Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dovydas

    Žinoma, dėl valdžios efektyvumo galima likti prie savo nuomonių ir nebesikartoti, bet kaltinti valdžią nuo 1965-ųjų audringu planavimo veiklos imitavimu ir nesilaikant planų ir terminų, kai tuo tarpu nuo 1965 įvyko vienas kitas reikšmingas pokytis valdymo sistemoje, yra paprasčiausiai neetiška. Nes kai kaltini visą valdžią, tai kaltini ne valdžią, o valdže.
    Turiu įtarimą, kad valdymo sistemoje pokytis buvo gerokai reikšmingesnis nei eilinių savivaldybės kadrų lygyje

    Galima lyginti ir vien tik esamą merą. Kiek buvo Šimašiaus žadėta pirmos kadencijos pradžioje ir kiek vis dar žadama? Atmetus krizinius metus, nuo ~ 2000ųjų visai nemažai veiksmo vyko. Palyginus kreivai sudėt naujas šaligatvių plyteles yra truputi.. mizeris.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Ir kokie gi stebuklai įvyko per "paskutinius 5 metus"?
      Na ir kokie stebuklai buvo pastatyti per 25 metus prieš tai? Turint omenyje, kad pirmąjį nepriklausomybės dešimtmetį valstybė apskritai tiktai stojosi ant kojų, tai nelabai galima ir priekaištauti dėl naujų magistralinių gatvių nenutiesimo. Yra objektyvių priežasčių, kodėl anksčiau darė mažiau. Bet dabar tai daroma tikrai pakankamai, kad savivaldybės darbo veiklos imitavimu negalima vadinti.

      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar. Galima būtų nuveikti ir daugiau. Ir ambicijų turėti daugiau. Ir atkaklumo jas įgyvendinant.
      Su viskuo sutinku. Bet sostinė todėl ir niekada negyveno geriau nei dabar, kad ankstesni merai užsiėmė kas nuostolingomis avialinijomis, kas baikerių šou, kas šiaip imitavo veiklą. Dėl efektyvios veiklos ir yra tiek resursų infrastruktūros plėtrai, kiek niekada anksčiau. Dėl to didelio darymo ir visuomenė daug labiau įtraukta. Prie jokio mero nebuvo tokio visuomenės įsitraukimo. Žinoma, visuomenė labai kritiškai vertina visus pokyčius, bet anksčiau visuomenė buvo visai užduchinta ir jokios nuomonės nereikšdavo, o jei reikšdavo, niekas nekreipdavo dėmesio. O dabar savivaldybė stabdo projektus sėl kiekvieno protesto dėl nukirsto medžio, dėl per didelio aukštingumo, dėl per mažai stovėjimo vietų, dėl per daug stovėjimo vietų. Vilniuje gyvenu 25 metus, bet kaip gyvas neprisimenu tokio visuomenės įsitraukimo. Jau vien tai yra neblogas savivaldybės tempų rodiklis.

      Comment


        Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

        Na ir kokie stebuklai buvo pastatyti per 25 metus prieš tai? Turint omenyje, kad pirmąjį nepriklausomybės dešimtmetį valstybė apskritai tiktai stojosi ant kojų, tai nelabai galima ir priekaištauti dėl naujų magistralinių gatvių nenutiesimo. Yra objektyvių priežasčių, kodėl anksčiau darė mažiau. Bet dabar tai daroma tikrai pakankamai, kad savivaldybės darbo veiklos imitavimu negalima vadinti.
        Net ir su neefektyvia veikla buvo pastatyti vakarinis aplinkelis, pietinis aplinkelis, tūkstantmečio gatvė, Konstitucijos prospektas, Spaudos rūmų viadukas, pratęstas GV... MGB viadukas, nors ir neefektyvumo pavyzdys, irgi buvo pastatytas. Sunku palyginti su kreivu plytelių padėliojimu ir dvirtakiais šen bei ten. Iš rimtesnių projektų panašu, kad per dvi kadencijas bus padarytas tik vienas - Liepkalnio sankryža.

        Comment


          Toks įspūdis, kad anksčiau darbai nusėdavo pagrinde "karštuose taškuose", o dabar tvarkymai paskirstyti tolygiai, todėl ir ambicingų projektų mažiau.

