Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    informatyvus mero patarėjo postas ta tema
    https://www.facebook.com/photo.php?f...9325999&type=3

    na ką, tai pašalo.

    Mažai kas žino, bet seniau, dar prieš pertvarkas, Grinda į gatves išvažiuodavo reaguodama į BPC pranešimus. T.y. kai atsitikdavo eismo įvykių, tai va, reik važiuot, galvodavo.

    Tas pasikeitė. Įdiegta stebėsena, reaguojama į oro prognozes, jau ne be į aukas keliuose.
    Visgi, akivaizdu, kad reikia eiti kelis žingsnius toliau ir procesus tobulinti toliau.
    Šį rytą supratom keletą dalykų ir imsimės tokių veiksmų.
    1) Koordinacija su Lietuvos automobilių kelių direkcija. Tiesiog reikia jų, kaip didžiojo brolio pasiklausti, kokie jų planai nakčiai tokiais atvejais ir pasitarti. Tokiu būdu gauti antrą nuomonę dėl veiksmų plano ateinančiam periodui.
    2) Nėra tinkamos technikos būtent šiandien ryto situacijai. Dabartinė technika, barstytuvai, barsto druską ant kelio, o tai išsyk susiformavusio plikledžio neištirpdo. Yra technika su purkštukais, panašiai kaip žemės ūkio, bet jos nenorėjom įsigyti, nes atrodė nepagrįsta ir brangi. Dabar peržiūrėsime šiuos planus, nes miestiečių laikas brangesnis. Šią savaitę šios numatomas specialios druskų purškimo įrangos testavimas. Įranga atvažiuoja iš Rygos. Jei pasiteisins, vertinsime papildomos technikos įsigijimo galimybes.
    3) Kelio dangos davikliai. Kaip minėjau, dabar vietoj eismo įvykių, jau stebima ir oro temperatūra, bet stebėti ir valyti tai reikia kelią. Kelių direkcija kai kur jau turi daviklius, kurie stebi kelio dangos temperatūrą. Kartais, nors oro temperatūra yra 2 laipsniai, ant kelio jau būna plikledis, o kartais sutaupytas pusvalandis, gali reikšmingai pagerinti situaciją.
    4) Laikas yra labai svarbus. Greitas informacijos gavimas ir bent +10 minučių jau reikšmingai keistų situaciją, nes kitaip technika pati stringa kamštyje.
    Tai dar kartą atsiprašom vilniečių, bet tobulėsim toliau.

    Comment


      Asmeniškai Šimašiaus nekaltinu dėl vieno karto, bet kodėl portalai spėjo parašyti 6val ryto, bet Grinda, kurios būstinė ir transportas randasi Eigulių g. nesugebėjo net Vakarinio pabarstyti, kuris nebuvo užsikišęs mirtinai, bet buvo smarkiai slidus ir mašinos stogais ėjo tiesiogine prasme.

      Comment




        Aš tai sakyčiau, kad dėl to, kad realiai tas laikas, kada buvo susidaręs plikledis, buvo kelios valandos. Tai reiškia, kad Grinda turėjo pažadinti ir iškviesti savo darbuotojus, jie turėjo atvykti į darbą, tada išvaryti techniką į miestą ir dar pravažiuoti visą miestą. Tai užtrunka. Be išankstinės informavimo sistemos čia nieko nepadarysi, nebent laikyti visus darbuotojus budėjimo rėžime, kas būtų labai brangu.

        Comment


          Nereikia kažin kokių sudėtingų sistemų, nes jei konkrečios tarnybos dirbs aplaidžiai, tai nepadės ir išmanios sistemos. Miesto transportas juk pradeda darbą 5 val., tai mato situaciją ir gali pranešti ten, kur reikia. Taksistai irgi gali. Problema turbūt ne informacijos gavimas, o tinkamas reagavimas į ją. Žurnalistai informaciją kažkaip tai greitai gauna, o kelinininkų niekas neinformuoja?
          O tiksliai prognozuoti, kurią valandą kiek laipsnių bus, be šansų. Tame pačiame mieste vienur temperatūra gali būti +2, kitur 0, dar kitur žemiau nulio. Pagal prognozes visas gruodis gali būti panašus, kai vieną dieną sninga, o kitą jau lyja.
          Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.06, 23:25.

