Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Realiame gyvenime hibrido baterijos įkrovimo lygis neturi jokios akivaizdžios įtakos dinamikai. Dar klausimas, ar jūtūbiniuose testuose nesuveikia pvz. kokia kors apsauga nuo el. dalies perkaitimo ar pan.
    Zinoma suveikia.Jei ramiai vazineji - neturi, jei megsti paspaust - jauciasi bent ant rx450h nors ten ir VDV gan galingas.

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

      Zinoma suveikia.Jei ramiai vazineji - neturi, jei megsti paspaust - jauciasi bent ant rx450h nors ten ir VDV gan galingas.
      Ar realiai teko važiuoti naujomis hibridinėmis Toyotomis su 2.5 varikliu? Camry, RAV4 ar bent Corolla 2.0? Jeigu ir čia trūksta traukos važinėjant ne lenktynių trasoje, o tarp kitų automobilių, tai jūs turbūt Schumacheris.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Ar realiai teko važiuoti naujomis hibridinėmis Toyotomis su 2.5 varikliu? Camry, RAV4 ar bent Corolla 2.0? Jeigu ir čia trūksta traukos važinėjant ne lenktynių trasoje, o tarp kitų automobilių, tai jūs turbūt Schumacheris.
        Su NX300h vaziavau kaip rinkausi masina
        su city bee naujaja corolla ten 1.8 berods buvo

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          Zinoma suveikia.Jei ramiai vazineji - neturi, jei megsti paspaust - jauciasi bent ant rx450h nors ten ir VDV gan galingas.
          Jei esi labai agresyvus, gazas dugnas, stabdis dugnas tipo vairuotojas, tai gal ir gerai tas tariamas dinamikos sumažėjimas
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Jei esi labai agresyvus, gazas dugnas, stabdis dugnas tipo vairuotojas, tai gal ir gerai tas tariamas dinamikos sumažėjimas
            Tikrai taip.Galetu tai veikt ir ant BMW senesniu nei 10 metu.Pats gamintojas galetu tai iprogramuot

            Comment


              Tesla Cybertruck madingai baisus? Niekas nesitikėjo tokio žingsio dizaino srityje.

              Click image for larger version

Name:	B8DA5DB1-EF53-45DF-BB50-8AEEB6ECA5B8.jpeg
Views:	88
Size:	78,1 kB
ID:	1764840Click image for larger version

Name:	6921AFFA-64E9-41EF-A3B0-C06626C96303.jpeg
Views:	68
Size:	145,2 kB
ID:	1764841Click image for larger version

Name:	9BBF2ACB-23A8-475F-BCD7-71DE0EEDC766.jpeg
Views:	83
Size:	63,4 kB
ID:	1764842Click image for larger version

Name:	E211760E-C895-4E89-92F7-2303A99AEEFC.png
Views:	78
Size:	256,3 kB
ID:	1764843Click image for larger version

Name:	0C91CA0D-DA1F-4B6B-8712-7827C2FD4C2C.png
Views:	67
Size:	262,9 kB
ID:	1764844
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Žiūrėjau pristatymą tiesiogiai tai pirmas įspūdis buvo kaip ir daugelio, bet tiek prezentacijos eigoje, tiek dabar žiūrint į nuotraukas, kuo daugiau žiūriu aš į šitą pikapą toliau tuo man jis labiau patinka .

                Kai buvau jaunesnis, automobiliai ir visos su jais susijusios naujienos buvo labai įdomu, bet dabar 99% naujų automobilių yra tokie siaubingai nuobodūs ir panašūs vienas į kitą, kad bet koks noras sekti šitą industriją seniai išblėso. Tesla vienintelis gamintojas, kuris sugeba sudominti netradiciniais ir inovatyviais sprendimais ir džiugu matyti, kad nesiruošia jie patapti tiesiog dar vienu nuobodžiu gamintoju .

