Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Jeigu tai būtų tiesa, tai iki šiol smartphonai tebūtų žurnalų paveikslėliuose, o ne mūsų kišenėse. Baterija yra labai svarbu, tačiau pirkdami telefoną mes vertiname daugybės faktorių visumą, o ne vien bateriją. Taip bus ir su elektromobiliais, be to elektromobilių įkrovimas bus kur kas paprastesnis, nei degalų: nei namie, nei prekybcentrio aikštelėj ar darbe niekas degalinių neįrenginėja, skirtingai nei elektromobilių infrastruktūrą.
    Aš čia pabūsiu Velnio advokatas. Jeigu darytume analogiją su smartphonais vs paprastais telefonais, kur esminis faktorius yra funkcionalumas, tai kokie elektromobilių privalumai prieš paprastą auto funkcionalumo prasme? Tylesnis (nelabai svarbu). Ekonomiškesnis (nelabai svarbu). Ekologiškesnis ir isgelbės Bangladešą nuo pakilusio jūros lygio (visiškai dzin). Rečiau genda (šiek tiek. Gal).

    O minusai kol kas ženklūs. Visų pirma kaina.

    Taip kad principe J.U. teisus. EV realiai apsimokės tada, kai neliks skirtumo (kainos, laiko ir logistikos prasme) pirkti ir eksploatuoti ev lyginant su tradiciniais varikliais, nes savaime EV kaip ir neturi kažkokių didelių privalumų.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Aš čia pabūsiu Velnio advokatas. Jeigu darytume analogiją su smartphonais vs paprastais telefonais, kur esminis faktorius yra funkcionalumas, tai kokie elektromobilių privalumai prieš paprastą auto funkcionalumo prasme? Tylesnis (nelabai svarbu). Ekonomiškesnis (nelabai svarbu). Ekologiškesnis ir isgelbės Bangladešą nuo pakilusio jūros lygio (visiškai dzin). Rečiau genda (šiek tiek. Gal).

      O minusai kol kas ženklūs. Visų pirma kaina.

      Taip kad principe J.U. teisus. EV realiai apsimokės tada, kai neliks skirtumo (kainos, laiko ir logistikos prasme) pirkti ir eksploatuoti ev lyginant su tradiciniais varikliais, nes savaime EV kaip ir neturi kažkokių didelių privalumų.
      Tiesiog ramiai paziurek bilenkoki jutubes video, kaip pvz. https://www.youtube.com/watch?v=JOXDsUCZfgg . O dabar pamastyk ar rupi kam nors tie Bangladeshai ir kitos tavo sapaliones? Bent ikerti kokios elektromobiliu premofance galimybes?
      Show must go von!

      Comment


        Cia dar toks bilenkoks https://www.youtube.com/watch?v=eT7KKxoAvvk su kroatu kazkokiu sh... kuris pastato i stalciu ferrari visa istorija
        Show must go von!

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          Cia dar toks bilenkoks https://www.youtube.com/watch?v=eT7KKxoAvvk su kroatu kazkokiu sh... kuris pastato i stalciu ferrari visa istorija
          Kam tokie dalyvai svarbūs? Lenktynininkams? Realiems vairuotojams kur kas svarbiau, kiek km gali elektromobilis nuvažiuoti, kur pasikrauti prie daugiabučio ir pačio automobilio kaina, nei per kiek sekundžių nuvažiuoja 100 metrų ir po to baigiasi akumuliatorius. Beje, pirmas automobilis pasiekęs 100 km/h greitį buvo varomas elektra, ar dėl to jie išpopuliarėjo?
          Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.31, 02:13.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kam tokie dalyvai svarbūs? Lenktynininkams? Realiems vairuotojams kur kas svarbiau, kiek km gali elektromobilis nuvažiuoti, kur pasikrauti prie daugiabučio ir pačio automobilio kaina, nei per kiek sekundžių nuvažiuoja 100 metrų ir po to baigiasi akumuliatorius. Beje, pirmas automobilis pasiekęs 100 km/h greitį buvo varomas, ar dėl to jie išpopuliarėjo?
            Dzin man kiek km nuvaziuot is kns. i klp. Vistiek vaziuosiu A1. Bet jei mano viedras darys per borta la Ferrari, tai as vaziuosiu su 10 X didesnes sypsena
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Dzin man kiek km nuvaziuot is kns. i klp. Vistiek vaziuosiu A1. Bet jei mano viedras darys per borta la Ferrari, tai as vaziuosiu su 10 X didesnes sypsena
              O jeigu Ferrari važiuos maksimaliai leistinu toje kelio atkarpoje greičiu?
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Aš čia pabūsiu Velnio advokatas. Jeigu darytume analogiją su smartphonais vs paprastais telefonais, kur esminis faktorius yra funkcionalumas, tai kokie elektromobilių privalumai prieš paprastą auto funkcionalumo prasme? Tylesnis (nelabai svarbu). Ekonomiškesnis (nelabai svarbu). Ekologiškesnis ir isgelbės Bangladešą nuo pakilusio jūros lygio (visiškai dzin). Rečiau genda (šiek tiek. Gal).

