Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Puikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.
    Kurioje vietoje čia taip puikiai matosi?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240303_120401.png Views:	1 Size:	607,9 kB ID:	2114930 Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240303_120440.png Views:	1 Size:	70,6 kB ID:	2114931
    Puikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_120401.png
Views:	148
Size:	607,9 kB
ID:	2114930 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_120440.png
Views:	151
Size:	70,6 kB
ID:	2114931

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Realybė apie kelionę į Vokietiją (Vilnius-Niurnbergas) su šiuolaikišku EV:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_085242.png
Views:	289
Size:	8,8 kB
ID:	2114876

    Visi krovimai tarp 20-30 minučių, nuvažiavus 1,5-2 h. Gaunasi kad iš 14:51h kelionės iš viso krauniesi 2:31h. Tikrai ne kažkokia „sužlugdyta kelionė dėl EV“.
    Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    na kam nesąmonęs išradinėt, gal tada jau vandenilio EV jau geriau
    Yra buvę bandymų diegti kelius su bevieliu krovimu elektromobiliams:
    https://www.bbc.com/future/article/2...eed-to-plug-in

    ​​​​

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Realybė apie kelionę į Vokietiją (Vilnius-Niurnbergas) su šiuolaikišku EV:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240303_085242.png
Views:	289
Size:	8,8 kB
ID:	2114876

    Visi krovimai tarp 20-30 minučių, nuvažiavus 1,5-2 h. Gaunasi kad iš 14:51h kelionės iš viso krauniesi 2:31h. Tikrai ne kažkokia „sužlugdyta kelionė dėl EV“.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Common
    Šiaip jau "come on", o ne "common"

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Šitiek išsėdėjus be sustojimų irgi būtų neblogas hemorojus
    Common, jei niekas neriboja ir pakaitomis vairuoji tai gali sėdynę nusiversti ir relaxuoti vairuodamas kas 4val ar daugiau. Netgi alaus gali įkalti per peitus pakeliui ir nesiparinti dėl baterkių krovimo tam gaišdamas her žino kiek laiko. VDV tiesiog važiuoji kiek nori ir kaip nori pasikeisdamas dviese be sustojimų. Nejuokinkite

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
    Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
    Šitiek išsėdėjus be sustojimų irgi būtų neblogas hemorojus

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?

    - EV batarkės techniniai parametrai ?
    Pernai kiniečiai anonsavo kad išleis LFP batarkės, kurios krausis 4C ir daugmaž nebijos šalčio, jei iš rimto pasieks tokius parametrus ir gamyba nebus smarkiai sudėtingesnė/brangesnė, tai game over ICE. O infrastruktūra galės ramiai natūraliai vystytis, gi niekas neplanuoja po metų ICE uždraust.
    - belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
    na kam nesąmonęs išradinėt, gal tada jau vandenilio EV jau geriau
    Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.02, 17:10.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Iš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.

    Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.
    Dažnai matau tam tikrose facebooko grupėse kaip Panevėžyje autobusai neatvažiuoja visai arba atvažiuoja per anksto. Tokie bajeriai tiesiog didina pasitikėjimą viešuoju transportu ir kad laiku nusigausi ten, kur reikia. Atsakymai - trūksta darbuotojų, sugedo autobusai, susirgo vairuotojas ir panašiai

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
    Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Panašiai kaip Afrikoje ar prie komunizmo. Progresas
    Komunistai statė namų kvartalus, siūlyčiau nebedaryti komunizmo ir visiems gyventi palapinėse

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Iš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.

    Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.
    Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.02, 15:59.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia yra labai plati, kompleksiška ir su kitomis temomis persipynus problema. Prie kiekvieno automobilio įkroviklio nepastatysi, bet tiek ir nereikia - pirmyn atgal į darbą gali nuvažiuoti 2-3 kartus su viena įkrova, jau iš karto atkrenta daugiau nei pusė įkroviklių. Tada dar sumažini automobilių kiekį su geru viešuoju transportu, kad nereiktų šiaip sau važinėtis, ir tada įkroviklių skaičius nebeatrodys toks neįgyvendinamai didelis.

    Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:

    „Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).

    Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.
    Panašiai kaip Afrikoje ar prie komunizmo. Progresas

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?

    - EV batarkės techniniai parametrai ?
    - EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
    - tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
    - belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
    - Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
    - kt ?

    Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?
    Čia yra labai plati, kompleksiška ir su kitomis temomis persipynus problema. Prie kiekvieno automobilio įkroviklio nepastatysi, bet tiek ir nereikia - pirmyn atgal į darbą gali nuvažiuoti 2-3 kartus su viena įkrova, jau iš karto atkrenta daugiau nei pusė įkroviklių. Tada dar sumažini automobilių kiekį su geru viešuoju transportu, kad nereiktų šiaip sau važinėtis, ir tada įkroviklių skaičius nebeatrodys toks neįgyvendinamai didelis.

    Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:

    „Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).

    Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.
    Galbūt tamstai reiktų priminti jog kalba ėjo apie tai, kad pasikrauti papildomus 10 kWh yra greičiau negu važiuoti lėčiau bet nesikrauti (105 km/h). Niekas ir nekalba jog tolimoje kelionėje reikia stojinėti kas 30 kilometrų.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Batarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.

    p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.
    Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied

    Ačiū Savitarnos kasa & transpondster!
    Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.02, 13:49.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?

    - EV batarkės techniniai parametrai ?
    - EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
    - tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
    - belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
    - Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
    - kt ?

    Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?

    Komentuoti:

Working...
X