Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kritinė masė Kaune

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    nu kitam forume vienas durnius vis irodineja kad piko metu visi vairuotojai kritineje maseje dalyvauja. aisku pofig kad as turiu aisku tiksla: is tasko a i taska b per trumpiausia laika ir tiek komfortabiliai kiek man leidzia kisene. o kretinines mase principas? erzinkim niekuo detus zmones ir trukdykim jiem savo reikalais vaziuot. kas kretinams tokia teise suteike? truksta taku dar ok, protestuokit, bet ne kitu zmoniu saskaita. bet smagu gi but gaujoje kurioj galima isidirbinet ir likt nenubaustam. kazkoks kompleksu pilnu mazvaikiu mastymas, tik kai pamatai ir vyresnius tame buryje...

    o del motociklo apie kokia neapykanta svaigsti? antri metai vazineju - nesusiduriau. va kame beda kad pagreitis moco kitas nei masinos, ir elementariai nemato ir nesitiki kad kazkur salia atsidursi. bet vaziuoji taip tarsi taves nemato nieks ir problemu nera, na tenka kartais kokia tetai prie sankryzos sustojus paaiskint kam veidrodeliai skirti. labai nustemba
    tau moco pagreitis neturi daryti jokios įtakos startuojant nuo šviesoforo , ar važiuojant gatve. Sakai kad automobiliai tau netrukdo? vadinasi važiuoji ne pagal KET . Pabandyk važiuoti sraute, o ne lėkti virš 50km/h.
    Važiuojant automobiliu, motociklu , dviračiu ar net su fura . Sraute įsibėgėti iki 50 km/h reikia maždaug tiek pat laiko, ir pagreitis čia mažai ką vaidina važiuojant pagal KET sraute, o ne apvažiuojant sustojusius prie šviesoforo.

    Kritinėje masėje trūksta tokių žmonių kaip tu puki . Juk tu važiuotum pagal taisykles ir stotum prie raudono šviesoforo , ir nebūtum vienas,stoju ir aš ir daugelis . O geras pavyzdys užkrečia. Tada sustotu ir tavo vadinamieji kretinai . Gal tau prisijungus prie kritinės masės pavyktu suvaldyt banda...

    Nes čia burnodamas nieko nepakeisi. Dirbkime darbais, o ne žodžiais.
    LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

    Comment


      #22
      Pats vazineju dviraciu, bet jokiu budu niekada nedalyvauciau tokioje "maseje". Visiskai jiems nepritariu ir sutinku, kad daugelis ju tycia pazeidineja taisykles ir kenkia kitiems eismo dalyviams. Tame tarp ir pestiesiems. Jus norit tolerancijos, bet patys jos neturit kitiems. Cia didzioji beda ir yra.
      www.tomflagman.com

      Comment


        #23
        Pritariu paskutiniam postui, pats labai nemazai vazineju su dviraciu, taciau kritines mases man nepatinka. Norim lygiu teisiu, bet kritines mases renginys mano nuomone, visiskai tam netinkamas. Kaip jau minejo pries tai rase kolegos, man tai labiau primena "Pasityciokim is KET ir automobiliu vairuotoju" rengini nes musu daug ir mes tada jauciames nebaudziami. Visi vaziavimai per raudonas, nesilaikymas desines ir praktiskai visos vaziuojamosios dalies uzemimas. O topas buvo kai isvaziavusi visa didziule mase (keli simtai dviratininku) i VI forto zieda suko jame kokius 3-4 ratus taip suparalyzuodama visa eisma. Ir tuo metu dauguma su pasaipa sypsojosi ziuredami i masinas mazdaug "va kokie mes kruti su dviraciais".
        Dviratis yra lygiaverte eismo priemone kaip ir automobilis ar motociklas ar troleibusas ar pestysis. O tokie renginiai ir nekurie dviratininkai nori kazko isskirtinio, tipo as su dviraciu tai visi dabar sokinekit aplink mane.
        Pats vazineju gatvemis, vazineju ir su auto ir tikrai suprantu tiek ta, tiek ta puse. Todel vaziuodamas dviraciu jei pamatau, kad yra ilgesnis be kliuciu saligatvis vaziuoju juo, jei priekyje pamatau kad laukia daug bordiuru ar pan, isvaziuoju i gatve, ieskau optimalaus varianto. Kad ir kaip mes dviratininkai norime buti "svarbus" visgi gatves yra automobiliams, ir paciam buna labai baisu kai dviratininkas vaziuoja pirma juosta ir vingiuoja apvazinedamas visokius lietaus nutekejimo sulinius ir pan., ir net nezinai kad jam saus i galva bent 30 cm pasukti kairiau kas gali buti fataliska. Pats esu tokiu kliurku padares ir teko atsiprasyti proi sali vaziuojanciu masinu. Dabar jei vaziuoju gatve reguliariai dairausi atgal ar nearteja masina jei matau kad reikes kazkoki manevra daryti (mastau gal veidroduka isigyti), nes bukim biedni bet teisingi, automobilio manevringumas, stabdymo galimybes ir pan. labai skirias nuo dviracio.

        Comment


          #24
          Na vaziuoju tiek dviraciu tiek motociklu gatvese ir susitaikiau, kad esu "nematomas". Burnot, perrauklet nebesitengiu, pats sau sveikata su nervais suesiu:) Su patirtim daugiau maziau bandai jau nusepet kitu eismo dalyviu veiksmus, ir kaip minejo flagman renkiesi optimalu vaziavima.. Del KET laikymosi tai visi supranta, kad tiek motociklu nenardant tarp juostu tiek dviraciu per perejes persivest butu nei sis nei tas.. Visu neismokysi ir nepaaiskinsi asmeniskai, susitaikai ir galvoji kaip prisitaikyt..

          Comment

          Working...
          X