                Comment


                  Man panašiai: iš pradžių toks so-so, dabar jau labiau pradeda patikt. Jeigu žūtbūt reikėtų pickup'o, tai tikrai rimtai svarstyčiau. Kaina maža, specifikacijos belenkokios (atitinka sportinius automobilius), o dizainas tikrai išskirtinis. Klausimas yra ar jis pritrauks esamus pickup'ų savininkus pirkti (spėju, kad tai yra gana konservatyvus pirkėjas).

                  Bet skelbia, kad jau yra 150 tūkst. užsakymų (na, pre-orders, kur bet kada galima atsisakyt)

                  Comment


                    Lietuvos priešgaisrinės tarnybos
                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-11-28 143146.png
Views:	65
Size:	139,7 kB
ID:	1766082
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Comment


                        Taip žiūrint į esmę, tai padidinta Lamborghini versija.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Credits - @sarunasramoska

                          Click image for larger version

Name:	49e7b2d.jpg
Views:	78
Size:	43,4 kB
ID:	1766439
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Vis dėl to šiam modeliui yra svarbus nedažyto plieno stilius. Dažymas jau nuima efektą.

                            Policijos atveju vietoje baltos reikėtų palikt tą plieno spalvą.

                            Comment


                              Gal kas turit hibridinį Ford Mondeo? Mielai paskaityčiau atsiliepimus

                              Comment


                                Gana dažnas galvoja - kas tuos elektromobilius gali įpirkti, Lietuvoje algos mažos, žmonės sunkiai ir taip gyvena. Tai tikrai yra tiesa, bet nepamirškime, kad naujų automobilių salonai plečiasi ir atsinaujina irgi ne be reikalo. Priežastis paprasta - klientų naujam automobiliui tikrai yra.
                                Tam, kad suprasti naujų automobilių rinkos dydį, reikia pažiūrėti į Regitra pateikiamą statistiką. O ji teigia, kad per 2019 metus lietuviai užregistravo 46200 naujų lengvųjų M1 klasės automobilių. Ši statistika iš tiesų yra per gera, nes turime vieną naujų automobilių pardavėją, ypač mėgstantį reeksportą. Šio pardavėjo pagrindinėms markėms tenka apie 20000 naujų automobilių per 2019 metus, tad realiai lietuviai važinėjimui Lietuvoje nupirko apie 26000 naujų automobilių.
                                Naujų elektromobilių per tuos pačius 2019 metus užregistruota 162 vienetai. Ar šis skaičius parodo, kad naujų elektromobilių lietuviai neperka, nes jie per brangūs? Iš dalies – taip. Iš kitos pusės, manau jie apie elektromobilius žino per mažai bei kartais nesistengia pasigilinti į matematiką. Na, o aš skaičius mėgstu, tą jau žinote. Taigi, paskaičiuokime bent jau vieną variantą, „broliai kurmiai“:
                                BMW 3 vs Tesla Model 3
                                O taip, jau matau kiek nusivylimų ir neteisybės įžvelgiate šiame palyginime. Bet taip – Tesla „trečiukas“ yra pats aršiausias BMW 3, Audi A4, Mercedes C bei Lexus IS konkurentas JAV. Jis tiesiog žudo šio segmento konkurenciją. Kodėl tik JAV? Nežinau, gal jie iš tikrųjų moka skaičiuoti?
                                Tesla Model 3 standard range be papildomų opcijų Lietuvoje per Deals on Wheels LT kainuoja 49635 Eur. Taip, jau Lietuvoje. Ir dar mes siūlom puikias lizingo bei draudimo sąlygas. Skaitėte per daug Delfi‘o apie kosmines Tesla draudimo ir eksploatacijos kainas ir tuo šventai tikite? Reiškia dar tikrai neskambinote Deals on Wheels LT. Neišsiplėsiu – kas norės, pasidomės tiesiogiai.
                                BMW oficialioje svetainėje yra automobilių konfigūratorius. Deja, neveikia. Pasirinkus modelį, leidžia pasirinkti variklį ir po to visas džiaugsmas baigiasi. Nežinau kodėl – išbandžiau ir kelias skirtingas naršykles – nepadėjo. Pabandžiau ir mobiliąją svetainės versiją. Nepadėjo nei tai. Džiugu, kad bent kainininkas yra.
