Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ignitis (Lietuvos energija) įrengė, čia žemėlapis:

    https://ignitison.lt/ikrovimo-stoteliu-zemelapis/
    O, dekui. Labai prajuokino tas:
    Ignitis priklausančiose stotelėse naudojama elektros energija pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių
    O taip, taip, po nauja jegaine pastate kiekvienai stotelei... (p.s. Lietuva daugiau nei 40% el energijos importuoja is Rusijos ir Baltarusijos)

    Kaina 0.25 €/kWh su PVM (namie kaina butu 0.13 vienos laiko zonos arba 0.10 jei krauti nakti ir ijungti dvi laiko zonas).
    Sakyciau pakankamai brangiai. ziema eiti traukti masina nuo krovimo stoteles per du kvartalus... tai jau pagalvosi ar verta taupyt tuos 30% kainos (paskaiciavau 5 eur / 100km su hyiudai ioniq phev winter ciklu mieste). Ivertinant masinos overprice'inga, vistiek benzas pigiau. Na, entuziastams patiks.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.10.07, 13:36.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      O, dekui. Labai prajuokino tas:

      O taip, taip, po nauja jegaine pastate kiekvienai stotelei... (p.s. Lietuva daugiau nei 40% el energijos importuoja is Rusijos ir Baltarusijos)

      Kaina 0.25 €/kWh su PVM (namie kaina butu 0.13 vienos laiko zonos arba 0.10 jei krauti nakti ir ijungti dvi laiko zonas).
      Sakyciau pakankamai brangiai. ziema eiti traukti masina nuo krovimo stoteles per du kvartalus... tai jau pagalvosi ar verta taupyt tuos 30% kainos (paskaiciavau 5 eur / 100km su hyiudai ioniq phev winter ciklu mieste). Ivertinant masinos overprice'inga, vistiek benzas pigiau. Na, entuziastams patiks.
      Šiaip naktinė su atitinkamu planu tik 0,026 Eur/kWh, tai gaunasi beveik 10 kartų brangiau nei namie. Bet čia kaip suprantu į tarifą įeina ir nemokamas parkavimas. Brangoka aišku, bet šiaip logiška, kad tokioje vietoje krauti bus brangiau nei namie, čia panašiai kaip ir namie pavalgyti pigiau nei restorane mieste. Kai elektromobiliai išpopuliarės ir kiekvienoje degalinėje bus po krovimo stotelę, tada ir kaina sumažės, nes kaip matom žirklės mažėti dar gana nemažos. Degalinės turbūt apskritai nemokamai siūlys krautis, kad tą pusvalandį pas juos sėdėtum, valgytum dešrainius ir gertum kavą, nes iš benzo uždirbti nebeišeis.

      https://www.eso.lt/lt/namams/elektra...inos-2019.html
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.07, 13:49.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Šiaip naktinė su atitinkamu planu tik 0,026 Eur/kWh, tai gaunasi beveik 10 kartų brangiau nei namie. Bet čia kaip suprantu į tarifą įeina ir nemokamas parkavimas. Brangoka aišku, bet šiaip logiška, kad tokioje vietoje krauti bus brangiau nei namie, čia panašiai kaip ir namie pavalgyti pigiau nei restorane mieste. Kai elektromobiliai išpopuliarės ir kiekvienoje degalinėje bus po krovimo stotelę, tada ir kaina sumažės, nes kaip matom žirklės mažėti dar gana nemažos. Degalinės turbūt apskritai nemokamai siūlys krautis, kad tą pusvalandį pas juos sėdėtum, valgytum dešrainius ir gertum kavą, nes iš benzo uždirbti nebeišeis.

        https://www.eso.lt/lt/namams/elektra...inos-2019.html
        JAV visai neseniai atsidarė pirmoji "degalinė", kuri atsisakė tradicinių degalų ir pradėjo siūlyti grynai tik elektromobilių krovimą: https://www.fastcompany.com/90410452...hicle-chargers

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Šiaip naktinė su atitinkamu planu tik 0,026 Eur/kWh, tai gaunasi beveik 10 kartų brangiau nei namie.

          https://www.eso.lt/lt/namams/elektra...inos-2019.html
          Ne, cia kainos uz persiuntima, ne pacia elektra.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Ir kiekvienoje degalinėje bus po krovimo stotelę, tada ir kaina sumažės, nes kaip matom žirklės mažėti dar gana nemažos. Degalinės turbūt apskritai nemokamai siūlys krautis, kad tą pusvalandį pas juos sėdėtum, valgytum dešrainius ir gertum kavą, nes iš benzo uždirbti nebeišeis.
            Kiek reikės krovimo vietų pakrauti elektromobilius vidutinio intensyvumo "degalinėje" (laikas keisti pavadinimus?), niekas neskaičiavo? Primetu, kad kažkur 40-60

