Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė PornStar
    / Na galbut, bet bet kuriuo atveju Ryga investicijomis gerokai lenkia Vilniu... O dar jei prideti ir visus kitus Rygos privalumus, tai, kaip ir minejau, Vilnius ir tegali konkuruoti su Kaunu ar Kaliningradu
    Butu idomu pamatyti kokios nors statistikos ar kazko panasaus, nelabai pasitikiu vienasaliskais pasisakymais.

    Beje, kaip su gyvenamaja statyba? Vilnius gan zymiai lenkia Ryga ir sioje srityje (jeigu neklystu, ir Talinas beveik lenkia).

    Tiesa pasakius, Talinas atrodo kur kas gresmingiau negu Ryga, nes vien big city feeling'u ar tariamai gera geografine padetimi gyvas nebusi

    Comment


      #22
      Parašė PornStar
      @Geex: na taip, Vilniui dar tada pridek ir Kalinigrado uosta, Talina, Gdanska ir ta pacia Ryga, juk " turėdami savo HQ pvz Vilniuje jie krovinius galės gabenti tiesiai per uosta"
      Šiaip galbūt truputi blogai išsireiškiau, aš turėjau omenyje, kad Lietuva gali pasiūlyti geresnę infrastuktūrą kroviniams gabenti ir kas aišku naturalu, kompanijos, kurios gabens savo krovinius per Lietuvą, o tuo pačiu juos čia ir paskirstys (taip dar sukurdamos logistikos bazes) savo atstovybes atidarys būtent Vilniuje.

      Šiaip aš nesakau, kad taip bus, čia laikas parodys, bet taip gali būt. Mano pagrindinė mintis buvo, kad Ryga nėra tokia jau "superior"

      O Kaliningradą mes vistiek anksčiau ar vėliau okupuosim

      Comment


        #23
        @Geex
        puikus pointas, logistikos prasme Lietuva yra net nepalyginamai patrauklesnis krastas negu Latvija. Vienu suviu butu nusaunami du zuikiai - is logistikos baziu islostu Kaunas (prie kurio daugiausia tokiu objektu butu statoma), o Vilniuje butu atidaroma daugiau atstovybiu ar netgi HQ. Gan logiska.

        Comment


          #24
          / jei tu nepasitiki "vienasaliskais pasisakymais", tai pats susirask ta statistika, o po to ir aiskinikis. Cia yra eiliniai faktai.
          Del gyvenamosios statybos, tai as kaip tik manau, kad Vilnius vien su savo gyvenamaja komibloku statyba ilgai gyvas tikrai nebus... Rygoje, kaip ir Kaune, siuo metu zmones pirmenybe teikia individualiems namams, nors ateityje Ryga Vilniu neabejotinai aplenks ir gyvenamojoje komibloku statyboje del savo neissenkamo "big city" potencialo

          Comment


            #25
            Jeigu tu zinai, kazkokia statistika, kur Ryga pirmauja, turetum ja pateikti, nes man tokios statistikos nera zinoma isskyrus gyventoju skaiciu. O jeigu tu kalbi niekuo nesiremdamas, tai pats supranti, kad tokia nuomone vertinti rimtai yra keblu

            Comment


              #26
              / wuotevaaa, as tau ne statistikos departamentas

              Comment


                #27
                o kas ta ryga? o kas tas akropolis?

                Comment


                  #28
                  Parašė PornStar
                  / wuotevaaa, as tau ne statistikos departamentas
                  aha, tai teiginiai apie "masines investicijas Rygoje" tera tik PornStar'o is pirsto lauzti prasimanymai, neparemti jokia realia informacija ar statistika? Ar teisingai supratau?

