Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O saulės elementai ant stogo įdomu, ypač vilkiko. Klausimas gi vėl ar svoris nedarys daugiau žalos nei naudos ir apskritai kokia ta nauda bus. Muskas yra minėjęs, kad ant automobilio visai neapsimoka dėti.


    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą


      Tai tu čia nieko naujo neparodei.... Tokius automobilius turbūt atsimenat kiekvienas iš gilios praeities:

      Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	73
Size:	51,0 kB
ID:	1599467

      Bet klausimas lieka vienas: kiek realiai tokie elementai geba gaminti energijos, kiek jie padidina nuvažiuojama atstumą. Vienas dalykas yra, kai jie varo automobilį su dviračio padangomis, kitas, kai "bando varyti" normalų elektromobilį.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Tai tu čia nieko naujo neparodei.... Tokius automobilius turbūt atsimenat kiekvienas iš gilios praeities:



        Bet klausimas lieka vienas: kiek realiai tokie elementai geba gaminti energijos, kiek jie padidina nuvažiuojama atstumą. Vienas dalykas yra, kai jie varo automobilį su dviračio padangomis, kitas, kai "bando varyti" normalų elektromobilį.
        Prie ko čia tas saulėsmobilis? Tik parodžiau, kad saulės elementus dėti apsimoka. Jie ir nėra skirti gaminti visą reikiamą elektrą, tik papildomas elektros šaltinis. Jei neapsimokėtų juk niekas ir nedėtų, nes tai tik didina automobilio kainą.
        Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.23, 09:22.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Prie ko čia tas saulėsmobilis? Tik parodžiau, kad saulės elementus dėti apsimoka. Jie ir nėra skirti gaminti visą reikiamą elektrą, tik papildomas elektros šaltinis. Jei neapsimokėtų juk niekas ir nedėtų, nes tai tik didina automobilio kainą.
          Na, niekas ir nededa. Kiek serijinių masinės gamybos automobilių žinai su saulės elementais? Nei Tesla, nei BMW, nei galų gale kokie nors hibridiniai masiniai modeliai neturi. Neturi, nes neapsimoka. Tokių elementų efektyvumas yra absoliučiai menkas (vien dėl purvo, o dar jų atsukimas tiesiai į dangų), todėl jų sukuriamas energijos kiekis neatsveria jų įdiegimo kainos. Ar tu turi kitokius duomenis? Kiek man pavyko rasti internete, tai tokios "jėgainės" prideda vos kelis papildomus kilometrus (iki 10 km). Muskas yra minėjęs, kad gal Model 3 turės saulės elementus, bet idėjos atsisakė, nes vienintelis būdas gauti normalų kiekį yra turėti mechanizmą, kuris išskleistų "skėtį" su elementais virš mašinos.