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kiek reikės krovimo vietų pakrauti elektromobilius vidutinio intensyvumo "degalinėje" (laikas keisti pavadinimus?), niekas neskaičiavo? Primetu, kad kažkur 40-60
              Mažiau, nes dauguma krausis namie, darbe, plius rozetę įrengti ir aptarnauti kainuoja tikrai pigiau nei degalų kolonėlę.
              Flickr

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kiek reikės krovimo vietų pakrauti elektromobilius vidutinio intensyvumo "degalinėje" (laikas keisti pavadinimus?), niekas neskaičiavo? Primetu, kad kažkur 40-60
                Siūlyčiau įvertinti autonominio transporto perspektyvą. Degalinės miestuose apskritai gali išnykti.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Siūlyčiau įvertinti autonominio transporto perspektyvą. Degalinės miestuose apskritai gali išnykti.
                  O taip, bet man baisu pagalvoti apie daugiabučių kiemus, su per langus išmestais ilgintuvais

                  Comment




                    Visgi elektromobiliai į senų daugiabučių kiemus veikiausiai ateis vėliausiai, daug greičiau į nuosavus namus ir naujos statybos daugiabučius, kur žmonės turi požeminius garažus. Bet jau būtų pats laikas į naujų daugiabučių statybos reglamentus įtraukti reikalavimą, kad trifazis būtų įrengtas visuose garažuose ir požeminėse stovėjimo vietose, o stovėjimo aikštelėje kieme laidai taip pat turėtų būti išvedžioji, paliekant galimybę įkrovimo stoteles įrengti vėliau pagal poreikį, nes kiek aš suprantu vėliau kasti griovius ir tiesti laidus gali kainuoti brangiau, nei pačią stotelę pastatyti.

                    Comment


                      Net ir prieš gerus 10 metų statytuose namuose ne problema pasidaryt požeminiam garaže stotelę. Kaimynai darėsi. Sakė kaina nesikandžioja, pats įrengimas irgi nebuvo problema.

                      Comment


                        Tesla Model 3 VOKIETIJOJE laimėjo geriausio automobilio titulą THE GOLDEN STEERING WHEEL 2019. Tesla Model 3 gavo daugiausiai taškų nepriklausomai nuo automobilio klasės. Spjūvis į veidą vokiečių gamintojams jų gimtinėje?

                        Elon Musk taip pat pranešė apie Gigafactory 4 Berlyno regione.
                        Vieta:
                        https://goo.gl/maps/1BiFDcroaVX81oKVA

                        Apdovanojimai:
                        https://www.axelspringer.com/en/pres...-the-best-cars
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Tesla Model 3 VOKIETIJOJE laimėjo geriausio automobilio titulą THE GOLDEN STEERING WHEEL 2019. Tesla Model 3 gavo daugiausiai taškų nepriklausomai nuo automobilio klasės. Spjūvis į veidą vokiečių gamintojams jų gimtinėje?

                          Elon Musk taip pat pranešė apie Gigafactory 4 Berlyno regione.
                          Vieta:
                          https://goo.gl/maps/1BiFDcroaVX81oKVA

                          Apdovanojimai:
                          https://www.axelspringer.com/en/pres...-the-best-cars
                          Jaučiu kaip fosilijos verkia ir džiaugiuosi

                          Comment


                            Parašė Smauglys Rodyti pranešimą

                            Jaučiu kaip fosilijos verkia ir džiaugiuosi
                            Elektra kuria perkam 100% "žalia"?

                            Comment


                              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                              Elektra kuria perkam 100% "žalia"?
                              Bent jau turi potencialą tokia būti. Priešingai nei deginamas kuras.

                              Comment


                                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                Elektra kuria perkam 100% "žalia"?
                                Žalesnė nei fosilija, su dideliu potencialu būt žaliai, jau nekalbant apie energijos panaudojimo efektyvumą.
                                Mane asmeniškai žavi ne ekologiškumas, bet švara, trauka, o ne smirdinčios, drebančios fosilijos.
                                Kaip kažkada pyko ant automobilių žirgų mėgėjai, taip dabar fosilijos pyksta ant elektromobilių, kas tiesiog yra neišvengiama, ir juokas ima žiūrint kaip priešinasi progresui.

                                Comment


                                  Ir šiaip man keista, kad yra besipriešinančių. Atrodytų daugiau jų turėtų būti prieš autonominius automobilius. Elektriniai juk traukia geriau, geresnę akseleraciją turi, yra manevringesni ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Ir šiaip man keista, kad yra besipriešinančių. Atrodytų daugiau jų turėtų būti prieš autonominius automobilius. Elektriniai juk traukia geriau, geresnę akseleraciją turi, yra manevringesni ir pan.
                                    Nepastebiu, kad būtų daug besipriešinančių elektromobilių technologijai kaip tokiai. Taip, daliai vairuotojų variklio birzgimas, pilamo benzino kvapas ar žiemos rytą rūkstantis garas yra dalis patirties. Vis tik dažniau tenka susidurti su požiūriu, kad elektromobilių technologija dar nėra pakankamai subrendusi, kad pakeistų vidaus degimo variklius artimiausiu metu. Ir negali sakyti, kad visi argumentai yra tik inertiškas priešinimasis pokyčiams.

