Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    5. Apie tradicinių auto ekologiškumą gamybos procese (įskaitant kuro gavybą) niekas išvis nekalba.
    Elektromobiliu pagaminti, išmetama 50-100% daugiau CO2. Jeigu perkama elektros energija 60-80% gaminama kurenant anglis/dujas, tai as asmeniskai nematau jokios ekologijos.Elektros btw daugiausia perkam is Rusijos, Rusijos elektros gamybos pasiskirstymas 48% dujos, 19% anglis. Taip pat perkam iš estų "skalūninę" elektra.

    Dėl manevringumo, kaip min. 2 tonas sveriantis automobilis gali būti manevringesnis už automobilį su VDV sveriantį 1,2-1,3 tonos?

    Taip pat, mažai, kas kalba apie Kobalto, reikalingo baterijų gamybai kasimo daromą žalą ir dar blogiau, niekas nekalba apie ličio baterijų perdirbimą (šiuo metu perdirbama 5%), kur utilizuosim ir kiek visa tai kainuos ekologinio resurso?

    Elektromobiliai gražu, jei nesigilini. Marketingistai gerai pasidarbavo pardavinėdami "Žaliąją svajonę".

    Comment


      Parašė kutas Rodyti pranešimą

      Statistiniam pirkėjui racionaliausias variantas pakeisti jo 2005 m. GOLF MK V bus 2010 m. Golf MK VI, tad nieko keisto, kad kalbos apie elektromobilizaciją jam atrodys kaip iš fantazijų srities ir šiek tiek erzins.
      Tame ir reikalas. Tas nuolatinis svaigimas apie Teslas, kurios neįkandamos net aukštesnei vidutinei klasei, jau pradeda nervinti. Niekas nėra prieš elektromobilius. Atvirkščiai, progresas per lėtas! Paskaitykit 4-5 metų senumo straipsnius. Buvo svajojama, kad jau 2020 m. 30-40% pardavimų sudarys elektromobiliai ir jie kainuos tik šiek tiek brangiau ar panašiai kaip ir "konvenciniai". Deja, fantazijas tenka atidėti mažiausiai dešimtmečiui....

      Comment


        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

        Elektromobiliu pagaminti, išmetama 50-100% daugiau CO2. Jeigu perkama elektros energija 60-80% gaminama kurenant anglis/dujas, tai as asmeniskai nematau jokios ekologijos.Elektros btw daugiausia perkam is Rusijos, Rusijos elektros gamybos pasiskirstymas 48% dujos, 19% anglis. Taip pat perkam iš estų "skalūninę" elektra.

        Dėl manevringumo, kaip min. 2 tonas sveriantis automobilis gali būti manevringesnis už automobilį su VDV sveriantį 1,2-1,3 tonos?

        Taip pat, mažai, kas kalba apie Kobalto, reikalingo baterijų gamybai kasimo daromą žalą ir dar blogiau, niekas nekalba apie ličio baterijų perdirbimą (šiuo metu perdirbama 5%), kur utilizuosim ir kiek visa tai kainuos ekologinio resurso?

        Elektromobiliai gražu, jei nesigilini. Marketingistai gerai pasidarbavo pardavinėdami "Žaliąją svajonę".
        Kažkur skaičiau skaičiavimus, kad po kelių metų naudojimo ar tam tikros ridos, elektromobilis galų gale vistiek mažiau CO2 gaunasi.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Dauguma manau nesipriešina elektromobiliams, nors jeigu duotum pakankamai pinigų, turbūt vis tiek pirktų automobilį su vidaus degimo varikliu, nes juk reikia ir iki Palangos nulėkt, o vasarą gal ir iki kokių Balkanų, tai kaip tu čia važiuosi su elektromobiliu. O dar ir kur pasikrauti daugiabutyje gyvenant...

          Ne priešpriešą, bet gal labiau nepasitenkinimą galima pajusti, kai kalba pasisuka apie elektromobiliams skirtą nemokamą krovimąsi, nemokamą parkingą, mokestinėmis lengvatomis perkant naują, taip pat leidimą naudotis A juostomis, kelių mokesčio nemokėjimą. Vidutiniam asmeniui tai iš esmės yra privilegijos orientuotos į turtingųjų sluoksnį, nes juk elektromobilis brangu ir dar namą su garažu reikia turėti. O blogiausia, kad aišku privilegijų jau nebebus, kai tas asmuo galės sau leisti elektromobilį.

