Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kiek prisimenu, tai jo gabalais iš viso buvo išnykę (o gal ir nebuvo nutiesta). Į tą pusę sovietmečiu nevažinėjau.
    Prieš ~ 10m dar buvo pravažiuojamas, bet visiškas Paryžius-Rubė. Nenutiestas nebent paskutinis gabaliukas nuo degalinės iki Nemenčinės pradžios. Nepamenu kaip ten pati pabaiga atrodydavo.

    Comment


      Taip, dvirtakiai man ambicija, kurią užskaitau (nors ir nebalsuosiu greičiausiai už Šimašių kituose rinkimuose, bet dėl kitų priežasčių).

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Na, jeigu dvirtakiai jums yra pagrindinė šios savivaldybės ambicija, o ne absoliučiai normalus (kaip pvz šaligatvių tiesimas ar gatvių remontas) bet kuriam Europos miestui, o tuo labiau sostinei, dalykas, tai labai smagu, kiekvienas vertina pagal savo ambicijas ir lūkesčius, kiek žmonių - tiek nuomonių. Kalbant apie KP, nuo kurio ir prasidėjo diskusija, labiausiai į tai panaši šios VMS ambicija buvo Ukmergės gatvės rekonstrukcija, bet paskui tapo aišku, kad tai buvo tiesiog pigus priešrinkiminis melas, nes po rinkimų apie tai nebuvo užsiminta nei žodžiu, o nuo šios "ambicijos" paskelbimo praėjo jau daugiau nei pusantrų metų. Tarp kitko, jeigu rimtai vertint dvirtakius kaip pagrindinę šios savivaldybės ambiciją, tai su ambicijų išpildymų (pažadėtą-padaryta ir darbų kokybė) jiems tikrai ne kažką...
        Pff...dar pamenu šiame forume kažkas bandė įrodinėt, kad tai joks ne reklaminis triukas. Realybę parodė jau Pavilnionių gatvės projektas su akustinėm sienutėm bei zebrais užpaišytomis asfaltuotomis skiriamosiomis juostomis.

        Comment


          Ukmergės g. "vizija" buvo išmesta prieš rinkimus tam, kad nukreipt dęmesį nuo senesnių n kartų kalbėtų šnekų apie Šiaurinę ir M.Lietuvio gatves, kurios realiai ir nepajudėjo realiais faktais apart "svarstymų, derinimų" ir pan.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Ukmergės g. "vizija" buvo išmesta prieš rinkimus tam, kad nukreipt dęmesį nuo senesnių n kartų kalbėtų šnekų apie Šiaurinę ir M.Lietuvio gatves, kurios realiai ir nepajudėjo realiais faktais apart "svarstymų, derinimų" ir pan.
            Šimašius per 5 valdymo metus apskritai jokio rimto stambesnio projekto nepradėjo, jau nekalbant apie pabaigimą. Liepkalnio sankryža kažin, ar galima vadinti kažkokiu ypatingu projektu.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Šimašius per 5 valdymo metus apskritai jokio rimto stambesnio projekto nepradėjo, jau nekalbant apie pabaigimą. Liepkalnio sankryža kažin, ar galima vadinti kažkokiu ypatingu projektu.
              World Class dvirtakiu sistema yra stambiausias ir reiksmingiausias kada nors Vilniuje igyvendintas projektas.
              flickr >>>

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                World Class dvirtakiu sistema yra stambiausias ir reiksmingiausias kada nors Vilniuje igyvendintas projektas.
                Kryptis teisinga, bet nelabai stambus, kiti miestai pasaulyje per metus padaro su dviračių takais, tiek, kiek Vilnius per 5 nepadarė. Gyvenate Londone, manau puikiai suprantate.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kryptis teisinga, bet nelabai stambus, kiti miestai pasaulyje per metus padaro su dviračių takais, tiek, kiek Vilnius per 5 nepadarė. Gyvenate Londone, manau puikiai suprantate.
                  Matau ka kiti padare, del to taip ir sakau
                  flickr >>>