                                    1. Neatsakyti klausimai apie patikimumą. Kiek suprastės automobilio charakteristikos laikui bėgant ir kiek nukris automobilio vertė po n metų. Kiek kainuos taisymas sugedus specifinėms sistemoms, ką galės Petka garaže pataisyti, o kam reikės ieškoti serviso.
                                    2. Baterijos talpa, kuri atrodo pakankama idealiomis sąlygomis, gali drąstiškai sumažėti pvz. paspaudus šaltukui ir įjungus šildymą.
                                    3. Infrastruktūrinės kliūtys. Nors miestuose ir keliuose vis lengviau rasti elektromobilių įkrovos stotelių, didžioji dauguma neturi galimybės krauti elektromobilio per naktį ar darbo metu.
                                    4. Mažas pasirinkimas. Kol kas esi priverstas rinktis iš kelių gamintojų siūlomų kelių modelių ir kėbulo tipų. Naudotų elektromobilių rinka iš esmės neegzistuoja.
                                    5. Neatsakyti klausimai apie ekologiškumą. Dažniausiai kalbama tik apie vietinį efektą CO2 emisijoms, tačiau taip pat reikia įvertinti ir el. energijos šaltinio, gamybos bei perdirbimo procesų poveikį aplinkai.
                                    Paskutinis taisė kutas; 2019.11.16, 13:59.

                                    Comment


                                      1. Atsakyta. Model S gaminamas jau nuo 2012 metų. 7 metai duomenų.
                                      2. Tesla prekiauja ir Norvegijoje, Švedijoje. Tomis sąlygomis išbandyta.
                                      3. Taip.
                                      4. Taip.
                                      5. Apie tradicinių auto ekologiškumą gamybos procese (įskaitant kuro gavybą) niekas išvis nekalba.
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.16, 15:16.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        1. Atsakyta. Model S gaminamas jau nuo 2012 metų. 7 metai duomenų.
                                        Ir atsakymas, kad Tesla aptarnavimas vienokių ar kitokių problemų atvejų yra labai problematiškas. Pradedant grynai Teslos problemom (sunku gauti kėbulo dalių po avarijų ir t.t.), tiek susijusiom su elektrinėm dalim (elektrinės dalys genda retai, bet remontas labai labai problematiškas)

                                        Be to, koks LT auto vidutinis amžius? 7 metai istorijos yra tik priešistorė kada eilinis LT pilietis pradeda žiūrėt į auto ir domisi kaip važiuos dar antra tiek. Ir žiūrint į kokius Leaf ilgalaikė eksploatacija nėra tokia jau paprasta.

                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        2. Tesla prekiauja ir Norvegijoje, Švedijoje. Tomis sąlygomis išbandyta.
                                        Ir žinoma, kad šaltu oru baterijų talpa sumažėja. Net ir nepaisant visų komplikuotų Tesla baterijų sistemų, kurios labai išpučia kainą. Model S yra ganėtinai prabangus auto. Model 3 irgi toli gražu nėra vidutinės klasės.

                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        5. Apie tradicinių auto ekologiškumą gamybos procese (įskaitant kuro gavybą) niekas išvis nekalba.
                                        Kalbama. Dažniausiai prieinama prie išvados, kad elektromobiliai imant pilną procesą teršia daug ir ištraukia tik į pliusą tik jei naudojama labai ekologiška elektros energija

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          1. Atsakyta. Model S gaminamas jau nuo 2012 metų. 7 metai duomenų.
                                          2. Tesla prekiauja ir Norvegijoje, Švedijoje. Tomis sąlygomis išbandyta.
                                          3. Taip.
                                          4. Taip.
                                          5. Apie tradicinių auto ekologiškumą gamybos procese (įskaitant kuro gavybą) niekas išvis nekalba.
                                          Vieno premium segmento elektromobilių gamintojo sekmė nėra pakankamas argumentas eiliniam gyventojui įtikinti, nes jis Teslą matys kaip savo ausis. Greičiau jau Nissan Leaf ar VW e-up, e-golf tiktų kaip pavyzdžiai. Bet ir tokiu atveju kalbame tik apie kelis didžiausią patirtį turinčius gamintojus. Visi kiti mainstreaminiai gamintojai kol kas gali pasigirti 0-3 m. istorija.

                                          Vidutinis Lietuvoje pirmą kartą registruojamo automobilio amžius ~ 11 metų. Jei vidutinis vairuotojas palyginus gerai įsivaizduoja, ko tikėtis iš tokio amžiaus vdu automobilio, tai apie 11+ m. amžiaus sulaukusio elektromobilio būklę gali tik spėlioti.

                                          Statistiniam pirkėjui racionaliausias variantas pakeisti jo 2005 m. GOLF MK V bus 2010 m. Golf MK VI, tad nieko keisto, kad kalbos apie elektromobilizaciją jam atrodys kaip iš fantazijų srities ir šiek tiek erzins.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X