          Comment


            Nebūtinai visus, bet keletas budinčių ir iškart po 6 sureagavusių barstytuvų būtų ryškiai pagerinę situaciją. Kokie €5k per mėnesį priedams prie atlyginimų lašas jūroj Grindos biudžete.

            Comment


              Papildomi 5 darbuotojai (+5K eur Grindos biudžete) problemos neišspręstų. Problemos sprendimą pagerintų ne +5 vairuotojai, o +50 vairuotojų budėjimo rėžime, bet tai kainuoja nežmoniškus pinigus, kurių nepadengtų netgi visų įvykusių avarijų nuostolis. Dėl to yra būtina išankstinė prognozavimo/reagavimo sistema + sveikas protas, kad kartais stichijos neišvengiamos.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                Papildomi 5 darbuotojai (+5K eur Grindos biudžete) problemos neišspręstų. Problemos sprendimą pagerintų ne +5 vairuotojai, o +50 vairuotojų budėjimo rėžime, bet tai kainuoja nežmoniškus pinigus, kurių nepadengtų netgi visų įvykusių avarijų nuostolis. Dėl to yra būtina išankstinė prognozavimo/reagavimo sistema + sveikas protas, kad kartais stichijos neišvengiamos.
                Įdomu, kaip reikalai su "neplanuotais" plikledžiais Minske? Varšuvoje? Taline? Ten irgi taip pat?

                Comment


                  Šiąnakt kelininkai jau bus pasiruošę. Ir ne todėl, kad kažkaip pagerėjo informavimas ir prognozavimas, o todėl, kad gavo pylos. Nereikia kažkokių milžiniškų pajėgumų - esminės vietos ir įkalnės puikiai žinomos.

                  Sostinės kelininkai naktį laukia snygio

                  Bendrovės „Grinda“ barstytuvai apie 6 val. nedelsiant išvyko į užmiesčio gatves, iš kur atėjo pirmieji signalai apie slidžią dangą. Prioritetas teikiamas pagrindinėms miesto gatvėms, kuriuo važiuoja visuomeninis transportas.
                  Tai kam važiuoti į tą užmiestį?

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76566977

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Papildomi 5 darbuotojai (+5K eur Grindos biudžete) problemos neišspręstų. Problemos sprendimą pagerintų ne +5 vairuotojai, o +50 vairuotojų budėjimo rėžime, bet tai kainuoja nežmoniškus pinigus, kurių nepadengtų netgi visų įvykusių avarijų nuostolis. Dėl to yra būtina išankstinė prognozavimo/reagavimo sistema + sveikas protas, kad kartais stichijos neišvengiamos.
                    Nuostolis yra ne tik avarijos, bet ir kuras sudegintas kamščiuose bei darbe nepagamintas BVP. Taip pat sugadinti nervai ir miesto reputacija.

                    Meteo.lt išankstinė prognozavimo/reagavimo sistema iš vakaro prognozavo plikledį. Bet matyt pesimistinių meteo.lt prognozių sekimas irgi per brangu. O davikliai keliuose ir t.t. niekuo nepadės jei nebus budinčių barstytuvų. Davikliai gali tik padėti sutaupyti kuro/druskos nebarstant kai nereikia.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Įdomu, kaip reikalai su "neplanuotais" plikledžiais Minske? Varšuvoje? Taline? Ten irgi taip pat?

