Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Europos Sąjungos reikalai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    pradėjo temą Europos Sąjungos reikalai

    Europos Sąjungos reikalai

    Norėdamas patalpinti naujienų apie ES, nebežinojau, kuri tema tam geriausiai tiktų. Nesinorėtų visko plakti "Tarptautinių santykių" ar "Politikos" temoje kartu su JAV ir Kinijos reikalais.

    Siūlau šioje temoje talpinti visas su ES reikalais susijusias naujienas (tiek aktualias vien Lietuvai, tiek visai ES apskritai).
    Paskutinis taisė John; 2009.12.02, 02:22.

  • senasnamas
    replied
    Europos dešinieji atmetė A. Merkel planą dėl ES postų

    Lietuvai susitikime atstovaujanti prezidentė Dalia Grybauskaitė savo ruožtu sakė, kad derybose reikia atsižvelgti ne tik į partijų pozicijas, bet ir geografinį atstovavimą bei lyčių balansą.
    http://news.bns.lt/58795931?fbclid=I...zH5Ydu-68rE3B4

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    ES dar su tokiomis šalimis kaip Lietuva turi pakankamai reikalų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    ES ruošiasi atidėti narystės derybas su Albanija ir Šiaurės Makedonija
    Europos Sąjunga trečiadienį perspėjo, kad dalis jos lyderių nusiteikę atidėti narystės derybų su Albanija ir Šiaurės Makedonija pradžią, nors skamba perspėjimai, kad tolesni atidėliojimai galėtų pakirsti demokratinių reformų procesą ir stabilumą nepastoviame Balkanų regione...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Įdomiai veikia ES biurokratinis aparatas, o mes dar savuoju skundžiamės. Siūlau paskaityti visiems esantiems prieš ES federaciją ir norintiems "tautų" Europos.

    Jei reikėtų sugalvoti pačią kvailiausią galimą Europos Sąjungos ministrų (komisarų) skyrimo tvarką, tai vis vien turbūt nesigautų taip kvailai, kaip yra realybėje.

    Kai kiekviena šalis skiria labiausiai nusipelniusį (visiškai neaišku kuria prasme, nes net neaišku kokioje srityje jis dirbs) žmogų, o tada jam Briuselyje paknopstom ieškoma sritis, kurią jis turėtų kuruoti. Ir ta sritis jam parenkama toli gražu nebūtinai pagal jo kompetenciją. Gerokai dažniau - tiesiog pagal jo atstovaujamos valstybės dydį ir įtaką. O kadangi kiekvienai iš 28-ių šalių reikia skirti po komisarą, tai ir gaunasi, kad sukuriamos tokios komisarų vietos, kurios tarpusavyje dubliuojasi. Pavyzdžiui, yra:

    - komisijos pirmininko pavaduotojas, atsakingas už darbo vietų kūrimą, ekonomikos augimą, investicijas ir konkurencingumą;
    - komisaras, atsakingas už biudžetą ir žmogiškuosius išteklius;
    - komisaras, atsakingas už prekybą;
    - komisaras, atsakingas už užimtumą, socialinius reikalus, įgūdžius ir darbo jėgos judrumą;
    - komisaras, atsakingas už ekonomikos ir finansų reikalus, mokesčius ir muitus;
    - komisaras, atsakingas už vidaus rinką, pramonę, verslumą ir mažas bei vidutines įmones;
    - komisaras, atsakingas už konkurenciją;
    - komisaras, atsakingas už regioninę politiką ir regionų vystymąsi.

    8 pareigūnai, kurie dirba 2-3 ministrų darbą.

    Bliamba. Europos Sąjungoje yra daugiau, nei 500 milijonų žmonių, tarp jų yra dešimtys tūkstančių aukščiausios kategorijos vadovų ir iš tiesų komisijos nariu reikia skirti Skvernelį ar Kirkilą?

    Man atrodo, šioje vietoje reikia didelių pokyčių, keičiant komisijos narių formavimo principus Europos Sąjungoje.
    https://www.facebook.com/martynas.na...13649806909825
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.12, 13:15.