                  Comment


                    #29
                    pagrindinis vilniaus plusas kaip jau kazkas minejo yra jo "uznugaris", daug didesne shalis lietuva, ir nesutinku su teiginiais kad ryga yra svarbiausias miestas baltijos shalyse, - politikoje - neabejotinas lyderis yra vilnius, jis yra svarbus politinis centras visos europos mastu ir ypac svarbus rytu ir vidurio europos regione, ekonomikoje, - talinas su vilnium ne kiek nenusileidzia rygai, ryga pirmauja tik tuo "feeling'u" , po keleriu metu toks dalykas manau atsiras ir vilniui, beto ta demografija irgi nera jau tokia palanki rygai, jie ten "eda" tuos rusus kaip koks kalio chloridas, jie po bishki migruoja ish latvijos, o zinant kad dauguma rygos gyventoju yra rusai, rygai tai gali turet tragishku pasekmiu. gal mano mintys buvo ishdestytos shiektiek padrikai, bet manau supratot ka norejau pasakyt

                    Comment


                      #30
                      Argumentai, kad Ryga yra "Baltijos saliu centras" ar "svarbiausias miestas" yra pasene ir niekuo neparemti. Vilnius siuo metu yra priekyje ir statybu ir investiciju srity ir nemanau, kad tai keisis artimiausiu laiku. Tas faktas, kad Ryga yra uostas ir didziausias Baltijos saliu miestas nieko nepakeis. Klaipedos uostas (vienintelis neuzsalantis uostas Baltijos salyse) ateity nustums Ryga i gilu seseli, o skirtumas tarp Vilniaus ir Rygos gyventoju skaiciaus irgi mazeja pakankamai sparciai.
                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                      Comment


                        #31
                        Uhhh ta lietuviška didybė... As manau, kad tiesiog mes nenorime pripažinti, kad kažkas už mus gali būti geresni ar pranašesni .
                        sigpic
                        Solov'ev Mikhail Mikhajlovich :senas:

                        Comment


                          #32

                          skirtumai tikrai nedideli ir balansuoja tai i viena tai i kita puse delto vieni gali remti viena miesta kiti kita is esmes abu jie vienodo lygio turintis savo pliusu ir kiekvienas savo minusu delto ir kila tokia neisprendziama diskusija

                          Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                          --------------------------------------------------

                          Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                          Comment


                            #33
                            ohoho, kazkas net tema sukure mano vardu
                            siaip as visiskai sutinku su Limpopo, nors nemanau kad ta lietuviska dydybe yra blogai Toli grazu.

                            @blitz: kalbant apie Klaipedos uosta....

                            BNS:
                            Klaipėdos jūrų uoste bendras krovinių srautas pernai smuko 4 proc., iki 20,25 mln. tonų. Pagal šį rodiklį jis buvo šeštas iš aštuonių rytinės Baltijos jūros pakrantės uostų. Tokie rezultatai labiausiai siejami su nepalankiais Rusijos geležinkelių tarifais.

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=6069154

                            I Lietuva atvedus Europinio gelezinkelio begius ir Rusijai ispletus visus uostus pries Sankt-Peterburgo, Klaipedos uosto laukia, manau, dar prastesni laikai...

                            O del visa kita - as del jusu komentaru atejau i prota: Vilnius yra Baltijos saliu Mega-Giga-Terra-polis, didziausias, galingiausias, centriskiausias ir kitoks -iausias miestas!!! Valiooo!

                            Comment


                              #34
                              imho, Vilnius ir Ryga labai panasus miestai pagal visus rodiklius ir lemiamas vaidmuo tenka geografinei padeciai. Jei ekonomine ir infrastrukturine regiono (baltarusijos, siaures lenkijos, vakaru rusijos) galia isaugtu - Vilnius greit pralenktu Ryga investiciju patrauklumu ir verslo perspektyvomis, taciau, kol kas yra (ir iki siol buvo) kaip tik atvirksciai...
                              Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                              Comment


                                #35
                                Et. Juokingai atrodo argumentai, jog investuojama į miestą dėl jo "big city feeling". Deja, verslas ne pramogos, ir ten vaikšto kitokie argumentai. Kad ir kaip mylėčiau Vilnių, deja, Ryga turi savų privalumų: neišexploitinta ekonomika, jūrų uostas pačiam mieste, oro uostas, kuriame lėktuvai kyla net į Niujorką! Be to, pliusas, kad lietuviai gali Rygoj be vargo rusiškai susišnekėt, ką padaryt jau darosi sunkiau Vilniuje.

