Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Akumuliatoriai pinga greičiau, nei tikėtasi: artėja elektromobilių lūžio taškas?
    Vis dėlto autoriai teigia, kad akumuliatorių kainų tyrimui atlikti panaudoję 80 skirtingų šaltinių, nustatė, kad vidutinė ličio jonų akumuliatorių kaina 2007 metais buvo 1000 JAV dolerių vienai kilovatvalandei (kWh) kaupiamos elektros energijos.
    O naujausi, 2015 metų, duomenys rodo, kad kaina sumažėjo iki 300 JAV dolerių vienai kilovatvalandei, o tai jau pakankamai, kad būtų palyginama su benzinu varomos transporto priemonės išlaidomis.
    Tyrimas parodė, kad jei kainos ir toliau mažės panašiu greičiu, apie 8 procentų per metus, jos per ateinantį dešimtmetį gali pasiekti 150 JAV dolerių 1 kWh ribą. Laikoma, kad ši vertė būtų elektromobilių rinkos persilaužimo taškas, nes elektromobilių su tokiais akumuliatoriais kaina jau būtų konkurencinga, lyginant su dyzeliniais ir benzininiais automobiliais.
    http://www.technologijos.lt/n/techno...ine_navigacija

    Comment


      „Kia“ pradėjo pardavinėti vieną pigiausių elektromobilių Lietuvoje. Su pilnai įkrautomis baterijomis Kia „Soul EV“ teoriškai gali nuvažiuoti 212 km ir tai yra geriausias rezultatas po „Tesla Model S“. Antra, šis modelis kainuos nuo 29 990 eurų ir tai yra vienas patraukliausių pasiūlymų kuklioje Lietuvos elektromobilių rinkoje. Remiantis gamintojų atstovų pateikiama informacija, pigiau kainuoja tik „Volkswagen e-up“, siūlomas nuo 29 558 eurų.
      http://www.delfi.lt/auto/autonaujien...#ixzz3Z9JyamwJ

      Comment


        /\ 212 km pastoviu greičiu? Nes kai batarkės silpsta - nebetraukia

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          /\ 212 km pastoviu greičiu? Nes kai batarkės silpsta - nebetraukia
          70 km/h greičiu, išjungus muziką, kondicionierių ir pan. Labai smagu važiuoti tokiu automobiliu link jūros. Toks automobilis turėtų kainuoti panašiai kaip analoginiai benzininiai kibirai apie 10k €, kad būtų konkurencingas, bet tikrai vos ne kaip koks prabangus sedanas.
          Flickr

          Comment


            Gali ir ant 120km/h vaziuot su visais kondikais leafa kartais pavyksta isprievartaut ir iki 160km.
            Batarkiu silpimas ir trauka neturi nieko bendro, vienodai traukia ir su pilnom ir su tusciom.

            Keliaujant prie juros uzsidedi auto pilota ant 140 ir sustoji pasikraut karta ar du.

            Elektromobiliai konkurencingi ir prie esamu kainu, kada ivertini aptarnavimus, sutaupyta laika, kura ir komforta

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              70 km/h greičiu, išjungus muziką, kondicionierių ir pan. Labai smagu važiuoti tokiu automobiliu link jūros. Toks automobilis turėtų kainuoti panašiai kaip analoginiai benzininiai kibirai apie 10k €, kad būtų konkurencingas, bet tikrai vos ne kaip koks prabangus sedanas.
              Manau, pagrinde perka entuziastai.
              Man asmeniškai Tesla yra super automobilis - 4sek. iki 100km/h, ~500AG. Salone triukšmo nulis, totalus komfortas. Minusas, kad dažnai reikia krauti, dėl to nėra praktiškas, mėgiamas tik entuziastų.

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Gali ir ant 120km/h vaziuot su visais kondikais leafa kartais pavyksta isprievartaut ir iki 160km.
                Batarkiu silpimas ir trauka neturi nieko bendro, vienodai traukia ir su pilnom ir su tusciom.