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                    Matau ka kiti padare, del to taip ir sakau
                    O ką padarė Vilnius, ar bent iš vieno mikrorajono galima dviračių taku pasiekti centrą? Ar bent vienas rekreacinis takas nutiestas į populiarias vietas kaip pvz. Belmontas, Trakai, Valakampiai ir pan.? Kalbu apie normalius takus, nutiestus atskirus arba atskirtus gatvėse, o ne ant ištrupėjusių šaligatvių pripaišytas linijas viduryje stulpų.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2020.04.24, 02:18.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                      World Class dvirtakiu sistema yra stambiausias ir reiksmingiausias kada nors Vilniuje igyvendintas projektas.
                      Kai įgyvendins - tada bus galima padiskutuot. Ar svarbiau buvo kanalizacijos įvedimas savo laiku, ar dabar dvirtakiai. Tik reikia nepamiršti, kad įgyvendinimas prasidėjo dar prieš Šimašių. Taip, prie Šimašiaus darbai ryškiai paspartėjo. Bet toli gražu nėra taip, kad Šimašius vienas tuščiam lauke jau įrengė. Ne jis pradėjo ir turbūt ne jis pabaigs.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O ką padarė Vilnius, ar bent iš vieno mikrorajono galima dviračių taku pasiekti centrą? Ar bent vienas rekreacinis takas nutiestas į populiarias vietas kaip pvz. Belmontas, Trakai, Valakampiai ir pan.? Kalbu apie normalius takus, nutiestus atskirus arba atskirtus gatvėse, o ne ant ištrupėjusių šaligatvių pripaišytas linijas viduryje stulpų.
                        Į Trakų pusę svarbi dalis buvo nutiesta statant A19 ir tvarkant ties Gariūnais. Bet čia dar prieš Šimašių ir turbūt daugiau LAKD darbas? Rekreacijas svarbus projektas buvo Eurovelo ties Žirmūnais. Bet irgi prieš Šimašių. Eurovelo taip pat ir susisiekimą su centru davė keliems rajonams.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          labiausiai į tai panaši šios VMS ambicija buvo Ukmergės gatvės rekonstrukcija, bet paskui tapo aišku, kad tai buvo tiesiog pigus priešrinkiminis melas, nes po rinkimų apie tai nebuvo užsiminta nei žodžiu, o nuo šios "ambicijos" paskelbimo praėjo jau daugiau nei pusantrų metų. Tarp kitko, jeigu rimtai vertint dvirtakius kaip pagrindinę šios savivaldybės ambiciją, tai su ambicijų išpildymų (pažadėtą-padaryta ir darbų kokybė) jiems tikrai ne kažką...
                          Ukmergės gatvės pasvaičiojimai yra tiesiog kažkokio architekto piešinėliai kuriu niekada ir neplanavo gyvendinti. Čia maždaug papaišė kaip galbūt galima būtų 2030 tvarkyti gatvę.

                          Realesnė šios savivladybės vizija buvo Šiaurinė gatvė, bet ten kaip ir paskutinius 40 metų niekas nejuda.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Šimašius per 5 valdymo metus apskritai jokio rimto stambesnio projekto nepradėjo, jau nekalbant apie pabaigimą. Liepkalnio sankryža kažin, ar galima vadinti kažkokiu ypatingu projektu.
                            Tiesiog taikai selektyvų teisingumą, kad galėtum pagrįsti savo nuomonę ir tiek.

                            30 mln. Eur vertės projektas, kardinaliai pakeisiantis eismo situaciją, yra nereikšmingas ir ne stambus matai...

                            Nesuprantu apie ką čia visi išvis diskutuoja. Prirašė kelis puslapius niekų, o realių faktų taip ir nepasirodė. Vyksta patinka/nepatinka kova.
                            Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.24, 08:05.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tiesiog taikai selektyvų teisingumą, kad galėtum pagrįsti savo nuomonę ir tiek.

                              30 mln. Eur vertės projektas, kardinaliai pakeisiantis eismo situaciją, yra nereikšmingas ir ne stambus matai...

                              Nesuprantu apie ką čia visi išvis diskutuoja. Prirašė kelis puslapius niekų, o realių faktų taip ir nepasirodė. Vyksta patinka/nepatinka kova.
                              Kalbam apie realią situaciją, važinėju nemažai tiek paspirtuku, tiek dviračiu, tai situaciją puikiai žinau. Visi nutiesti takai tėra pavienės atkarpos, iki normalaus susisiekimo tarp rajonų, centro, rekreacinių objektų dar labai toli.
                              30 mln. kaip daugiamečiui projektui yra labai mažai, vien Liepkalnyje vienas paprastas automobilių viadukas tiek kainuos.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.04.25, 10:15.
                              Flickr

                              Comment


                                Trukt iš pradžių ir vėl iš pradžių. Skirtumai nuo ankstesnių Vilnių valdžiusių partijų akivaizdūs.
                                Ankstesnių administracijų veiklos palyginamoji bazė yra labai matoma todėl, kad jie ėmėsi naujų projektų įgyvendinimo sugriuvusios sistemos vietoje. Ypač tai pasakytina apie NMC. Tuo tarpu Šimašiaus vadovaujama administracija perėmė ankstesnių administracijų palikimą, kuris nemažai atvejų nėra visiškai sėkmingai įgyvendintas, todėl yra būtinybė daug ką taisyti ir koreguoti. Už tai man ši administracija ir patinka, kad stato mažiau oro pilių, o imasi korekcijų ir optimizacijos.

                                Ką tikrai galima priskirti šiai savivaldybei ir tai yra Šimašiaus lyderystės nuopelnas, tai:
                                - Vilniaus savivaldybės valdomų įmonių (Grinda, VV, VVT, VASA) pertvarka ir skaidrumo didinimas
                                - Viešojo transporto sistemos autobusų atnaujinimas
                                - Savivaldybės teikiamų paslaugų perkėlimas į el. erdvę.
                                - Dviračių takų sistemos diegimo spartinimas
                                - Neries krantinių sutvarkymo spartinimas
                                - Nors nesėkmingai baigėsi bandymas skubiai atnaujinti kelis miesto parkus, tačiau savivaldybė išmoko savo klaidas ir nuo šiol skelbs atvirus architektūrinius konkursus.
                                - kt.

