Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sveikata, medicina, mityba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, urbanistai, tiems kas peikė sovietinius rajonus su skersai / išilgai pratryptais „mėšlinais“ takais, kurių 30 m. nieks neišgrindžia – nors buvau apgynęs tokių rajonų garbę teikdamas, jog saugomi keliai bėgiojant, bet yra ir daugiau pliusų:
    Veiksmingas ne mažiau už vaistus: kaip fizinis aktyvumas padeda smegenims?
    https://www.lrt.lt/naujienos/mokslas...deda-smegenims
    Kiekvienas žingsnis ant bėgimo takelio ar elipsinio treniruoklio padeda įvykdyti pirmąją iš šių dviejų sąlygų – prisotinti kraują deguonimi, tačiau jis nepadeda smegenims palaikyti orientacinių įgūdžių ir atminties sistemų.

    O štai kiekviena minutė, kurią nueinate negrįstu takeliu parke ar šiaip gamtoje, reikalauja atlikti šimtus mikroskaičiavimų dėl pėdos statymo kampo, spaudimo ar ėjimo tempo. Šie skaičiavimai stimuliuoja neuronų grandinę taip, kaip ji ir turi būti stimuliuojama.
    Fiziškai nebūnant aktyviems būtent lauke (nevaikštant sovietiniame mikrorajone, nevažiuojant į darbą dviračiu ir pan.):
    Pirmiausia dėl bendro nervinių signalų perdavimo greičio sulėtėjimo, prastėjančio nervų laidumo ir akių bei rankų koordinacijos mažėjimo prarandamas vikrumas.

    Tada dėl izoliacijos ir vienišumo jausmo prarandama motyvacija.

    Ir trečia, iš dalies dėl sulėtėjusios dopamino gamybos, prarandamas džiaugsmas ir pasitenkinimas kasdieniu gyvenimu.
    ♚ Google search in quotation marks: "Vilnius City Cycling Map" ♚

    Comment


      Na dus paskutiniai punktai tai labai individualiai. Pvz man sportuojant matyt nesigamina joks dopaminas nes jokio džiaugsmo ar pasitenkinimo nėra. Sportuoju iš reikalo, ne iš malonumo.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Na dus paskutiniai punktai tai labai individualiai. Pvz man sportuojant matyt nesigamina joks dopaminas nes jokio džiaugsmo ar pasitenkinimo nėra. Sportuoju iš reikalo, ne iš malonumo.
        Neteisingai sportuoji arba turi rimtų sveikatos problemų. Nuo pakankamos trukmės kardio veiklos išsiskiria atitinkami hormonai ir būna atitinkami reiškiniai.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Neteisingai sportuoji arba turi rimtų sveikatos problemų. Nuo pakankamos trukmės kardio veiklos išsiskiria atitinkami hormonai ir būna atitinkami reiškiniai.
          O kas yra pakankama trukmė? Mano cardio būna 20 min. Hormonai matyt išsiskiria ne visiems, nes man reiškinių nebūna, neskaitant nuovargio.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            O kas yra pakankama trukmė? Mano cardio būna 20 min. Hormonai matyt išsiskiria ne visiems, nes man reiškinių nebūna, neskaitant nuovargio.
            Mažoka. Kiek tenka skaityt, bėgimui minimumas 45min, dviračiui bent valanda, nes ne toks stabilus krūvis. Asmeniškai bėgimui bent valanda, dviračiui link dviejų valandų. Grynas kaifas būna po 2 valandų bėgimo arba 3-4 valandų ant dviračio.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Mažoka. Kiek tenka skaityt, bėgimui minimumas 45min, dviračiui bent valanda, nes ne toks stabilus krūvis. Asmeniškai bėgimui bent valanda, dviračiui link dviejų valandų. Grynas kaifas būna po 2 valandų bėgimo arba 3-4 valandų ant dviračio.
              Kad pas mane visa treniruotė yra 1h svoriai + 20 min cardio. Niekas čia 3-4 valandas neužsiims tokiom nesąmonėm.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Kad pas mane visa treniruotė yra 1h svoriai + 20 min cardio. Niekas čia 3-4 valandas neužsiims tokiom nesąmonėm.
                Sveikata (tiek fizinė, tiek psichologinė) nėra nesąmonė. Laikas pinigai, o visokio plauko gydytojai - labai dideli pinigai.