          Kai kurie tai pripažįsta, o kiti pradeda ieškoti visokių argumentų kaip elektromobilių tarša ir neatsiperkamumas. Tas labai būdinga ir diskutuojant apie visokias saulės jėgaines ir geoterminį šildymą individualiuose namuose, kai daug kam nesuvokiama, jog galima mokėti brangiau vardan kažkokios ekologijos ar patogumo.
          Apskritai tam tikruose socialiniuose burbuluose Lietuvoje tai bene lengviausias būdas gauti kvailio etiketę ir nesvarbu, kad esi pakankamai protingas, jog uždirbti daugiau nei pakankamai pinigų elektromobiliui ar tesla powerwallui

          Ir nors toks mąstymas primityvus, dabar kai pluginai prilyginti elektromobiliams, tai klausimas, ar tikrai nebūtų prasmingiau skatinti per mokestines lengvatas (kas iš esmės nematoma), o ne privilegijas eisme ir pan. Kitą vertus norint užsiimti visuomenės psichologinės sveikatos gerinimu, kur kas paprasčiau tai daryti išgaudant visus nelegaliai besinaudojančius A juostomis. Tai iš esmės eismo dalyvius demoralizuoja daug stipriau, nes pažeidžia taisykles ir dažnai tai daroma be pasekmių.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Tame ir reikalas. Tas nuolatinis svaigimas apie Teslas, kurios neįkandamos net aukštesnei vidutinei klasei, jau pradeda nervinti. Niekas nėra prieš elektromobilius. Atvirkščiai, progresas per lėtas! Paskaitykit 4-5 metų senumo straipsnius. Buvo svajojama, kad jau 2020 m. 30-40% pardavimų sudarys elektromobiliai ir jie kainuos tik šiek tiek brangiau ar panašiai kaip ir "konvenciniai". Deja, fantazijas tenka atidėti mažiausiai dešimtmečiui....
            Bet jei ne Teslos elektromobiliai, tai visi kiti gamintojai vis dar gamintų VDV, kiekvienais metais pranešdami, kad varikliai tapo 10% ekonomiškesni, nors golfas 1982 metų kaip ima 5 litrus kuro taip ir 2019 metų ima 5 litrus kuro.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą

              Bet jei ne Teslos elektromobiliai, tai visi kiti gamintojai vis dar gamintų VDV, kiekvienais metais pranešdami, kad varikliai tapo 10% ekonomiškesni, nors golfas 1982 metų kaip ima 5 litrus kuro taip ir 2019 metų ima 5 litrus kuro.
              Jie iki šiol gamina, neskaitant kelių PR modelių! Vat kai bus kai bus Tesla Golf už ~15000 EUR naujas, tada galima bus kalbėti apie proveržį. Nes autopramonės 99-99.9% automobilių vis dar VDV. Net didžiausias gamintojas.... Toyota dar net neturi tikro elektromobilio!!!

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Jie iki šiol gamina, neskaitant kelių PR modelių! Vat kai bus kai bus Tesla Golf už ~15000 EUR naujas, tada galima bus kalbėti apie proveržį. Nes autopramonės 99-99.9% automobilių vis dar VDV. Net didžiausias gamintojas.... Toyota dar net neturi tikro elektromobilio!!!
                Toyota padarė puikų žingsnį su hibridais, visi kiti pradėjo tik prieš kelis metus kopijuoti. Deja Toyota užflegmavo su elektromobiliu.

                At the first half of 2019, 125,378 new BEV were solds, representing 1.5% of the overall sales in Europe.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Jie iki šiol gamina, neskaitant kelių PR modelių! Vat kai bus kai bus Tesla Golf už ~15000 EUR naujas, tada galima bus kalbėti apie proveržį. Nes autopramonės 99-99.9% automobilių vis dar VDV. Net didžiausias gamintojas.... Toyota dar net neturi tikro elektromobilio!!!
                  Bet tai kad už 15k nieko gero ir su VDV nenupirksi O šiaip Norvegijoje proveržis jau įvyko, o pas mus įvyks ne kai naujo kaina bus įkandama, o kaip visad - kai masiškai iš vakarų pradės vežti visokias daužtas ar šiaip atgyvenusias teslas ir pan. Dabar tas beje jau vyksta, tik gana mažais tempais, bet norintiems yra galimybė įsigyti senesnių model s su free superchargingu. Super dalykas ypač mėgstantiems keliauti po Europą automobiliu, galima per vasarą apkeliauti visas beveik šalis neišleidžiant nė cento elektrai.

