Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nežinau kokiam garaže aptarnavai. Volkswagen Passat garantinis aptarnavimas (kurio jei nedarai dingsta 5 metų garantija) vienas ~700 Eur. Čia visai neįskaičiuojant padangų, kurias irgi reik keisti gana dažnai ir visko kitko.

    Bet aš nesivelsiu detaliau, man ši diskusija nėra aktuali. Tiesiog atkreipiau pradžioje tamstos dėmesį, kad ten buvo visur skaičiuojam grynai kuro kaina 100 km atstumui.
    Sakau jei tik kuro kaina ner ka skaiciuot ir laika gaist - Elektra pigiau, Nezinau kur tave kas isdure su 700EUR bet pas oficialu dilery kaina per 150 000km parasiau kokia yra

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Vargšiukas
      Sakai Auris'a reikejo pirkt?

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        VW Polo 2013 metų kaina 7350 eur, tai 2015 būtų apie kokius 9000 eur.

        https://autoplius.lt/skelbimai/volks...s-8828909.html

        BMW i3 2015 metų 16000 eur.

        https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-i...a-8470179.html

        Skirtumas 7000 eurų, paskaičiavus kuro sąnaudas 5 ltr dyzelio 100km = 6 eur. Elektros 0,83 eur.

        Tai atsipirkimas po 135000 km.
        Jeigu važiuojant po 3000km per mėnesį, kaip tas iš interneto, tai per beveik keturis metus atsipirks ir auto.
        Lygink nauju masinu kainas arba bent vokietijoje kokioje jei padevetu nori. LT iskreipta rinka tas BMW gali buti suklijuotas is 3 tokiu arba buves skendes nes as uz tiek VW Up elektrinio (16 000) bent nesugebejau vokieciuose rasti

        Beje kaina skiriasi 2x pacios auto kaip ir mano lyginamu atveju

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          Sakau jei tik kuro kaina ner ka skaiciuot ir laika gaist - Elektra pigiau, Nezinau kur tave kas isdure su 700EUR bet pas oficialu dilery kaina per 150 000km parasiau kokia yra
          Gali paskambint į Volkswagen oficialų dylerį ir paklaust kiek kainuoja apžiūra, kai reikia keisti tepalus ir kt.

          Viskas, I'm out.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Gali paskambint į Volkswagen oficialų dylerį ir paklaust kiek kainuoja apžiūra, kai reikia keisti tepalus ir kt.

            Viskas, I'm out.
            Tie €700 turbūt už didelį aptarnavimą kas 60k. Su DSG servisavimu ir t.t. T.y. 2x per tuos 150k, ant 60k ir 120k. Dar bus keli maži servisai ant 30, 90 ir 150. Kiekvienas po €200. Va ir gaunam €2k.

            Elektromobilio servisai irgi nebus 0, nes turbūt reiks keisti stabdžių kaladėles/diskus. Kas neretai įskaičiuota į aukščiau minėtus skaičius

            Padangas lygiai taip pat reiks keisti ir elektromobiliui. Langų plovimo skysčio užpilt turbūt irgi reiks. Tai šitų nėra prasmės skaičiuoti.

            Comment


              Draugas pravaziavo su Tesla Norvegijoje jau apie 250k ir.... nedare jai NIEKO. Ok, keite lemputes ir stabdzius. Pabandykit jus tiek be kapitaliniu remontu pravaziuoti su iprasta masina. O bendra tos Tešlos rida jau kazkur 350. Fossil car'uose prie 300k pradeda byreti tiesiog viskas - slangeliai, turbinos, ismetimo sistema, variklis, tai ten nera spaudimo tai kompresijos, tai pradege kazkas, tai zvakes, tai gumos...
              Ka jus ten lyginat apsimoka neapsimoka... ziurek Mersas E klase naujas 2 litrai kainuoja apie 50k ir 5l/100km sanaudos, o 4 litru kainuoja nuo 112k ir sanaudos 9, taigi neapsimoka! )

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Draugas pravaziavo su Tesla Norvegijoje jau apie 250k ir.... nedare jai NIEKO. Ok, keite lemputes ir stabdzius. Pabandykit jus tiek be kapitaliniu remontu pravaziuoti su iprasta masina. O bendra tos Tešlos rida jau kazkur 350. Fossil car'uose prie 300k pradeda byreti tiesiog viskas - slangeliai, turbinos, ismetimo sistema, variklis, tai ten nera spaudimo tai kompresijos, tai pradege kazkas, tai zvakes, tai gumos...
                Ka jus ten lyginat apsimoka neapsimoka... ziurek Mersas E klase naujas 2 litrai kainuoja apie 50k ir 5l/100km sanaudos, o 4 litru kainuoja nuo 112k ir sanaudos 9, taigi neapsimoka! )
                Tai bet tai yra Mersas. Tu jo nelygink su kibirine tesla.