                Vieną dieną dirbk su svoriais, kitą tik kardio... Asmeniškai rytais kai yra galimybė darau mankštą (vietoj svarmenų labiau mėgstu pratimus paremtus kūno svoriu), o savaitgalį bent vieną dieną randu laiko ilgam kardio. Jei pasiseka susukt šimtuką plente, jei ne - prabėgt bent kokius 10-15km. Vasarą su daug šviesos ir darbo dienom galima įspraust bėgimą, o savaitgaliui lieka dviratis. Jei lija - mtb į mišką, jei geras oras - į plentą.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Sveikata (tiek fizinė, tiek psichologinė) nėra nesąmonė. Laikas pinigai, o visokio plauko gydytojai - labai dideli pinigai.

                  Vieną dieną dirbk su svoriais, kitą tik kardio... Asmeniškai rytais kai yra galimybė darau mankštą (vietoj svarmenų labiau mėgstu pratimus paremtus kūno svoriu), o savaitgalį bent vieną dieną randu laiko ilgam kardio. Jei pasiseka susukt šimtuką plente, jei ne - prabėgt bent kokius 10-15km. Vasarą su daug šviesos ir darbo dienom galima įspraust bėgimą, o savaitgaliui lieka dviratis. Jei lija - mtb į mišką, jei geras oras - į plentą.
                  Kadangi laikas pinigai tai 4 valandos yra nemaži pinigai.

                  Na tai čia toks tavo variantas jeigu visas laisvalaikis skirtas sportui. O normaliem žmonėms sportas yra tas dalykas kurį reikia padaryti dėl sveikatos ir tada jau galima užsiimti savo pomėgiais.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kadangi laikas pinigai tai 4 valandos yra nemaži pinigai.

                    Na tai čia toks tavo variantas jeigu visas laisvalaikis skirtas sportui. O normaliem žmonėms sportas yra tas dalykas kurį reikia padaryti dėl sveikatos ir tada jau galima užsiimti savo pomėgiais.
                    Na tai galima į 2 valandas susispaust - valanda per savaitę svoriams ir kitai mankštai ir valanda kardio.

                    Mano logika paprasta - rūpestis sveikata yra darbas. Laisvalaikis yra kas lieka po darbo-darbo ir darbo savo kūnui. Ilgainiui nesirūpinant savo kūnu laisvalaikis ir finansai jam mažės daug skaudžiau. Įskaitant ir ankstesnę pabaigą šitame matavime.

                    Čia nežiūrint į tai kiek sveikata padeda efektyviau atlikti kitus darbus ir kokia nauda iš to.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Mažoka. Kiek tenka skaityt, bėgimui minimumas 45min, dviračiui bent valanda, nes ne toks stabilus krūvis. Asmeniškai bėgimui bent valanda, dviračiui link dviejų valandų. Grynas kaifas būna po 2 valandų bėgimo arba 3-4 valandų ant dviračio.
                      Kasdien? Nebent dirbant freelanceriu.

                      Aš stengiuosi kasdien mankštintis 15-20 min. ir bent 1 val. vaikščioti greitu žingsniu (vasara kartais keičiu dviračiu).

                      Jei jau toks intensyvumas judumas 3-4-5 val. būtinas žmogui, tai reiktų gal darbintis kokiu BOLT išvežiotoju dviračiu ar bėgte (būtų išskirtinis atvejis). Anglies kasyklų pas mus, deja nėra.

                      Bet ką daryti programuotojams, ar vairuotojams ir pan., kai reikia sėdėti po 10-12 val. darbo vietoje? Dabar gi darbdaviai spaudžia kaip cintrinas, o "nuvarytus arklius nušauna".

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kasdien? Nebent dirbant freelanceriu.

                        Aš stengiuosi kasdien mankštintis 15-20 min. ir bent 1 val. vaikščioti greitu žingsniu (vasara kartais keičiu dviračiu).

                        Jei jau toks intensyvumas judumas 3-4-5 val. būtinas žmogui, tai reiktų gal darbintis kokiu BOLT išvežiotoju dviračiu ar bėgte (būtų išskirtinis atvejis). Anglies kasyklų pas mus, deja nėra.