          Comment


            Nuotrauka dar neįrodo, kad tai apsimoka. Reiktų konkrečių skaičių - kiek kainuoja, kiek pagamina elektros, kiek dėl padidėjusio svorio padidėja mašinos elektros išeikvojimas. Neapsimokėti gali dėl vienos labai paprastos priežasties - tokį elementą padėjus pvz. ant namo stogo ir tinkamai jį nukreipus į saulę, jis elektros galėtų pagaminti kur kas daugiau, nei ant mašinos stogo, kuri nebūtinai visada stovės geriausioje padėtyje saulei elektrą gaminti. Be to ant namo stogo jis nedidins automobilio svorio, kuris atitinkamai didintų energijos poreikį. Yra ir vienas privalumas - elektros kolektoriai ant mašinos būtų tiesiogiai sujungti su baterija, o ant namo turėtų būti prijungti prie elektros tinklo į kurį tiektų elektrą, o kai reikia - pasiimtų atgal. Tačiau nereikėtų pamiršti ir to, kad elektros kolektorių efektyvumas ganėtinai sparčiai auga ir jeigu jų kol kas neapsimoka dėti ant mašinos, tai nereiškia, kad neapsimokės ir ateity.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Na, niekas ir nededa. Kiek serijinių masinės gamybos automobilių žinai su saulės elementais? Nei Tesla, nei BMW, nei galų gale kokie nors hibridiniai masiniai modeliai neturi. Neturi, nes neapsimoka. Tokių elementų efektyvumas yra absoliučiai menkas (vien dėl purvo, o dar jų atsukimas tiesiai į dangų), todėl jų sukuriamas energijos kiekis neatsveria jų įdiegimo kainos. Ar tu turi kitokius duomenis? Kiek man pavyko rasti internete, tai tokios "jėgainės" prideda vos kelis papildomus kilometrus (iki 10 km). Muskas yra minėjęs, kad gal Model 3 turės saulės elementus, bet idėjos atsisakė, nes vienintelis būdas gauti normalų kiekį yra turėti mechanizmą, kuris išskleistų "skėtį" su elementais virš mašinos.
              Plius keli km per dieną nėra taip ir mažai, juolab tie įmontuojami elementai beveik nieko nesveria. Klausimas tik dėl kainos ir per kiek laiko atsipirks. Į kai kuriuos VDV varomus automobilius irgi deda, nors kai variklis ir taip pakrauna akumuliatorių, nėra taip aktualu kaip elektromobiliams ar pakraunamiems hibridams.

              Koji Toyoshima, Toyota’s chief engineer for the Prius plug-in, says that the solar panel will increase car’s efficiency by up to 10 percent. In good conditions, the panel will likely add about 2.2 miles of electric range to the vehicle throughout the day. Even that seems extremely optimistic as have Toyota’s electric estimates in the past.
              Flickr

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Na, niekas ir nededa. Kiek serijinių masinės gamybos automobilių žinai su saulės elementais? Nei Tesla, nei BMW, nei galų gale kokie nors hibridiniai masiniai modeliai neturi.
                Kiek teko domėtis tai turi Audi kažkuris modelis, pagaminta saulės energija stovinčiame automobilyje kondicionuoja saloną. Taip karštą dieną atėjus į automobilį nejunti diskomforto, iš karto vėsu.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Ne kondicionuoja orą, o tik suka ventiliatorių, kad pro pravertą liuką išstumtų karštį ir automobilyje nebūtų labai karščiau nei tuo metu lauke.

                  Comment


                    Saules baterijos tik marketingo dalykas Lygiai taip pat, kaip ir ant Leaf stogo uzdeta mazyte panele, kuri realiai duoda tik max 7w ir uztenka tik 12v baterijai "palaikyti"

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Ir vėl tie idiotiški palyginimai, kas labiau teršia gamtą. Kokių reikia būti debilu, kad nesuprasti, kad didmiestyje šalia panosėje išmetimo vamzdžiai teršia orą labiau, nei elektromobilis. Tai dabar žmogui savo sveikatą reikia atiduoti, kad CO2 mažiau būtų. Kažkoks puolimas po ratais, gelbėjant gamtą. Ne nuo to pradeda.
                      Su palyginimais viskas ok, problema, kad elektromobiliui daznai itraukia tiek baterija tiek elektros generavima, o su VDV teskaiciuoja "tail-pipe" emissions, o ne viska. Kataip sakant, su elektromobiliu megsta itraukti visa cikla, taip siekiant sumenkinti ir pritraukti iki zemesnio VDV lygio, o tuo tarpu visiskai neskaiciuoja naftos gavybos ir perdirbimo tarstos, kuri yra didesne nei jau perdirbtu produktu isskiriama tarsa

                      Visgi, jei jau skaiciuojam tarsa isgauti kilovata energijos, tai kodel negalima suskaiciuoti tarsos isgaunant litra benzino?

