Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol Tesla negamins pick-upo, tol ji netaps Amerikos automobiliu.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Kol Tesla negamins pick-upo, tol ji netaps Amerikos automobiliu.
      Greit gamins.
      https://electrek.co/guides/tesla-pickup-truck/

      Comment


        Pamenu, per viena interva Muskas apie sita pikapa sake - net jei jo ir niekas nepirks, as ji pasigaminsiu sau. O bet, kad ziuret nelabai i ka yra. Model S su kuzavu. Truck, kur kas idomiau, jau nekalbant apie roadsteri. TIkiuos ir is Y kazkokio vau.

        Comment


          Kažkaip nutilo kalbos apie Tesla Gigafactory Europe.
          Buksuoja Europos elektromobilizacija?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Kažkaip nutilo kalbos apie Tesla Gigafactory Europe.
            Buksuoja Europos elektromobilizacija?
            Prie Kruonio mačiau kažką gręžiant, neįžiūrėjau tik ar gigafactory'io polius ar žvejai jau ant ledo patraukė.

            Comment


              the boring company pristatymas. Siek tiek o.t.

              https://www.youtube.com/watch?v=Wp9FQLW1XYs

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Kažkaip nutilo kalbos apie Tesla Gigafactory Europe.
                Buksuoja Europos elektromobilizacija?
                Nebuksuoja, tik ne viskas per dieną įgyvendinama, Teslos gamykla Olandijoje kadien kepa po 100 automobilių, Gigafactory bus statoma Vokietijoje, šalia Beneliukso šalių.
                Flickr

                Comment


                  Eidvis

                  Apie VW ir 2026:

                  VW says final generation of combustion engines will launch in 2026
                  After their production span, Volkswagen will be all-electric[
                  https://www.autoblog.com/2018/12/04/...stion-engines/

                  Tavo straipsnis beje irgi sako tą patį. Po 2026ų susitelks į elektromobilių kūrimą, bet naujasis modelis nuo konvejerių važiuos dar n metų. Automobilių pasirodymo ciklas dažnai yra ~7-10 metų. T.y. šviežiai pradėtas kurti paskutinė vidaus degimo platforma. Ji išeis į rinką po 7 metų ir tada susikoncentruosį elektromobilius. Kurie, tikėtina, pakeis tą 2026ųjų platformą po dar 7-10 metų.
                  Paskutinis taisė mantasm; 2018.12.30, 21:12.

                  Comment



                    Gal 15min ir ne visai tiksliai išvertė, bet realiai tai esmės nekeičia. Ateinantis dešimtmetis bus tas, per kurį dauguma automobilių gamintojų persiorientuos į elektromobilius ir jų pradės gaminti daugiau, nei vidaus degimo variklių varomų. Jau dabar Amerikoje Telsos elektromobilių parduodama daugiau, nei tų pačių Volkswagenų.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Gal 15min ir ne visai tiksliai išvertė, bet realiai tai esmės nekeičia. Ateinantis dešimtmetis bus tas, per kurį dauguma automobilių gamintojų persiorientuos į elektromobilius ir jų pradės gaminti daugiau, nei vidaus degimo variklių varomų. Jau dabar Amerikoje Telsos elektromobilių parduodama daugiau, nei tų pačių Volkswagenų.
                      Esmę truputi keičia ar po 7 metų nustos gamint vidaus degimo variklius, ar pradės gaminti, turbūt, paskutinę laidą ir, turbūt, nustos gaminti po gerų 15 metų.

                      Volkswagen dėję ant JAV rinkos ir didelės dalies modelių JAV net nepardavinėja.

                      Beje, Tesla per paskutinius metus (2017 Q4 - 2018 Q3 pardavė 180 000 auto JAV. VW grupė (VW + Audi + Porsche + ?) per 2017 pardavė 625 000. Palyginus su 2016ais pardavimais augo, tai turbūt ir šiemet nėra didelio smukimo. Aišku turbūt Teslos 2018 Q4 statistika dar gražesnė. Bet Tesla realiai gali VW aplenkti tik kitais metais.

                      https://www.statista.com/statistics/...le-deliveries/

                      https://www.volkswagen-newsroom.com/...-time-high-392

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Esmę truputi keičia ar po 7 metų nustos gamint vidaus degimo variklius, ar pradės gaminti, turbūt, paskutinę laidą ir, turbūt, nustos gaminti po gerų 15 metų.

                        Volkswagen dėję ant JAV rinkos ir didelės dalies modelių JAV net nepardavinėja.

                        Beje, Tesla per paskutinius metus (2017 Q4 - 2018 Q3 pardavė 180 000 auto JAV. VW grupė (VW + Audi + Porsche + ?) per 2017 pardavė 625 000. Palyginus su 2016ais pardavimais augo, tai turbūt ir šiemet nėra didelio smukimo. Aišku turbūt Teslos 2018 Q4 statistika dar gražesnė. Bet Tesla realiai gali VW aplenkti tik kitais metais.