                O minusai kol kas ženklūs. Visų pirma kaina.

                Taip kad principe J.U. teisus. EV realiai apsimokės tada, kai neliks skirtumo (kainos, laiko ir logistikos prasme) pirkti ir eksploatuoti ev lyginant su tradiciniais varikliais, nes savaime EV kaip ir neturi kažkokių didelių privalumų.
                Aš sutinku, kad kol kas EV turi daugiau minusų, nei privalumų, lyginant su kuru varomomis mašinomis ir pagrindinis tų minusų yra kaina ir baterijos. Minusai kol kas atsveria pliusus, o ir tie pliusai dar kol kas nėra labai jau dideli. Tačiau laptopams išstumpti iš rinkos stacionarius kompus, užteko pasiūlyti 'mobilumą', nors tiek jų kaina buvo didesnė, tiek ir galingumas kiek mažesnis. Aš manau, kad EV privalumai dar ne visai išryškėjo, tai, kad EV rečiau genda, nereikia keisti jokių tepalų, alyvų, oro filtrų ir pan., yra ganėtinai didelis pliusas. Tie, kurie važinėjasi su mašinom, žino kaip užknisa kada jos sugenda, o tu prie mašinos tiek pripratęs, kad nebežinai kaip be jos gyventi (gal net skaudžiau, nei kad mobiliako ar interneto laikinai netekti). Mano supratimu tai labai svarbus aspektas. Kitas svarbus faktorius žinoma gali būti energijos kaina, kuras kainuoja brangiau ir jo daugiau reikia, nei elektra. Kai kuriems svarbus mašinų galingumas, kartais galingumas būną net ir esminis faktorius perkant mašiną, EV ir šioje vietoje smarkiai lenkia įprastas mašinas. Galbūt kai kam svarbus privalumas bus jų talpios baterijos, kurias galima bus panaudoti ir kitais tikslais, pvz. išvarius į gamtą nereikės garsiai birbenčių elektros generatorių, prie talpių baterijų bus galima prijungti galingą garso aparatūrą, projektorius, lempas, elektrinį grilį ir pan. Tikriausiai elektronika EV taip pat bus kur kas plačiau panaudota (autonominis važiavimas ir pan.), nei įprastose mašinose. Na ir pridėkim tuos mažesnius minusus, kaip kad ekologija, mada, tylumas ir pan.

                Tačiau aš sutinku, kad kaina, baterijos talpa ir įkrovimo infrastruktūra kol kas yra didesni minusai, nei kad EV duoda pliusų, tačiau tai nėra kažkokia panacėja: elektromobilių kaina kris kartu su pingančiomis technologijomis ir kartu su prasidėsiančia masine gamyba (sukurti ir pagaminti vos ne vienetinius automobilius yra nepalyginamai brangiau, nei kad masinė jų gamyba ant konvejerio), baterijos taip pat pinga, jų talpa auga, kaip ir plečiasi įkrovimo infrastruktūra. Šitoms technologijoms pakankamai ištobulėjus, EV pliusai pradės darytis didesni, už minusus. Net jeigu į EV negalima bus pakrauti tiek energijos, kiek į kuru varomą automobilį, tačiau išvystyta įkrovimo infrastruktūra ir technologijos, kai EV galima bus įkrauti visur (namie, darbe, parduotuvės aikštelėj), turėtų atsverti ir energijos talpos minusą, kuris ilgainiui tikriausiai išvis išnyks ir tikriausiai net pereis į pliusą.

