Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    BMW iš USA einamas daiktas, kad ir už brangiai( niekas labdaros nedalina), Polo mažai kam įdomus spuogas
    Nelabai apsimoka pirkti auto iš JAV, doleris dabar brangus, daug kainuoja gabenimas, visokie muitai, jei reikia kažką remontuoti gali nebūti detalių lietuviškuose servisuose, plius dar istoriją sunkiau atsekti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.30, 16:30.
    Flickr

    Comment


      Kolkas apsimoka, bet tik apynaujas auto 1-2metų reeksportui į DE

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Kolkas apsimoka, bet tik apynaujas auto 1-2metų reeksportui į DE
        Ar Vokietijoje labai perka naudotus automobilius iš JAV? Tada geriau tiesiai į DE vežti nei aplinkui per LT.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Nelabai apsimoka pirkti auto iš JAV, doleris dabar brangus, daug kainuoja gamenimas, visokie muitai, jei reikia kažką remontuoti gali nebūti detalių lietuviškuose servisuose, plius dar istoriją sunkiau atsekti.
          Labai isbrange kebulo darbai jei reikes dazyt, lygint
          Detales kebulo tinka is EU modeliu

          Bet bendrai paemus kaip pasiseks - siaip jei mazai dauzta pirkt kaip sau tuomet brangiai labai gausis finale: kaina bus artima kad pirktum tarkim is vokietijos BMW dilerio kokia nors ex-demo masina. Be to jei pirksi vokietijoje gausi ir galiojancia gamykline garantija ir turesi nemusta masina
          Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.30, 16:36.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ar Vokietijoje labai perka naudotus automobilius iš JAV? Tada geriau tiesiai į DE vežti nei aplinkui per LT.
            Taip tai yra daroma. Perki permusta is JAV cia atstatai.Vezi I DE.Is DE keliauja toliau I Turkijas ir Marokus visokius. Vokieciai jas nelabai perka nes zino kas per frankensteinai buna.
            Niekas sveiku masinu is JAV neplukdo nes sakau neapsimoka

            Comment


              Dar Kaune padaro vokiška TUV ir prašom, mašinos kilmė DE. Esu važiavės taksi Amsterdame, tai taksistas susižinojęs, kad iš LT, pradėjo klausinėt, kaip ten realiai su Kaunu ir mašinom iš USA, planuoja ieškot partnerių, žino Regitra ir t.t. NL irgi stipri perekūpinimo biznyje.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Dar Kaune padaro vokiška TUV ir prašom, mašinos kilmė DE. Esu važiavės taksi Amstardame, tai taksistas susižinojęs, kad iš LT, pradėjo klausinėt, kaip ten realiai su Kaunu ir mašinom iš USA, planuoja ieškot partnerių, žino Regitra ir t.t. NL irgi stipri perekūpinimo biznyje.
                Taip pamirsau paminet kad padaro kilme vokiska.Teslas irgi plukdosi cia I LT dauztas ir paskui vargsta daug kas, nes Teslai neina uzsakyt detaliu kebulo beveik jokiu - nes gamintojas tiesiog ju netiekia.

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                  Nes as matau kad tas BMW parveztas is JAV.Is ten sveiku masinu perpardavimui niekas neperka.Jei jis ir neskendes tuomet jis bus dauztas buves ir suremontuotas "pardavimui" .
                  Polo irgi bus dajotas garantuotai nes vokietijoje jie Brangus ir normalaus stovio be 9000EUR nepaimsi.


                  Taigi 9000 EUR vs 23 000EUR

                  Ir kaip pats matai neapsimoka su elektra kol kas vaziuot.
                  Sorry, nepastebėjau, kad iš JAV, tai jo bus mušta tikrai. Skirtumas didėja tarp automobilių.

