Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jaguar pristatė Tesla model X konkurentą.

    Super.

    Ale video tai nekažką... Tesla X 75D iki 60mph per 6.0s, čia nėra ką ir lygint. Tuo tarpu P100D su Ludicrous mode įjungtu - 2.8s (Jaguar per 4.5s, nebent irgi turi kažkokį pan. "slaptą" įjungimą), 90D per 4.8s (P90D Ludicrous 3.2s). Tad gal reikėjo geriau patylėti, nes tokie surežisuoti filmukai prestižo ir pasitikėjimo nepriduoda. Ir čia Teslos yra 2016 metų!

    Info iš čia: https://www.zeroto60times.com/vehicl...-60-mph-times/

    EDIT:
    Nuvažiuojamas deklaruojamas atstumas panašus (295 ir 298 Jaguar mylios). Ale gi Tesla turi 7 sėdimas vietas, Jaguar 5.
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.03.02, 15:57.

    Comment


      Kaip supratau iš filmuko 75D kaina ta pati kaip Jaguaro.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Nesvarbu kuri greitesne, svarbu, kad kuo daugiau ir daugiau alternatyvu butu.
        Skaiciau straipsniuka vietiniame norvegu laikrastyje. Tai rase, kad dar niekada nebuvo tiek daug pre-orderiu naujam automoboliui. Kalbama buvo apie tuo metu grubiai po dvieju metu iseisianti Mercedes EQ.
        Studentas

        Comment


          Norėtųsi matyti tuos konceptinius automobilius įvedamus į rinką. Tokius, kokie buvo pristatyti parodose, o ne supaprastintus ir supigintus. Kalbu apie Mercedes EQ. Norisi, kad būtų kaip su BMW i8.

          Comment


            Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
            Nesvarbu kuri greitesne, svarbu, kad kuo daugiau ir daugiau alternatyvu butu.
            Skaiciau straipsniuka vietiniame norvegu laikrastyje. Tai rase, kad dar niekada nebuvo tiek daug pre-orderiu naujam automoboliui. Kalbama buvo apie tuo metu grubiai po dvieju metu iseisianti Mercedes EQ.
            Pritariu, manau galia tikrai paskutinėje vietoje, ar ten per 5 ar per 6 sek. iki 100 įsibėgėja. Svarbu, kad tokie gamintojai kaip VW, Toyota, pradėtų leisti kuo daugiau EV modelių ir kuo talpesnėmis baterijomis.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Pritariu, manau galia tikrai paskutinėje vietoje, ar ten per 5 ar per 6 sek. iki 100 įsibėgėja. Svarbu, kad tokie gamintojai kaip VW, Toyota, pradėtų leisti kuo daugiau EV modelių ir kuo talpesnėmis baterijomis.
              Būtent. VW žada jau 2020 m. pagaminti iki 1500 elektromobilių per dieną. Pasižiūrėsim...

              Comment


                Na jei prie to pacio, Volvo pries kelias savaites pranese, kad daugiau nebetobulins vidaus degimo varykliu.
                Ateinantis penkmetis turetu buti labai idomus.
                Studentas

                Comment


                  Naujausi duomenys nustebino: kas lieka iš „Tesla“ baterijų nuvažiavus 250 tūkst. km

                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-km-220-966110

                  <..>

                  Automobilių baterijų degradacija yra vienas iš didžiausių elektra varomų automobilių savininkų ir potencialių pirkėjų rūpesčių, tačiau iki šiol „Tesla“ baterijų sistemų veikimo duomenys buvo labai patikimi. Dabar, remiantis naujausiais duomenis, „Tesla“ baterijų sistemų nuostoliai, nuvažiavus 250 000 kilometrų, nesiekia ir 10 proc.

                  Šiuos duomenis surinko Olandijos ir Belgijos „Tesla“ automobilių savininkų grupė. Remiantis šios apklausos, kurioje dalyvavo daugiau kaip 350 automobilių savininkų, elektromobilių baterijų efektyvumas nuvažiavus 80 000 kilometrų sumažėjo 5 proc., tačiau tolesnis kritimas yra itin lėtas.

                  <..>

                  Comment


                    Ir kas toliau? Dabar 200-250 tūkst. nuvažiavusią mašiną prakala į trečias šalis, o kas bus su elektromobiliu, jei reikės keisti akumuliatorių, kuris nudvės po kokių 300 tūkst.? Kas tuos panaudotus elektromobilius tada pirks? Ir kur čia ekologija? Ekologija tai ne vien tik kuro deginimas, tai ir resursų naudojimas gaminant naują gaminį, taip pat ir utilizuojant. O jei jis negalės tiek tarnauti, kiek galėtų dėl ekonominių priežasčių - keisti akumuliatorių per brangu, tai ir elektromobiliai bus mažiau ekologiški, nei skelbiama, nes kėbulas ir visa kita dar neatidirbo resurso. Na, tyrimas atliktas pakankamai švelnaus klimtato šalyje. Kokioje nors Suomijoje ar Švedijoje toliau nuo jūros būtų kitoks rezultatas.

                    Comment


                      Kas toliau neaišku, bet straipsnyje rašoma:
                      Jei tokia tendencija išsilaikys ir ateityje, dauguma „Tesla“ automobilių baterijų sistemų, nuvažiavus maždaug 300 000 km, vis dar dirbs 90 proc., o nuvažiavus 800 000 km – 80 proc. efektyvumu.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ir kas toliau?
                        Toliau viskas susideda į efektyvumo didinimą - tai ir baterijos kainos kritimas, ir naudojimo laiko ilginimas, ir galimų įkrovimų dauginimas, ir įkrovimo spartinimas ir galų gale jos perdirbimas. Tai vadinama evoliucija, arba kada beždžionės vista žmonėmis.

                        Comment


                          Neaišku kiek Teslos "ilgaamžiškumas" paremtas didele atsarga. Vien tas, kad už papildomą mokestį, nieko nekeičiant automobilyje, galima praplėsti baterijos talpą daug pasako Gali būti, kad iki tam tikros ribos lėtai prastės, o po to per keliasdešimt tūkstančių kilometrų užsilenks.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Neaišku kiek Teslos "ilgaamžiškumas" paremtas didele atsarga. Vien tas, kad už papildomą mokestį, nieko nekeičiant automobilyje, galima praplėsti baterijos talpą daug pasako Gali būti, kad iki tam tikros ribos lėtai prastės, o po to per keliasdešimt tūkstančių kilometrų užsilenks.
                            Gali buti...

                            Gerai kad vidaus degimo varikliai visi be problemu tuos 300 tukst. nuvaziuoja.

                            Studentas

                            Comment


                              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                              Gali buti...

                              Gerai kad vidaus degimo varikliai visi be problemu tuos 300 tukst. nuvaziuoja.
                              Kad būna tų problemų.
                              Be to nekorektiška lyginti. Akumuliatorius nėra variklis. O elektrinių variklių resursas žymiai didesnis.

                              Comment


                                Bet irgi problemų būna ir su elektriniais varikliais bei valdymo elektronika ir elektrotechnika. Tiesiog sava specifika. Bet tarnauja aišku, kad ilgiau, nes paprasčiau ir pigiau atkapitalinami, nei vidaus degimo varikliai.

                                Comment


                                  Truputį ne į temą, bet puikios naujienos, nuo praeito mėn. Lietuvoje galima registruoti su specialiais EX0000 numeriais ir naudotis atitinkamomis privilegijomis ne tik elektromobilius, bet ir įkraunamus hibridus.

                                  Nuo 2016-07-01 iki 2018-04-03 šie numerio ženklai buvo išduodami tik elektros varikliu varomoms transporto priemonėms, kurių kilmės dokumentuose buvo nurodytas galios šaltinis – tik elektros energija, o nuo 2018-04-03 transporto priemonėms, kuriose sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinį elektros energijos keitiklį su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės, ir duomenys apie šią transporto priemonių įrangą yra nurodyti kilmės, patvirtinimo dokumentuose.
                                  http://www.regitra.lt/lt/paslaugos-i...lektromobiliai



                                  https://www.facebook.com/100Procentu...type=3&theater
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.04, 10:04.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    O ką daryti paprastam žmogui?
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      oba. važiuoju pasiimti numerių

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        O ką daryti paprastam žmogui?
                                        Dabar paprastam žmogui bus labiau prieinami E numeriai, nebereiks Teslos, užteks ir pakraunamo Prius.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Truputį ne į temą, bet puikios naujienos, nuo praeito mėn. Lietuvoje galima registruoti su specialiais EX0000 numeriais ir naudotis atitinkamomis privilegijomis ne tik elektromobilius, bet ir įkraunamus hibridus.



                                          http://www.regitra.lt/lt/paslaugos-i...lektromobiliai



                                          https://www.facebook.com/100Procentu...type=3&theater
                                          Oba, kaip čia spauda neišskalambijo šitos naujienos? Tai daba A juostomis legaliai varinės ir tikrų bachūrų tačkos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X