                Aš tiesiog nemanau, kad bus kažkoks lūžio taškas, kada baterija pralenks kuro bako talpą ir nuo to momento jau visiems apsimokės pirkti EV. Bus palaipsninis perėjimas ir ar apsimoka ar ne, ar pliusai ar minusai laimi, priklausys daugiausiai individualiai nuo pačio žmogaus. Kokioje Norvegijoje jau dabar elektromobilių pardavimai ypač įspūdingi, nors EV minusai dar kol kas labai dideli. Ir kuo EV taps populiaresni, kuo jų bus daugiau parduodama, tuo daugiau bus investuojama į jų technologijų tobulinimą ir tuo labiau mažės jų savikaina dėl masinės gamybos efekto, t.y. minusai vis sparčiau nyks, o pliusai vis sparčiau augs.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Aš sutinku, kad kol kas EV turi daugiau minusų, nei privalumų, lyginant su kuru varomomis mašinomis ir pagrindinis tų minusų yra kaina ir baterijos. Minusai kol kas atsveria pliusus, o ir tie pliusai dar kol kas nėra labai jau dideli. Tačiau laptopams išstumpti iš rinkos stacionarius kompus, užteko pasiūlyti 'mobilumą', nors tiek jų kaina buvo didesnė, tiek ir galingumas kiek mažesnis. Aš manau, kad EV privalumai dar ne visai išryškėjo, tai, kad EV rečiau genda, nereikia keisti jokių tepalų, alyvų, oro filtrų ir pan., yra ganėtinai didelis pliusas. Tie, kurie važinėjasi su mašinom, žino kaip užknisa kada jos sugenda, o tu prie mašinos tiek pripratęs, kad nebežinai kaip be jos gyventi (gal net skaudžiau, nei kad mobiliako ar interneto laikinai netekti). Mano supratimu tai labai svarbus aspektas. Kitas svarbus faktorius žinoma gali būti energijos kaina, kuras kainuoja brangiau ir jo daugiau reikia, nei elektra. Kai kuriems svarbus mašinų galingumas, kartais galingumas būną net ir esminis faktorius perkant mašiną, EV ir šioje vietoje smarkiai lenkia įprastas mašinas. Galbūt kai kam svarbus privalumas bus jų talpios baterijos, kurias galima bus panaudoti ir kitais tikslais, pvz. išvarius į gamtą nereikės garsiai birbenčių elektros generatorių, prie talpių baterijų bus galima prijungti galingą garso aparatūrą, projektorius, lempas, elektrinį grilį ir pan. Tikriausiai elektronika EV taip pat bus kur kas plačiau panaudota (autonominis važiavimas ir pan.), nei įprastose mašinose. Na ir pridėkim tuos mažesnius minusus, kaip kad ekologija, mada, tylumas ir pan.

                  Tačiau aš sutinku, kad kaina, baterijos talpa ir įkrovimo infrastruktūra kol kas yra didesni minusai, nei kad EV duoda pliusų, tačiau tai nėra kažkokia panacėja: elektromobilių kaina kris kartu su pingančiomis technologijomis ir kartu su prasidėsiančia masine gamyba (sukurti ir pagaminti vos ne vienetinius automobilius yra nepalyginamai brangiau, nei kad masinė jų gamyba ant konvejerio), baterijos taip pat pinga, jų talpa auga, kaip ir plečiasi įkrovimo infrastruktūra. Šitoms technologijoms pakankamai ištobulėjus, EV pliusai pradės darytis didesni, už minusus. Net jeigu į EV negalima bus pakrauti tiek energijos, kiek į kuru varomą automobilį, tačiau išvystyta įkrovimo infrastruktūra ir technologijos, kai EV galima bus įkrauti visur (namie, darbe, parduotuvės aikštelėj), turėtų atsverti ir energijos talpos minusą, kuris ilgainiui tikriausiai išvis išnyks ir tikriausiai net pereis į pliusą.

                  Aš tiesiog nemanau, kad bus kažkoks lūžio taškas, kada baterija pralenks kuro bako talpą ir nuo to momento jau visiems apsimokės pirkti EV. Bus palaipsninis perėjimas ir ar apsimoka ar ne, ar pliusai ar minusai laimi, priklausys daugiausiai individualiai nuo pačio žmogaus. Kokioje Norvegijoje jau dabar elektromobilių pardavimai ypač įspūdingi, nors EV minusai dar kol kas labai dideli. Ir kuo EV taps populiaresni, kuo jų bus daugiau parduodama, tuo daugiau bus investuojama į jų technologijų tobulinimą ir tuo labiau mažės jų savikaina dėl masinės gamybos efekto, t.y. minusai vis sparčiau nyks, o pliusai vis sparčiau augs.
                  Ar zinai del ko Norvegijoje EV tokie populiarus?

