Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ko šitų? Turi omeny bikeshare schemų, kur po to miestuose voliodavosi krūvos dviračių?
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPo to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur nori
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąŽiauriai įdomu, ačiū John.
Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žiauriai įdomu, ačiū John.
Nuotraukose nemažai skirtingų Zeekr 001.
Ar sutapimas ar Zeekr populiarus?
Papildyta:
Pratryniau šiek tiek savo žinučių kad John postas iš Šanchajaus būtų labiausiai matomas.
Nes John postas yra vienas geriausių ką ši tema yra mačiusi per ilgą laiką.
Geriau kad vienas iš geriausių temos postų geriau matytusi, nei kad būtų daug visko.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.24, 17:05.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJohn lauksim šiaip reportažo iš Šanchajaus lietuvio akimis
Lygiai taip pat atsisakė komentuoti Kinijos ambasadoriaus kalbą Paryžiuje.
Po to negalėtų nusipirkti bilieto į traukinį arba įsėdęs būtų nuvežtas ne ten kur noriPaskutinis taisė Arunasx; 2023.11.24, 16:35.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTruputį OT, o tai šitų nebeliko?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
O šitas logotipas ant mašinos ne "Betsafe"? ar tik man čia labai panašu?
Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
Šiaip pastebėjimai:
- Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
- Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
- Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
- Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
- Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose
Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.
Čia šiaip keli random shotai iš gatvių
Ar Betsafe jau ir Šanchajuje?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Žalsvi numeriai = EV, kaip ir Lenkijoje?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
Komentuoti:
-
Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
Šiaip pastebėjimai:
- Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
- Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
- Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
- Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
- Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose
Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.
Čia šiaip keli random shotai iš gatvių
Čia tas vienintelis vargšas ID.3, kurį mačiau
Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 18:53.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal
Gandai sako kad per didijį Cybertruck "delivery event" bus tik 10x Cybertruck.
https://insideevs.com/news/696922/te...deliveries-10/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiniečiai (Geely) maksimaliai investuoja į EV kūrimą Švedijoje.
Dabar Geteborgo mieste ruošiasi statyti daugiau nei 80 tūkstančių kvadratinių metrų būstinę vienam iš naujai įkurtų EV brendų.
Ir tokių investicijų yra daugiau.
Palyginimui: Flow pastatas Vilniuje turi 14 938 m2 antžeminio ploto (Citify)
Geely, Volvo deal considered 'one of the most successful mergers in decades'
Global Times
Ford labai micromanage'ino ir labai aiškino ką ir kaip Volvo turi daryti.
Dažnai į pievas ir privedė prie bankroto.
Geely vadovavimas buvo visai kitoks.
Suteikė geras sąlygas, negailėjo finansavimo ir davė parodyti ką sugeba.
Ir Volvo parodė, kad mažai nepasirodė.
Šiandien jau po truputį matosi kad Volvo-Geely grupė žingsnis po žingsnio darosi vienas iš pačių stipriausių autokoncernų pasaulyje.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.18, 11:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Polestar 4 pradėtas gaminti. Bus pardavinėjamas ir Europoj, ir Šiaurės Amerikoj.
Apžvalgos kurias mačiau, labai teigiamos.
Ta pati struktūra, sukurtas Švedijoje, gaminamas Kinijoje.
Atkreipkit dėmesį kad nėra galinio stiklo. Kameros pakeičia, trečioj, ketvirtoj ir penktoj nuotraukoj matosi kaip.
Komentuoti:
-
Zeekr 007- Design and engineering in Sweden
- Manufacturing and assembly in China.
- From €30k in China
- 0-100 in 2,84s (Lamborghini Huracán Tecnica 2023 in 3,2s)
Komentuoti:
-
Lotus Emeya- Dar vienas Volvo-Geely Grupės EV
- Brendas iš Anglijos, savininkai iš Kinijos, sukurtas Anglijoje ir Švedijoje (CEVT/ Volvo)
Nežinau ar atkreipėt dėmesį kad labai daug naujų EV ir atsigavusių autogamintojų turi sąsają su Švedija.
Jei būsit Londone, atkreipkit dėmesį kad taksi automobiliuose yra Volvo infotainment. Software šiek tiek pakeistas, bet hardware tas pats.
https://www.lotuscars.com/en-GB/emeya
Komentuoti:
Komentuoti: