čia yra ne kita bėda, o lygiai ta pati bėda: Vilnius nesugeba vystyti reikiamos infrastruktūros (naujų valstybinių darželių, mokyklų statybos) mieste, kadangi daugybė pinigų kasmet sukišama į asfaltą ir kitus dalykus nuolat besiplečiančioje periferijoje. Reikia tiesiog sugebėti sudėti 2+2. Jeigu infrastruktūra (keliais, inžinerine infrastruktūra, kelių valymas ir t.t.) reikia aprūpinti vis platesnę miesto teritoriją, tam reikia išleisti vis daugiau ir daugiau miesto biudžeto lėšų, kurių nelieka kitiems dalykams (pvz. švietimui ir jo įstaigoms).
    Laukuose gyvenantys žiemą kelius valosi savo lėšom Taisymas didele dalim irgi.

    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
    Pasikartosiu - gyvenkite kur norite, bet neverskite kitų subsidijuoti šitų jūsų pasirinkimų. Reikia suprasti, kad kiekvienas pasirinkimas turi pasekmių ne tik jums ir jūsų šeimai, bet ir platesnei aplinkui esančiai visuomenei. Galite važinėti 1.2 litro Toyota, galite pirkti ir 4 l. variklio tūrio džipą, bet vienokia ar kitokia forma reikės papildomai susimokėti už daugiau kuro ir didesnę žalą gamtai/taršą, kurią sukels šitas jūsų pasirinkimas. Įsivaizduokite, kad 1.2 L. Toyotos vairuotojas išleidžia 200 EUR, o 4 l džipo vairuotojas išleidžia 500 EUR per mėnesį už tą patį nuvažiuotą atstumą per mėnesį. Ir tada 4 l. džipo vairuotojas pradėtų prašyti Toyotos vairuotojo ar miesto biudžeto, kad primestų jam bent 300 EUR per mėnesį, nes jam neužtenka pinigų ant kuro ir jis norėtų mokėti tiek pat kiek Toyotos vairuotojas, nes nu jis turi teisę vairuoti džipą, o ne kaip koks lochas su Toyota važinėti, be to jis kaip ir Toyota vairuotojas moka mokesčius Čia būtų ne lygybė ar teisingumo įgyvendinimas, o paprasčiausias freeride'inimas.
    Jei laukuose iki kiekvieno kotedžyno būtų tiesiamos 2+2 gatvės su plačiais šaligatviais ir raudonais dvirtakiais pilnai savivaldybės lėšomis - tada sutikčiau. Bet realybė visiškai kitokia.

    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
    Panašiai ir su gyvenamosios vietos pasirinkimu - liberalioje demokratinėje visuomenėje niekas negali uždrausti gyventi užmiestyje name, tai jūsų teisė, bet šitas pasirinkimas automatiškai atneša didesnius kaštus miestui nei gyvenimas pačiame mieste - vis tiek vešite vaikus į darželius/mokyklas/poliklinikas tuose pačiuose senuose rajonuose, daugiau naudositės keliais, daugiau važinėsite miesto gatvėmis + tam pačiam viešajam biudžetui reikės aptarnauti vis platesnį infrastruktūros tinklą (šitą lyg ir pats pripažinote). Taigi, kol negyvename Jungtiniuose Arabų Emyratuose ar Šveicarijos lygio ekonomikoje, reiktų patiems ir susimokėti šiuos papildomus kaštus, o ne freeride'inti kitų, taupesnius pasirinkimus padariusių bendruomenės narių sąskaita.
    Dėl sąžiningų kaštų jau ne kartą sakiau. Reiktų skirstyti į smulkesnes savivaldybes ar kitaip reorganizuoti savivaldą. Kad dalis pinigų liktų arčiau mokėtojo, o kita dalis būtų skiriama stambesnei infrastruktūrai kuria dalinasi kelios gretimos seniūnijos.

    Ugdymo ir sveikatinimo įstaigų deficitas šiaip ar taip yra. O pastatyti mokyklą ar darželį palaukėje yra ne brangiau ir tikėtina net pigiau nei senuose rajonuose. Pavyzdžiui Bajoruose statoma, o Šnipiškėse ar Paplaujoj nenusimato. Priemiesčiai, nemaža dalimi problemą sprendžia privačiu sektorium kuris tuose pačiuose laukuose steigia darželius, poliklinikas ir mokyklas. Tada ir brangusis miesto asfaltas nedrožiamas

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dėka NPD, ofiso planktonas su vidutine alga moka kelis kartus daugiau nei minimalkę gavę pensininkai.



    Nutiesus faktinį aplinkelį, kuriuo tie patys dvasingieji pensininkai iš Jeruzalės ir Karoliniškių važinėja.
    Aplinkelį ten, kur ir yra aplinkelio trasa. T.y. viskas tvarkoje.

