Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kalba apie šiek tiek tolesnesnes perspektyvas. Tai naftininkai planuoja bent nemažėjimą dar 20 metų, o "atsinaujinantys" energetikai rašo, kad naftos paklausos pikas bus jau greitai - 2020m., gal šiek tiek 1-2 metais vėliau. Jei augančios rinkos nevartos benzino daug daugiau, tai, ko gero taip ir bus.
    Manote dėl to kaina sumažės? Gavybos savikaina giliuose vandenyje, skalūnuose yra panaši dabartinei kainai.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Manote dėl to kaina sumažės? Gavybos savikaina giliuose vandenyje, skalūnuose yra panaši dabartinei kainai.
      Taigi parašyta straipsnyje - liks pigesnių grežinių gavyba. Dėl ko kilti kainai jeigu sumažės paklausa?

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Taigi parašyta straipsnyje - liks pigesnių grežinių gavyba. Dėl ko kilti kainai jeigu sumažės paklausa?
        Dėl OPEC kartelio. Net ir prie dabartinės didelės paklausos, galėtų kainą sumažinti padidinę gavybą.
        Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.16, 08:57.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Dėl OPEC kartelio. Net ir prie dabartinės dideliės paklausos, galėtų kaina sumažinti padidinę gavybą.
          Įmanomas dalykas. Bet kam tai, jeigu kaip tik tartasi atvirkščiai - ir jiems pavyko!
          Nenukrypstant nuo temos, žiūrėsime, kaip seksis su elektromobiliais. Nes, manau, kad prognozės irgi per daug optimistinės. Štai Tesla jau buksuoja.

          Comment


            Šiandien (mūsų laiku, tai rytojaus ankstyvą rytą) Tesla pristato savo elektrinį sunkvežimį - nežinau kaip lietuviškai Semi Truck.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Šiandien (mūsų laiku, tai rytojaus ankstyvą rytą) Tesla pristato savo elektrinį sunkvežimį - nežinau kaip lietuviškai Semi Truck.
              Semi Truck yra visas komplektas vilkikas + puspriekabė. Žodžiu fūra

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Semi Truck yra visas komplektas vilkikas + puspriekabė. Žodžiu fūra
                Vilkikas - va kaip vadinasi Buvo šitas žodis užkritęs kažkur.

                Comment


                  „Girteka“ nustebino: pirma Europoje pirks „Tesla“ sunkvežimius


                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Wow. Įdomu, tik šiaip leptelėjo, kas ant seilės užėjo, ar jau realiai spėjo pasiskaičiuoti tinkamus maršrutus su tinkamais pasikrovimo taškais suderinamais su vairuotojų poilsio režimais? Bet koks smulkus nukrypimas nuo šių parametrų optimizacijos iškart atsiliepia konkurencingumui.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2017.11.17, 10:20.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Wow. Įdomu, tik šiaip leptelėjo, kas ant seilės užėjo, ar jau realiai spėjo pasiskaičiuoti tinkamus maršrutus su tinkamais pasikrovimo taškais suderinamais su vairuotojų poilsio režimais? Bet koks smulkus nukrypimas nuo šių parametrų optimizacijos iškart atsiliepia konkurencingumui.
                      Vienu krovimu 800 km, tai Lietuvoje tokio atstumo gerokai per akis. Jo per akis turbūt ir tarptautiniuose pervežimuose, skaičuojant, kad dieną važiuoja, o naktį miega (nors nežinau kaip ten yra iš tikrųjų su tais vairuotojais).

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Wow. Įdomu, tik šiaip leptelėjo, kas ant seilės užėjo, ar jau realiai spėjo pasiskaičiuoti tinkamus maršrutus su tinkamais pasikrovimo taškais suderinamais su vairuotojų poilsio režimais? Bet koks smulkus nukrypimas nuo šių parametrų optimizacijos iškart atsiliepia konkurencingumui.
                        Neatmesk, kad gali nupirkti kaip reklamai vieną.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                          Neatmesk, kad gali nupirkti kaip reklamai vieną.
                          Akurat, taip ir buvo.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Vienu krovimu 800 km, tai Lietuvoje tokio atstumo gerokai per akis. Jo per akis turbūt ir tarptautiniuose pervežimuose, skaičuojant, kad dieną važiuoja, o naktį miega (nors nežinau kaip ten yra iš tikrųjų su tais vairuotojais).
                          Taip, vienam vilkikui tikrai atras optimizuotą maršrutą vakarų kryptimi
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2017.11.17, 10:55.