                        https://www.statista.com/statistics/...le-deliveries/

                        https://www.volkswagen-newsroom.com/...-time-high-392
                        Aš tikrai nenoriu krypti į detales kas kiek kurį ketvirtį elektromobilių pagamino ar pardavė. Pakartosiu esmę - ateinantis dešimtmetis yra lūžio laikotarpis, kada naftos gavybos ir perdirbimo sektorius nustos augęs, o kokioje Europoje netgi pradės mažėti. Jeigu Baltarusija parsiduotų dėl pigesnių naftos kainų - tai jie tą efektą galėtų jausti ne ilgą laiką, nes galiausiai naftos sektoriaus reikšmė pradės mažėti, o kartu ir smarkiai kainos kris, kurios ir dabar jau žemos. Naftos gavybai ir pramonei prarandant svarbą Rusijos ekonomika išvis bus Afrikos lygio, o tai reiškia, kad Baltarusija, kurioje pramonė daug labiau išplėtota nei Rusijoje, galiausiai taps Rusijos donore, o ne išlaikytine.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Aš tikrai nenoriu krypti į detales kas kiek kurį ketvirtį elektromobilių pagamino ar pardavė. Pakartosiu esmę - ateinantis dešimtmetis yra lūžio laikotarpis, kada naftos gavybos ir perdirbimo sektorius nustos augęs, o kokioje Europoje netgi pradės mažėti.
                          Tam yra daug labiau tinkamų skaičių. Pvz yra teorija, kad Rusijoje su jų turimomis technologijomis baigsis nafta po 7-10 metų. O problemos su stabilia gavyba prasidės dar anksčiau.

                          Comment


                            https://www.lrytas.lt/auto/rinka/201...ntoja-8607838/
                            Gruodžio mėnesį pasklido žinia apie tai, kad „Tesla“ svarsto galimybę įsigyti šiuo metu neveikiančias „General Motors“ gamyklas. Visgi kaip skelbia cleantechnica.com, kompanija gali greitai perimti viso koncerno valdymą.

                            Comment


                              nesuprantu kam tokius kliedesius kartot, vieni idiotai rašinėja apie tuoj tuoj busimą Tešlos bankrotą kiti nevispročiai apie GM bankrotą

                              Comment


                                GM aktyvai sudaro 125 mlrd. USD, skolos - pakenčiamos. Tai nesuprantu, kodėl turi pigiai parsiduoti ir būtent Teslai?

                                Comment


                                  Jau artimiausiomis dienomis Lietuvoje bus įregistruotas 1000-asis elektromobilis, per metus jų skaičius paaugo nuo 631 iki 987, t.y. +49%.

                                  Comment


                                    Laukiu nesulaukiu kol pats nusipirksiu ir gatvėse dauguma bus elektra varomų, o ne fosilijų. Nors fosilijos labai priešinasi, kaip manau ir arklių vežimai kažkada priešinosi.

                                    Comment


                                      Poros savaičių senumo naujienos, bet nusprendžiau atkreipti dėmesį į Norvegiją.

                                      Norvegijos 2019 m. sausio statistika:

                                      https://insideevs.com/norway-2019-st...h-of-ev-sales/

                                      52.2% visų naujai registruotų automobilių yra pilnai elektriniai arba iš tinklo kraunami hibridai (Plug-In Hybrid). Didžioji dalis iš jų yra tik elektra varomi, net 37.8% visų naujų automobilių.
                                      Populiariausi automobiliai: (VW Golf pirmoje vietoje, bet spėjama, kad didžioji dalis yra e-Golf)



                                      Kodėl tai įdomu?

                                      Čia yra skaičiai prieš laukiamiausio elektromobilio - Tesla Model 3 debiutą Norvegijos keliuose.
                                      Sausio mėn. registruoti pirmi 17 Tesla Model 3 Norvegijoje (spėjama, kad salonų bandomieji modeliai), vasario mėn. pradedami pristatymai užsisakiusiems.

                                      Radau Norvegijos Tesla registracijų suvestinę.
                                      https://teslastats.no

                                      Per vasarį registruoti jau 473 Tesla Model 3, didžiausias skaičius registruotų per vieną dieną - 112, šiandien. Imant 3 dienom ilgesnio sausio skaičius, tai jau būtų 4 perkamiausias automobilis visoje Norvegijoje, o vasaris dar net nesibaigė. O kadangi pristatymai tik įsibėgėjo vasario gale, Norvegijos kovo statistika turėtų būti įspūdinga - su Tesla Model 3 pagalba, vien elektra varomi automobiliai turėtų jau garantuotai aplenkti varomus iškastiniu kuru.

                                      Comment


                                        Primink kokios šiuo metu mokestinės lengvatos taikomos elektromobiliams Norvergijoje? Tesla vis dar gaunasi panašiai kaip eilinis benzininis kibiras?

                                        Comment


                                          Estijoje, salyje pasiskelbusiai elektromobiliu pasaulio sostine ir dar 2013m sukurusiai elektromobiliu krovimo tinkla, siu metu sausio menesi pardave 8 elektromobilius Berods lengvatos nubrauktos, stai ir rezultatas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X