                250k yra nedidele rida normaliai masinai - cia tik mes lietuvoj turguj nusiperkam ir isivaizduojam kad tie 250k yra tikri

                Kapitaliniai remontai siaip siais laikais nesidaro - nes neimanoma uzsakyt detaliu.Pabandyk kad ir mersui uzsakyt stumuoklius,svaistiklius indeklus - tai neimanoma.Sakys pirk nauja variklio bloka be galvutes, O atvaziuoja tikrai ne 250k jei tai ne kokia Toyota dyzelis aisku. Teko matyt E klases mersa su 550k rida, Audi A6 su 450k rida ir dar vaziuoja.Pazystamas su Citroen C5 jau perlipo 500k ir vaziuoja toliau - pataise ten kazka hidraulineje vaziuokleje + vairo kolonele pakeite.+ turbina restauravo.

                PS : O Tesloje lemputes reikia keist - iki LED dar nedaaugo kaip suprantu?
                Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.30, 14:59.

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                  Gerai pavyzdys tau : Audi Q5 dyzelis normali komplektacija 60 000EUR. Audi E-tron 110 000EUR.
                  Praradimas po penkiu metu Q5 : 38 400EUR E-tron 70 400 EUR

                  Skaiciavau 36% likutines vertes nuo pradines kainos.Skirtumas 32 000EUR
                  Pagal kokią čia formulę? Kaip gali žinot Audi E-tron nuvertėjimą, jei jis tik dabar atsirado? Ir šiaip čia ne ekonominis segmentas, prabangos prekės dėl to ir yra prabangos, niekas atsiperkamumo neskaičiuoja.

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    Lygink nauju masinu kainas arba bent vokietijoje kokioje jei padevetu nori. LT iskreipta rinka tas BMW gali buti suklijuotas is 3 tokiu arba buves skendes nes as uz tiek VW Up elektrinio (16 000) bent nesugebejau vokieciuose rasti

                    Beje kaina skiriasi 2x pacios auto kaip ir mano lyginamu atveju
                    Pagal įperkamumo lygį lietuvių tai kaip tik reikia dėvėtas auto imti, o ne naujas.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Kadangi pats 2017 metu birželį pirkau Škoda Octavia iš salono, galiu pridėti privalomų aptranavimų grafiką kur matosi prognozuojamos išlaidos, garantija 150Kkm, 5 metai. Kainos 2017 metų. Škoda yra ta pati VW grupė, tad kad Passat'as būtų 700 EUR kartui, sunku patikėti.

                      Comment


                        Parašė Evier Rodyti pranešimą

                        Pagal kokią čia formulę? Kaip gali žinot Audi E-tron nuvertėjimą, jei jis tik dabar atsirado? Ir šiaip čia ne ekonominis segmentas, prabangos prekės dėl to ir yra prabangos, niekas atsiperkamumo neskaičiuoja.
                        Pagal banko kuri naudojama imant lizinga su isliekamaja verte

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                          Pagal įperkamumo lygį lietuvių tai kaip tik reikia dėvėtas auto imti, o ne naujas.
                          Tai sakau lygink vokietijoje ne cia. Cia gal skendes tas BMW buvo tai tau finale iseis ir baterijas pasikeist ir t.t. O jei dyzelis tai gausi min 400k rida. Atmink vakaruose niekas geru masinu uz dyka nedalina

                          As ir masciau antra masina paimt VW eUp koki metu senumo is Vokietijos su nedidele rida. Be 20k EUR nieko neradau - tu cia man pakisi kazkoky frankensteina suvirinta BMW i3 kuris Vokieciuose kainuos nuo 30k EUR ir bandai irodyti kad apsimoka

                          NEAPSIMOKA kol kas su Elektra vaziuot : apsimoka su dyzeliu, jei neturi kur det pinigu tada gal ir su benzinu, arba jei nepasizymi protu tada su hibridu
                          Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.30, 15:22.