                                Pagal 2020 metų kainyną, pigiausias BMW 320i kainuoja 40590 Eur (beje, puslapyje kaina vos mažesnė). Kadangi konfigūratorius neveikia, nepavyko susikomplektuoti modelio, panašaus turimomis savybėmis į Tesla Model 3. Sulyginus komplektacijas, įtariu, kad BMW kaina susilygintų ar net viršytų Tesla kainą, bet tam, kad konkurencija būtų įdomesnė, palyginimui imsiu visiškai bazinę BMW kainą, nors tokių automobilių tikrai niekas neperka. BMW bus „plikas“, o Tesla net standartinėje komplektacijoje turės daug visko. Bet pralaimės garso izoliacijos ir bendro vaizdo viduje konkurse (ne visiems ta minimalistika patinka). Taigi, plikas BMW bus puiki atsvara Tesla minimalistikai.
                                Unicredit lizingo skaičiuoklė, pasirinkus visiškai standartines sąlygas, sako, kad už Tesla Model 3 jūs mokėsite:
                                - 4964 Eur pradinę įmoką (10%)
                                - 585,2 Eur mėnesinę įmoką (5 metų lizingas)
                                Likutinė automobilio vertė po 5 metų – 30% arba 14890 Eur.
                                BMW skaičiai atrodo taip:
                                - 4059 Eur pradinė įmoką (10%)
                                - 478,56 Eur mėnesinė įmoka (5 metų lizingas)
                                Likutinė automobilio vertė po 5 metų – 30% arba 12177 Eur
                                Taigi, Tesla Model 3 bei BMW 320i mėnesinės įmokos skirtumas – 106,64 Eur.
                                Sakykime, jūs per mėnesį nuvažiuojate 1500km. BMW kainoraštis teigia, kad vidutinės mišrios degalų sąnaudos yra apie 7 litrus benzino 100 km (min 6,3l, max 7,3l). Benzinas, sakykim kainuoja 1,2 Eur už litrą. Taigi, per mėnesį benzinui išleisite 126 eurus. Visa tai – idealiu atveju, jei važinėsite kaip pensininkas.
                                Tesla Model 3 Standard Range baterijos talpa – 54 kWh. Maždaug tiek kilovatvalandžių elektros energijos jums reikės ir ją pilnai įkrauti. 2020 elektros kaina Lietuvoje vienkainiu planu – 0,15 Eur už kilovatvalandę. Pasak WLTP matavimų, Model 3 su “pilnu baku” turėtų nuvažiuoti apie 400 km. Taip, čia galime pradėti valandas diskusijų apie tai, kad tiek nuvažiuoti neįmanoma, bet tada supraskime, kad 7l benzino BMW atveju neša lygiai tiek pat tiesos, kaip ir 400 km viena įkrova Tesla atveju. Taigi, skaičiuojame.
                                „Pilnas bakas“ – 54 kWh po 0,15 Eur yra 8,1 Eur. 8,1 Eur daliname iš 400 km ir gauname, kad 100 km Tesla sunaudotų elektros už 2,03 Eur. Apvalinam iki 2 Eur. Iš viso šio skaičiavimo gaunasi, kad 1500 km per mėnesį su Tesla Model 3, įkraunant ją namuose, jums kainuos 30 Eur. O kur dar galimybė mieste kai kur pasinaudoti nemokamu įkrovimu ar naktinio tarifo namie siūloma geresnė kaina? Benzino mieste nemokamai, deja, niekas nedalina. O ir naktį jis kažkodėl neatpinga. Beje, yra valstybių kur naktį benzinas pabrangsta.
                                Taigi, kuras važiuojant 1500 km per mėnesį su BMW kainuoja 126 eurus, su Tesla – 30 Eur. Skirtumas – 96 Eur. Na, o jei dar prisimenate, mėnesinės lizingo įmokos skirtumas – 106,64 Eur. Vadinasi, per mėnesį Tesla Model 3 standard range jums kainuos 10,64 euro, arba trim kavos puodeliais brangiau nei plikutėlis BMW 320i.
                                Vis dar galvojate, kad elektromobiliai brangūs ir jūs jo negalite sau leisti? Jei galite sau leisti BMW 3, Audi A4, Mercedes C ar panašios klasės automobilį, Tesla Model 3 turėtų būti “must have” pasirinkimas jūsų pirkimo variantų sąraše.
                                Na, nebent trys kavos puodeliai jums yra svarbiau
                                https://www.facebook.com/dealsonwhee...099?__tn__=K-R