    Komentuoti:


  • Eikantas X
    replied
    Na va, gal Užkalnis galės nueit į daugiau tikrų itališkų restoranų Lietuvoj.

    https://www.reddit.com/r/europe/comm...ans_in_europe/

    [–]NaSoWirstNedOid 73 taškų prieš 1 mėnesį

    Science fact of the day: Something like 95% of all Italian restaurants in Germany are run by Albanians, with waiters making a point of faking an Italian accent.
    _vestica 25 taškų prieš 1 mėnesį
    I know one of those in Vienna. Authentic, very good Italian food and I really thought the owner was Italian. Turned out he's an Albanian from Macedonia.
    Albanų skaičius Europos šalyse:

    Click image for larger version

Name:	dc3sdd78dmu21.png
Views:	1
Size:	284,4 kB
ID:	1725664

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Siūloma pradėti derybas su Šiaurės Makedonija ir Albanija dėl narystės ES
    Europos Komisija laikosi pozicijos, kad Albanija ir Šiaurės Makedonija yra išpildžiusios reikalavimus, būtinus pradėti deryboms dėl šių šalių įstojimo į Europos Sąjungą, sakoma trečiadienį paskelbtame EK pranešime.

    „Praeiti metai buvo teigiamų pokyčių regione metai. Albanija ir Šiaurės Makedonija pademonstravo tvirtą pasiryžimą euti ES keliu ir pasiekė rezultatų, kurie yra konkretūs ir privalo būti negrįžtami. Tuo remdamiesi šiandien rekomenduojame, kad Taryba pradėtų stojimo derybas su Albanija ir Šiaurės Makedonija. Europos Sąjungos plėtros politika yra investicija į Europos taiką, saugumą, klestėjimą ir stabilumą”, – pranešime cituojama Bendrijos diplomatijos vadovė Federica Mogherini (Federika Mogerini).

    „Albanija ir Šiaurės Makedonija pasinaudojo galimybe, suteikta suaktyvintos plėtros programos, ir įgyvendino reformas. Šiaurės Makedonija ne vien tęsė savo ambicingą reformų programą, bet ir pasiekė istorinį susitarimą su Graikiją, išsprendusį 27 metus trukusį ginčą dėl pavadinimo – tai yra pavyzdys visam regionui ir kitiems“, – pažymėjo ES kaimynystės politikos komisaras Johannesas Hahnas (Johanesas Hanas).

    „Albanija vykdo plačias reformas, ypač didelį savo teisingumo sistemos pertvarkymą. Visos šios pastangos liudija apie Europos Sąjungos traukos galią“, – pridūrė jis...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/pasau...stes-es-915970

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	FC44FF57-0D85-452A-A60F-A7DE70E5F956.jpeg
Views:	1
Size:	97,9 kB
ID:	1721889

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
    Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
    Taip, valdžia gali išspręsti šitą bėdą. Bet jei gerai supratau tą mobilumo paktą, jį priėmus nebebus šitos bėdos išvis, nes mūsų transporto sektorius, tikėtina, ryškiai susitrauks.

    Tavo bėda ar "vergvaldžio" buvimas kaip tokio ar tiesiog noras iš jo paimti sąžiningus mokesčius. Pirmas variantas neveda prie nieko gero, turim istorijoje pavyzdžių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
    Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
    Tuoj būsite apkaltintas leftizmu
    "Storiausiais" neoliberalų argumentas: jeigu samdomiems darbuotojams taip nepatinka atlygis, tai kodėl jie dirba ir neišeina kitur?
    Nors reikia pripažinti, kad logistikos sektorius Lietuvoje labai konkurencingas. Išeiti tikrai yra kur.