                Keliaujant prie juros uzsidedi auto pilota ant 140 ir sustoji pasikraut karta ar du.

                Elektromobiliai konkurencingi ir prie esamu kainu, kada ivertini aptarnavimus, sutaupyta laika, kura ir komforta
                Kiek su leaf kainuoja elektros nuvažiuoti 100km?
                Kiek batarkės tarnauja?

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Elektromobiliai konkurencingi ir prie esamu kainu, kada ivertini aptarnavimus, sutaupyta laika, kura ir komforta
                  Paprastas KIA Soul kainuoja 9,3k€ pigiau. Mišraus ciklo kuro sanaudos - 5l/100km, t.y. 5*1,2€/litras = 6€/100km. Tarpremontinė rida 15000km, t.y. tarpremontiniu periodu degalams bus išleista 6*150=900€. Tegul tepalai, filtrai, darbas kainuoja ~100€ (tiksliai nežinau, tegul žinantys pataiso). 900+100=1000€/15000km. Atsiperkamumas bus pasiektas prie 9,3*15000=139500km. Taip pat nereikia pamiršti kad elektromobilių pakrovimą kitais metais planuoja padaryti mokamu, kas pailgins atsiperkamumo laiką.

                  Comment


                    /\ o tavo paties sugaištas laikas servisuose nekainuoja, nemokamai egzistuoji?

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      /\ o tavo paties sugaištas laikas servisuose nekainuoja, nemokamai egzistuoji?
                      O elektromobilį į servisą aptarnavimui nereikia nuvaryti? Taip pat nepamiršk, kad su paprastu automobilių užtenka vieną kartą į 1000km į degalinę užsukti, o elektromobilį keik dažnai teks pasikrauti? O tai taip pat laikas (ne visi turi galimybę pakrauti akumuliatorius naktinės atstovos metu).

                      Comment


                        Ne tiesiogiai susieję su eletrkomobiliais, bet panaši "Semi Autonomous Vehicle" sistema įrengta ir Tesla Model S:

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Manau, pagrinde perka entuziastai.
                          Man asmeniškai Tesla yra super automobilis - 4sek. iki 100km/h, ~500AG. Salone triukšmo nulis, totalus komfortas. Minusas, kad dažnai reikia krauti, dėl to nėra praktiškas, mėgiamas tik entuziastų.
                          Po atnaujinimo Tesla Model S P85D nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti užtrunka vos 3,1 sek. dėka dabar turimų 691 AG bei 4WD .

                          Su pilna įkrova galima nuvažiuoti virš 400 km (netestuojant akseleracijos nuolat) kas manau yra daugiau nei pakankamai, ypač turint galvoje, kad Tesla įkrovimo stotelėse per 30 minučių baterijos įkraunamos 270-čiai papildomų kilometrų už ačiū.

                          Kažin ar daug tokių vairuotojų yra, kuriems pusės valandos sustojimas kas tris šimtus kilometrų yra didžiulis nepatogumas, t.y. kažkas ko jie su vidaus degimo varikliu niekada nedarytų .

                          Esmė yra pakrovimo stotelių tinkas, kuris yra sparčiai plečiamas ir rezultate tokiose šalyse kaip Norvegija, kur elektromobiliai yra labai populiarūs jau gali nusigauti praktiškai bet kur, negalvodamas kaip ir kur reikės pasikrauti automobilį tolimesnei kelionei.

                          Jei kam įdomu, žemėlapis su Tesla spartaus įkrovimo stotelių tinku Europoje: http://www.teslamotors.com/findus#/b...er&name=europe

                          Comment


                            Įdomesnis šitas Tesla stotelių žemėlapis (spausti Europe / 2016 m.) su tašku Lietuvoje
                            http://www.teslamotors.com/supercharger

                            Comment


                              Kaunas - 1, Maskva - 1, miestai truputį skirtingi
                              Latviams nuskilo, net 2!

