Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Rezultato gerumas priklauso nuo to, ką nori pasiekti. Jei trauką ir pagreitį, kartu su tyliu, be vibracijų veikimu, tai vargu ar kas prilygs turbobenzui. Jei mažas kuro sąnaudas - hibridas tampa patrauklus, nes Golfo 1.4TSI kuro sąnaudos yra 25% didesnės, nei palyginamų galios ir dinamikos parametrų Auris HSD.

    P.S. Jei priuso variklį įdėtum į golfą, jis gal apskritai nepavažiuotų. Juk Atkinsono ciklo technologija yra berods iš XIX a.
    Klausimas, kuo ir kodėl skiriasi Prius nuo Auris ir Yaris hibridų, kurie kažkodėl ne tokie "advanced"?

    Ir kuo yra sudėtinga visus hibridus paversti plug-in (kad ir su gudresniu išoriniu keitikliu)?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Ir kuo yra sudėtinga visus hibridus paversti plug-in (kad ir su gudresniu išoriniu keitikliu)?
      Nesudėtinga, bet labai brangu, pvz. plug-in Outlanderis kainuoja 40 tūkst eur, paprastas beveik perpus pigiau 22 tūkst. eur. Kuro sąnaudos plug-in autostradoje dar didesnės dėl didesnio svorio dėl elektrinių variklių, akumo ir viso kito, eksploatacija brangesnė, nes reikia papildomai remontuoti elektrinę dalį, o privilegijų kaip nemokamas parkavimas, A juostos ir kt. nėra, nes tokiems neduoda EV numerių.
      Flickr

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        hibridas tampa patrauklus, nes Golfo 1.4TSI kuro sąnaudos yra 25% didesnės, nei palyginamų galios ir dinamikos parametrų Auris HSD.
        Iš patirties Golfas 1.4TSI už miesto ramiai važiuojant telpa į 5.5l/100. Po 5.0l/100 irgi galima palįsti. Čia ne pagal kompą, bet pilant kurą. Pagal pvz fuelly.com Auris hibridai 5-6 litrus valgo. Aišku nežinia kokiu režimu važiuojama. Bet Golfas 1.4 irgi panašiai valgo - ramiai už miesto 5 su biški, autostradoj 6 su biški, mieste 7 su biški.

        Spėju 25% gautųsi nebent važiuojant mieste, su daug šviesoforų ir kamščių. Bet už miesto hibrido pranašumai labai sumažėja, o autostradoj gal net Golfas valgytų mažiau kuro...

        Comment


          Golfas užmiestyje 5.5l. + mieste 7.0l = 12.5l. (200km kombinuoto ciklo)
          Auris užmiestyje 5.5l + mieste 4.5l = 10.0l.
          Tai ir gaunasi, kad 25% Auris mažiau bendroje situacijoje.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

            As noriu pasakyti kad egzistuoja paprastos benzinines versijos kurios parodo lygu arba geresni rezultata nei hibridai. Del variklio - tokios komponuotes agregatus europieciai jau seniai atsisake montuot, nes jei ta varikli is PRIUS isimtum ir idetum i paprasra benzinine masina jis vargiai atitiktu EU tarsos normas, PRIUS gelbsti hibridine pavara. Egzistuoja ir vokiski hibridai kurie sukomponuoti su moderniais benzininiais/dyzeliniais agregatais pvz BMW 330e, arba Audi Q7 e-tron (dyzelis/elektra) - bet ju kainos yra ant tiek dideles kad tiesiog nuperka vienetus ir nera absoliuciai jokios realios info apie kuro ekonomija. Tarkim Audi A3 e-tron deklaruoja 1,7l/100km (1,4TFSI + elektra)
            http://blog.toyota.co.uk/toyota-use-...-cycle-engines

            Why does Toyota use Atkinson cycle engines?