                          Comment


                            Man idomiau Tesla Roadster, kuri jie pristate nei fura. Roadsteryje bus montuojama 200 kWh baterija! Gales nuvaziuoti 1000 km... Tai naujas etapas elektromobiliu pasaulyje. Jei tai techniskai imanoma sportiniam automobilyje, tai ateityje taps standartu ir paprastuose modeliuose kas reiks vidaus degimo varikliu eros pabaiga. Po sio pristatymo TSLA akcijos pries atsidarant birzai jau pakilo 2%. Sis modelis turetu issprest ir teslos bedas su grynaisiai pinigais trumpajame laikotarpyje. Pirmieji 1000 pirkeju gales stoti i eile prie sio modelio is anksto sumokeje visa automobilio 250 tukst. doleriu kaina. Kitaip tariant TESLA per artimiausius menesius gaus 250 mln. doleriu grynuju.
                            Studentas

                            Comment


                              Galima žiūrėt ir iš verslo pusės: tai yra visiškai naujas produktas, kurio pirmieji kiekiai išeis 2019 metais. Geriau užsisakyti vieną vienetą apsižiūrėjimui, išsitestavimui, o tada priimti sprendimą visos flotilės pirkimui. Net sakyčiau būtų kvaila iš karto pirkti 200 vilkikų. Juolab, kad net neaiški galutinė kaina.

                              Comment


                                Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                                Man idomiau Tesla Roadster, kuri jie pristate nei fura. Roadsteryje bus montuojama 200 kWh baterija! Gales nuvaziuoti 1000 km... Tai naujas etapas elektromobiliu pasaulyje. Jei tai techniskai imanoma sportiniam automobilyje, tai ateityje taps standartu ir paprastuose modeliuose kas reiks vidaus degimo varikliu eros pabaiga.
                                Dabar vis dar važinėjam su VDV ne dėl to, kad elektromobiliai per mažą atstumą nuvažiuoja, o dėl to, kad jie per brangūs.

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Dabar vis dar važinėjam su VDV ne dėl to, kad elektromobiliai per mažą atstumą nuvažiuoja, o dėl to, kad jie per brangūs.
                                  Juo labiau, kad Lietuvos masteliais gana ir kokių 400km.
                                  Beje, visi tik kalba apie baterijų talpą, tačiau nesigirdi nieko apie kokias nors antrinio krovimo priemones važiavimo metu. Generatoriai, saulės, vėjo energija? Kas nors tokio yra?

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Juo labiau, kad Lietuvos masteliais gana ir kokių 400km.
                                    Beje, visi tik kalba apie baterijų talpą, tačiau nesigirdi nieko apie kokias nors antrinio krovimo priemones važiavimo metu. Generatoriai, saulės, vėjo energija? Kas nors tokio yra?
                                    Stabdymo metu tesloje yra kraunama baterija - https://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_brake

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Taip, vienam vilkikui tikrai atras optimizuotą maršrutą vakarų kryptimi
                                      Elektrai nėra akcizo, tai kažkokie papildomi mokesčiai EV turės atsirasti. Akcizas gana nemažas mokestis, tai turėtų pasijausti. Klausimas dar, kaip tą mokestį pritaikys EV, kaip patikrins, kiek realiai nuvažiavo.

