Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • J.U.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Geriau nereikia, nes rajonas nors lietuviškėja po truputį. Tuo išmušama taburetė iš po lenkų (tuteišų) separatistų kojų.
    Yra ir povandeninių akmenų. Nemaža dalis lietuvių, pasistačiusių namus Vilniaus rajone tingi ir gyvenamą vietą būtent ten deklaruoti, ko pasėkoje balsuoja Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Geriau nereikia, nes rajonas nors lietuviškėja po truputį. Tuo išmušama taburetė iš po lenkų (tuteišų) separatistų kojų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai galėtų pagerėti, jeigu rajonas išrinktų normalų merą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Siūloma naujakurių kvartalus Vilniaus rajone prijungti prie sostinės
    Seimo narys Kęstutis Masiulis kreipėsi į Vyriausybę, kad būtų pradėtas svarstyti Vilniaus miesto ir Vilniaus rajono savivaldybių ribų keitimo projektas.

    „Per 20 metų labai pasikeitė Vilniaus miesto gyvenamosios teritorijos. Daug miestiečių iš daugiabučių namų persikėlė į namus ir kotedžus, kurie administraciškai atsiduria Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje. Aplink sostinę susikūrė Bendorėlių, Salotės, Antežerių, Zujūnų, Avižienių, Galgių ir daug kitų bendruomenių, kuriose gyvena vilniečiai, nors jų adresas yra Vilniaus rajono savivaldybėje. Jie nepatenkinti, kad Vilniaus rajono savivaldybė neskiria jokio dėmesio jų aplinkai. Neasfaltuojami keliai, nestatomi žibintai, netiesiami šaligatviai, labai prastas susisiekimas viešuoju transportu. Tai galėtų pagerėti, jeigu teritorijos būtų priskirtos sostinei“, – sako parlamentaras.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    Sumažėjimas smarkiai nepasikeistų, nes ir prieš 20metų žmonės atvykdavo studijuoti į Vilnių ir nepersiregistruodavo. Pakeitus dabartinio skaičiavimo techniką, reikia pakeisti ir istorinių duomenų skaičiavimo techniką, kitaip skaičiai rodys neaišku ką.
    Aš apie sumažėjimą nieko ir nesakau. Aš sakau, kad realus gyventojų skaičius yra kitoks.

    Vien Zuoko bute Gedimino prospekte buvo virš 4500 žmonių prisiregistravę.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Gyventojų skaičius vietovėse nustatomas ne tik pagal deklaruotą gyvenamąją vietą.
    O Kaip dar apklausom?

    Bent jau Vilniaus miesto gyventojų skaičius pateiktas, tiek kiek čia yra registruota.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Su Vilniumi dar yra problema, kad yra labai daug gyventojų, kurie neregistruoti Vilniuje. Beveik 90% mano aplinkos žmonių, kurie atvažiavo į Vilnių prieš 10-12 metų studijuoti, čia gyvena ir dirba, bet registruoti ten iš kur atvažiavo. Persiregistravo tik tiek, kurie įsigiję nuosavus butus. Jei paimtume realų gyventojų skaičių Vilniuje, mano manymu, jis turėtų būti apie +100 000 didesnis, tuo pačiu kituose miesteliuose sumažėjimas turėtų būti dar didesnis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus m. sav. 2011 ir 2012 metais
    Gyvenamasis fondas, tūkst. m² 14 136,3 - 14 414,6
    Naudingasis plotas, tenkantis vienam gyventojui, m² 26,5 - 26,8

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus m. sav. 2011 ir 2012 metais
    Gyvenamasis fondas, tūkst. m² 14 136,3 - 14 414,6
    Naudingasis plotas, tenkantis vienam gyventojui, m² 26,5 - 26,8

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Aš tai visai nesuprantu: Vilniuj 1989 m. buvo 45 000 gyventojų daugiau nei dabar, žinant kiek naujų pastatų pristatyta šiai dienai, tai neaišku – kur gyveno tie visi žmonės?
    Gyvendavo susispaudę, vienam gyventojui teko beveik dvigubai mažiau ploto nei dabar. Pvz. mažam 1 kamb. bute gyveno 3 asmenų šeima, vėliau persikelė į naujos statybos didesnį 3 kamb. butą, o seną išnuomojo asmeniui, kuris gyvena vienas tuo metu, todėl tokia ir gaunasi situacija, kad poreikis naujai statybai yra net ir mažėjant gyventojų skaičiui. Aišku kituose miestuose yra visai kita situacija ir ten gana sparčiai daugėja tuščių butų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Aš tai visai nesuprantu: Vilniuj 1989 m. buvo 45 000 gyventojų daugiau nei dabar, žinant kiek naujų pastatų pristatyta šiai dienai, tai neaišku – kur gyveno tie visi žmonės?