            Until the late 20th Century, most production vehicles fitted with a spark ignition internal combustion engine adopted a traditional Otto-type four-stroke piston cycle. As the name suggests, these four-stroke engines have four separate phases within a single cycle – intake, compression, combustion and exhaust – and each phase corresponds to a full piston stroke inside the cylinder.
            The cycle begins with a downward piston stroke, which draws a mixture of air and vapourised fuel through the intake valve opening into the combustion chamber. The upward stroke of the returning piston compresses this mixture to around one-tenth of its volume, at which point it is ignited by the spark plug. This explosion drives the piston downward in a stroke that gives the engine its thrust. The final return stroke of the cycle evacuates the spent gases via the exhaust valve so that the process can begin again.
            This relatively straightforward thermodynamic cycle has equal compression and expansion ratios in each cylinder. But while it produces a satisfactory output from any given displacement, the Otto cycle is not the most fuel-efficient way of generating power.
            In 1882, a British engineer named James Atkinson developed and patented a modified four-stroke cycle that used a variable length piston stroke and delayed intake valve closing to increase efficiency.
            Though effective and incredibly clever, this design didn’t stack up financially for mass production. Complex mechanical linkages were needed to achieve different stroke lengths from a single revolution of the crankshaft, while the benefits in efficiency could only be achieved at the cost of some power. Because of these issues, Atkinson’s ingenious design was largely forgotten about for the best part of 100 years.
            However, with the introduction of variable valve timing technology, Toyota engineers realised that they could generate the most vital, fuel-saving quality of the Atkinson cycle – the delayed closing of the intake valve during the compression stroke – through non-mechanical means; hydraulic actuation of the camshaft position.
            This revelation allowed Toyota to build the world’s first Otto cycle engine with a simulated Atkinson-type valve action to significantly improve fuel efficiency. Known internally as the 1NR-FXE, the 1.5-litre four-cylinder petrol engine was installed in the 1997 Toyota Prius and paired with the fantastic new Toyota Hybrid System (now known as Hybrid Synergy Drive).
            Using an electric motor to assist the petrol engine addressed the shortfall of power characteristic of the Atkinson cycle, but also provided an independent source of motivation in order that the engine could be shut off when possible. After all, the most effective method of fuel-saving is not to have the engine running in the first place!
            So successful has this pairing of a simulated Atkinson cycle engine with a hybrid electric powertrain that every Toyota and Lexus petrol-electric hybrid model produced since the first-generation Prius has employed the same fuel-efficient architecture.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą
              Golfas užmiestyje 5.5l. + mieste 7.0l = 12.5l. (200km kombinuoto ciklo)
              Auris užmiestyje 5.5l + mieste 4.5l = 10.0l.
              Tai ir gaunasi, kad 25% Auris mažiau bendroje situacijoje.
              ... jei kilometražas mieste ir užmiestyje vienodas. Kas teoriškai gal ir paprasta palyginti, bet realiam gyvenime velnias žino kiek prasmės turi. Mano atveju kilometražo už miesto yra kelis kartus daugiau nei mieste. Kitas gal tik mieste važinės ir sakys, kad golfas valgo perpus daugiau

              Čia kaip su dyzeliais. Pažiūri į sąnaudas ir kuro kainą - atrodo pigu. Paskaičiavau visą eksploatacijos kainą pagal savo važinėjimą.. Gaunasi tas pats, arba benzas net ir pigiau.

              Comment


                Jeigu lyginame du dalykus, tai jiems sąlygas duodame tas pačias mano supratimu. Bet deje čia kartais lyginima golfo kuro sąnaudos važiuojant 90km/h, o aurio 140km/h.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Bet tokios pačios sąlygos nereiškia, kad tai atitinka realų naudojimą. Su "tokiom pačiom" sąlygom ir gaunasi teorinės kuro sąnaudos, kurių neįmanoma pasiekti realiam gyvenime.

                  Pvz savaitę važinėjama į darbą, savaitgalį už miesto. 10km iki darbo x 2 x 5 = 100km. Savaitgalį į sodybą/pas gimines/draugus/etc... Ir lengvai gaunasi daugiau nei per savaitę mieste prisukta. Dar priskaičiuot tolimesnius išvažiavimus per atostogas ir pan ir t.t... Aišku kiekvienam asmeniškai šitie skaičiai bus kitokie.

                  Primetu, kad 5.5l užmiestyje abiem atvejais yra prie 90-100km/h. Jei Auris 5.5l/100 sunaudoja prie 140km/h tai tikrai įspūdinga.

                  Comment


                    Kelias Vilnius - Klaipėda, ties Kaunu. Kaip suprantu taip atrodys 'valstybinės' įkrovimo stotelės šiame kelyje. Dėl dizaino nuomonės neturiu, bet tas skardinis stogas pasirodė pigokas.