    P.S. moralės kapitalizme nėra. Išimti variokus iš ubago kepurės prie bažnyčios irgi verslas. Svarbu peržengti per savo nevisavertiškumo kompleksus ir pereiti į kitą lygą.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.03.29, 14:52.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ši garsiakalbė verčiau iki Europos Parlamento rinkimų paaiškintų, kam ji ruošiasi atstovauti - Lietuvai ar Europai.

    net nesuvokia, kad Lietuvoje rinkti Europos parlamento nariai atstovauja visos Europos piliečiams
    jo darbas Lietuvoje ir ypatingai Europoje, nėra atstovauti vien siauriems verslo, ypač išskirtinai abejotinos socialinės ir ekonominės kokybės verslo, interesams, o Lietuvos valstybei ir visiems jos piliečiams.
    R. Masiulis beatodairiškai gindamas pervežėjų verslus stoja žemos pridėtinės vertės verslo pusėn.
    Taip, susisiekimo ministras turėtų ginti ne vežėjų, bet gydytojų bei mokytojų interesus

    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Komentarai/ka.../284767#118919
    © Lietuvos žinios

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    1. Jeigu vertinam žalą žmonių pasitenkinimui, tai pirma reiktų uždaryti ne Girteką, kur vadybininkai uždirba 1,5 tūkst. Eur į rankas, o fūristai 2-3 tūkst. Eur, o Maximą ir Lietuvos paštą, kur didelė dalis aria už minimumą. Beto, niekas neverčia ten dirbti, jei netenkina sąlygos.
    Gal dirbate logistikoje? Nes turiu savo rate vairų ir buhalterių, iš kurių žinau algų situacija ir galiu drąsiai pasakyti, kad meluojate. Žinoma, neprieštarauju stambiam verslui ir jo plėtrai, bet... sorry.... kiek iš šitų jūsų iš lūbų ištauktų skaičių dalis yra neapmokestinami dienpinigiai, o kuri yra "į rankas"? Užrauktų visus tuos dienpinigų mokėjimus ir pradėtų mokėti normalias algas, pamatytume, kaip sako Mauricas, kas maudėsi be kelnaičų.
    Pvz. mano žiniomis šituose spaudos straipsniuose yra pasakyta daugiau teisybės negu visame jūsų poste (galiu klysti +/-, nes nedirbu tiesiogiai, bet bendrą situaciją žinau):
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...imo-667-482615
    https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...ybes--4474318/
    https://trans.info/lt/kiek-uzdirba-s...ietuvoje-98764
    Be to, po plataus ukrainiečių "importo" prasidėjo masyvus dempingavimas net tų grašių, kuriuos jie gauna.
    Dar kartą pasikartosiu - nieko prieš verslą, bet ten moralės nėra ir apčiuopiamos naudos valstybei nėra. O tas 6 proc. bvp iš vis. Juk neseniai kažkas skelbė iš logistikos įmonių, kad dirba su 3 proc. pelno marža...
    Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.29, 13:54.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Apie tokius kaip tamsta rašė Bulgakovas 'Šuns širdyje' - šarikovais vadinami nes jų gyvenimo moto: 'vziat vsio i podelit'. Maldeikienė iš tos pačios kohortos, ne veltui marksizmą-leninizmą Lomonosovo universitete Maskvoje studijavo, dabar aišku persivertė bet atavistinis gyvenimo supratimas vis išlenda.
    Tai čia dažna misinterpretacija, kad liaudis pavydi, bet realybė, kad į tokius kaip Raila su seile ir žibančiomis akimis žiūri kaip tik visokie smulkūs verslininkėliai ir jų pavaldiniai, kurie niekad gyvenime aukščiau bambos neiššoks. Taip sakant žiūrėkit big picture.
    O dėl mano gerovės nesijaudinkit, kol aš mažinsiuosi atlyginimą euru, jis didės dešimtimis, o visokie vergų garbintojai ir toliau džiaugsis tuo vienu Railos euru