                      Aš neturiu duomenų, kaip su tuo kovojama Minske ar Vašingtone, bet kaip aš suptantu, sistemos laiko tėkmė yra maždaug tokia:

                      5:00 lija prie 0 laipsnių
                      6:00 pradeda susidarinėti plikledis (normalu, nes tai šalčiausias paros laikas žiemą)
                      6:20 (geriausiu atveju) valstybinės įstaigos susipranta, kad plikledis
                      6:25 Grinda skelbia aliarmą ir pradeda kviestis darbuotojus
                      7:25 Atvytksta dabruotojai, nes darbuotojams reikia apsiregti, išsivalyt dantis + atvaykti į darbo vietą. Ne duok Dieve kažkurie iš jų pasiduos propagandai naudotis viešuoju transportuu arba neturės savo mašinos, tada dar + pusvalandis.
                      7:30 Darbuotojai atvyksta į darbo vietą
                      7:40 Išrieda su technika į gatves
                      9:00 Pasirodo saulė ir ledas prade tirpti

                      Taigi realiai, jeigu turime ekstreamalią situaciją 3 valandas, tai pačiu geriausiu atvju reaguoti į ją galima tik po pusantros valandos. Turint omeny, kad reagavimo pradžia tai dar nereiškia jokios pažangos, kad tai reiškia tik startą ir po to reikalingas keletą valandų problemai numalšinti, tai kad ir kokią techniką turėtumėm - problemos neišspręstime. Problemą išspręsti gali tik du dalykai:
                      1) Nuolatinis daugybės darbuotojų budėjimas (labai brangus variantas)
                      2) Sistema, leidžianti iš anksto išprognuozuoti ledą kelyje. Greičiausiai nelabai patikima, bet bent jau ryškiai sumažinanti kaštus.

                      Comment


                        Šiek tiek neteisingi skaičiai, Grindos vairuotojai šiaip darbą žiemą pradeda 5-6, o ne 7:25 kaip čia parašei ekstra atveju.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          2) Sistema, leidžianti iš anksto išprognuozuoti ledą kelyje. Greičiausiai nelabai patikima, bet bent jau ryškiai sumažinanti kaštus.
                          Yra "nelabai patikima" Meteo.lt prognozė. Jei naktį temperatūra ~0 + krituliai, rodo galimą plikledį. Bet su dabartinėm žiemom gautų budėt bent porą kartų per savaitę.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Šiek tiek neteisingi skaičiai, Grindos vairuotojai šiaip darbą žiemą pradeda 5-6, o ne 7:25 kaip čia parašei ekstra atveju.

                            Kas yra 'žiema'? Jeigu žiema reiškia darbą nuo gruodžio 1 d., tai reiškia, kad jie turėjo ateiti į darbą ir nieko neveikt savaitę, nes iki šiol nieko barstyti nereikėjo.
                            Paskutinis taisė Eidvis; 2017.12.07, 00:58.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                              Aš neturiu duomenų, kaip su tuo kovojama Minske ar Vašingtone, bet kaip aš suptantu, sistemos laiko tėkmė yra maždaug tokia:

                              5:00 lija prie 0 laipsnių
                              6:00 pradeda susidarinėti plikledis (normalu, nes tai šalčiausias paros laikas žiemą)
                              6:20 (geriausiu atveju) valstybinės įstaigos susipranta, kad plikledis
                              6:25 Grinda skelbia aliarmą ir pradeda kviestis darbuotojus
                              7:25 Atvytksta dabruotojai, nes darbuotojams reikia apsiregti, išsivalyt dantis + atvaykti į darbo vietą. Ne duok Dieve kažkurie iš jų pasiduos propagandai naudotis viešuoju transportuu arba neturės savo mašinos, tada dar + pusvalandis.
                              7:30 Darbuotojai atvyksta į darbo vietą
                              7:40 Išrieda su technika į gatves
                              9:00 Pasirodo saulė ir ledas prade tirpti