                  Tiesa dar vienas argumentas visada užmirštamas tarp elektromobilių ir automobilių. T.y. kilovatų skaičius. Pavyzdžiui pirkdamas BMW tu gauni 125kW galią, o Polo tik 55kW, tai jeigu pirktum paprastą automobilį su tiek pat kilovatų, tai atsieitų tikrai daugiau negu 9000 eurų.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    Taip pamirsau paminet kad padaro kilme vokiska.Teslas irgi plukdosi cia I LT dauztas ir paskui vargsta daug kas, nes Teslai neina uzsakyt detaliu kebulo beveik jokiu - nes gamintojas tiesiog ju netiekia.
                    Įdomu, Lietuvoje veikia bent vienas autorizuotas Tesla servisas, kur būtų galima atlikti tiek garantinius, tiek pogarantinius darbus, ar nusipirkęs mašiną už 100k eur turi vežti taisyti į garažiuką?
                    Kalbant apie apie suklijuotas auto, kokia garantija, kad avarijos metu iššaus visos pagalvės ar rėmas nesubirės, nes stuktūrinių rėmo pažeidimų garaže taip paprastai nesutvarkysi. Plius šiaip kur garantija, kad bet kada koks variklis ar bet kuris komponentas nenusprogs, nes neaišku, kokia jo būklė po avarijos smūgio, ar nebuvo įskilimų, išlinkimų ir pan.? Kaip sakot perkamos 1-2 metų senumo mašinos, tai žmonės reiškia nėra visiški ubagai, ar tada ne geriau vietoje suklijuoto BMW 5 nusipirkti naują geriausios komplektacijos passatą?
                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.31, 11:33.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Įdomu, Lietuvoje veikia bent vienas autorizuotas Tesla servisas, kur būtų galima atlikti tiek garantinius, tiek pogarantinius darbus, ar nusipirkęs mašiną už 100k eur turi vežti taisyti į garažiuką?
                      Kalbant apie apie suklijuotas auto, kokia garantija, kad avarijos metu iššaus visos pagalvės ar rėmas nesubirės, nes stuktūrinių rėmo pažeidimų garaže taip paprastai nesutvarkysi. Plius šiaip kur garantija, kad bet kada koks variklis ar bet kuris komponentas nenusprogs, nes neaišku, kokia jo būklė po avarijos smūgio, ar nebuvo įskilimų, išlinkimų ir pan.? Kaip sakot perkamos 1-2 metų senumo mašinos, tai žmonės reiškia nėra visiški ubagai, ar tada ne geriau vietoje suklijuoto BMW 5 nusipirkti naują geriausios komplektacijos passatą?
                      Garantijos jokios kad kas nors neislys.Del to geriau jeigu jau nusprendei is JAV paciam pirkti aukcione ir remontuotis bet ir tai nebusi apsaugotas.Cia dar seniau vienas zmogenas pirko masina is JAV susitvarke pasivazinejo pora menesiu ir uzkale variklis - finale stovejo ta masina apie metus kol autolauzyne rado kita varikly.

                      Del VW Passat su garantija vs BMW 5 JAV : cia kiekvieno asmeniniai prioritetai ka pirkt. As pvz perku daigta su garantija ir man tikrai penkis metus maziausiai rupi kad kas nors atisitks.Kitam reikia pasipuntavot o turi pinigu geriausiu atveju ant Superbo tai ir perka kate maise paskui verkia kad variklis srote kainuoja 4000EUR

                      Del Teslos - abejoju ar kas ant LT ja yra pirkes nauja, visos vazineja is JAV parvikltos. Ji neverta tu 100k EUR nes ten barskalas yra.Opel Insignia kokybiskiau surinkta uz Tesla.As net neabejoju kad tikrai Teslai itakos jau bent tures dabar paleistas Audi E-tron ir Mercedes modelis kurie yra pasaka palyginus su Tesla - aisku nelyginu nuvaziuojamo atstumo, bet e-tronas valdosi ir vaziuoja tikrai puikiai
                      Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.31, 12:39.

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Sorry, nepastebėjau, kad iš JAV, tai jo bus mušta tikrai. Skirtumas didėja tarp automobilių.

                        Tiesa dar vienas argumentas visada užmirštamas tarp elektromobilių ir automobilių. T.y. kilovatų skaičius. Pavyzdžiui pirkdamas BMW tu gauni 125kW galią, o Polo tik 55kW, tai jeigu pirktum paprastą automobilį su tiek pat kilovatų, tai atsieitų tikrai daugiau negu 9000 eurų.
                        Nu tu teisus - as ir noreciau turret EV kaip antra masina po miesta vazinetis.Bet reikia turet salia ir iskastiniu kuru varoma kazka.Kaip tu pvz isivaizduoji kelione I kokia Kroatija su EV? Teko aisku Kroatijoj matyt ne viena Tesla su norvegiskais numeriais

                        Kol kas EV yra tikrai ne kiekvieno kisenei - nes nu moket 40k EUR uz e-Golf kazkaip manau neprotinga

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                          Nu tu teisus - as ir noreciau turret EV kaip antra masina po miesta vazinetis.Bet reikia turet salia ir iskastiniu kuru varoma kazka.Kaip tu pvz isivaizduoji kelione I kokia Kroatija su EV? Teko aisku Kroatijoj matyt ne viena Tesla su norvegiskais numeriais

                          Kol kas EV yra tikrai ne kiekvieno kisenei - nes nu moket 40k EUR uz e-Golf kazkaip manau neprotinga
                          Apskritai nelabai įsivaizduoju kelionės į Kroatiją su automobiliu. Tam yra daug pigesnės, greitesnės ir saugesnės alternatyvos kaip lėktuvai.

                          Jei uždirbi 5k eur per mėnesį, tai pataupyti metus ir nusipirkti e-Golf nėra neprotinga, tai kaip tik labiau protinga, nes tada tavo kieme/garaže nebus benzino/dyzelio kvapo, nereikės į degalinę tepliotis rankų ir t.t.