                      Comment


                        Idomi diskusija.
                        Truputį paskaičiavau.
                        LT per metus į 1 m2 krenta apie 1000 kwh saulės energijos.
                        Automobilio stogas ~ 2 m2
                        Šiuolakinių saulės panelių efektyvumas 20-50% (čia max).
                        Taigi per metus stogas gali paimti apie 600 kwh = 1-2 kwh per dieną
                        1 kwh=10 km. Tai per dieną 10-20 km=vidutinis pilietis į darbą ir namo = zerro emission.
                        Čia su sąlyga kad bus pakankamai efektyvūs saulės paneliai, kad bus įdiegta elementų orientacijos į saulę sistema.
                        Sakyčiau išsprendžiamos problemos.
                        Beje pietų Europoje saulės energijos yra x2.

                        Comment


                          Na, saulės baterijos ant stogo yra gerai dar vienu atveju. Sakykim žmogus turi automobilį. Išvažiuoja porai mėnesių į komandiruotę. Automobilis stovi kieme, niekas nevažinėja o visokios įjungtos signalkės net budinčiame režime kažkiek siurbia. Grįžus po mėnesio ar dviejų galima ir nebeužvesti.

                          Comment


                            Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                            LT per metus į 1 m2 krenta apie 1000 kwh saulės energijos.
                            ...
                            Taigi per metus stogas gali paimti apie 600 kwh = 1-2 kwh per dieną
                            ...
                            Čia su sąlyga kad bus pakankamai efektyvūs saulės paneliai, kad bus įdiegta elementų orientacijos į saulę sistema.
                            Ir dar su sąlyga, kad auto stovės ne pavėsyje/garaže/etc ir stogas bus švarus.

                            Comment


                              Perversmas elektromobiliams: nauja baterija įsikraus greičiau nei mobilusis telefonas
                              Vis labiau aktualumą praranda pagrindinis argumentas prieš platesnį elektromobilių naudojimą. Korporacija „Toshiba“ pademonstravo naują elektromobilių akumuliatoriaus SCiB modelį.
                              Jį galima įkrauti per šešias minutes. Gautos energijos užteks 300–350 kilometrams. Inžinieriams tai pasiekti pavyko, panaudojus visiškai naują anodo medžiagą – niobio titano oksidą. Taip pavyko smarkiai padidinti akumuliatoriaus energijos tankį. Naujoji medžiaga suteikia galimybę itin greitai įkrauti akumuliatorių – greičiau negu įkraunamas išmanusis telefonas. Be to, net po 5000 įkrovimo ir iškrovimo ciklų lieka daugiau nei 90 proc. talpos. Kaip teigia kompanija, per šešias minutes įkrovus 32 kilovatvalandžių talpos akumuliatorių, kompaktiškas elektromobilis galės nuvažiuoti 300–350 kilometrų. Tiesa, koks konkrečiai automobilis turimas omenyje, neužsimenama.
                              https://auto.lrytas.lt/technika/2017...fonas-3387033/
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Perversmas elektromobiliams: nauja baterija įsikraus greičiau nei mobilusis telefonas

                                https://auto.lrytas.lt/technika/2017...fonas-3387033/
                                Kol nepamatysiu masinėje gamyboje, tol netikėsiu. Jau belenkiek buvo atradimų padaryta su baterijomis, o realiai jų talpa ir įkrovimo greitis didėja vos po truputį kasmet.

                                Comment


                                  Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                                  Idomi diskusija.
                                  Truputį paskaičiavau.
                                  LT per metus į 1 m2 krenta apie 1000 kwh saulės energijos.
                                  Automobilio stogas ~ 2 m2
                                  Šiuolakinių saulės panelių efektyvumas 20-50% (čia max).
                                  Taigi per metus stogas gali paimti apie 600 kwh = 1-2 kwh per dieną
                                  1 kwh=10 km. Tai per dieną 10-20 km=vidutinis pilietis į darbą ir namo = zerro emission.
                                  Čia su sąlyga kad bus pakankamai efektyvūs saulės paneliai, kad bus įdiegta elementų orientacijos į saulę sistema.
                                  Sakyčiau išsprendžiamos problemos.
                                  Beje pietų Europoje saulės energijos yra x2.
                                  Nera tokiu efektyuvumu masinose... Ir nebus Toks efektyvumas galimas tik esant optimaliam kampui ir tiesioginiams spinduliams. Masina niekada netures optimalaus saules elemento kampo Net komerciniu efektyvmas retai 25% tevirsija, tai is kur toks tikejimas, kad masinose virsys bent 20?