          Net ir nemaža dalis tų "ambicingų projektų" atrodo nedadaryti iki galo, pvz. prastokas krypčių ženklinimas (nors standartai leidžia ir geresnį) arba trumpos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Link Gariūnų pusės jau reikėjo perdaryt, įdomu, kada sulauksim perdarymo Centro kryptimi.

          Tarp kitko, Liepkalnio sankryžos projektas man labiausiai patiko dėl to, kad planuoja prieš sankryžą dar įrengti išankstinę krypčių rodyklę Nr. 603, ko ypač trūksta Oslo-Gariūnų-Vakarinio aplinkkelio sankryžai.
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.24, 23:32.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Net ir su neefektyvia veikla buvo pastatyti vakarinis aplinkelis, pietinis aplinkelis, tūkstantmečio gatvė, Konstitucijos prospektas, Spaudos rūmų viadukas, pratęstas GV... MGB viadukas, nors ir neefektyvumo pavyzdys, irgi buvo pastatytas. Sunku palyginti su kreivu plytelių padėliojimu ir dvirtakiais šen bei ten. Iš rimtesnių projektų panašu, kad per dvi kadencijas bus padarytas tik vienas - Liepkalnio sankryža.
            Po projektą į penkis metus, Liepkalnio sankryža bus šio penkmečio projektas, taip kad viskas normaliai O galim pasvajoti kaip atrodytų Vilnius, jeigu būtų nuo pat pradžių viskas daroma efektyviai ir neteikiant prioriteto viadukams bei estakadoms, o būtų normaliai finansuotas VT, tvarkomi šaligatviai, tiestos tramvajaus linijos (kol dar buvo nepriplatintos gatvės), kokybiški dviračių takai? Kodėl Vilnius buvo vystomas kaip Maskva, o ne pvz kaip Kopenhaga, nors jau buvom nepriklausomi?

            Comment


              Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

              Prie jokio mero nebuvo tokio visuomenės įsitraukimo. Žinoma, visuomenė labai kritiškai vertina visus pokyčius, bet anksčiau visuomenė buvo visai užduchinta ir jokios nuomonės nereikšdavo, o jei reikšdavo, niekas nekreipdavo dėmesio. O dabar savivaldybė stabdo projektus sėl kiekvieno protesto dėl nukirsto medžio, dėl per didelio aukštingumo, dėl per mažai stovėjimo vietų, dėl per daug stovėjimo vietų. Vilniuje gyvenu 25 metus, bet kaip gyvas neprisimenu tokio visuomenės įsitraukimo. Jau vien tai yra neblogas savivaldybės tempų rodiklis.
              Problema ta, kad, nepaisant atėjusio naujo vėjo ir naujų žmonių aukščiausiose pozicijose, Vilniaus savivaldybė nesugeba vytis Vilniaus visuomenės ir privataus sektoriaus progreso. Viskas daroma reaktyviai, o ne proaktyviai. Tebenaudojami seni metodai ir panetkės, o ne įstatymai, kurių viršenybės jau kaip ir norėtų nemaža dalis visuomenės. Kodėl taip yra, sunku pasakyti, bet mano spėjimas, kad tiesiog nebuvo laiku susitvarkyta su žmogiškaisiais resursais, motyvavimu ir aišku uždarbiais. Jei rimtoje ir atsakingoje pozicijoje siūlomas 700-800 Eurų užmokestis, tai turbūt nelabai išeina tikėtis, kad tokie žmonės sugebės imtis inciatyvos ir prisiimti atsakomybę. Jie, geriausiu atveju, sugebės palaikyti esamą per daug metų nusistovėjusią tvarką, kuri yra supuvusi ir neefektyvi. Tai viršūnėlės kaip ir atsinaujino, jų FB sienos tapo gyvesnės, bet žemiau liko tas pats pūvėkas, kaip anksčiau.
              Paskutinis taisė John; 2019.11.24, 23:52.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Problema ta, kad, nepaisant atėjusio naujo vėjo ir naujų žmonių aukščiausiose pozicijose, Vilniaus savivaldybė nesugeba vytis Vilniaus visuomenės ir privataus sektoriaus progreso. Viskas daroma reaktyviai, o ne proaktyviai. Tebenaudojami seni metodai ir panetkės, o ne įstatymai, kurių viršenybės jau kaip ir norėtų nemaža dalis visuomenės. Kodėl taip yra, sunku pasakyti, bet mano spėjimas, kad tiesiog nebuvo laiku susitvarkyta su žmogiškaisiais resursais, motyvavimu ir aišku uždarbiais. Jei rimtoje ir atsakingoje pozicijoje siūlomas 700-800 Eurų užmokestis, tai turbūt nelabai išeina tikėtis, kad tokie žmonės sugebės imtis inciatyvos ir prisiimti atsakomybę. Jie, geriausiu atveju, sugebės palaikyti esamą per daug metų nusistovėjusią tvarką, kuri yra supuvusi ir neefektyvi. Tai viršūnėlės kaip ir atsinaujino, jų FB sienos tapo gyvesnės, bet žemiau liko tas pats pūvėkas, kaip anksčiau.
                P. Poderskis nesenai FB skundėsi, kad pvz. Helsinkio, kuris yra panašaus dydžio miestas kaip Vilnius, biudžetas yra 10 kartų didesnis.