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                      Jeigu lyginame du dalykus, tai jiems sąlygas duodame tas pačias mano supratimu. Bet deje čia kartais lyginima golfo kuro sąnaudos važiuojant 90km/h, o aurio 140km/h.
                      Vaziuojant ant 140km/h golfas valgys maziau uz Auris. Buvom testui paeme NX300h visai dienai - vaziuojant didesniu nei 100km/h greiciu visa ekonomija dingsta. Kaunas - Klaipeda ant 140km/h valgo jau 9l/100km o trauka ir dinamiko to automobilio yra daugiau nei apgailetina. As nelabai realiai suprantu kam zmones tuos hibridus perka jeigu jie absoliuciai nieko netaupo. Aisku noretusi pabandyt modernu hybrida koki pvz Audi e-tron, bet ju niekas test drive'ams nelaiko nes vistiek niekas neipirks. Taigi isvada dyzelis vis dar ima virsu ant ekonomijos - ideliausiais variantas miestui turet pilna elektra, o uzmiescio kelionems dyzeli
                      Paskutinis taisė Darius555; 2017.09.05, 07:47.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Bet tokios pačios sąlygos nereiškia, kad tai atitinka realų naudojimą. Su "tokiom pačiom" sąlygom ir gaunasi teorinės kuro sąnaudos, kurių neįmanoma pasiekti realiam gyvenime.

                        Pvz savaitę važinėjama į darbą, savaitgalį už miesto. 10km iki darbo x 2 x 5 = 100km. Savaitgalį į sodybą/pas gimines/draugus/etc... Ir lengvai gaunasi daugiau nei per savaitę mieste prisukta. Dar priskaičiuot tolimesnius išvažiavimus per atostogas ir pan ir t.t... Aišku kiekvienam asmeniškai šitie skaičiai bus kitokie.

                        Primetu, kad 5.5l užmiestyje abiem atvejais yra prie 90-100km/h. Jei Auris 5.5l/100 sunaudoja prie 140km/h tai tikrai įspūdinga.
                        Auris nenustebintu manes kad prie 140 ir 10l butu. As skaitau hybridas turi turet ir modernu VDV varikli, o ne atmosferika 90s laidos kaip turi prius,auris

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                          Vaziuojant ant 140km/h golfas valgys maziau uz Auris. Buvom testui paeme NX300h visai dienai - vaziuojant didesniu nei 100km/h greiciu visa ekonomija dingsta. Kaunas - Klaipeda ant 140km/h valgo jau 9l/100km o trauka ir dinamiko to automobilio yra daugiau nei apgailetina. As nelabai realiai suprantu kam zmones tuos hibridus perka jeigu jie absoliuciai nieko netaupo. Aisku noretusi pabandyt modernu hybrida koki pvz Audi e-tron, bet ju niekas test drive'ams nelaiko nes vistiek niekas neipirks. Taigi isvada dyzelis vis dar ima virsu ant ekonomijos - ideliausiais variantas miestui turet pilna elektra, o uzmiescio kelionems dyzeli
                          Iš praktikos - Golfas 1.4 benzinas ant 140km/h valgo ~ 7. Jei vėjas į nugarą - kažkada rodė 6.0 . 9-10l/100 mačiau tik Vokietijoj autobane 190km/h + pasikrovus...

                          Dėl dyzelio ekonomiško viskas priklauso nuo to kiek daug važinėjama. Pvz mano atveju per metus gaunasi 15k, max 20k, kilometrų. Paskaičiavau, kad didesnė dyzelio pradinė kaina atsipirktų tik per 7-8 metus. Bet modernaus dyzelio išlaikymas, prireikus remonto, brangesnis nei dyzelio. T.y. reiktų važinėt arba 10 metų ir tikėtis išvengti gedimų, arba parduodant tikėtis didesnės grąžos. O benzinas visgi važiuoja smagiau...

                          Comment


                            Išbandėm Yaris Hybrid ant trasos, važiuojant 120-130 kmh realios vidutinės degalų sanaudos gavosi 5,2-5,3 l/100km 700 km atstumui.
                            Palyginimui senasis paprastas Yaris 1.3 benzinas naudodavo trasoje praktiškai tiek pat.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Iš praktikos - Golfas 1.4 benzinas ant 140km/h valgo ~ 7. Jei vėjas į nugarą - kažkada rodė 6.0 . 9-10l/100 mačiau tik Vokietijoj autobane 190km/h + pasikrovus...