                        Bet ką daryti programuotojams, ar vairuotojams ir pan., kai reikia sėdėti po 10-12 val. darbo vietoje? Dabar gi darbdaviai spaudžia kaip cintrinas, o "nuvarytus arklius nušauna".
                        Aišku, kad ne kasdien. Šiuo metu stengiuosi, kad gautųsi ~3 valandos per savaitę. Savijauta (tiek fizinė, tiek psichologinė) ne ideali, galėtų būti geriau, bet tikrai n kartų geriau nei laikotarpiu su minimaliu fiziniu aktyvumu. Be to, bent man, mankšta visiškai neatstojo pilno komplekto su ilgesnės trukmės kardio. Kūnas jautėsi kažkiek geriau, bet protinei veiklai naudos minimaliai. Skirstant laiką tarp mankštos ir kardio geriausias rezultatas. Vien kardio irgi ilgainiui atsiliepia kūno negalavimais.

                        Idealiausia buvo kai galėjau skirti ~7 valandas per savaitę. Savaitgalį išmint su dviračiu ilgiau, dar kartą-du prabėgt po darbų ir vienu-du rytus padaryt mankštą.

                        Kelis metus mėgėjiškai sportavau ir per savaitę gaudavosi ~ 15-20 valandų (priedo 40-50 valandų per savaitę atprograminant). Smagu prisimint įdomesnius pasiekimus. Bet tuo pačiu ir neliūdna, kad artimoje ateityje galimybių tam nenusimato ir vargu ar išvis gyvenime dar pasitaikys.

                        Comment


                          Nediplomuotas nesisteminis specialistas daug išmano ne tik apie kovido, bet ir encefalito skiepus.

                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Kadangi tema apie žurnalistinius tyrimus, tai dedu žurnalistinį tyrimą, kurį verta pamatyti.

                            Comment


                              Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
                              Kadangi tema apie žurnalistinius tyrimus, tai dedu žurnalistinį tyrimą, kurį verta pamatyti.
                              Gal reportažas apie Lietuvos mediciną čia tiks labiau nei šalia"Panama papers" skandalo.

                              Comment


                                SKANDALINGI FAKTAI , net rankos nusvyra nuo sovietinio riaugo ir savivales.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Precedento neturintis atvejis fiksuojamas futbolo sporto šakoje – per paskutinę savaitę net trys futbolininkai iškeliavo Anapus dėl širdies nepakankamumo. Tai – kroatas Marinas Cacičius, Omano rinktinės žaidėjas Mukhaledas Al-Raqadi ir vartininkas iš Egipto Ahmedas Aminas.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/sportas/futbola....d?id=89047585

                                  Comment


                                    Gal boosterius visi kaip tik gavo

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      Precedento neturintis atvejis fiksuojamas futbolo sporto šakoje – per paskutinę savaitę net trys futbolininkai iškeliavo Anapus dėl širdies nepakankamumo. Tai – kroatas Marinas Cacičius, Omano rinktinės žaidėjas Mukhaledas Al-Raqadi ir vartininkas iš Egipto Ahmedas Aminas.

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/sportas/futbola....d?id=89047585
                                      Nieko keisto, dauguma futbolininkų yra susivarę širdis ir ne toks retas atvejis, kai sustoja širdis ir gana jauname amžiuje.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Nieko keisto, dauguma futbolininkų yra susivarę širdis ir ne toks retas atvejis, kai sustoja širdis ir gana jauname amžiuje.
                                        2021 ženkliai daugiau mirė, net pagal cenzūruojančią wiki:
                                        https://en.m.wikipedia.org/wiki/List..._while_playing
                                        Pagal kitus šaltinius dar didesnis sąrašas.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Nieko keisto, dauguma futbolininkų yra susivarę širdis ir ne toks retas atvejis, kai sustoja širdis ir gana jauname amžiuje.
                                          O injekcijos šalutiniai poveikiai negalėjo pablogint širdžių situacijos?
                                          Sveikas berankis tokius poveikius turėjo, nelabai sveikam galėjo ir iki mirties nušokt:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X