Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nes idiotai.
    Idiotai, kurie investuoja į iškastinį kurą, ateitis atsinaujinančioje energetikoje.



    Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.01, 12:31.
    Flickr

    Comment


      /\ Pirmiausia reikia atsisakyti pačių taršiausių gamybos pajėgumų - anglies ir pan.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        /\ Pirmiausia reikia atsisakyti pačių taršiausių gamybos pajėgumų - anglies ir pan.
        Tai ir atsisakys. 2022 dar gana toli
        Neišmeskite spalvų

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          /\ Pirmiausia reikia atsisakyti pačių taršiausių gamybos pajėgumų - anglies ir pan.
          Vokietija anglies išgauna 2,5 daugiau nei suvartoja, o uraną reikia importuoti. Beto atominės šiuo metu nebe tokios populiarios dėl daugelio priežasčių. Žodžiu Vokietija visiems turėtų būti pavyzdys, kaip protingai vystyti energetiką, t.y. sparčiai investuoti į atsinaujinančią energetiką ir mažinti priklausomybę nuo importuojamo kuro.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Vokietija anglies išgauna 2,5 daugiau nei suvartoja, o uraną reikia importuoti. Beto atominės šiuo metu nebe tokios populiarios dėl daugelio priežasčių. Žodžiu Vokietija visiems turėtų būti pavyzdys, kaip protingai vystyti energetiką, t.y. sparčiai investuoti į atsinaujinančią energetiką ir mažinti priklausomybę nuo importuojamo kuro.
            Pavyzdys blogas, jeigu importas bus keičiamas anglimi. Juk atomines uždaro daugiausiai dėl aplinkosauginių dalykų, žalieji ten sužaidė labai smarkiai. Pavojaus toms elektrinėms nėra jokio. Todėl IMHO jos turėtų būti uždaromos paskutinės, kuomet bus likę tik AEI vs. atominę. Dabar santykinai švarią atominę keičia anglis (kad ir trumpam laikotarpiui).

            Tikėkimės tendencijos pasikeis į atsinaujinančios naudą.

            Comment


              Teko skaityti Vokiškoje auto spaudoje, kad kitos kartos VW Polo jau nebebus siūlomas su dyzeliniu varikliu. Tai daug ką pasako kuria kryptimi bus einama...

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Tada, kada tamsta parodys man toki dyzeli beje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%
                Nu pvz Range Rover Evogue dyzelis ar Q3 2.0TDI daug tylesni uz NX300h vaziuojant ant 130km/h. Tai kam tas hybridas?

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Ar žinai, kiek kainuoja sveikata ir komfortas, oras be nuodingos smarvės?
                  Dyzelis smirda? Nežinojau šito.
                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Nors kažin ar tu suprasi, kas tas komfortas, jei vairuoji seną dyzelį.
                  103 tūkst.km EURO5 dyzeliui - tai dar jaunystės pradžia.
                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Salonas pradedamas šildyti, kai tik įkaista variklis, po 5 min ir daugiau. Tuo tarpu, elektromobilyje iškart šildo saloną ir greičiau galima atitirpinti langus ir pradėti kelionę.
                  5 minutės kelių valandų kelionei yra labai mažas laiko tarpas.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2016.06.02, 05:16.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    5 minutės kelių valandų kelionei yra labai mažas laiko tarpas.
                    Labai teisingai pasakyta. Būtent tam dyzeliai ir skirti - ilgoms kelionėms. Miestuose (važiavimams į darbą pvz.) jų neturėtų būti.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Labai teisingai pasakyta. Būtent tam dyzeliai ir skirti - ilgoms kelionėms. Miestuose (važiavimams į darbą pvz.) jų neturėtų būti.
                      Mieste dyzelis žiūrint į kuro suvartojimą dar efektyvesnis už benziną. Užmiestyje tarp jų skirtumas žymiai mažesnis.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė digital
                        O tai kodėl furos visos dyzelinės?
                        Todėl, kad ekonomiškiau greitekliuose taip pat, geresnis sukimo momentas, pigesnis kuras ir pan.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          /\ o pridėjai sveikatos apsaugai išleistus pinigus?
                          Ar žinai, kiek kainuoja sveikata ir komfortas, oras be nuodingos smarvės? Nors kažin ar tu suprasi, kas tas komfortas, jei vairuoji seną dyzelį.
                          Klausyk is kur tu istraukei smarve pas Euro 5 ir Euro 6?

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Mieste dyzelis žiūrint į kuro suvartojimą dar efektyvesnis už benziną. Užmiestyje tarp jų skirtumas žymiai mažesnis.
                            Taip nes dyzelio kuro suvartojimas dirbant tuscia eiga yra dvigubai mazesnis nei benzino. Idomu dar ar benzinas ar dyzelis nuodingesnis stovint kamstyje.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Salonas pradedamas šildyti, kai tik įkaista variklis, po 5 min ir daugiau. Tuo tarpu, elektromobilyje iškart šildo saloną ir greičiau galima atitirpinti langus ir pradėti kelionę.
                              Bet ziuriu cia tikrai dauguma geresnes masinos nemate nei Opel Astra 2001 metu. Yra toks dalykas kaip Webasto siais laikais, prie nauju Audi net atskiras pultelis buna jam valdyt.

                              Comment


                                Butu puiku jei dyzeliukai isnestu savo smarve is sitos temos ir paliktu ja elektromobiliams. Sutarta?

                                Comment


                                  Norway to 'completely ban all petrol powered cars by 2025'

                                  Turėjo paminėti, kad miesto centre uždraus. Bet lyg to nepastebėjau straipsnyje.

                                  Comment


                                    Ne uždraus, o planuoja uždrausti. Ir ne eksploataciją, o tik pardavimus.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Iš LT straipsnio:
                                      Partijos turi didelių ambicijų: siekia, kad „nauji privatūs automobiliai, autobusai ir lengvosios komercinės transporto priemonės“ į orą neleistų teršalų. Tai turėtų įsigalioti nuo 2025 m., o 2030 m. tokia pati tvarka galiotų ir 75 proc. tarpmiestinių autobusų, 50 proc. naujų sunkvežimių.

                                      „The Next Web“ duomenimis, Norvegijoje jau yra 24 proc. elektromobilių, todėl ji yra „daugiausia automobilių įsigijusi šalis“.
                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/a...ais-220-637721

                                      Comment


                                        Elektromobiliams – išskirtiniai registracijos numeriai
                                        Vidaus reikalų ministras Tomas Žilinskas pasirašė Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklių pakeitimus, kuriais elektra ar vandeniliniu kuru varomiems lengviesiems ir iki 3,5 tonos sveriantiems krovininiams automobiliams bus išduodami registracijos numeriai su raidėmis EV pradžioje.

                                        Pasak ministro, naujas žymėjimas padės atskirti šiuos automobilius iš bendro srauto, mat jiems numatytos lengvatos, kaip – nemokamas parkavimas ir leidimas važiuoti A juosta.
                                        Taisyklių pakeitimai įsigalios liepos 1 dieną.
                                        Mokestis už šiuos numerius bus toks pat kaip ir už įprastus.

                                        Comment


                                          Nesuprantu kodėl to reikia, ypač kai tų numerių limitas bus 9999.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X