                                      Comment


                                        Penktadienio rytą „Tesla“ ir jos vadovas Elonas Muskas sudrebino rinką dviem naujais kūriniais: elektra varomu vilkiku „Semi“ ir įspūdingų charakteristikų keturviečiu „Roadster“. Lietuvos bendrovės suskubo deklaruoti savo susidomėjimą šiais kūriniais.
                                        Vertinant pasiektą efektą, „Tesla“ pristatymo vakaras Kalifornijoje buvo itin vykęs: pristatyme p. Muskas suglumino didelį rezonansą sukėlusiais neįtikėtinais pareiškimais, kurie dar labiau sustiprino tikėjimą šia įmone arba abejones dėl jos projektų realumo. Mat šiuo metu „Tesla“, stipriai vėluodama ir atidėdama terminus, nesėkmingai kovoja su savo paprasčiausio modelio – „Model 3“ įdiegimu į serijinę gamybą. VŽ rašė, kad p. Muskas jau kurį laiką dalija pažadus, kurių neįstengia laiku realizuoti. Be to, pareiškęs apie turimus pakankamus finansinius išteklius, jis inicijavo vis naujas pinigų rinkimo formas. Sunku paneigti, kad šis, naujų modelių pristatymas taip pat yra tam tikra pinigų surinkimo priemone: iš konvejeriui net neparuoštų prototipų rezervacijų „Tesla“ turėtų surinkti šimtus milijonų dolerių. Galima priminti, kad pasirengimo gamybai procese įstrigusiam „Model 3“ įmonė yra surinkusi 1.000 USD (847 Eur) užstatus iš daugiau, nei 450.000 savo klientų.
                                        Todėl pastarasis pristatymas gali pasirodyti panašus į naują minios finansavimo akciją.
                                        Esama ir kitokio teigiamo finansinio poveikio: „Businessinsider“ praneša, kad vien laukiant „Teslos“ naujienų pristatymo, jos akcijų vertė renginio išvakarėse pakilo 1,18%.
                                        Nors projektas „Roadster“ ir atrodo visiškai neeilinis, elektra varomas vilkikas „Semi“ nustelbia net jį.
                                        Visų pirma, pati elektra varomo vilkiko idėja yra sunkiai suderinama su dabartinėmis sunkių, brangių, nepakankamai energijos sukaupiančių ir lėtai įkraunamų akumuliatorių technologijomis. Vilkikai važiuoja tolimus nuotolius, skaičiuojant kiekvieną kelionės minutę, todėl dabar pramonės siūlomi akumuliatoriai nė iš tolo neatitinka keliamų poreikių.
                                        Tačiau „Tesla Semi“ žada rimtus pokyčius. Pristatydamas šį prototipą, p. Muskas pradėjo nuo jo dinaminių charakteristikų: nuo 0 iki 60 mylių per valandą (96,6 km/val.) nepakrautas „Semi“ įsibėgėja per penkias sekundes. Tai – net ne kiekvienam sportiškam automobiliui pasiekiamas rezultatas. Vilkikas su 36 tonų svorio kroviniu šį greitį pasieks „tik“ per 20 sekundžių ir šis rezultatas taip pat nė iš tolo nepasiekiamas nei vienam serijiniam vilkikui.
                                        Tik tada „Tesla“ vadovas užsiminė apie jo energijos atsargas: pilnai parkautas „Semi“ magistraliniu greičiu gali nuvažiuoti per 800 km! Pasak įmonės skaičiavimų, tai dvigubai viršija vidutinės JAV vilkiko kelionės nuotolį. Todėl vilkikas be papildomo sustojimo akumuliatorių papildymui gali atlikti vidutinį statistinį reisą ir grįžti atgal. Vežėjams bus siūloma ir 480 km nuvažiuojanti „Semi“ versija, kuri turėtų būti pigesnė ir, tikėtina – lengvesnė, taigi ir galinti vežti sunkesnį krovinį.
                                        Dar viena įdomi ypatybė – „Tesla“ sukurti „Megacharger“ akumuliatorių įkrovikliai suteikia galimybę per 30 minučių laikotarpį akumuliatorius papildyti energijos kiekiu, kurio pakaktų nuvažiuoti 640 km atstumą. Tai neabejotinai palengvintų darbą elektriniais sunkvežimiais.
                                        Nepaisant skelbiamų įspūdingų charakteristikų, dyzelinu varomi sunkvežimiai be sustojimo gali nuvažiuoti kur kas toliau, o jų degalų atsargos papildomos nepalyginamai greičiau. Sunku patikėti, kad vežėjai tuo domėsis mažiau, nei vilkiko greitėjimu nuo 0 iki 100 km/h.
                                        Gamintojas nesako, kiek gali kainuoti elektra varomas vilkikas, bet deklaruoja, kad itin maži vilkiko priežiūros kaštai leistų sunkvežimiui pelningai dirbti jau po dviejų metų.
                                        Deklaruojamos „Semi“ energijos sąnaudos 100 km kelio siekia 125 kWh/km, o atsižvelgiant į elektros tarifus (0,008 – 0,029 Eur/kWh), Lietuvoje tai kainuotų 1–3,63 Eur/100 km. Galima palyginti, kad dyzelinu varomam sunkvežimiui nuvažiuoti 100 km kelio kainuos 20–30 Eur.
                                        „Tesla“ skelbia, kad nuvažiavus 1 mln. km, elektra varomo vilkiko savininkai už energiją sumokės maždaug 170.000 Eur mažiau, nei sumokėtų už dyzelinio vilkiko degalus.
                                        Pažadai 2019 metams