    Planktonas gyvena daugiabučiuose šiaip.


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Važinėju, į kelis mietus, dažniausiai Vilnių, Kauną, dar pvz, pasisioti į Palangą ir ką?

    P.S. ai dar kai kartais atsikraustau pagyventi iš kaimo į butą Vilniuje, tai ne tik gatves nuvažinėju, bet ir šaligatvius nuvaikštau.
    Tai metas susimokėti ir už tai.
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    Čia gera idėja daug smulkesniu savivaldybių, kai koks Stokholmas, bet tada reikėtų ir cenrtinės gatves išlaikyti, sveikatos įstaigas (jei ne Salininkų poliklinika naudojiesi - susimokėk), švietimo įstaigas, kelius
    ty Įvažiuoji į Vilnių iš Salininkų savivaldybės ir sukasi jau skaitiklis, nori praisieiti senamiečiu, valanda - euras.
    Vėlgi, visa tai galima išspręsti įvažiavimo mokesčiu.
    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
    Galite važinėti 1.2 litro Toyota, galite pirkti ir 4 l. variklio tūrio džipą, bet vienokia ar kitokia forma reikės papildomai susimokėti už daugiau kuro ir didesnę žalą gamtai/taršą, kurią sukels šitas jūsų pasirinkimas. Įsivaizduokite, kad 1.2 L. Toyotos vairuotojas išleidžia 200 EUR, o 4 l džipo vairuotojas išleidžia 500 EUR per mėnesį už tą patį nuvažiuotą atstumą per mėnesį. Ir tada 4 l. džipo vairuotojas pradėtų prašyti Toyotos vairuotojo ar miesto biudžeto, kad primestų jam bent 300 EUR per mėnesį, nes jam neužtenka pinigų ant kuro ir jis norėtų mokėti tiek pat kiek Toyotos vairuotojas, nes nu jis turi teisę vairuoti džipą, o ne kaip koks lochas su Toyota važinėti, be to jis kaip ir Toyota vairuotojas moka mokesčius Čia būtų ne lygybė ar teisingumo įgyvendinimas, o paprasčiausias freeride'inimas.
    Tas džipo vairuotojas beje išmestu kokį 10 kartų daugiau taršos, beti pas mus neapmokestinama.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

    Pasikartosiu - gyvenkite kur norite, bet neverskite kitų subsidijuoti šitų jūsų pasirinkimų. Reikia suprasti, kad kiekvienas pasirinkimas turi pasekmių ne tik jums ir jūsų šeimai, bet ir platesnei aplinkui esančiai visuomenei.
    Deja, nėra tų tiesioginių koreliacijų, kokias čia pateikiate.
    Jau rašiau, vietomis merkiami pinigai ir pakraščiuose, o sąlyginiame miesto centre pilna apleistų teritorijų. Prijungus/atjungus Gurelių mišką visiškai nieko nepasikeis (nebent apsigyvens premjeras ).
    Bėda dar tame, kad Lietuvoje apskritai vieno lygio savivaldybės. Palyginkite Vilniaus savivaldybę su 600 tūkst. ir Pagėgių su 7 tūkst. gyv., kurios dirba visiškai vienodais principais.
    Beje, prie keikiamo Šimašiaus kažkiek daugiau sveikesnio balanso atsirado. Išskyrus gal didelius projektus.

    Komentuoti:


  • Saliamonas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia jau kita bėda, kad darželių trūksta. Ir jų nėra pakankamai nei centriau, nei arčiau laukų. Tam gali padėkoti dar ir Vilniaus rajono penktai kolonai. Kurie sabotuoja darželius ir mokyklas ir dėl to nemažai gyvenančių rajone fiktyviai registruojasi mieste.
    Čia yra ne kita bėda, o lygiai ta pati bėda: Vilnius nesugeba vystyti reikiamos infrastruktūros (naujų valstybinių darželių, mokyklų statybos) mieste, kadangi daugybė pinigų kasmet sukišama į asfaltą ir kitus dalykus nuolat besiplečiančioje periferijoje. Reikia tiesiog sugebėti sudėti 2+2. Jeigu infrastruktūra (keliais, inžinerine infrastruktūra, kelių valymas ir t.t.) reikia aprūpinti vis platesnę miesto teritoriją, tam reikia išleisti vis daugiau ir daugiau miesto biudžeto lėšų, kurių nelieka kitiems dalykams (pvz. švietimui ir jo įstaigoms).