                                Visumoje man labiausiai patinka, kad VMS dabar valdoma kaip niekad iki šiol skaidriai. Ypač palyginus su Zuoku ir Paksu, konservatoriams irgi nelabai sekėsi kažką šioje srityje nuveikti.

                                Tai ir yra šios administracijos pliusai

                                Paskutinis taisė Perfect; 2020.04.25, 13:26.

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  - Nors nesėkmingai baigėsi bandymas skubiai atnaujinti kelis miesto parkus, tačiau savivaldybė išmoko savo klaidas ir nuo šiol skelbs atvirus architektūrinius konkursus.
                                  Vilniaus planas be like:


                                  Comment


                                    Svarbus mano akimis pokytis, kurį pastebėjau šioje administracijoje tai aktyvesnis viešinimas ir didesnis prieinamumas visuomenėje. Tvarkau miestą, vilnius.lt pertvarka, projektų viešinimai. Daug teminių žemėlapių, ortofoto, aerofoto. Facebook paskyros, aktyvus pasisakymas.

                                    Gal tai jaunesnių/progresyvesnių žmonių kiekio klausimas nei kad administracijos pokytis, bet vis vien gerai sutapo. Iki tol pagrinde teko aiškintis pagal žiniasklaidos prioritetus arba bandyti iššifruoti buvusių administracijų ataskaitas (bei naršyti šio forumo fotoreportažus)

                                    Comment


                                      Kažkaip nenorėjau vėl veltis į tas pačias diskusijas apie savivaldybės darbą, bet šiandien paskaitinėjau kaimynų diskusijas ir nusprendžiau, jog pas mus reikia šokio tokio reality check'o.

                                      Man taip pat daug kas kas nepatinka dabartinėje administracijoje: nepatinka netesiami pažadai, kiemų (ne)tvarkymas, parkavimo pažeidėjų toleravimas, nepatinka perdėtas piaras, lėtai judantys darbai, nepritariu troleibusų naikinimui ir visgi dar šiek tiek pagalvojęs nutariau, jog balsuosiu už Šimašių ir toliau kol jis kandidatuos, nebent atsirastų naujas tikrai patikimas ir priimtinas kandidatas, o mano balsas jam nebūtų patogus trečiam, man nepriimtinam, kandidatui.

                                      Nes kad ir kiek trūkumų būtų, bent jau dauguma sričių juda daugiau mažiau teisinga kryptimi. Bijau, jog nemažai kas nesuvokia, jog alternatyva nebūtinai būtų efektyvesnis meras darantis tinkamus sprendimus. Pakaktų stipraus kandidato su pažadais išnaikinti kamščius pastatant dešimt viadukų ir galbūt turėtume merą, kuris įšaldytų visai kadencijai dviračių takų ir šaligatvių tiesimus (taip, ir dabar įvykdoma tik koks trečdalis pažadų/planų), A juostų plėtrą (taip, ir dabar ji strigusi, bet viliuosi jog pajudės), o visi kiemai pavirstų įteisintomis (dabar kai kur užgrobtus plotus yra galimybė atkovoti) automobilių aikštelėmis. Nenustebčiau, jog ne visiems potencialiems merams patiktų primtako iniciatyvos ir optimizuojant išlaidas būtų išjungta Tvarkau Vilnių aplikacija, taip pat ir visos sistemos, kur viešai prieinama daug informacijos, darančios administraciją skaidresne. Ir žinoma dėl visų viadukų miestas būtų ilgam praskolintas.

                                      Jei manot, jog šiais laikais toks požiūris į miesto planavimą Europos Sąjungos narės sostinėje neįmanomas, tai pasižiūrėkite į Rygą, kurios valdžia visus dviratininkus ir pėsčiuosius laiko marginalais ir visiškai neatsižvelgia į bet kokius siūlymus projektuoti bei įrenginėti ir jiems patogią infrastruktūrą.

                                      Comment


                                        Atliktų darbų kokybė, darbų vykdymo kultūra - tai dar du neigiami punktai prie to kas jau išvardinta

                                        Comment


                                          Sakant, kad daug ko nepadaro, taip, nepadaro. Bet tam pirmiausia reikalingi pinigai pradedant nuo žolę pjaunančių, grėbiančių baigiant viadukų statyba. Ir kol nėra aiškių įrodymų, kad pinigai vagiami ar taškomi avialinijoms, kol nėra kito stipraus kandidato su politiniu užnugariu, tol reikia stengtis priversti dirbti kuo geriau esamą VMSA struktūrą, o ne suvesti į tai, kad balsuoti už bet ką kitą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X