                              Comment


                                Suomiai pristatė dar neregėtą beprotiškos galios – 1 megavato – superautomobilį (Video)
                                http://www.technologijos.lt/n/techno...tomobili-Video

                                1MW reiškia lygiai vieną megavatą, arba apie 1360 arklio galių. Būtent tokį elektrinį variklį automobilyje sumontavo jo kūrėjai.

                                Comment


                                  Elektrinė gyvybės virkštelė: kaip vyksta elektromobilių krovimas?
                                  Jau šį penktadienį, 9.30 val., šalia Vilniaus miesto savivaldybės startuos pirmosios Lietuvoje elektromobilių lenktynės. Prie starto linijos išsirikiuos dešimt ekipažų, kurių dalyviai privalės įveikti didesnį nei 300 kilometrų atstumą ir vakare finišuoti Palangos centre, J. Basanavičiaus gatvėje.
                                  Trečiasis būdas - itin greitas krovimas. Šį standartą palaikančių automobilių baterijos nuo 0 proc. iki 80 proc. gali būti užpildomos per maždaug 30 minučių (įkrovimas virš 80 proc. vyksta žymiai lėčiau, tad didėja laiko sąnaudos). Toks krovimo būdas galimas tik naudojantis itin greito įkrovimo stotelėmis (šiuo metu Lietuvoje veikia trys - Vilniuje, Vievyje ir Elektrėnuose, palaipsniui šis skaičius didės). Kol kas vartotojams už sunaudotą elektros energiją mokėti nereikia.
                                  http://www.delfi.lt/auto/autonaujien...#ixzz3ZLworU4r
                                  Ar problema ilgesnėje kelionėje pusvalandžiui sustoti? Juk ir taip sustojama pailsėti, pavalgyti ir pan. Didesnė problema, kad sustojus nėra įkrovos stotelės . Kita problema - jungčių ir standartų įvairovė.
                                  Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.06, 13:37.

                                  Comment


                                    Lietuvos dešimtmečio planas: 10 proc. naujų automobilių bus varomi elektra
                                    http://www.delfi.lt/auto/autonaujien...#ixzz3ZSBt4gHi

                                    Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pasirašė įsakymą, kuriuo patvirtintos viešosios elektromobilių įkrovimo plėtros rekomendacijos ir šalia valstybinės reikšmės kelių numatomų įrengti viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų planas.

                                    Comment


                                      Pristatyti elektromobilių lenktynių „Pasikrauk su Energijos tiekimu: Vilnius-Palanga“ dalyviai
                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...iai-221-501726

                                      Comment


                                        Jau ryt, penktadienį, 9.30 val., Europos aikštėje prie Vilniaus miesto savivaldybės bus duotas startas „Autoeventus“ kartu su „Energijos tiekimu“ rengiamoms pirmosioms Lietuvoje elektromobilių lenktynėms „Pasikrauk su Energijos tiekimu: Vilnius – Palanga“.
                                        http://www.delfi.lt/auto/autonaujien...#ixzz3ZU5jUuZO

                                        Šių unikalių lenktynių dalyviai privalės įveikti daugiau nei 300 kilometrų laisvai pasirinktą maršrutą ir finišuoti Palangoje, Basanavičiaus gatvėje. Kadangi šiuo metu nė vienas Lietuvoje oficialiai parduodamas elektromobilis vienu įkrovimu tokio nuotolio įveikti negali, todėl pakeliui jiems neišvengiamai teks papildyti energijos atsargas. Tai – bene didžiausias ir atsakingiausias egzaminas, laukiantis visų dešimties lenktynėse dalyvausiančių ekipažų.

                                        Comment


                                          Man tai įdomu, kaip elektromobilį pasikrauti jei gyveni daugiabutyje. Nes dabar tai atrodo kaip tik namus su nuosavu garažu turinčiųjų privilegija...
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X