                Praeitą savaitę buvau Helsinkyje. Šiaip nuobodus ir niūrs, bet gal ir neblogai funkionuojantis miestas. Panašus dydžiu ir populiacija į Vilnių, o biudžetas 6 milijardai. Apie 10 kartų daugiau negu Vilniaus. Viena vertus, pinigų reikia daugiau ir kai tvirtinam biudžetą, klausiama - kodėl negalima vienokių ar kitokių projektų finansuot. Kita vertus, kai susimokėti už paslaugas reikia realią kainą, tai irgi kažkaip problemos.
                Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.25, 08:59.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                  Na ir kokie stebuklai buvo pastatyti per 25 metus prieš tai? Turint omenyje, kad pirmąjį nepriklausomybės dešimtmetį valstybė apskritai tiktai stojosi ant kojų,
                  Tą ir turime omenyje. Dėl suprantamų priežasčių 1991-1993 m. stojo viskas, kas buvo pradėta. Realiai rimtesni darbai pradėti tik peržengus tūkstantmečio slenkstį.
                  Tuomet padaryta nemažai infrastruktūros sferoje:
                  Mindaugo tiltas,
                  Pilaitės pr.
                  beveik visas Vakarinis aplinkkelis,
                  Tūkstantmečio gatvė,
                  Senamiesčio aplinkelis,
                  Geležinio Vilko g. pratęsimas su Molėtų pl.
                  Ukmergės-GV estakada,
                  rekonstruota Gariūnų g.
                  Kirtimų g. - Pietvakarinis aplinkkelis ir t.t.



                  Paskutinis taisė Sula; 2019.11.25, 08:47.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Po projektą į penkis metus, Liepkalnio sankryža bus šio penkmečio projektas, taip kad viskas normaliai O galim pasvajoti kaip atrodytų Vilnius, jeigu būtų nuo pat pradžių viskas daroma efektyviai ir neteikiant prioriteto viadukams bei estakadoms, o būtų normaliai finansuotas VT, tvarkomi šaligatviai, tiestos tramvajaus linijos (kol dar buvo nepriplatintos gatvės), kokybiški dviračių takai? Kodėl Vilnius buvo vystomas kaip Maskva, o ne pvz kaip Kopenhaga, nors jau buvom nepriklausomi?
                    Todėl, kad niekas iš Vilniaus savivaldybės klerkų, nuo kurių priklauso kaip atrodys Vilnius, gatvės, viešasis transportas ir tt. nėra matę YouTubėje Varlamovo video ir negirdėję jo komentarų

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                      Todėl, kad niekas iš Vilniaus savivaldybės klerkų, nuo kurių priklauso kaip atrodys Vilnius, gatvės, viešasis transportas ir tt. nėra matę YouTubėje Varlamovo video ir negirdėję jo komentarų
                      Deja, bet tuose filmukuose nėra pateikta receptų kaip valdyti projektus, tvarkyti finansavimą, derinti gyventojų interesus. Beje, kai kurie buvę pažįstami klerkai filmukus matė