                  Comment


                    Kalba eina apie tai, kad elektromobiliai nepakankamai prieinami, o kažkodėl lazdavojamas eilinis vartotojas. Al Gore gali vaidinti baisiai žalią, Būti žaliam altruistui reikia turėti krūvą pinigų....

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kalba eina apie tai, kad elektromobiliai nepakankamai prieinami, o kažkodėl lazdavojamas eilinis vartotojas. Al Gore gali vaidinti baisiai žalią, Būti žaliam altruistui reikia turėti krūvą pinigų....
                      Na USA/UK jei perki BMW 3 klasės ar MB C klasės, tai lygiai už tiek pat gali nupirkti Tesla Model 3.

                      Beje dar vienas UK palyginimas ir testai:

                      https://www.autoexpress.co.uk/tesla/...iesel-showdown

                      Verdict

                      First place: Tesla Model 3

                      Second place: BMW 3 Series
                      Paskutinis taisė booraz; 2019.11.16, 21:42.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Toyota padarė puikų žingsnį su hibridais, visi kiti pradėjo tik prieš kelis metus kopijuoti. Deja Toyota užflegmavo su elektromobiliu.
                        Matyt Toyota labiau tiki vandeniliu nei elektra..
                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                          Na USA/UK jei perki BMW 3 klasės ar MB C klasės, tai lygiai už tiek pat gali nupirkti Tesla Model 3.
                          O jei perki BMW 7 ar MB S, tai už tiek pat gali pasiimti Tesla Model S. Bet nei vienas, nei kitas variantas nėra eilinio piliečio pirkinys.

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            Na USA/UK jei perki BMW 3 klasės ar MB C klasės, tai lygiai už tiek pat gali nupirkti Tesla Model 3.

                            Beje dar vienas UK palyginimas ir testai:

                            https://www.autoexpress.co.uk/tesla/...iesel-showdown
                            If you cover long distances regularly then the flexibility a diesel offers might mean the BMW is a better bet.

                            Ar daskaitei iki galo?

                            Beje Model 3 yra pigesnis uz BMW3 nes pateikta BMW bazinio kaina.

                            Comment


                              Parašė 99 Rodyti pranešimą

                              Matyt Toyota labiau tiki vandeniliu nei elektra..

                              ...Toyota padarė puikų žingsnį su hibridais

                              Ir kuom tas zingsnis puikus?

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                ...Toyota padarė puikų žingsnį su hibridais

                                Ir kuom tas zingsnis puikus?
                                Padarė morališkai pasenusius variklius "ekologiškais".

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                  If you cover long distances regularly then the flexibility a diesel offers might mean the BMW is a better bet.

                                  Ar daskaitei iki galo?
                                  Čia tik vienas aspektas, bet tame palyginime vertinama ne tiktai tai. Jei tau reikia per 24h nuvažiuoti 2000km, tai VDV geresnis pasirinkimas.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą


                                    ...Toyota padarė puikų žingsnį su hibridais

                                    Ir kuom tas zingsnis puikus?
                                    Ekonomiškume. Ne veltui kiti gamintojai pradėjo po daug metų irgi gaminti hibridinius automobilius.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      O jei perki BMW 7 ar MB S, tai už tiek pat gali pasiimti Tesla Model S. Bet nei vienas, nei kitas variantas nėra eilinio piliečio pirkinys.
                                      Model 3 arba BMW 3 yra labiau eilinio piliečio pirkinys, negu Model S ar BMW 7. Model S ir buvo orientuota į daugiau pinigų turinčius pirkėjus. Model 3 jau skirtas eiliniams vidutinį atlyginimą uždirbantiems žmonėms (aišku ne Lietuvoje).
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Model 3 arba BMW 3 yra labiau eilinio piliečio pirkinys, negu Model S ar BMW 7. Model S ir buvo orientuota į daugiau pinigų turinčius pirkėjus. Model 3 jau skirtas eiliniams vidutinį atlyginimą uždirbantiems žmonėms (aišku ne Lietuvoje).
                                        Šveicarijoje ar Norvegijoje - galbūt. Didžiojoje pasaulio dalyje - nelabai...

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Šveicarijoje ar Norvegijoje - galbūt. Didžiojoje pasaulio dalyje - nelabai...
                                          Tikrai daug daugiau galima pavardinti šalių.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X