                                  Comment


                                    Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                                    Idomi diskusija.
                                    Truputį paskaičiavau.
                                    LT per metus į 1 m2 krenta apie 1000 kwh saulės energijos.
                                    Automobilio stogas ~ 2 m2
                                    Šiuolakinių saulės panelių efektyvumas 20-50% (čia max).
                                    Taigi per metus stogas gali paimti apie 600 kwh = 1-2 kwh per dieną
                                    1 kwh=10 km. Tai per dieną 10-20 km=vidutinis pilietis į darbą ir namo = zerro emission.
                                    Čia su sąlyga kad bus pakankamai efektyvūs saulės paneliai, kad bus įdiegta elementų orientacijos į saulę sistema.
                                    Sakyčiau išsprendžiamos problemos.
                                    Beje pietų Europoje saulės energijos yra x2.
                                    Jeigu automobilis turės orientacijos į saulę sistemą, tai tos sistemos svoris suvalgys daugiau energijos, negu prigeneruos jėgainė.

                                    Comment


                                      Vienas dalykas, kurio nesuprantu, tai kodėl daugelis gamintojų vis dar gamina NE elektrinius supercar'us? Paturbintas Tesla Model S akseleracijoje 0-100 padaro praktiškai bet kurią mašiną ir akivaizdu, kad vienintelis kelias į performance yra EV, end of story. Supercarams nėra aktualu range'as, kaina ir panašūs dalykai. Kurių galų jie vis dar daro tuos garsiai kriokiančius ir dūmus bezdančius "supercar'us", kurie daro "neįtikėtinus" 0-100 per 3,5s ir tik jūros lygyje?

                                      Comment


                                        Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                                        Idomi diskusija.
                                        Truputį paskaičiavau.
                                        LT per metus į 1 m2 krenta apie 1000 kwh saulės energijos.
                                        Automobilio stogas ~ 2 m2
                                        ...
                                        1 kwh=10 km. Tai per dieną 10-20 km=vidutinis pilietis į darbą ir namo = zerro emission.
                                        Čia su sąlyga kad bus pakankamai efektyvūs saulės paneliai, kad bus įdiegta elementų orientacijos į saulę sistema.
                                        ...........
                                        Įdiegus elementų orientacijos sistemą - apsiniaukusią vėjuotą dieną panelę bus galima naudoti kaip burę

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Perversmas elektromobiliams: nauja baterija įsikraus greičiau nei mobilusis telefonas

                                          https://auto.lrytas.lt/technika/2017...fonas-3387033/
                                          Wiki teigia kad SCiB jau naudojamos praktiškai "In June 2011 Mitsubishi announced the introduction of lithium titanate oxide SCiB battery technology for its two new models of electric vehicles, the i-MiEV and Minicab MiEV. The SCiB technology was developed by Toshiba, which stated that its SCiB batteries can withstand 2.5 times more charge/discharge cycles than a typical lithium-ion battery".
                                          Tik vienas RIEBUS BET - "per šešias minutes įkrovus 32 kilovatvalandžių talpos akumuliatorių" ... nevertinant nuostolių 320kW , reikalingos 4...5 tipinės jungtys arba 1 x CCS 2.0 ( 350kW at max 1000V and 350A.). 350A - 120mm2 varinis kabelis, lygių teisių kontrolierius užplūs moterų skundai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X