                                        Tiesa, dar visiškai neaišku, kas, kur ir kaip prižiūrės ar remontuos eksploatuojamus „Tesla“ vilkikus. Taip pat neaišku, kur jie bus gaminami – tam reikės naujos, specializuotos gamyklos, o juk įmonė dar nenusidoroja su nedidelio elektromobilio „Model 3“ gamyba. Todėl planai pradėti dabar pristatytų modelių gamybą (neskaitant taip pat pažadėto, bet jau kurį laiką viešai neminimo nedidelio krosoverio „Tesla Model Y“) jau iki 2020 metų tikrai neatrodo įtikinamai.
                                        Dabar p. Muskas pažadėjo, kad „Semi“ pas pirmuosius užsakovus pateks jau 2019 metais. Rezervacijos mokestis vienam vilkikui siekia 5.000 USD (4.237 Eur).
                                        „Atlaikys branduolinį sprogimą“
                                        Pono Musko pareiškimai „Semi“ pristatymo metu glumino visus, kurie bandė juos gretinti su realybe. Ir jeigu paskelbta ne mažiau, nei 1,6 milijono kilometrų apimanti garantija pavaros sistemai gali atrodyti įmanoma, tai priekinį stiklą charakterizuojanti garantija glumina visus: „jis atlaikys branduolinį sprogimą, – priešingu atveju jums bus grąžinti pinigai!“
                                        Šio teiginio pagrindimui „Tesla“ paviešino vaizdo įrašą, kuriame matyti, kaip pakabintas automobilio priekabos grąžulas, trenkdamasis į stiklą, nesudaužo jo. Nei įmonė, nei jos vadovas nekomentavo galimų paralelių tarp grąžulo ir atominės bombos.
                                        „Tesla Semi“ yra įdomus viskuo: jo vairuotojas sėdi iš anglies pluošto pagamintos kabinos centre, o jam iš abiejų pusių įrengta po didelį jutiklinį ekraną. Kadangi po kabinos grindimis nėra didelio dyzelinio variklio, kabina yra erdvu ir tylu. Vairuotojo darbą gerokai palengvins „Tesla“ automatinio valdymo sistema „AutoPilot“, kuri pritaikyta važiuoti kitų sunkvežimių grupėse.
                                        Kaip ir kiti elektromobiliai, „Semi“ lėtėjimo metu naudoja elektros regeneravimo funkciją, į akumuliatorius grąžindamas iki 98% stabdymui išnaudojamos energijos ir žymiai sumažindamas stabdžių sistemai tenkančias apkrovas.
                                        Laukiami Lietuvoje
                                        Penktadienio rytą buvo pranešta apie keletą JAV užsakytų „Tesla Semi“ vilkikų, tuo tarpu, VŽ duomenimis, Lietuvoje jie užsakyti bent du. Vienas jų užsakytas vieno iš didžiausių Europos vežėjų – UAB „Girteka Logistics“, kitas – UPS siuntų tarnybos atstovo UAB „Skubios siuntos“.
                                        Abiejų šių įmonių sprendimas užsakyti pirmąjį elektra varomą vilkiką nebuvo spontaniškas: „Girtekos“ direktorius Edvardas Liachovičius jau seniai tvirtina, kad jo įmonė pirks savivaldžius vilkikus iš karto, kai jie bus pasiūlyti rinkoje. Įmonė dabar užsakė vieną vilkiką, kuris, kaip planuojama, tikrai nebus paskutinis. Tikimasi, kad elektra varomas „Girtekos“ vilkikas po 2–3 metų išvažiuos pas Skandinavijoje, taip pat kituose Europos regionuose esančius įmonės klientus.
                                        UAB „Skubios siuntos“ buvęs direktorius, steigėjas ir savininkas Vladas Lašas sakė taip pat labai laukęs naujojo „Tesla“ vilkiko pasirodymo. Paklaustas, ar jo netrikdytų galimas numatyto produkto pristatymo atidėliojimas, jis atsakė, kad šioje situacijoje negalima būti negailestingam. Pasak jo, „Tesla“ daro tai, ko niekas dar nedarė ir reikia suprasti, kad kai kurie procesai nevyksta taip sklandžiai, kaip vykdant įprastus projektus. „Mes kartais laukiame kol kiti kažką padarys ir taip liekame paskutiniai. Tada kažkas kitas sugeba pritraukti pažangius dalykus, sukuria jiems reikalingą ekosistemą ir po to į tą ekosistemą traukia kitus pažangius žmones ir projektus“, – sako p. Lašas.
                                        UAB „Skubios siuntos“ pajamos 2015 m. siekė 5,4 mln. Eur, 2016 m. – beveik 6,4 mln. Eur; joje dirba 107 darbuotojai, visos akcijos priklauso UAB „LVV grupė“.
                                        UAB „Girteka Logistics“ pardavimų apimtys per 2016 m. 9 mėn. sudarė 306 mln. Eur, per 2017 m. 9 mėn. padidėjo iki 395 mln. Eur. Šmonėje dirba 8.300 darbuotojų, vienintelis akcininkas yra UAB „ME investicija“.
                                        https://www.vz.lt/informacines-techn...sla-projektais
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Turint reikalų su Musku nereikia visko priimti už gryną pinigą. Neretai tai būna tik prezentacijai ir vėliau savininkų buičiai praskaidrinti skirti dalykai. Antai Model X neva turi cheminį ginklą atlaikyti galinčią oro filtravimo sistemą su mygtuku "Biohazard mode", kuri iš tiesų veikia. Klausimas tik dėl naudos cheminio ginklo panaudojimo metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X