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tą ir turime omenyje. Dėl suprantamų priežasčių 1991-1993 m. stojo viskas, kas buvo pradėta. Realiai rimtesni darbai pradėti tik peržengus tūkstantmečio slenkstį.
                        Tuomet padaryta nemažai infrastruktūros sferoje:
                        Mindaugo tiltas,
                        Pilaitės pr.
                        beveik visas Vakarinis aplinkkelis,
                        Tūkstantmečio gatvė,
                        Senamiesčio aplinkelis,
                        Geležinio Vilko g. pratęsimas su Molėtų pl.
                        Ukmergės-GV estakada,
                        rekonstruota Gariūnų g.
                        Kirtimų g. - Pietvakarinis aplinkkelis ir t.t.
                        Dar reiktų pridėti VMS perkėlimą į dešinįjį Neries krantą, kas davė postūmį šios teritorijos intensyviai plėtrai apskritai. Savu laiku tai buvo 'crazy', drąsus ėjimas, tereikia prisiminti, kad pvz. kokiam Kaune savivaldybė tebėra senamiestyje.
                        Nesu Zuoko ir jo aplinkos gerbėjas (vien Ozo parko istorija ir viso Vilniaus komunalinio ūkio pajungimas Rubikonui verti baudžiako), bet šitie stambūs projektai davė proveržį - iš tiesų keitė miesto veidą, srautus, struktūrą, gyvenimo būdą (vien Mindaugo tilto pastatymas didelę teritoriją aplink Olimpiečių g. pavertė centru, nors prieš tai tai buvo tiesiog užkampis).
                        Šimašiaus gerbėjai kažkodėl sutrinka, kai jų paklausia, o ką panašaus per daugiau nei 5 metus padarė šypsenėlė, įvardykite nors vieną stambų miesto veidą keičiantį projektą. Kol kas viskas lieka "vizijose" (koncertų rūmai, nacionalinis stadionas), nes gi visi aplinkui labai trukdo ir neleidžia dirbti.
                        Dvirtakiai ir iš oligarchų/žemgrobių susigrąžinta miesto teritorija yra gerai, bet tai daugiau kosmetika ir detalės, o iš miesto veidą realiai keičiančių dalykų su Šimašiaus VMS kol kas matau daugiau negatyvius - statybų leidimų mėtymas į kairę ir į dešinę su naujojo vyr. architekto atėjimu, nesibaigiantys urbanistiniai "karai" ir t.t. Visa tai atrodo dar liūdniau turint omenyje, kad (dėl ankstesnės savivaldybės pastangų) nuo 2015 m. labai smarkiai išaugo įplaukos į miesto biudžetą.

                        + Zuokui reikia pridėti ir mikriukų panaikinimą - dar pamenu laikus, kai ūsuoti , chamiški, taisyklių nesilaikantys ruskyo radio plešiantys mikriukai buvo vos ne pagrindinė transporto priemonė be automobilių Vilniuje, kai juos buvo nuspręsta panaikinti aišku kilo furoras, bet jam nebuvo pasiduota.

                        Paskutinis taisė Saliamonas; 2019.11.25, 11:52.

                        Comment


                          Dviračių takai tikrai nėra kosmetika ir detalės.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Tuomet padaryta nemažai infrastruktūros sferoje:
                            Mindaugo tiltas,
                            Pilaitės pr.
                            beveik visas Vakarinis aplinkkelis,
                            Tūkstantmečio gatvė,
                            Senamiesčio aplinkelis,
                            Geležinio Vilko g. pratęsimas su Molėtų pl.
                            Ukmergės-GV estakada,
                            rekonstruota Gariūnų g.
                            Kirtimų g. - Pietvakarinis aplinkkelis ir t.t.
                            Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                            Dar reiktų pridėti VMS perkėlimą į dešinįjį Neries krantą.