                  Audi A6 Allroad 3,0TDI Norvegijoje kainuoja 200 000EUR perkant ant fizinio asmens. Tesla kainuoja 3x pigiau nes EV ten nera taikomi mokesciai. Manau ten situacija pasikeistu kardinaliai nuemus lengvatas EV. Seniau buvo taikoma lengvata hybridams dabar kiek zinau jos nebera ir yra galvojama ivest kazkokius mokescius perkant EV
                  Paskutinis taisė Darius555; 2016.12.31, 11:53.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Anglija yra sala.
                    Anglija nera sala.

                    Comment


                      Ar apsimoka pirkti elektromobilį ar ne - tai kiekvieno žmogaus klausimas atsakyti. Aš negaliu teigti, kad kuriam nors iš jūsų apsimoka arba neapsimoka pirkt. Galiu tik pasakyt ar man pačiam apsimoka ar ne. Lietuvoje be kažkokių konkrečių subsidijų vyksta elektromobilių pardavimai, net Teslų yra prisipirkę žmonės. Taip, kad jau yra kažkokia grupė žmonių, kuriems apsimoka. Ir ta grupė didėja. Didėja augant pajamoms ir krentant elektromobilių kainai.

                      Tai va ir visa matematika. Dėl ko dar norit pasiginčyt?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ar apsimoka pirkti elektromobilį ar ne - tai kiekvieno žmogaus klausimas atsakyti. Aš negaliu teigti, kad kuriam nors iš jūsų apsimoka arba neapsimoka pirkt. Galiu tik pasakyt ar man pačiam apsimoka ar ne. Lietuvoje be kažkokių konkrečių subsidijų vyksta elektromobilių pardavimai, net Teslų yra prisipirkę žmonės. Taip, kad jau yra kažkokia grupė žmonių, kuriems apsimoka. Ir ta grupė didėja. Didėja augant pajamoms ir krentant elektromobilių kainai.

                        Tai va ir visa matematika. Dėl ko dar norit pasiginčyt?
                        , net Teslų yra prisipirkę žmonės

                        Ant LT tai buna ketvirtas automobilis seimoje nupirktas kaip sakant ant prikolo

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Ar zinai del ko Norvegijoje EV tokie populiarus?

                          Audi A6 Allroad 3,0TDI Norvegijoje kainuoja 200 000EUR perkant ant fizinio asmens. Tesla kainuoja 3x pigiau nes EV ten nera taikomi mokesciai. Manau ten situacija pasikeistu kardinaliai nuemus lengvatas EV. Seniau buvo taikoma lengvata hybridams dabar kiek zinau jos nebera ir yra galvojama ivest kazkokius mokescius perkant EV
                          Be to Norvegija dar ir viena turtingiausių šalių + gauna švarią elektros energiją iš hidroelektrinių. Tai tas viskas suprantama. Suprantama ir kad iš pradžių daug kur, ne tik Norvegijoje, elektromobiliams bus taikomos mokestinės lengvatos, be to dar ir kuro akcizų (už kuriuos remontuoja kelius) nereikia mokėti. Lietuvoje tiek kompiuteriams, tiek interneto ryšiui, taip pat buvo taikomos mokestinės lengvatos, tam, kad paspartinti jų plėtrą. Kai kompai ir internetas pakankamai paplito - lengvatos buvo nuimtos, bet tai tikrai nesustabdė jų pardavimų. Lengvata gali suveikti kaip akceleratorius, tačiau iš esmės jinai nieko nekeis, gali tik pagreitinti ar palėtinti naujos technologijos paplitimą.

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            , net Teslų yra prisipirkę žmonės

                            Ant LT tai buna ketvirtas automobilis seimoje nupirktas kaip sakant ant prikolo
                            Tai ką?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Tai ką?
                              Tą, kad apsimokėjimas nevisada yra argumentas.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Be to Norvegija dar ir viena turtingiausių šalių + gauna švarią elektros energiją iš hidroelektrinių. Tai tas viskas suprantama. Suprantama ir kad iš pradžių daug kur, ne tik Norvegijoje, elektromobiliams bus taikomos mokestinės lengvatos, be to dar ir kuro akcizų (už kuriuos remontuoja kelius) nereikia mokėti. Lietuvoje tiek kompiuteriams, tiek interneto ryšiui, taip pat buvo taikomos mokestinės lengvatos, tam, kad paspartinti jų plėtrą. Kai kompai ir internetas pakankamai paplito - lengvatos buvo nuimtos, bet tai tikrai nesustabdė jų pardavimų. Lengvata gali suveikti kaip akceleratorius, tačiau iš esmės jinai nieko nekeis, gali tik pagreitinti ar palėtinti naujos technologijos paplitimą.
                                Ar yra kokios prielaidos, kad elektromobiliai artimiausiu metu smarkiai atpigtų? Na pvz. kad Nissan leaf kainuotų vietoje 35k eur bent panašiai kiek analogas su VDV pulsar 15k eur? Telefonai šiaip nelabai ir atpigo, iphone 7 dar net brangesnis už 1.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tą, kad apsimokėjimas nevisada yra argumentas.
                                  Tai čia akivaizdu. Jeigu visada viską pirktum tik dėl to, kad apsimoka - neturėtume jokių ekologiškų produktų.