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Tai kad viena didesnių bėdų su miesto transportu yra ta kad žmonės visiškai nepagalvoja iš anksto, kur gyvens ir kur dirbs. Štai dabar žinau porą savo pažįstamų, vienas gyvena Riešėje o dirba aerouoste, kitas gyvena Pavilnyje ir dirba Justiniškėse
    Paprasčiau būtų susirast darbą šalia arba namus pasikeist. Amerikiečiai štai nėra taip prisirišę - pasitaiko kiek geresnis darbas, gal tik pora šimtų $ daugiau apmokamas ir braukia per visą Ameriką namus pardavę.
    JAV namai skaitosi kaip laikina stotelė, o Lietuvoje (kaip ir Rytų Europoje) - geriausiu atveju dukart gyvenime pakeist gyvenamąją vietą. Tačiau atrodo, kad JAV greičiau galima surasti pigesnį variantą nei Lietuvoje, nes ten egzistuoja kvartalai, kuriuose vien tik nuomojamas būtas. Pvz., laisvai samdomam darbuotojui tai labai gera alternatyva. Lietuvoje galima išsinuomoti butą, bet nepalyginsi kokybę su JAV.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Tai kad viena didesnių bėdų su miesto transportu yra ta kad žmonės visiškai nepagalvoja iš anksto, kur gyvens ir kur dirbs. Štai dabar žinau porą savo pažįstamų, vienas gyvena Riešėje o dirba aerouoste, kitas gyvena Pavilnyje ir dirba Justiniškėse
    Paprasčiau būtų susirast darbą šalia arba namus pasikeist. Amerikiečiai štai nėra taip prisirišę - pasitaiko kiek geresnis darbas, gal tik pora šimtų $ daugiau apmokamas ir braukia per visą Ameriką namus pardavę.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Į Zujūnus miesto autobusai kursuoja nuo 1987 metų; nuo 1957 metų miesto autobusai kursuoja į Naujuosius Verkius. Taip kad Jūsų argumentas nėra tikslingas.
    Jei galėtume palikti tokius maršrutus ir kursavimo dažnumą, viskas būtų gerai. Tačiau panaršius per Vilniaus VT temas matyti, kad labiausiai esamu VT nepatenkinti būtent tų priemiesčių gyventojai.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    ...pamiršdamas, kad jiems statantis namus laukuose apie jokį esamą VT ten nėra nė kalbos ...
    Į Zujūnus miesto autobusai kursuoja nuo 1987 metų; nuo 1957 metų miesto autobusai kursuoja į Naujuosius Verkius. Taip kad Jūsų argumentas nėra tikslingas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Cha, kitose šalyse tai padaroma norint sumažinti automobilių kiekį, bet stiprinamas viešasis transportas. Jus gi siūlote "užmušti" automobilius ir atimti viešąjį transportą iš atokesnių Vilniaus gyvenviečių. Globalinė izoliacija, kitaip nepavadinsi.
    Darote prielaidą, kad gyventojai negali rinktis, kur jiems gyventi, pamiršdamas, kad jiems statantis namus laukuose apie jokį esamą VT ten nėra nė kalbos. Vadinasi, tokia situacija juos tenkina. Manyčiau, išvada viena - dabartinė politika automobilių atžvilgiu yra per švelni, jei skatina žmones daryti tokius sprendimus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Deja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
    Problema ne fomaliose administracinėse ribose, bet savivaldoje. Vilniaus savivaldybė yra žemiausias savivaldos vienetas, kas mano nuomone nėra normalu! Net neįgalias seniūnijas ketinta panaikinti.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Deja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
    Cha, kitose šalyse tai padaroma norint sumažinti automobilių kiekį, bet stiprinamas viešasis transportas. Jus gi siūlote "užmušti" automobilius ir atimti viešąjį transportą iš atokesnių Vilniaus gyvenviečių. Globalinė izoliacija, kitaip nepavadinsi.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O jei rimtai: kaip suprasti tą suplanuotą Vilniaus-Kauno dvimiestį ateities vizijoje? Kuo šie miestai bus labiau sujungti? Skraidys koks traukinys 300 km/h pirmyn ir atgal dažnai piko metu?..
    Dvimiestis nėra tik fizinis miestų artumas. Jie niekada nebus sujungti tiesiogine to žodžio prasme.

    Dvimiestis labiau bendradarbiavimo prasme, nekonkuravimo tarpusavyje, bendrais projektais ir t.t. - tai yra kultūrinis ir ekonominis bendradarbiavimas (kiek daugiau, negu paprastas bendradarbiavimas).

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    ... ir beliks Lietuvą pervadinti Vilniumi.
    ir tada bus Ukraina 2

    Komentuoti:

Working...
X