                                Click image for larger version

Name:	82987998_2512403329003110_4657494378669932544_n.jpg
Views:	75
Size:	39,2 kB
ID:	1779148
                                Paskutinis taisė booraz; 2020.01.31, 13:56.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Su Tesla Lietuvoje problema ta, kad nėra oficialių atstovų (garantinio ir pogarantinio aptarnavimo centrų) ir supercharger'ių, iš ne vieno važinėjančio Lexus IS ar BMW 3 girdėjau, kad jei visa tai būtų, tai nedvejodami pirktų Tesla 3. Tad kol kas ir pardavimų negalime lyginti su JAV, šiaip lietuviai netgi dar labiau imlūs naujovėms nei amerikiečiai (daug ką pasako visokių revolut populiarumas).
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Su Tesla Lietuvoje problema ta, kad nėra oficialių atstovų (garantinio ir pogarantinio aptarnavimo centrų) ir supercharger'ių, iš ne vieno važinėjančio Lexus IS ar BMW 3 girdėjau, kad jei visa tai būtų, tai nedvejodami pirktų Tesla 3. Tad kol kas ir pardavimų negalime lyginti su JAV, šiaip lietuviai netgi dar labiau imlūs naujovėms nei amerikiečiai (daug ką pasako visokių revolut populiarumas).
                                    Kam ko reikia.Bet nelabai tikiu kad kas noretu is BMW 3 G20 persest i Model 3

                                    PS: Naujasis BMW 3 (330i benzinas 2.0litru su 185kW) su visom nuolaidom susikomplektavus gavosi 56 000EUR ir tai toli grazu sudeta ne viskas ko norisi
                                    Paskutinis taisė Darius555; 2020.01.31, 15:13.

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      Kam ko reikia.Bet nelabai tikiu kad kas noretu is BMW 3 G20 persest i Model 3
                                      Kuom BMW geresnis? Tesla 3 technologiškai visai kito lygmens automobilis, čia pan. kaip iphone vs Nokia 3310, nuvažiuoja pan. kaip BMW pilnu baku, galia 333 kW irgi žymiai didesnė, BMW čia tik brangus M3 turi pan. charakteristikas.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kuom BMW geresnis? Tesla 3 technologiškai visai kito lygmens automobilis, čia pan. kaip iphone vs Nokia 3310, nuvažiuoja pan. kaip BMW pilnu baku, galia 333 kW irgi žymiai didesnė, BMW čia tik brangus M3 turi pan. charakteristikas.
                                        Tu ciupinejai asmeniskai Model 3? As nieko nesakau rauna jis gerai - bet apei surinkimo kokybe ten net neverta sneket.Paziurek vien kaip nudazytos is fabriku ateina.Man asmeniskai tokie dalykai kliuna, bet jei kam nekliuna gal tuomet Model 3 ir geriau.Kiekvienas renkasi pagal save

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                          Tu ciupinejai asmeniskai Model 3? As nieko nesakau rauna jis gerai - bet apei surinkimo kokybe ten net neverta sneket.Paziurek vien kaip nudazytos is fabriku ateina.Man asmeniskai tokie dalykai kliuna, bet jei kam nekliuna gal tuomet Model 3 ir geriau.Kiekvienas renkasi pagal save
                                          Ar tie trūkumai neatsveria privalumų (galia, komfortas, sutaupyti degalai, A juostos, parkavimas centre)?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X