                                  Tačiau vis tiek nesuprantu ką tas argumentas keičia? Nieko. Jeigu man apsimoka ir/ar aš noriu - aš perku. Tai čia ta diskusija, kad "neapsimoka pirkt" neturi jokio logiško pagrindimo, nes kiekvienam žmogui tas "apsimoka" yra individualus lygis.

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Ar yra kokios prielaidos, kad elektromobiliai artimiausiu metu smarkiai atpigtų? Na pvz. kad Nissan leaf kainuotų vietoje 35k eur bent panašiai kiek analogas su VDV pulsar 15k eur? Telefonai šiaip nelabai ir atpigo, iphone 7 dar net brangesnis už 1.
                                  Tesla Gigafactory vienas iš tikslų - greitesnė ir bent 30% pigesnė baterijų gamyba. 30% - tai labai daug. Akivaizdu, kad automobilio kaina nekris 30%, čia tas kritimas priklausys kiek pati įmonė nori gaut grynojo pelno.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Ar yra kokios prielaidos, kad elektromobiliai artimiausiu metu smarkiai atpigtų? Na pvz. kad Nissan leaf kainuotų vietoje 35k eur bent panašiai kiek analogas su VDV pulsar 15k eur? Telefonai šiaip nelabai ir atpigo, iphone 7 dar net brangesnis už 1.
                                    Pagrindinis kainos skirtumas yra dėl baterijų, o gerėjant technologijoms (kas nuolat vyksta) ir didėjant gamybos mastams (dėl to, kad daugiau automobilių perkama) baterijų kaina mažėja ir mažės toliau.

                                    Čia kaip su atsinaujinančia energetika. Kažkada atrodė, kad čia tik brangus fantastų žaislas, kuris niekada neapsimokės, but look where we are now.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Pagrindinis kainos skirtumas yra dėl baterijų, o gerėjant technologijoms (kas nuolat vyksta) ir didėjant gamybos mastams (dėl to, kad daugiau automobilių perkama) baterijų kaina mažėja ir mažės toliau.

                                      Čia kaip su atsinaujinančia energetika. Kažkada atrodė, kad čia tik brangus fantastų žaislas, kuris niekada neapsimokės, but look where we are now.
                                      Atsinaujinanti energetika (išskyrus biokurą) ir yra brangus žaislas, t.y. tik subsidijos palaiko jų rinką gyvą, o ne reali ekonominė nauda.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.01, 17:19.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Atsinaujinanti energetika (išskyrus biokurą) ir yra brangus žaislas, t.y. tik subsidijos palaiko jų rinką gyvą, o ne reali ekonominė nauda.
                                        Gal galėtum pagrįsti? Na, pvz., palyginti kiek subsidijų gauna atsinaujinanti energetika (ir kokią kainą siūlo) + kiek subsidijų gauna kitos elektrinės (ir kokią kainą siūlo)? Bet čia tada gal diskusiją reikės perkelti į kitą temą. Nepaisant to, vis tiek būtų įdomu pamatyti tuos duomenis, kuriuos tu neabejotinai turi.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Atsinaujinanti energetika (išskyrus biokurą) ir yra brangus žaislas, t.y. tik subsidijos palaiko jų rinką gyvą, o ne reali ekonominė nauda.
                                          Tai, kad naujoms vėjo jėgainėms pas mus pvz. subsidijų jau nebeduoda. O reikalas toks, kad dėl smarkiai sumažėjusių įrangos kainų ir taršos reikalavimų saulėtose šalyse (pvz. Čilė, arabų šalys) pigiausiu elektros šaltiniu dažnai yra saulės jėgainės, o šiaurės Europos pajūrio regionuose - vėjas.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X