                          Comment


                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Kadangi pats 2017 metu birželį pirkau Škoda Octavia iš salono, galiu pridėti privalomų aptranavimų grafiką kur matosi prognozuojamos išlaidos, garantija 150Kkm, 5 metai. Kainos 2017 metų. Škoda yra ta pati VW grupė, tad kad Passat'as būtų 700 EUR kartui, sunku patikėti.
                            Kaip ir kazkas rase nebent DSG aptarnavimas. Jis daromas kas 60k.

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                              Tai sakau lygink vokietijoje ne cia. Cia gal skendes tas BMW buvo tai tau finale iseis ir baterijas pasikeist ir t.t. O jei dyzelis tai gausi min 400k rida. Atmink vakaruose niekas geru masinu uz dyka nedalina

                              As ir masciau antra masina paimt VW eUp koki metu senumo is Vokietijos su nedidele rida. Be 20k EUR nieko neradau - tu cia man pakisi kazkoky frankensteina suvirinta BMW i3 kuris Vokieciuose kainuos nuo 30k EUR ir bandai irodyti kad apsimoka

                              NEAPSIMOKA kol kas su Elektra vaziuot : apsimoka su dyzeliu, jei neturi kur det pinigu tada gal ir su benzinu, arba jei nepasizymi protu tada su hibridu
                              BMW bus skendes is autoplius, o Polo jau bus neskendes? Juk lyginu tam paciam portale, toje pacioje valstybeje. Ar tau nesueina galai net tiek?
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                BMW bus skendes is autoplius, o Polo jau bus neskendes? Juk lyginu tam paciam portale, toje pacioje valstybeje. Ar tau nesueina galai net tiek?
                                Aj tai nuo kada masinos pagal stovy difernecijuojamos I atskirus portalus?

                                As siaip ziureciau i3 nebent sita

                                https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-i...a-8294507.html

                                Taigi savo tiesos tau matau irodyt nepavyks



                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Na bet ir baisuoklis. Ar čia tik man vienam taip atrodo?

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                    Kaip ir kazkas rase nebent DSG aptarnavimas. Jis daromas kas 60k.
                                    Pas mane DSG, 60K ridoje apžiūros kaina 283 EUR. Pridėtame paveiksliuke viskas surašyta.

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      Aj tai nuo kada masinos pagal stovy difernecijuojamos I atskirus portalus?

                                      As siaip ziureciau i3 nebent sita

                                      https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-i...a-8294507.html

                                      Taigi savo tiesos tau matau irodyt nepavyks
                                      Aš pateikiau skaičiavimus ir nuorodas į tą patį portalą du random automobiliai, panašaus dydžio, panašių metų, automatai, vienas elektro, kitas dyzelis.

                                      Deja tu bandai įrodyti tiesas, nepagrįstas faktais, t.y. kad vienas bus skendęs (BMW), o kitas bus neskendęs (Polo). Tai tu va ir įrodyk tą savo išsigalvojamą tiesą, kodėl skirtiengiems automobiliams skirtingos išvados?
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        BMW iš USA einamas daiktas, kad ir už brangiai( niekas labdaros nedalina), Polo mažai kam įdomus spuogas

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Aš pateikiau skaičiavimus ir nuorodas į tą patį portalą du random automobiliai, panašaus dydžio, panašių metų, automatai, vienas elektro, kitas dyzelis.

                                          Deja tu bandai įrodyti tiesas, nepagrįstas faktais, t.y. kad vienas bus skendęs (BMW), o kitas bus neskendęs (Polo). Tai tu va ir įrodyk tą savo išsigalvojamą tiesą, kodėl skirtiengiems automobiliams skirtingos išvados?
                                          Nes as matau kad tas BMW parveztas is JAV.Is ten sveiku masinu perpardavimui niekas neperka.Jei jis ir neskendes tuomet jis bus dauztas buves ir suremontuotas "pardavimui" .
                                          Polo irgi bus dajotas garantuotai nes vokietijoje jie Brangus ir normalaus stovio be 9000EUR nepaimsi.


                                          Taigi 9000 EUR vs 23 000EUR

                                          Ir kaip pats matai neapsimoka su elektra kol kas vaziuot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X