                            Šimašiaus gerbėjai kažkodėl sutrinka, kai jų paklausia, o ką panašaus per daugiau nei 5 metus padarė šypsenėlė, įvardykite nors vieną stambų miesto veidą keičiantį projektą.
                            Na taip, iš tiesų stambių objektų iki Šimašiaus būta daugiau. Surašius visus objektus vienoje vietoje sąrašas gavosi įspūdingas. Šimašiui tarsi belieka slėptis krūmuose.
                            Ir aš, kaip vienas iš tų Šimašiaus gerbėjų, sutrinku paklaustas, kokį stambų objektą jis pastatė. Nes jis stambių objektų nestatė. Jis statė smulkius objektus: šaligatvius ir dviračių takus.

                            Pro Jeruzalę dažnai bėgu pabėgioti į Verkių parką. Bėgu ta pačia trasa jau daugybę metų. Ištrupėję šaligatviai ir duobės man iki skausmo pažįstami, žinau kiekvieną duobę mintinai, nes esu išsisukęs koją. Todėl bėgu šaligatviu ir kertu gatves ne tiesia trajektorija, o per daug metų įpročio išsisugdyta zigzagų trajektorija, kad išvengčiau šaligatvio duobių. Ir vieną dieną, ant Ateities/Didlaukio kampo radau visas ištrupėjusias plyteles pakeistas naujomis. Šaligatvis buvo kaip naujas. Iš netikėtumo ir nuostabos net sustojau ir apsidariau. Man buvo neįtikėtina, kad kažkokiame Vilniaus užkampyje kažkas gali rūpintis pakeisti ištrupėjusias plyteles, kurios buvo nekeistos nuo tarybinių laikų. Vėliau tokių sutvarkytų vietų mačiau vis daugiau. Kai pirmą kartą pamačiau nutiestą 2,5m pločio naujutėlį raudoną dviračių taką iš laimės vos neapsiverkiau. Tai buvo Šimašiaus kadencijos pradžioje. Tuomet aš supratau, kad jis yra Mano meras.

                            Aš automobiliu beveik nevažinėju, gal kokius 5x kartus per metus ir tai tik važiuodamas į kitą miestą, jei nėra patogaus traukinio ar autobuso. Tų jūsų išvardintų viadukų ir aplinkelių savo akimis gal net ne visus esu matęs, žinau tik iš naujienų. Aš daugiausiai važinėju dviračiu ir vaikštau pėsčiomis, dažnai naudojuosi VT. Į darbą kartais Neries krantine nubėgu bėgte. Ir būtent šioje srityje nuo Šimašiaus laikų aš matau didžiausius pokyčius. MANO naudojama infrastruktūra radikaliai pasikeitė.

                            Šimašius yra pėsčiųjų ir dviratininkų meras. Didelių objektų pilna Astana ir Maskva. O vis dėlto norime lygiuotis į Kopenhagą, Stokholmą ir kitus skandinavų/vokiečių miestus. Tie miestai patrauklūs tuo, kad jie pritaikyti pėstiesiems ir dviratininkams, o ne tuo, kad juose yra pastatyta stambių objektų.

                            Beje, antroje kadencijoje Šimašius mažiau šypsosi, kas irgi yra pliusas.

                            Comment


                              Parašė Dovydas Rodyti pranešimą



                              Na taip, iš tiesų stambių objektų iki Šimašiaus būta daugiau. Surašius visus objektus vienoje vietoje sąrašas gavosi įspūdingas. Šimašiui tarsi belieka slėptis krūmuose.
                              Ir aš, kaip vienas iš tų Šimašiaus gerbėjų, sutrinku paklaustas, kokį stambų objektą jis pastatė. Nes jis stambių objektų nestatė. Jis statė smulkius objektus: šaligatvius ir dviračių takus.

                              Pro Jeruzalę dažnai bėgu pabėgioti į Verkių parką. Bėgu ta pačia trasa jau daugybę metų. Ištrupėję šaligatviai ir duobės man iki skausmo pažįstami, žinau kiekvieną duobę mintinai, nes esu išsisukęs koją. Todėl bėgu šaligatviu ir kertu gatves ne tiesia trajektorija, o per daug metų įpročio išsisugdyta zigzagų trajektorija, kad išvengčiau šaligatvio duobių. Ir vieną dieną, ant Ateities/Didlaukio kampo radau visas ištrupėjusias plyteles pakeistas naujomis. Šaligatvis buvo kaip naujas. Iš netikėtumo ir nuostabos net sustojau ir apsidariau. Man buvo neįtikėtina, kad kažkokiame Vilniaus užkampyje kažkas gali rūpintis pakeisti ištrupėjusias plyteles, kurios buvo nekeistos nuo tarybinių laikų. Vėliau tokių sutvarkytų vietų mačiau vis daugiau. Kai pirmą kartą pamačiau nutiestą 2,5m pločio naujutėlį raudoną dviračių taką iš laimės vos neapsiverkiau. Tai buvo Šimašiaus kadencijos pradžioje. Tuomet aš supratau, kad jis yra Mano meras.