                              Taigi realiai, jeigu turime ekstreamalią situaciją 3 valandas, tai pačiu geriausiu atvju reaguoti į ją galima tik po pusantros valandos. Turint omeny, kad reagavimo pradžia tai dar nereiškia jokios pažangos, kad tai reiškia tik startą ir po to reikalingas keletą valandų problemai numalšinti, tai kad ir kokią techniką turėtumėm - problemos neišspręstime. Problemą išspręsti gali tik du dalykai:
                              1) Nuolatinis daugybės darbuotojų budėjimas (labai brangus variantas)
                              2) Sistema, leidžianti iš anksto išprognuozuoti ledą kelyje. Greičiausiai nelabai patikima, bet bent jau ryškiai sumažinanti kaštus.
                              O tai negi prognozės ant tiek apsirinka, kad net įskaičiavus poros laipsnių C paklaidą nebuvo gauta nulinė temperatūra prie kurios reiktų pabarstyti druskos ant kelių nuo pat ryto, kaip daroma visuose normaliuose miestuose?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                O tai negi prognozės ant tiek apsirinka, kad net įskaičiavus poros laipsnių C paklaidą nebuvo gauta nulinė temperatūra prie kurios reiktų pabarstyti druskos ant kelių nuo pat ryto, kaip daroma visuose normaliuose miestuose?
                                Visuose normaliuose miestuose niekas druskos nebarsto prie lietaus, nes lietus papraščiausiai ją nuplauna. Durską reikia barstyti tik tada, kada pradeda susidarinėti ledas. Realiai mes kalbame ne apie mėnesį ir net ne apie dienas ar valandas, o apie minutes, turint omeny, kad ekstremali situacija tebuvo kelių valandų laikotarpis. Čia panašiai kaip su greitąja pagalba - žmogaus negalima atgaitinti prieš tai, kai jam prasidėjo infarktas. Kaip ten bebūtu kiekviena minutė yra svarbi ir dėl to turi būti sukurta galimo ledo susiformavimo sistema. Kad ir kokia jin tobula būtų, tačiau vistiek daugumą kartų prognuozuotojai nepataikys, ledas nesusiformuos, darbuotojai bereikalo budės. Tačiau jeigu norim maksimalaus rezultato - tai turi būti padaryta.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                  Visuose normaliuose miestuose niekas druskos nebarsto prie lietaus, nes lietus papraščiausiai ją nuplauna. Durską reikia barstyti tik tada, kada pradeda susidarinėti ledas. Realiai mes kalbame ne apie mėnesį ir net ne apie dienas ar valandas, o apie minutes, turint omeny, kad ekstremali situacija tebuvo kelių valandų laikotarpis. Čia panašiai kaip su greitąja pagalba - žmogaus negalima atgaitinti prieš tai, kai jam prasidėjo infarktas. Kaip ten bebūtu kiekviena minutė yra svarbi ir dėl to turi būti sukurta galimo ledo susiformavimo sistema. Kad ir kokia jin tobula būtų, tačiau vistiek daugumą kartų prognuozuotojai nepataikys, ledas nesusiformuos, darbuotojai bereikalo budės. Tačiau jeigu norim maksimalaus rezultato - tai turi būti padaryta.
                                  Pasirodo, plikledis ir lietus, virstantis į ledą Gruodžio pradžioje, Vilniuje yra kažkoks neįprastas fenomenas.

                                  Ir kiekvienais metais tas pats - nesuspėjo, nežinojo, nepasiruošė, atsiprašo, darys išvadas. Iš tikrųjų tai gaila, kad tokiais atvejais nėra susiformavusi teisinė praktika, kuri leistų rūrinti savivaldybę ieškiniais už sudaužytas mašinas ir sužalojimus. Pareitų vienas kitas milijonas per vieną tokį occasion ir žiūrėk kitą kartą gal jau būtų pasiruošę tos druskos kaip nors papilti netgi prieš tai nežinoję, kad bus ledas. Dabar, kai niekas už nieką nėra atsakingas, įskaitant patį merą, tai kam čia vargti, nes išsipirkti galima "atsiprašymu".