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Riešė yra ne mieste, o rajone O mieste dauguma tokių vietų niekur eilėse neužlenda, o tvarkosi savomis lėšomis.
    Aišku jei vidutiniškai uždirbantys vietoj laukų rinktųsi gyventi chruščiofkėse, tada galėtum iš jų mokamų mokesčių iščiustyt šitus rajonus. To tamsta turbūt ir norėtų? Nu nes jei daugiau uždirbi, tai tavo pareiga yra gyventi nudrengtam rajone, kad iš tavo mokesčių būtų galima gerinti tą rajoną vietinei faunai
    Tie žmonės dažnai gauna renovacijos kompensaciją. Be to, jeigu jau turi žemiausias pajamas, atitinkamai ir jų sumokami mokesčiai ganėtinai maži. Ar darom komunizmą ir ofiso planktoniniai buržujai turi remti tuos mažai uždirbančiuosius?
    Pasikartosiu - gyvenkite kur norite, bet neverskite kitų subsidijuoti šitų jūsų pasirinkimų. Reikia suprasti, kad kiekvienas pasirinkimas turi pasekmių ne tik jums ir jūsų šeimai, bet ir platesnei aplinkui esančiai visuomenei. Galite važinėti 1.2 litro Toyota, galite pirkti ir 4 l. variklio tūrio džipą, bet vienokia ar kitokia forma reikės papildomai susimokėti už daugiau kuro ir didesnę žalą gamtai/taršą, kurią sukels šitas jūsų pasirinkimas. Įsivaizduokite, kad 1.2 L. Toyotos vairuotojas išleidžia 200 EUR, o 4 l džipo vairuotojas išleidžia 500 EUR per mėnesį už tą patį nuvažiuotą atstumą per mėnesį. Ir tada 4 l. džipo vairuotojas pradėtų prašyti Toyotos vairuotojo ar miesto biudžeto, kad primestų jam bent 300 EUR per mėnesį, nes jam neužtenka pinigų ant kuro ir jis norėtų mokėti tiek pat kiek Toyotos vairuotojas, nes nu jis turi teisę vairuoti džipą, o ne kaip koks lochas su Toyota važinėti, be to jis kaip ir Toyota vairuotojas moka mokesčius Čia būtų ne lygybė ar teisingumo įgyvendinimas, o paprasčiausias freeride'inimas.

    Panašiai ir su gyvenamosios vietos pasirinkimu - liberalioje demokratinėje visuomenėje niekas negali uždrausti gyventi užmiestyje name, tai jūsų teisė, bet šitas pasirinkimas automatiškai atneša didesnius kaštus miestui nei gyvenimas pačiame mieste - vis tiek vešite vaikus į darželius/mokyklas/poliklinikas tuose pačiuose senuose rajonuose, daugiau naudositės keliais, daugiau važinėsite miesto gatvėmis + tam pačiam viešajam biudžetui reikės aptarnauti vis platesnį infrastruktūros tinklą (šitą lyg ir pats pripažinote). Taigi, kol negyvename Jungtiniuose Arabų Emyratuose ar Šveicarijos lygio ekonomikoje, reiktų patiems ir susimokėti šiuos papildomus kaštus, o ne freeride'inti kitų, taupesnius pasirinkimus padariusių bendruomenės narių sąskaita.
    Paskutinis taisė Saliamonas; 2022.11.08, 22:58.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    leisti gyventojams patiems pasirinkti kurioje konkrečiai vietoje ir kam jų gpm būtų leidžiamas.
    Miškasodininkas negali prisidėti prie jam taip reikiamos Šiaurinės g Vilniuje ir daugiaukščių parkingų Senamiestyje nes jis gyvena kaimyniniame rajone kai centrinė valdžia pati neatsiklaususi leidžia Vilniečių gpm kitam valstybės pakrašty.
    visos turtingosios sodų bendrijos suklestėtų kai jų mokesčiai nueitų ten kur nori gyventojai.
    Ne tik Šiaurinė g būtų nutiesta bet ir užtektų pinigų pragreideriuoti sodų žvyrkelius kartą į metus.
    Čia gera idėja daug smulkesniu savivaldybių, kai koks Stokholmas, bet tada reikėtų ir cenrtinės gatves išlaikyti, sveikatos įstaigas (jei ne Salininkų poliklinika naudojiesi - susimokėk), švietimo įstaigas, kelius
    ty Įvažiuoji į Vilnių iš Salininkų savivaldybės ir sukasi jau skaitiklis, nori praisieiti senamiečiu, valanda - euras.

    Komentuoti:


  • molis666
    replied
    Chrestomatinis pavyzdys. Iš diskusijos pas Savukyną.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Matyt į miestą irgi nevažinėjat?
    Važinėju, į kelis mietus, dažniausiai Vilnių, Kauną, dar pvz, pasisioti į Palangą ir ką?

    P.S. ai dar kai kartais atsikraustau pagyventi iš kaimo į butą Vilniuje, tai ne tik gatves nuvažinėju, bet ir šaligatvius nuvaikštau.
    Paskutinis taisė gerietis; 2022.11.08, 18:33. Priežastis: PS

    Komentuoti:

Working...
X