                              Aš automobiliu beveik nevažinėju, gal kokius 5x kartus per metus ir tai tik važiuodamas į kitą miestą, jei nėra patogaus traukinio ar autobuso. Tų jūsų išvardintų viadukų ir aplinkelių savo akimis gal net ne visus esu matęs, žinau tik iš naujienų. Aš daugiausiai važinėju dviračiu ir vaikštau pėsčiomis, dažnai naudojuosi VT. Į darbą kartais Neries krantine nubėgu bėgte. Ir būtent šioje srityje nuo Šimašiaus laikų aš matau didžiausius pokyčius. MANO naudojama infrastruktūra radikaliai pasikeitė.

                              Šimašius yra pėsčiųjų ir dviratininkų meras. Didelių objektų pilna Astana ir Maskva. O vis dėlto norime lygiuotis į Kopenhagą, Stokholmą ir kitus skandinavų/vokiečių miestus. Tie miestai patrauklūs tuo, kad jie pritaikyti pėstiesiems ir dviratininkams, o ne tuo, kad juose yra pastatyta stambių objektų.

                              Beje, antroje kadencijoje Šimašius mažiau šypsosi, kas irgi yra pliusas.
                              Kaip kalbėjome šitoje perkeltoje diskusijos dalyje, dar kiek per anksti kalbėti apie gerą dviračių infrastruktūra Vilniuje. Manau, čia Šimašiaus savivaldybės nuopelnai kiek pervertinami, nors pirmieji teisingi žingsniai tikrai žengti.

                              Comment


                                Nereikia pasimesti. Užtenka išsidėlioti tuos didelius projektus laike ir matysim, kad jie įvykdyti nuo 2000 iki 2015. 15 metų, 7 pasikeitę merai (kai kurių kadencijos vos po kelis metus truko). Ir mes čia kritikuojam, kad naujas meras per 5 metus nepadarė kažko panašaus. Na tai palaukim bent jau antros kadencijos pabaigos, tai jau bus 8 metai. Ir žiūrėsim. Jeigu bus padaryti planuojami darbai (Kernavės, Šiaurinė, Liepkalnio - Žirnių sankryža, smulkesni infros projektai) - tai jau nebebus nė kiek prasčiau. Nepamirškim į lyginimus įtraukti ir tokių faktorių, kaip pasikeitęs požiūris į infrastruktūrą bendrai. Ką Dovydas gerai pastebėjo: mažiau dėmesio skiriama greitkeliams, daugiau dėmesio kitiems judėjimo būdams. Na ir apskritai neįtraukiant tokių projektų kaip tarkim Narbuto g. vandens nuotekynės rekonstrukcija. Masyvus projektas, išspręsiantis didelę problemą. Galima nesunkiai plėstis ir į kitas sritis, pvz., parkus (Neries krantinės, Reformatų, Senvagės).