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    dėl to turi būti sukurta galimo ledo susiformavimo sistema
                                    Kuo skirtųsi nuo meteorologinės prognozės? Nes kaip matom prognozė "drėgmė ir minus 0" kelininkams nereiškia galimo plikledžio

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Pasirodo, plikledis ir lietus, virstantis į ledą Gruodžio pradžioje, Vilniuje yra kažkoks neįprastas fenomenas.

                                      Ir kiekvienais metais tas pats - nesuspėjo, nežinojo, nepasiruošė, atsiprašo, darys išvadas. Iš tikrųjų tai gaila, kad tokiais atvejais nėra susiformavusi teisinė praktika, kuri leistų rūrinti savivaldybę ieškiniais už sudaužytas mašinas ir sužalojimus. Pareitų vienas kitas milijonas per vieną tokį occasion ir žiūrėk kitą kartą gal jau būtų pasiruošę tos druskos kaip nors papilti netgi prieš tai nežinoję, kad bus ledas. Dabar, kai niekas už nieką nėra atsakingas, įskaitant patį merą, tai kam čia vargti, nes išsipirkti galima "atsiprašymu".
                                      Turbūt vienintelis sprendimas - visiems draustis kasko ir palikti draudimams regreso tvarka aiškintis su kelininkais. Vienu metu buvo beprasidedanti mada bomžams šokinėt po ratais. Kaip tik tuo metu atsirado privalomas civilinės atsakomybės draudimas ir labai greitai išnyko strakaliotojai...

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Pasirodo, plikledis ir lietus, virstantis į ledą Gruodžio pradžioje, Vilniuje yra kažkoks neįprastas fenomenas.

                                        Ir kiekvienais metais tas pats - nesuspėjo, nežinojo, nepasiruošė, atsiprašo, darys išvadas.
                                        Pritariu, daugybę metų iki šiol buvo įdinga praktika, kuri labai tikėtina dabar pasikeis. Tačiau kad ir kokią gerą praktiką įvestumėm, stichinės nelaimės vistiek bus stichinėmis nelaimėmis. Karts nuo karto bus tokių atveju kaip vakar, bet jeigu bus įvesta gera praktira, tai nuostolius bent per puse išeis sumažint.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                                          Aš tai sakyčiau, kad dėl to, kad realiai tas laikas, kada buvo susidaręs plikledis, buvo kelios valandos.
                                          Ne kelios valandos, 30-60 minučių. 6:00 plikledžio nebuvo, nes ką tik nulijo lietus ir dangos buvo šlapios, bent jau vakarinėje Vilniaus dalyje. Apie 6:30 balutės apsitraukė ledu.

                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Papildomi 5 darbuotojai (+5K eur Grindos biudžete) problemos neišspręstų. Problemos sprendimą pagerintų ne +5 vairuotojai, o +50 vairuotojų budėjimo rėžime, bet tai kainuoja nežmoniškus pinigus, kurių nepadengtų netgi visų įvykusių avarijų nuostolis. Dėl to yra būtina išankstinė prognozavimo/reagavimo sistema + sveikas protas, kad kartais stichijos neišvengiamos.
                                          Tai jau būtų kosmosas. Gal nusileiskime vieną kartą ant žemės?
                                          Kiek aš žinau iš insaiderio, tai "Grindos" valdžia skaičiuoja kiekvieną eurą ir "be reikalo" joks barstytuvas nepajudės iš vietos. Taip pat nebus pakviesti darbuotojai, nes "nėra iš ko mokėti" viršvalandžių. 5000 EUR žemutinėje grandyje yra daug. Už tokius praradimus atsakingo žmogaus gali laukti rimti nemalonumai ar net darbo praradimas.
                                          Bet to iš valdžios ir reikalauja liumpen-facebook-liaudis.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2017.12.07, 08:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X