                          Uždirbant 1k eurų per mėnesį, tai faktas, kad reikia ieškoti alternatyvų kitų, nepirksi e-Golf su mėnesine 400 eur per mėnesį įmoka.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Įdomu, kodėl tokie kainų skirtumai tarp tarkime Golfo su vidaus degimo varikliu ir elektra varomo.
                            Turiu omenyje iš production costs pusės. Ko gero liūto dalį skirtumo sudaro baterija?
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą

                              Apskritai nelabai įsivaizduoju kelionės į Kroatiją su automobiliu. Tam yra daug pigesnės, greitesnės ir saugesnės alternatyvos kaip lėktuvai.

                              Jei uždirbi 5k eur per mėnesį, tai pataupyti metus ir nusipirkti e-Golf nėra neprotinga, tai kaip tik labiau protinga, nes tada tavo kieme/garaže nebus benzino/dyzelio kvapo, nereikės į degalinę tepliotis rankų ir t.t.

                              Uždirbant 1k eurų per mėnesį, tai faktas, kad reikia ieškoti alternatyvų kitų, nepirksi e-Golf su mėnesine 400 eur per mėnesį įmoka.

                              ...
                              nebus benzino/dyzelio kvapo - is kur istraukei kad yra tas kvapas. Jei su kanistrais pilstai kontrobanda ir prilaistai ant zemes aisku kad bus. Dabar Euro 6 galiu valanda laikyk uzkurta ten jokio kvapo nebus. Pries tai Euro 5 buvo irgi nesijaute.

                              Zinai vien del kvapo mest 40k EUR uz golfa manau turi tikrai but atbulu galu darytas

                              Del Kroatijos - man pvz patinka vaziuot as bijau skrist.

                              Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.31, 13:23.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kodėl tokie kainų skirtumai tarp tarkime Golfo su vidaus degimo varikliu ir elektra varomo.
                                Turiu omenyje iš production costs pusės. Ko gero liūto dalį skirtumo sudaro baterija?
                                Baterija ir kiti kastai - ji reikejo suprojektuot ir t.t Todel tokia savikaina ir gavosi.

                                Comment


                                  Ar čia tik miesto legenda, kad elektromobiliuose vasarą karšta, o žiemą šalta? Arba kitaip - ar elektromobiliai pakankamai šildo ir vėsina?

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	SmartSelect_20190531-115300_Chrome.jpg
Views:	60
Size:	184,1 kB
ID:	1725912
                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kodėl tokie kainų skirtumai tarp tarkime Golfo su vidaus degimo varikliu ir elektra varomo.
                                    Turiu omenyje iš production costs pusės. Ko gero liūto dalį skirtumo sudaro baterija?
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Radau įdomios statistikos apie elektromobilius, hibridus, dyzeliu, benzinus Lietuvoje:
                                      https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...cius-lietuvoje
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Click image for larger version  Name:	SmartSelect_20190531-115300_Chrome.jpg Views:	1 Size:	184,1 kB ID:	1725912
                                        Ok, skaičiuojam, golfas turi 32 kWh bateriją, reiškia prie dabartinių kaštų 200 USD už kWh ji kainuoja 6400 USD, po 10 metų pagal šitą diagramą galima tikėtis 150 USD kainos už kWh, tai golfo baterija kainuos 4800 USD, atpigimas baterijos per 10 metų 1600 USD. Dabar naujas elektrinis golfas kainuoja nuo 42 tūkst. Eur, tai įvertinus baterijos atpigimą gaunasi kaina po 10 metų 40,6 tūkst. Eur, kai tuo tarpu tokios pat komplektacijos golfas su VDV kainuoja max 20 tūkst. Eur. Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ok, skaičiuojam, golfas turi 32 kWh bateriją, reiškia prie dabartinių kaštų 200 USD už kWh ji kainuoja 6400 USD, po 10 metų pagal šitą diagramą galima tikėtis 150 USD kainos už kWh, tai golfo baterija kainuos 4800 USD, atpigimas baterijos per 10 metų 1600 USD. Dabar naujas elektrinis golfas kainuoja nuo 42 tūkst. Eur, tai įvertinus baterijos atpigimą gaunasi kaina po 10 metų 40,6 tūkst. Eur, kai tuo tarpu tokios pat komplektacijos golfas su VDV kainuoja max 20 tūkst. Eur. Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
                                          Viskas dėl masinės gamybos, kuri paprastiems automobiliams yra išdirbta per šimtus metų.

                                          Čia labai gerai paaiškinta, kad dar ir auto gamintojai bijo sužlugdyti savo paties biznį, kaip buvo su Kodak.

                                          https://thedriven.io/2018/11/30/ev-p...nt-automakers/

                                          The answer is that EVs are a ‘disruptor’ –the electric motor with around 17 parts replaces the ICE with 400, 500 or more parts. The EV single speed reduction gear transmission replaces those pesky (and occasionally unreliable) multi-speed gearboxes and DSG clutch systems. Together, these can reduce a vehicle manufacturing workforce by up to a third.

                                          BNEF in their 2018 Electric Vehicle Report predicted that ‘the upfront cost of EVs will become competitive on an unsubsidized basis starting in 2024. By 2029, most segments reach parity as battery prices continue to fall’.
                                          Tai dar kokiems penkiems metams reikia pirkti hibridą, o po to elektromobilį.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X