                                Būtų išties labai įdomu pamatyti apskritai visų projektinių darbų istoriją mieste nuo nepriklausomybės pradžios. Tada būtų lengva palygint kas, kur, kiek ir kaip. Gal kas norėtų apsiimt padaryt?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Nereikia pasimesti. Užtenka išsidėlioti tuos didelius projektus laike ir matysim, kad jie įvykdyti nuo 2000 iki 2015. 15 metų, 7 pasikeitę merai (kai kurių kadencijos vos po kelis metus truko). Ir mes čia kritikuojam, kad naujas meras per 5 metus nepadarė kažko panašaus. Na tai palaukim bent jau antros kadencijos pabaigos, tai jau bus 8 metai. Ir žiūrėsim. Jeigu bus padaryti planuojami darbai (Kernavės, Šiaurinė, Liepkalnio - Žirnių sankryža, smulkesni infros projektai) - tai jau nebebus nė kiek prasčiau. Nepamirškim į lyginimus įtraukti ir tokių faktorių, kaip pasikeitęs požiūris į infrastruktūrą bendrai. Ką Dovydas gerai pastebėjo: mažiau dėmesio skiriama greitkeliams, daugiau dėmesio kitiems judėjimo būdams. Na ir apskritai neįtraukiant tokių projektų kaip tarkim Narbuto g. vandens nuotekynės rekonstrukcija. Masyvus projektas, išspręsiantis didelę problemą. Galima nesunkiai plėstis ir į kitas sritis, pvz., parkus (Neries krantinės, Reformatų, Senvagės).

                                  Būtų išties labai įdomu pamatyti apskritai visų projektinių darbų istoriją mieste nuo nepriklausomybės pradžios. Tada būtų lengva palygint kas, kur, kiek ir kaip. Gal kas norėtų apsiimt padaryt?
                                  Nepamirškim dar to fakto, kad miesto biudžetas per tuos 4 Šimašiaus metus padigubėjo, bet nepaisant to, visi žadėti rimtesni projektai įstrigo ar net nebuvo pradėti.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Nepamirškim dar to fakto, kad miesto biudžetas per tuos 4 Šimašiaus metus padigubėjo, bet nepaisant to, visi žadėti rimtesni projektai įstrigo ar net nebuvo pradėti.
                                    O kainos kiek pakilo? Anksčiau darželiai neturėjo tualetinio popieriaus, dabar turi visko, ko tik reikia. Ar tai rodiklis, apie kurį irgi reikėtų nepamiršt?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Na ir apskritai neįtraukiant tokių projektų kaip tarkim Narbuto g. vandens nuotekynės rekonstrukcija. Masyvus projektas, išspręsiantis didelę problemą.
                                      Aš šį projektą prilyginčiau toms pačioms magistralėms. Sprendžiamos jau pasekmės, o ne priežastys. Tik čia figūruoja vanduo vietoje automobilių. Laikas būtų atkreipti dėmesį į didėjančių kietų dangų įtaką lietaus nuvedimo sistemoms. Vakaruose daug kur yra reikalaujama įrenginėti infiltracinius baseinus, kad liūčių metu neapkrauti vamzdynų, ir tuo pačiu infiltruoti drėgmę į gruntą, kur padaugėjo kietų dangų. Pas mus kažkaip dar nepastebiu tokių niekur projektuojant, nebent išvis nekanalizuotose teritorijose.

                                      Comment


                                        Neapsikentę valdžios neveiklumo vilniečiai pagalbos kreipėsi į Austrijos miestą https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...esta-12746833/
                                        Neapsikentę valdžios neveiklumo vilniečiai paprašė Austrijos miesto pagalbos – gal jis Vilnių sušelps bent keturiais stulpais su LED šviestuvais? Zalcburgo alėja sutemus bus šviesi ne anksčiau nei 2021 metais. Taip „Sostinei“ pažadėjo savivaldybė, į kurią aktyvūs Pašilaičių gyventojai kreipėsi jau ne vieną kartą. Įsitikinę, kad pagalbos nesulauks, jie surašė laišką Austrijos miesto, su kuriuo daug metų draugauja Vilnius, interneto svetainei. Netrukus vilniečiai iš Austrijos sulaukė klausimų, kur yra viena tamsiausių Vilniaus vietų. Jie paaiškino, jog Zalcburgo alėja nuo miesto centro nutolusi per 5 kilometrus, neslėpė, kad nesulaukia mero pagalbos, todėl jos tikisi iš zalcburgiečių. Jiems Pašilaičių gyventojai dar papasakojo, kad Zalcburgo alėja pavadinta 2010-aisiais, tad kitąmet bus dešimtmetis, kai ji neapšviesta.

                                        Comment


                                          Manau, kad Zalcburgas, pamatęs Zalcburgo alėjos Vilniuje grožį,turėtų nutraukti santykiavimą su VMS
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X