                                Beje, keistai skamba, bet vienas rimtas Vilniaus trūkumų yra siaubinga kompanija "Lietuvos avialinijos" su ne ką geresniu VNO

                                Comment


                                  #36
                                  Su viskuo sutinku, bet cia kazka sumaisei :
                                  Parašė Meier
                                  Be to, pliusas, kad lietuviai gali Rygoj be vargo rusiškai susišnekėt, ką padaryt jau darosi sunkiau Vilniuje.
                                  Kam lietuviams sneketis rusiskai, jei jie gali susisneketi lietuviskai?

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė PornStar
                                    ohoho, kazkas net tema sukure mano vardu
                                    siaip as visiskai sutinku su Limpopo, nors nemanau kad ta lietuviska dydybe yra blogai Toli grazu.

                                    @blitz: kalbant apie Klaipedos uosta....

                                    BNS:
                                    Klaipėdos jūrų uoste bendras krovinių srautas pernai smuko 4 proc., iki 20,25 mln. tonų. Pagal šį rodiklį jis buvo šeštas iš aštuonių rytinės Baltijos jūros pakrantės uostų. Tokie rezultatai labiausiai siejami su nepalankiais Rusijos geležinkelių tarifais.

                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=6069154

                                    I Lietuva atvedus Europinio gelezinkelio begius ir Rusijai ispletus visus uostus pries Sankt-Peterburgo, Klaipedos uosto laukia, manau, dar prastesni laikai...

                                    O del visa kita - as del jusu komentaru atejau i prota: Vilnius yra Baltijos saliu Mega-Giga-Terra-polis, didziausias, galingiausias, centriskiausias ir kitoks -iausias miestas!!! Valiooo!
                                    Kalbant apie Klaipedos uosta, krovos apimtys vel pradejo augti ir artimiausiu metu man atrodo augs dar labiau, del K2 pasirasymo, Vikingo, nemazu gamyklu statomu Klaipedoje, kurios krovinius gabens butent per uosta.
                                    Siu metu duomenys:

                                    http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...informacija/15
                                    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                    Comment


                                      #38
                                      kazkaip pritilo si tema, o gaila. Neseniai teko kalbetis su keliais Latvijos (Rygos) gyventojais. Jie, aisku, irodinejo (draugiskai savo pranasuma palygindami su kitomis Baltijos saliu sostinemis. Ir is tiesu, Ryga, budama didziausiu miestu, turedama normalius oro ir juru uostus (t.y. neblogai pasiekiama vakarieciams), budama Baltijos saliu centre turi daug pranasumu. Vienas momentas rygiecius gasdino: galimas dipolis pas pietinius kaimynus...
                                      Panasu, po pokalbio praejo beveik pusmetis, kad Ryga stiprina savo pozicijas (pvz. Ryanair save baze rugsejo menesi ja pasirinko, Kempinski atidaro rygoj ir jurmaloj po viesbuti) - nes salia jos yra dar ir rimtas kurortas, kuris,beje, su sostine sujungtas 6 eismo juostu (po 3 i kiekviena puse) magistrale. Tad forumieciams klausimas (man jis retorinis) - ar dar kyla abejoniu dvimiescio butinybe...

                                      Comment


                                        #39
                                        Aisku smagu butu, kad ir pas mus su uostais reikalai tvarkytusi, bet ziurint kaip tvarkosi VNO ir kokios to pasekmes, tik graudu palieka. Ir del keliu tas pats.. dziaugemes dziaugemes, kad pas mus geri keliai, bet pavazinejus po Lenikija po keliu metu pertraukos pamatai kaip jie sparciai viska stato/remontuoja, kai tuo tarpu LT tik plauna milijardus keliui Vilnius-Kaunas, kuris praktiskai negereja nepaisant ten kisamu pinigu..

                                        Comment


                                          #40
                                          be to, prisiminus Lietuvos DFI (TUI) mazejimo tendencija 2006 m. visai nekaip galima pasijust...o del Vilniaus - Kauno magistrales darbu... Atrodo, jie niekad nesibaigs, tik mes matysim, kaip visi aplinkui tuoj tures geresnius kelius (Pvz. Maskvos aplinkelis pries 15 metu buvo prastas 4 juostu duobetas kelias, siuo metu jame po 5 juostas i abi puses, kas keli simtai metru puikus, dengti pesciuju viadukai). Aisku, maskvos finansai kiti, bet vis delto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X