Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    The series production of Audi electric motors has officially started in Hungary. The Audi plant in Győr, the largest engine manufacturing unit in the world, is now heading for a global leading position in the field of electric drive systems, too. The electric engines made here are produced for the Audi E-tron SUV, to be launched shortly, the first purely electric model of the German premium car manufacturer. The current 400 e-motor manufacturing capacity has created 100 new jobs, planned to be increased to 130 by the end of the year.
    https://hipa.hu/the-drivetrain-of-th...oduced-in-gyor
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      „Tesla“ derasi su Vokietija ir Nyderlandais dėl naujos gamyklos statybų

      Elektromobilių gamintoja „Tesla“ derasi su pareigūnais iš Vokietijos ir Nyderlandų dėl savo pirmosios didelės gamyklos Europoje statybų, pranešė „The Wall Street Journal“...
      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78707205
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą
        „Tesla“ derasi su Vokietija ir Nyderlandais dėl naujos gamyklos statybų



        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78707205
        Tuo tarpu Skvernelis deginasi pliaže Alikantėje, Grybauskaitė vakuoja grybus žiemai, o Karbauskis su Širinskiene galvoją, ką dar uždrausti Lietuvoje.
        Flickr

        Comment


          Skvernelis žiūri savo reikalus su "Danpower", t.y. kaip patenkinti vietinių šiukslių mafukų interesus dėl kažkokių iš ankstinių preferencijų (?), todėl neturi laiko galoti apie kažkokius ten Teslas ar dar ką.

          Comment


            Lietuva neturi nei infrastuktūros, nei specialistų automobilių pramonei.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Lietuva neturi nei infrastuktūros, nei specialistų automobilių pramonei.
              Tokiai pramonei suvažiuotų specialistai ir iš Rygos, ir iš Minsko, ir gal net iš Varšuvos. Juokingi čia tie atstumai palyginus.



              Šiandien kažkaip akis dažnokai užkliuvo už EV numerių. Tad pradėjau skaičiuoti koks bus santykis Galvojau, kad skaičiuosiu be galo, nes Kaune dar retenybė, bet 20-as išlindo EV
              Gal yra kokia statistika, kiek Lietuvoje registruotų, kiek pvz Teslų važinėjasi? Kaune kokios 3 bus, ar vis tik daugiau?

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Šiandien kažkaip akis dažnokai užkliuvo už EV numerių. Tad pradėjau skaičiuoti koks bus santykis Galvojau, kad skaičiuosiu be galo, nes Kaune dar retenybė, bet 20-as išlindo EV
                Gal yra kokia statistika, kiek Lietuvoje registruotų, kiek pvz Teslų važinėjasi? Kaune kokios 3 bus, ar vis tik daugiau?
                Čia galima rasti TP pagal degalų rūšį savivaldybėse.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Kuris stulpelis troleibusai?

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Kuris stulpelis troleibusai?
                    M3.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Volkswagen may recall 124,000 e-cars over carcinogenic metal

                      An unidentified supplier has however delivered a batch of battery chargers containing cadmium, which has been installed in some electric and hybrid cars of the Volkswagen, Audi and Porsche brands between 2013 and June 2018.

                      The Wolfsburg group had detected the problem and on July 20 informed the authorities about the battery chargers which each contain 0.008 grams of the metal.
                      https://www.thelocal.de/20180801/vol...inogenic-metal
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Volkswagen may recall 124,000 e-cars over carcinogenic metal
                        https://www.thelocal.de/20180801/vol...inogenic-metal
                        Lrytas.lt 2018.08.02
                        „Volkswagen“ turės atšaukti daugumą elektromobilių dėl rasto nuodo
                        Vokietijos federalinės automobilių transporto agentūros (KBA) sprendimu, automobilių koncernas „Volkswagen“ turės atšaukti 124 tūkst. elektromobilių dėl toksinės medžiagos - kadmio - naudojimo baterijose, rašo laikraštis „WirtshaftsWoche“.

                        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/201...nuodo-7146112/

                        Comment


                          Comment


                            Kur kas paprasčiau būtų rozetė truliko gale. Šiaip ar taip neaplenksi

                            Comment






                              https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...cius-lietuvoje
                              Flickr

                              Comment


                                Metinis augimas išlieka ~300 automobilių. Čia jeigu per likusius mėnesius nupirks 70 elektromobilių.

                                P.S. Man vienam forume nerodo bangelės "apie"? ~ keičiama į - (brūkšnį).

                                Comment


                                  Kai pradės didieji premium gamintojai Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Volvo gaminti (apie 2020 žada masiškiau pradėti) ir kada šituos padevėtus lietuviai galės įsigyti tada ir matysim rimtą augimą (dar kokie 7-8 metai iki to). 800 elektromobilių per visą Lietuvą čia apie nieką. Beje neseniai vienam video apie elektromobilius vienas Nissan Leaf vairuotojas skundėsi kad jie žiauriai meta kainą, todėl neapsimoka pirkti. Kas gali paaiškinti kodėl? Ir kodėl pvz Tesla nemeta nors automobilis labai šiaip sau (vairavimo prasme atmetant elektrinės pavaros aspekta)?

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Kai pradės didieji premium gamintojai Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Volvo gaminti (apie 2020 žada masiškiau pradėti) ir kada šituos padevėtus lietuviai galės įsigyti tada ir matysim rimtą augimą (dar kokie 7-8 metai iki to). 800 elektromobilių per visą Lietuvą čia apie nieką. Beje neseniai vienam video apie elektromobilius vienas Nissan Leaf vairuotojas skundėsi kad jie žiauriai meta kainą, todėl neapsimoka pirkti. Kas gali paaiškinti kodėl? Ir kodėl pvz Tesla nemeta nors automobilis labai šiaip sau (vairavimo prasme atmetant elektrinės pavaros aspekta)?
                                    Jei gerai suprantu, tai Leaf'o baterijos talpa krenta smarkiai: https://www.nimblefins.co.uk/nissan-...capacity-range

                                    Teslos baterijos po 200 tūkst. nukrenta tik ~10%: https://www.greencarreports.com/news...ta-show-so-far

                                    Comment


                                      Toyota/Lexus turi beveik 90 % hibridų rinkos Lietuvoje
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        With its Q3 numbers, Tesla just created nothing less than the car industry’s ‘Windows 95 moment’ – the industry is changed forever and the uptake will likely be massive. Tesla is showing that it is way ahead of the competition in electric vehicles, or EV; it is also now hurting even internal combustion engine (ICE) volume.
                                        If Tesla’s run rate on free cash flow is now 4 * 881 = 3,524m (it’s too early to say with confidence), then its current free cash flow yield is 5.9%. Compare this to Toyota’s FCF yield of 6.9%; in this light, Tesla suddenly doesn’t look that expensive. Volkswagen and BMW are both running negative FCF and BMW has had negative free cash flow for the past six fiscal years. I think the German carmakers have re-enacted Nokia versus Apple – they were too arrogant and too slow.
                                        https://www.home.saxo/insights/conte...dows-95-moment
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Lietuvoje akivaizdžiai auga EV rinka. Dažnai matau Porsche, BMW ir kitus brangius vokiškus auto su EV numeriais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X