                              Dėl dyzelio ekonomiško viskas priklauso nuo to kiek daug važinėjama. Pvz mano atveju per metus gaunasi 15k, max 20k, kilometrų. Paskaičiavau, kad didesnė dyzelio pradinė kaina atsipirktų tik per 7-8 metus. Bet modernaus dyzelio išlaikymas, prireikus remonto, brangesnis nei dyzelio. T.y. reiktų važinėt arba 10 metų ir tikėtis išvengti gedimų, arba parduodant tikėtis didesnės grąžos. O benzinas visgi važiuoja smagiau...
                              Taip jei nedaug vaziuoji benzinas geriau, bet tarkim jei i metus darai 70k tuomet dyzelis. TSI varikliu remontas siaip nera pigesnis nei dyzelio o ir didelio resurso jie neturi tai cia klausimas dar kas geriau

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Išbandėm Yaris Hybrid ant trasos, važiuojant 120-130 kmh realios vidutinės degalų sanaudos gavosi 5,2-5,3 l/100km 700 km atstumui.
                                Palyginimui senasis paprastas Yaris 1.3 benzinas naudodavo trasoje praktiškai tiek pat.
                                Važiuojant trasa hibridai netenka prasmės, trasoje paprastai niekas nestabdo, o tai reiškia, kad nepasikrauna elektros, nes elektros krovimas vyksta hibridus stabdant ir stabdymo energiją paverčiant elektra. O kai nėra elektros - naudojamas tas pats vidaus degimo variklis, koks ir kitose mašinose.

                                Comment


                                  Su 70k per metus tikrai vienareikšmiškai dyzelis. Sakyčiau nuo 25-30k jau apsimoka dyzelis.

                                  Su lietuviškais keliais bei sąlyginai nedideliu kilometražu - variklio resursas mažesnė problema nei pakaba ir rūdys Kiek domėjausi 150-200k km be problemų nuvažiuoja, o linksmybės prasideda gerokai vėliau. TSI bent jau nėra DPF filtro ir negręsia moralinė dilema dėl brangaus remonto ar gamtos teršimo. Bet kokiu atveju, po kokių 5-6 metų bus galima suvest skaičiukus kas važinėja su dyzeliu panašiu režimu. Bet tada pasirinkimas turbūt bus tarp pajungiamo hibrido ir pilnos elektros...

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    nes elektros krovimas vyksta hibridus stabdant ir stabdymo energiją paverčiant elektra. O kai nėra elektros - naudojamas tas pats vidaus degimo variklis, koks ir kitose mašinose.
                                    Beje, tas pats Golfas turi šitą funkciją. Stabdymo energija krauna akumuliatorių ir tuo pačiu mažina kuro sąnaudas. Aišku akumuliatoriaus užkrovimas šviesoms/start-stopui/etc toli gražu ne tiek sutaupo, kiek elektros variklio naudojimas.

                                    Comment


                                      Manau nereikia aiškinti, kad hibridai ir yra kuriami tam, kad žmonės galėtų įvažiuoti į miestus išsivysčiusiose šalyse. Jūs čia skaičiuojate ekonomijas važiuojant trasoje 140 km/h, o skandinavai ir vakarų Europa skaičiuoja, kad su dyzeliu tuoj negalės važiuoti mieste ( kai kur jau negali važiuoti miesto centre). Plius jie skaičiuoja ekologijos mokesčius, kurie suryja viską, ką galėtų sutaupyti per kuro ekonomiją. Čia tik kas dėl hiridas vs. dyzelis. Man pačiam daug labiau prie širdies elektromobiliai, bet hibridai yra neišvengiama pereinamuoju laikotarpiu.

                                      Comment


                                        Parašė Zilvis3 Rodyti pranešimą
                                        Manau nereikia aiškinti, kad hibridai ir yra kuriami tam, kad žmonės galėtų įvažiuoti į miestus išsivysčiusiose šalyse. Jūs čia skaičiuojate ekonomijas važiuojant trasoje 140 km/h, o skandinavai ir vakarų Europa skaičiuoja, kad su dyzeliu tuoj negalės važiuoti mieste ( kai kur jau negali važiuoti miesto centre). Plius jie skaičiuoja ekologijos mokesčius, kurie suryja viską, ką galėtų sutaupyti per kuro ekonomiją. Čia tik kas dėl hiridas vs. dyzelis. Man pačiam daug labiau prie širdies elektromobiliai, bet hibridai yra neišvengiama pereinamuoju laikotarpiu.
                                        Bet su benzinine masina leidzia ivaziuot visur? Tai kam pirkt ta hybrida jei gali ta pati benzina ir turet tas pacias kuro sanaudas

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                          Bet su benzinine masina leidzia ivaziuot visur? Tai kam pirkt ta hybrida jei gali ta pati benzina ir turet tas pacias kuro sanaudas
                                          Jei gyveni didmiestyje ir ten pravažinėji didumą savo nuvažiuojamo kelio tai sąnaudos tikrai nebus tokios pačios, toli gražu. Tas jau tinka kalbant apie tokius miestus kaip Kaunas ar tuo labiau Vilnius, nekalbant apie tokius didmiesčius kaip Paryžius, Madridas ar Londonas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X