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
    Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
    1. Jeigu vertinam žalą žmonių pasitenkinimui, tai pirma reiktų uždaryti ne Girteką, kur vadybininkai uždirba 1,5 tūkst. Eur į rankas, o fūristai 2-3 tūkst. Eur, o Maximą ir Lietuvos paštą, kur didelė dalis aria už minimumą. Beto, niekas neverčia ten dirbti, jei netenkina sąlygos.
    2. Visoms transporto įmonėms sąlygos yra vienodos, jeigu jau taip ieškom teisybės, tai reiktų įvesti vienodas pensijas visoje ES (bent ta dalimi, kuri mokama iš valstybės), vienodus mokytojų atlyginimus ir aišku turėti bendrą ES biudžetą.
    3. Piliečiui nauda ta, kad Raila yra vienas didžiausių mokesčių mokėtojų, taip pat ir tie fūristai ar daugiau ar mažiau sumoka mokesčių nuo algos tau taip pat duoda darbo, perka iš tavęs butus, bandeles ir viešbučio kambarius prie jūros.
    4. Yra paprastesnis variantas, išvažiuoti gyventi į Š. Korėją, Venesuelą ar bent Gudiją, ten nėra "vergvaldžių".
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.29, 14:12.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.
    Apie tokius kaip tamsta rašė Bulgakovas 'Šuns širdyje' - šarikovais vadinami nes jų gyvenimo moto: 'vziat vsio i podelit'. Maldeikienė iš tos pačios kohortos, ne veltui marksizmą-leninizmą Lomonosovo universitete Maskvoje studijavo, dabar aišku persivertė bet atavistinis gyvenimo supratimas vis išlenda.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    o kodėl nevertinama žala žmonių pasitenkinimo lygyje? Mana pvz kaip doram piliečiui nepatinka, kad yra multimilijonierius, kuris tokiu tapo žaisdamas žaidimą, kurio taisyklės nėra visiems lygios. Dar labiau nepatinka, kad valdžia turi teisinę galią išspręsti šitą pseudosubsidijavimą ir priversti vežėjus mokėti pilną ir teisingą atlyginimą.
    Kokia nauda vienam piliečiui iš to Railos sukuriamo BVP? 1, max 2 eur per mėnesį? Sutikčiau tiek susimažinti atlyginimą, kad šito vergvaldžio neliktų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    nu jo, klausimas kiek naudingas valstybei sektorius, kuris bene mažiausiai dalyjasi su darbuotojais pelnu ir yra bene geriausiai susioptimizavęs mokesčių mokėjimą
    Labai naudingas, nes vien tiesiogiai sukuria didelę dalį BVP, jau nekalbant apie tai, kiek į BVP nusėda šešėlinių pinigų. Kam naudingas būtų to optimizuoto verslo praradimas?

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Apie ES mobilumo paketą, Roką Masiulį, logistikos verslą:

    Aušra Maldeikienė
    Kam atstovauja Rokas Masiulis – Lietuvai ar „Linavai“?
    https://www.lzinios.lt/Komentarai/ka.../284767#176647
    Visai jau nupušo moteriškė, visų pirma europarlamentarai atstovauja Lietuvai (mes renkam Lietuvos atstovus, juk negalim balsuoti už kokį Vokietijos kandidatą ar Prancūzijos), visų antra, nesupranta verslo ir kaip BVP sukuriamas, kažkokias teorijas svaigsta ir tiek.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.29, 13:13.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Tikrai naudingesnis nei jo nebuvimas

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    nu jo, klausimas kiek naudingas valstybei sektorius, kuris bene mažiausiai dalyjasi su darbuotojais pelnu ir yra bene geriausiai susioptimizavęs mokesčių mokėjimą

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Apie ES mobilumo paketą, Roką Masiulį, logistikos verslą:

    Aušra Maldeikienė
    Kam atstovauja Rokas Masiulis – Lietuvai ar „Linavai“?
    https://www.lzinios.lt/Komentarai/ka.../284767#176647

    Rašyti šitą tekstą nejauku. Nejauku todėl, kad Lietuvos Vyriausybėje sėdi ministras, kuris atstovauja Lietuvai europiniuose renginiuose, tačiau, kaip rodo jo įrašai Facebook paskyroje, net nesuvokia, kad Lietuvoje rinkti Europos parlamento nariai atstovauja visos Europos piliečiams, o ne vienai Lietuvos verslo grupei. Gal tai ir atleistina eiliniam Lietuvos rinkėjui, itin dažnai maitinamam labai pigiu neprofesionalios žurnalistikos greitmaisčiu, tačiau tai nedovanotina ministrui

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X